مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طاقچه مجازی طرح محبت

 ویژگی های کلیدی:

جنس بسته بندی:کرافت با طرح اسلیمی ایرانی
جنس طاقچه های مجازی:سلولوز با محافظ مخملی
تعداد تکه:3 عدد
قابلیت نصب روی سطوح مختلف
چند بار مصرف
خود چسب دار
نصب آسان
قابلیت شست و شو

نام طاقچه مجازی
طرح محبت
نوع
چند تکه
تعداد تکه 3 عدد
ضمانت 72 ساعت ضمانت تحویل
جنس بسته بندی
کرافت با طرح اسلیمی ایرانی
جنس طاقچه های مجازی سلولوز با محافظ مخملی
نوع کاربری
قابلیت نصب روی سطوح مختلف
ابعد بسته بندی
32*32
ابعاد بعد از نصب 110 در 30 سانتیمتر
ضخامت بعد از نصب
400 میکرون (کمتر از 1 میلیمتر)
چسب
خود چسب دار
جعبه
http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.png

معرفی اجمالی محصول:

طاقچه مجازی پوستر هایی خاص با طراحی منحصر به فرد بر پایه خطای دید انسان می‌باشند، که برای نخستین بار در ایران طراحی و تولید می‌شوند. با نصب طاقچه مجازی روی دیوار منزل یا محل کار خود حس داشتن سه طاقچه متفاوت با دکوری خاص را برای خود و میهمانانتان رقم خواهید زد.استفاده از بهترین مواد اولیه و کیفیت بالا در طراحی، طاقچه مجازی را در کلاس کیفیت جهانی محصولات دکوراتیو قرار داده است. از این رو طاقچه مجازی با بسته بندی مناسب میتواند هدیه ای متفاوت و جذاب برای عزیزان شما باشد.

خلاقیت در نصب طاقچه ها:
یک روش معمول که همه آن را دنبال می‌کنند نصب طاقچه ها بر روی دیوار و کاغذ دیواری و … است.
اگر شما از آن دسته از افراد هستید که دنبال کمی خلاقیت هستید ، همین الان بلند شوید و جاهایی که فکر می‌کنید خالی مانده است و می‌توانید با طاقچه های مجازی پر کنید را پیدا کنید. چند مورد را ما به شما کمک می‌کنیم، مثلا هیچ وقت فکر می‌کردید توی تخت خواب بتوانید طاقچه داشته باشید ؟
مثال هایی از این دست زیاد هستند، بالای کابینت ها، روی اپن آشپزخانه، بالای شوفاژ، یکی از ستون های خانه که هنوز نتوانسته اید راه چاره ای برایش پیدا کنید، راهرو ساختمان و پاگرد و کلی ایده دیگه که بقیه اش را به شما واگذار می‌کنیم.

طاقچه مجازی چیست؟

طاقچه مجاری نوعی استیکر است که حالت سه بعدی آن به دلیل طراحی منحصر به فردش می‌باشد. با نصب این محصول بر روی دیوار منزل و یا محل کار خود، سه طاقچه با دکوری جذاب خواهید داشت. طاقچه های مجازی در بسته های سه عددی شامل مربع‌هایی با اضلاع 30 سانتی متری در طرح‌های متنوع عرضه شده‌اند. طرح‌های متنوع در کنار چیدمان های سلیقه ای پتانسیل بالایی برای این محصول ایجاد می‌کند تا اوضاع عادی اتاق کار یا هر کدام از محیط‌های خانه شما با تفاوتی تازه رو به رو شود.طاقچه مجازی قابلیت شستشو دارد، شیوه نصب آسان است و به همراه دستورالعمل نصب ارسال می گردد.

توضیحات تکمیلی:

خود چسب دار : پشت محصول با چسب خاصی پوشانده شده تا نصب آن در کمترین زمان ممکن و به سادگی انجام شود.
طراحی سه بعدی: نوع طراحی طاقچه های مجازی به گونه ای است که با وجود صاف و تخت بودن کاملا دارای عمق و سه بعدی به نظر می رسند.
قابلیت شست وشو : در صورت ایجاد لک به سادگی و با یک دستمال مرطوب و مواد شوینده رایج می‌توان آن را تمیز نمود.
امکان جابجایی: در صورت تمایل برای جابجایی کافیست کمی با سشوار آن را گرم کنید تا به راحتی و بدون آسیب دیدن دیوار آن را جدا کرده و با سرد شدن مجددا استفاده نمایید.
چسب ژلاتینی: این نوع چسب در پشت طاقچه مجازی امکان جدا کردن آن بدون آسیب به دیوار را فراهم میکند.
بسته بندی مناسب: طراحی و جنس مناسب بسته بندی طاقچه های مجازی در کنار تبدیل آن به یک هدیه مناسب، ماندگاری آن را برای دو سال تضمین میکند.
ضد خط خش: لایه محافظ بر روی آن ضد خط و خش بوده و کمترین میزان جذب چربی و گرد و غبار را دارد.
چیدمان متنوع: با طراحی هر بسته در خانواده های سه تایی امکان نصب در حالت های مختلف عمودی، افقی و پله ای را برای اثر بخشی بیشتر و زیبایی بیشتر فراهم شده.
دوستار سلامت: مواد به کار رفته در این محصول قابل بازیافت می‌باشد. به دلیل قرار گیری لایه محافظ بر روی پوسترها امکان تماس با رنگ آن غیر ممکن شده است.
جنس PVC مقاوم: جنس اصلی به کار رفته در استیکر ها نوعی پی وی سی مقاوم در برابر کشیدگی و پاره شدن می‌باشد که دوام آن را تضمین میکند.
گارانتی سلامت فیزیکی: تمام محصولات از مرحله بازبینی QC گذرانده شده و دارای تضمین کیفیت می‌باشند.
ضد UV: لایه محافظ بر روی طاقچه های مجازی ضد اشعه ماورای بنفش بوده و ثبات رنگی آن را حتی در مقابل نور مستقیم آفتاب تضمین میکند.
آموزش نصب: آموزش ابتدایی نصب به صورت گام به گام بر روی محصول وجود دارد.
نصب آسان: ویژگی های طاقچه مجازی امکان نصب آنها را در زمانی کمتر از ۱۰ دقیقه و بدوم هیچ مواد اضافه ای فراهم می‌آورد.
انطباق رنگی: نوع رنگ پس زمینه طاقچه های مجازی بسته به نور قالب محیط دارای طیف متفاوت کرم، قهوه ای، زیتونی و سبز می‌باشد.
برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.
تمامی سفارشات تهران و مشهد کمتر از 72 ساعت با پیک ارسال میشود و نحوه ارسال شهرستان ها به دو صورت پست پیشتاز(بین 3 تا 4 روز) و سفارشی(بین 5 تا 7 روز) می باشد.
کلیه کالاهای  دارای 72 ساعت (سه روز) ضمانت تست فیزیکی می باشد. 

 









لینک منبع :طاقچه مجازی طرح محبت

Images for طاقچه مجازی طرح محبت طاقچه مجازی - طرح محبت | SALSO Creative Boutique salso.ir/product/طاقچه-مجازی-طرح-محبت/‎Cachedطاقچه مجازی پوستر هایی خاص با طراحی منحصر به فرد بر پایه خطای دید انسان می‌باشند، که برای ... طاقچه مجازی - طرح محبتReviewed by Uisalso on May 17Rating :. خرید پستی طاقچه مجازی طرح محبت - فروشگاه زونا zonashop.ir/1394/12/خرید-پستی-طاقچه-مجازی-طرح-محبت/‎Cachedخرید پستی طاقچه مجازی طرح محبت,خرید اینترنتی طاقچه مجازی طرح محبت,خرید آنلاین طاقچه مجازی طرح محبت,خرید ارزان طاقچه مجازی طرح محبت,قیمت طاقچه مجازی طرح ... طاقچه مجازی - طرح محبت | ارسال هدیه به ایران - سیمیا simiaservice.com/gift/طاقچه-مجازی-طرح-محبت-ارسال-هدیه-ایران‎Cachedطاقچه مجازی - طرح محبت. توضیحات. توضیحات محصول. طاقچه مجاری نوعی استیکر است که حالت سه بعدی آن به دلیل طراحی منحصر به فردش می‌باشد. با نصب این محصول ... طاقچه مجازی طرح محبت - 40نما https://40nama.com/طاقچه-مجازی/3882-طاقچه-مجازی-طرح-محبت.html‎Cachedطاقچه مجازی طرح محبت. این محصول از بهترین مواد اولیه و کیفیت بالا در طراحی برخوردار است. پوستر هایی خاص با طراحی منحصر به فرد بر پایه خطای دید انسان (سه ... طاقچه مجازی - فروشگاه اینترنتی هیراد www.hiradeshop.com/category/112/طاقچه-مجازی‎Cachedطاقچه مجازی نوعی پوستر است که حالت سه بعدی آن به دلیل طراحی منحصر به فردش میباشد . با نصب این محصول ... طاقچه های مجازی در بسته های سه ععدی با اندازه 30*30 سانتی متر با طرح های متنوع عرضه میشوند . در ساخت این ... طرح محبت T8. طاقچه های مجازی ... طاقچه مجازی طرح محبت - دایان مارکت dayanmarket.blogsky.com/1395/10/28/post-1222/طاقچه-مجازی-طرح-محبت نام, طاقچه مجازی. طرح, محبت. نوع, چند تکه. تعداد تکه, 3 عدد. ضمانت, 72 ساعت ضمانت تحویل. جنس بسته بندی, کرافت با طرح اسلیمی ایرانی. جنس طاقچه های مجازی ... طاقچه مجازی سالسو طرح محبت | فروشگاه اینترنتی مشکاتا meshkata.com/product/salso-mohabbat-virtual-shelf/‎Cachedاولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “طاقچه مجازی سالسو طرح محبت” لغو پاسخ. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *. Salsoart طاقچه مجازی سه تکه طرح محبت | خرید آنلاین | فروشگاه ... www.bamilo.com/salsoart-طاقچه-مجازی-سه-تکه-طرح-محبت-1115743.html‎Cachedخرید آنلاین Salsoart طاقچه مجازی سه تکه طرح محبت با قیمت 490000ریال 30/07/ 2017 از فروشگاه اینترنتی بامیلو ✓بهترین خدمات✓از پرداخت نقدی در زمان تحویل لذت ... طاقچه مجازی - طرح محبت (استیکر سه بعدی صالسو) | چیدانه https://www.chidaneh.com/shop/decorative/sticker/26558‎Cachedخرید آنلاین طاقچه مجازی (استیکر سه بعدی) صالسو- طرح محبت. از انواع دکوراتیو استیکر با قیمت مناسب از ویترین کالاهای چیدانه.