مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

هدفون Soul مدل SL-83

 ویژگی های کلیدی:

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngکابل جداشونده و دارای ورودی فیش سوزنی درشت  (جک 3.5)

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngبسته بندی ارجینال

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngکیفیت صدای فوق حرفه ای مناسب برای متخصصین در صنعت موسیقی

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngقابلیت انعطاف بالا

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngقابلیت اتصال و صحبت با گوشی موبایل

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngفاقد بلوتوث و اتصال با سیم

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngدارای گوشی های بسیار راحت و نرم مناسب برای استفاده طولانی

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngمقاوم و بادوام و در عین حال بسیار سبک

نام

 هدفون  Soul

مدل

SL-83

حالت هدفون

روگوشی

رنگ بندی

قرمز،مشکی،سفید

قابلیت

انعطاف بالا

رابط

جک 3.5 میلیمتری

ویژگی

پشت بسته

تاشو

بله

اتصال

با سیم

بلوتوث

ندارد

قابلیت حافظه جانبی

ندارد

قابلیت اتصال و صحبت با گوشی موبایل

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.png

کابل http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.png
گارانتی 72 ساعت گارانتی تست فیزیکی

معرفی اجمالی محصول:

کمپانی Soul هدفون ها و ایرفون های خود را تحت نام بازیگر و رپ کن معروف آمریکایی ، Ludacris میسازد . مهندسین کمپانی Soul دائما در حال مطالعه ی نیاز های مشتریان هستند و همیشه هدفون ها و ایرفون های خود را طوری می سازد که مناسب هر کاربرد و شرایطی باشد . شعار این کمپانی "قدرت ، شفافیت و راحتی" است .  آنها شعار خود را این گونه توضیح می دهند :


قدرت : Soul همیشه هدفون های خود را با Bass های عمیق و قوی می سازد به طوری که در همه ی آهنگ های مورد علاقه ی خود قدرت را احساس کنید و برای فعالیت های خود انرژی مثبتی بگیرید .

شفافیت : مهندسی محصولات Soul طوری است که فرکانس های میانه و بالا طوری در کنار بیس های قدرت مند قرار گرفته اند که شفافیت و واضحیت را در کنار قدرت و صدای بلند می توانید تجربه کنید ، به این معنا که هرگز شفافیت و وضوح صدا را فدای Bass قدرت مند و یا Noise Cancelling نمی کند و شما می توانید کنار گوش کردن به هر سبک موسیقی فیلم های مورد علاقه ی خود را بدون خستگی و آسیب به گوش ببینید و یا از محصولات این کمپانی برای مهیج تر کردن بازی مورد علاقه ی خود استفاده کنید . بسیاری از افراد و خواننده های معروف ملل های مختلف نیز برای ضبط کار های خود از محصولات این کمپانی استفاده می کنند .


راحتی : Soul همچنین به راحتی و آسایش مصرف کننده ها اهمیت زیادی می دهد . محصولات این کمپانی مداوم ، مقاوم ، سبک و راحت هستند و حتی اگر ساعت ها به موسیقی مورد علاقه ی خود گوش دهید گوش  شما خسته نمی شود .

هدفون Soul مدل SL-83 طراحی شده در رنگ های مختلف عرضه می شود.نوع رنگ بندی این هدفون به صورت دوگانه می باشد.به این ترتیب که رنگ داخلی تمام این هدفون ها مشکی بوده و رنگ خارجی آن ها در چهار رنگ مختلف و متنوع قرمز،مشکی،سفید و آبی طراحی شده است.از ویژگی های دیگر این هدفون قابلیت تا شدن گوشی های آن به داخل می باشد که این امر سبب جا به جایی و حمل و نقل آسان این هدفون می شود.همچنین این هدفون به خوبی برای تجربه حالت موسیقی زنده تنظیم شده است . شما را به صدا نزدیکتر می کند و به شما اجازه می دهد تا تمام جزئیات صدا را با باس عمیق صدای مانستر تجربه  کنید.

برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.
تمامی سفارشات تهران و مشهد کمتر از 72 ساعت با پیک ارسال میشود و نحوه ارسال شهرستان ها به دو صورت پست پیشتاز(بین 3 تا 4 روز) و سفارشی(بین 5 تا 7 روز) می باشد.
کلیه کالاهای  دارای 72 ساعت (سه روز) ضمانت تست فیزیکی می باشد. 












لینک منبع :هدفون Soul مدل SL-83

Images for هدفون Soul مدل SL-83 خرید پستی هدفون Soul مدل SL-83 - فروشگاه زونا zonashop.ir/1394/12/خرید-پستی-هدفون-soul-مدل-sl-83/‎Cachedخرید اینترنتی هدفون Soul مدل SL-83,خرید آنلاین هدفون Soul مدل SL-83,خرید ارزان هدفون Soul مدل SL-83,قیمت هدفون Soul مدل SL-83,فروش هدفون Soul مدل SL-83, هدفون Soul مدل SL-83 | فروشگاه اینترنتی دایان شاپ www.dayan-shop.com/products/view/1849‎Cachedهدفون Soul مدل SL-83. ویژگی های کلیدی: http://dayanshop.com/uploads/icon/tick. png کابل جداشونده و دارای ورودی فیش سوزنی درشت (جک 3.5). هدفون Soul مدل SL-83 | فروشگاه کمیاب استور www.kamyabstore.ir/products/view/1849‎Cachedهدفون Soul مدل SL-83. ویژگی های کلیدی: http://dayanshop.com/uploads/icon/tick. png کابل جداشونده و دارای ورودی فیش سوزنی درشت (جک 3.5). دی‌جـی‌آی | خرید هدفون Soul مدل SL-83 با سیم جداشونده www.dgi.ir/product/فروش-هدفون-سول-با-سیم-جدا-شو‎Cachedخرید راحت هدفون سیم‌دار جداشونده مارک سول ارزان هدفون Soul مدل SL-83 در رنگ‌های مختلف طراحی و عرضه شده است. نوع رنگ بندی این هدفون به صورت دوگانه است. هدفون Soul مدل SL-83 casiowatch.dayanshop.net/products/view/1849 هدفون Soul مدل SL-83. ویژگی های کلیدی: http://dayanshop.com/uploads/icon/tick. png کابل جداشونده و دارای ورودی فیش سوزنی درشت (جک 3.5). فروش هدفون Soul مدل SL-83 آدرس صفحه خرید و توضیحات: https://hammihan.com/post/10946499‎Cachedفروش هدفون Soul مدل SL-83 آدرس صفحه خرید و توضیحات: online shopping: خرید پستی هدفون Soul مدل SL-83 shoponlinezona.blogspot.com/2016/03/soul-sl-83.html 17 مارس 2016 ... هدفون Soul مدل SL-83، دارای گوشی ها با کاربرد راحت بوده و این گوشی ها بسیار نرم می باشند، با اتصال گوشی به این هدفون با خیال راحت و بدون دغدغه ... هدفون Soul مدل SL 83 - قیمت 25,000 تومان - Selz.ir https://selzir.com/قیمت-خرید/10110288-هدفون-soul-مدل-sl-83‎Cachedهدفون Soul مدل SL 83 محدوده قیمت از 25000 تومان از فروشگاه فروشگاه مجازی. هدفون Soul مدل SL-83 - قورت ghoort.ir/v/OjjTU6_T8O/هدفون%20Soul%20مدل%20SL-83‎Cachedنام: هدفون Soul مدل: SL-83 حالت هدفون : روگوشی رنگ بندی : قرمز،مشکی،سفید،آبی قابلیت : انعطاف بالا رابط: جک 3.5 میلیمتری ...