مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طاقچه مجازی طرح شادابی

 ویژگی های کلیدی:

جنس بسته بندی:کرافت با طرح اسلیمی ایرانی
جنس طاقچه های مجازی:سلولوز با محافظ مخملی
تعداد تکه:3 عدد
قابلیت نصب روی سطوح مختلف
چند بار مصرف
خود چسب دار
نصب آسان
قابلیت شست و شو

نام طاقچه مجازی
طرح شادابی
نوع
چند تکه
تعداد تکه 3 عدد
ضمانت 72 ساعت ضمانت تحویل
جنس بسته بندی
کرافت با طرح اسلیمی ایرانی
جنس طاقچه های مجازی سلولوز با محافظ مخملی
نوع کاربری
قابلیت نصب روی سطوح مختلف
ابعد بسته بندی
32*32
ابعاد بعد از نصب 110 در 30 سانتیمتر
ضخامت بعد از نصب
400 میکرون (کمتر از 1 میلیمتر)
چسب
خود چسب دار
جعبه
http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.png

معرفی اجمالی محصول:
طاقچه مجازی، پوستر هایی خاص با طراحی منحصر به فرد بر پایه خطای دید انسان می‌باشند، که برای نخستین بار در ایران طراحی و تولید می‌شوند. با نصب طاقچه مجازی روی دیوار منزل یا محل کار خود حس داشتن سه طاقچه متفاوت با دکوری خاص را برای خود و میهمانانتان رقم خواهید زد.
استفاده از بهترین مواد اولیه و کیفیت بالا در طراحی، طاقچه مجازی را در کلاس کیفیت جهانی محصولات دکوراتیو قرار داده است. از این رو طاقچه مجازی با بسته بندی مناسب میتواند هدیه ای متفاوت و جذاب برای عزیزان شما باشد.
خود چسب دار بودن طاقچه های مجازی در کنار ضخامت بهینه شده آن، زمان نصب را بسیار کم میکند. استفاده از چسب متفاوت در این سری از محصولات صالسو آرت سبب شده تا چسباندن آنها بر روی دیوار برای کودکان نیز کاری آسان و لذت بخش باشد. شما میتوانید این محصول را روی هر سطح صاف با پوشش های متفاوت مانند دیوار پوش، کاغذ دیواری، ام دی اف، پوشش های ملامینی، رنگ های روغنی و آکرولیک نصب نمایید. همچنین نوع متفاوت چسب به کار رفته در این محصول اجازه جداکردن آن را بدون آسیب به دیوار مهیا میکند، تا امکان استفاده مجدد از آن فراهم شود.

طاقچه مجازی چیست؟

طاقچه مجاری نوعی استیکر است که حالت سه بعدی آن به دلیل طراحی منحصر به فردش می‌باشد. با نصب این محصول بر روی دیوار منزل و یا محل کار خود، سه طاقچه با دکوری جذاب خواهید داشت. طاقچه های مجازی در بسته های سه عددی شامل مربع‌هایی با اضلاع 30 سانتی متری در طرح‌های متنوع عرضه شده‌اند. طرح‌های متنوع در کنار چیدمان های سلیقه ای پتانسیل بالایی برای این محصول ایجاد می‌کند تا اوضاع عادی اتاق کار یا هر کدام از محیط‌های خانه شما با تفاوتی تازه رو به رو شود.طاقچه مجازی قابلیت شستشو دارد، شیوه نصب آسان است و به همراه دستورالعمل نصب ارسال می گردد.

توضیحات تکمیلی:

خود چسب دار : پشت محصول با چسب خاصی پوشانده شده تا نصب آن در کمترین زمان ممکن و به سادگی انجام شود.
طراحی سه بعدی: نوع طراحی طاقچه های مجازی به گونه ای است که با وجود صاف و تخت بودن کاملا دارای عمق و سه بعدی به نظر می رسند.
قابلیت شست وشو : در صورت ایجاد لک به سادگی و با یک دستمال مرطوب و مواد شوینده رایج می‌توان آن را تمیز نمود.
امکان جابجایی: در صورت تمایل برای جابجایی کافیست کمی با سشوار آن را گرم کنید تا به راحتی و بدون آسیب دیدن دیوار آن را جدا کرده و با سرد شدن مجددا استفاده نمایید.
چسب ژلاتینی: این نوع چسب در پشت طاقچه مجازی امکان جدا کردن آن بدون آسیب به دیوار را فراهم میکند.
بسته بندی مناسب: طراحی و جنس مناسب بسته بندی طاقچه های مجازی در کنار تبدیل آن به یک هدیه مناسب، ماندگاری آن را برای دو سال تضمین میکند.
ضد خط خش: لایه محافظ بر روی آن ضد خط و خش بوده و کمترین میزان جذب چربی و گرد و غبار را دارد.
چیدمان متنوع: با طراحی هر بسته در خانواده های سه تایی امکان نصب در حالت های مختلف عمودی، افقی و پله ای را برای اثر بخشی بیشتر و زیبایی بیشتر فراهم شده.
دوستار سلامت: مواد به کار رفته در این محصول قابل بازیافت می‌باشد. به دلیل قرار گیری لایه محافظ بر روی پوسترها امکان تماس با رنگ آن غیر ممکن شده است.
جنس PVC مقاوم: جنس اصلی به کار رفته در استیکر ها نوعی پی وی سی مقاوم در برابر کشیدگی و پاره شدن می‌باشد که دوام آن را تضمین میکند.
گارانتی سلامت فیزیکی: تمام محصولات از مرحله بازبینی QC گذرانده شده و دارای تضمین کیفیت می‌باشند.
ضد UV: لایه محافظ بر روی طاقچه های مجازی ضد اشعه ماورای بنفش بوده و ثبات رنگی آن را حتی در مقابل نور مستقیم آفتاب تضمین میکند.
آموزش نصب: آموزش ابتدایی نصب به صورت گام به گام بر روی محصول وجود دارد.
نصب آسان: ویژگی های طاقچه مجازی امکان نصب آنها را در زمانی کمتر از ۱۰ دقیقه و بدوم هیچ مواد اضافه ای فراهم می‌آورد.
انطباق رنگی: نوع رنگ پس زمینه طاقچه های مجازی بسته به نور قالب محیط دارای طیف متفاوت کرم، قهوه ای، زیتونی و سبز می‌باشد.
برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.
تمامی سفارشات تهران و مشهد کمتر از 72 ساعت با پیک ارسال میشود و نحوه ارسال شهرستان ها به دو صورت پست پیشتاز(بین 3 تا 4 روز) و سفارشی(بین 5 تا 7 روز) می باشد.
کلیه کالاهای  دارای 72 ساعت (سه روز) ضمانت تست فیزیکی می باشد. 

 











لینک منبع :طاقچه مجازی طرح شادابی

Images for طاقچه مجازی طرح شادابی طاقچه مجازی 2- طرح شادابی | SALSO Creative Boutique salso.ir/product/طاقچه-مجازی2-طرح-شادابی/‎Cached Similarتغییر یا ایجاد فضای خاص تزئینی در معماری کنونی سخت و پرهزینه خواهد بود. فرض کنید راه حلی وجود داشت که بدون هزینه زیاد، دردسر، آلودگی و صرف زمان می ... طاقچه مجازی طرح شادابی - فروشگاه اینترنتی دکو وسنا decovasna.com/index.php?route=product/product&product_id...‎Cachedطاقچه مجازی طرح شادابی ⬅️ابعاد :۳۰×۳۰ سه عدد تغییر یا ایجاد فضای خاص تزئینی در معماری کنونی سخت و پرهزینه خواهد بود. فرض کنید راه حلی وجود داشت که بدون ... طاقچه مجازی صال سو آرت طرح شادابی 2 Salso Art Virtual Edge Shadabi ... https://www.digikala.com/.../-طاقچه-مجازی-صال-سو-آرت-طرح-شادابی-2‎Cached Rating: 3.9 - 14 reviews طاقچه‌ی مجازی از انواع لوازم دکوراتیو و مناسب استفاده در منزل، اتاق خواب و حتی دفتر کار است. طاقچه مجازی صال سو آرت طرح شادابی 2 یکی از انواع این نوع محصول است. Salsoart طاقچه مجازی سه تکه طرح شادابی | خرید آنلاین | فروشگاه ... www.bamilo.com/salsoart-طاقچه-مجازی-سه-تکه-طرح-شادابی-1115744.html‎Cached Rating: 5 - Review by زهرا خرید آنلاین Salsoart طاقچه مجازی سه تکه طرح شادابی با قیمت 490000ریال 21/08/ 2017 از فروشگاه اینترنتی بامیلو ✓بهترین خدمات✓از پرداخت نقدی در زمان تحویل ... طاقچه مجازی طرح شادابی-BirMarketShop - سارزین https://www.sarzin.com/.../BirMarketShop429940?...طاقچه-مجازی-طرح-شادابی‎Cachedطاقچه مجازی طرح شادابی فقط 39000 تومان جنس بسته بندی:کرافت با طرح اسلیمی ایرانی جنس طاقچه های مجازی:سلولوز با محافظ مخملی تعداد تکه:3 عدد قابلیت ... طاقچه مجازی طرح شادابی - 40نما https://40nama.com/طاقچه-مجازی/3870-طاقچه-مجازی-طرح-شادابی.html‎Cachedطاقچه مجازی طرح شادابی. این محصول از بهترین مواد اولیه و کیفیت بالا در طراحی برخوردار است. پوستر هایی خاص با طراحی منحصر به فرد بر پایه خطای دید انسان (سه ... دی‌جـی‌آی | خرید اینترنتی طاقچه مجازی طرح شادابی www.dgi.ir/product/فروش-آنلاین-طاقچه-مجازی-شادابی‎Cachedبرچسب‌ها: خرید پستی طاقچه مجازی مدل جدید، خرید اینترنتی طاقچه مجازی طرح شادابی با قیمت مناسب، خرید آسان طاقچه مجازی طرح فانتزی گلدان گل، خرید ویژه طاقچه ... طاقچه مجازی سالسو طرح شادابی | فروشگاه اینترنتی مشکاتا meshkata.com/product/salso-shadabi-virtual-shelf/‎Cachedاولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “طاقچه مجازی سالسو طرح شادابی ” لغو پاسخ. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *. ترب | لیست قیمت طاقچه مجازی صال سو آرت طرح شادابی 2 https://torob.com/p/.../طاقچه-مجازی-صال-سو-ارت-طرح-شادابی-2/‎Cachedقابلیت نصب روی سطوح مختلف - چیدمان متنوع - چند بار مصرف - قابل شست و شو - ضخامت بعد از نصب: 220 میکرون - جنس بسته بندی:کرافت با طرح اسلیمی ایرانی ...