مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

هندزفری طرح زیپ

ویژگی های کلیدی:

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.png دارای Hands-Free و میکروفن داخلی جهت مکالمه برای موبایل و تبلت

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.png مجهز به سیستم حذف صدای اطراف جهت استفاده در محیط پر صدا

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.png کیفیت صدای بی‌نظیر در ابعادی کوچک و جمع و جور

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngتنظیم اندازه باز ماندن سیم (با بستن زیپ)

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngمانع از گره خوردن سیم ها

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.png طول عمر بیشتر سیم ها

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.png دارای دکمه روشن و خاموش بر روی هندزفری

نام هندزفری
طرح زیپ
طول
120 سانتی متر
رنگ بندی
دارای رنگ های مختلف و متنوع
جنس
سیلیکون
فرکانس
20HZ ~ 20 KHZ
سوکت

3.5 میلی متری(قابل استفاده بر روی تمامی گوشی های موبایل، تبلت و موزیک پلیرها)

وزن حدود 30 گرم
میکروفن داخلی

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.png

 معرفی اجمالی محصول:

همیشه یکی از مشکلات کاربران و دوست داران موسیقی ،‌ گره خوردن سیم های ایرفون و هدفون در جیب یا کیف آنهاست .
این امر باعث قطعی سیم ایرفون ،‌از کارافتادن یک یا هر دو گوشی هدفون می شود.همچنین پیچ خوردن سیم هدفون و ایرفون ،‌باعث کم شدن کیفیت صدا و قطع و وصل شدن صدا می شود.اما هدفون طرح زیپ این مشکل شما را حل می کند .
شما با خیال آسوده می توانید آن را در جیب یا کیف خود قرار دهید و در هر مکانی بدون دغدغه از آن استفاده کنید .
همچنین این هدفون دو منظوره است . هم یک هدفون برای گوش دادن به موسیقی های مختلف است و هم یک هندزفری برای پاسخ دادن به تلفن های شما می باشد .یعنی می توانید به آسانی و با فشار دادن یک دکمه به تماس های تلفنی خود نیز پاسخ دهید .

با جدیدترین هندزفری طرح زیپ از سیم های اضافه و پیچ خوردن سیم ها راحت شوید. هندزفری مدل زیپ با طراحی فوق العاده زیبا و بسیار راحت انتخابی عالیست برای آنهایی که عاشق اهنگ هستند. هندزفری طرح زیپ دارای طول ۱۲۰سانتیمتری و جک استاندارد ۳٫۵ میلیمتری بوده و قابل استفاده با تمام گوشی های موبایل، تبلت و موزیک پلیرها می باشد. قابلیت باز و بسته شدن آن به اندازه دلخواه و دارا بودن میکروفن داخلی برای مکالمه از مزیت های بسیار خوب این هندزفری است.

برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.
تمامی سفارشات تهران و مشهد کمتر از 72 ساعت با پیک ارسال میشود و نحوه ارسال شهرستان ها به دو صورت پست پیشتاز(بین 3 تا 4 روز) و سفارشی(بین 5 تا 7 روز) می باشد.
کلیه کالاهای  دارای 72 ساعت (سه روز) ضمانت تست فیزیکی می باشد. 

 










لینک منبع :هندزفری طرح زیپ

Images for هندزفری طرح زیپ خرید پستی هندزفری طرح زیپ اصل قیمت دیجی کالا - روزگار rouzegar.com/fun/online-store/hands-free-zipper-design‎Cachedهندزفری طرح زیپ,خرید هندزفری طرح زیپ,هندزفری با طرح زیپ,هندزفری طرح زیپ, خرید اینترنتی هندزفری طرح زیپ,خرید پستی هندزفری طرح زیپ,قیمت هندزفری طرح ... خریدجدیدترین هندزفری طرح زیپ - فروشگاه اینترنتی آیریک شاپ www.irikshop.com/خریدجدیدترین-هندزفری-طرح-زیپ.html‎Cached Similar23 آوریل 2015 ... با جدیدترین هندزفری طرح زیپ از سیم های اضافه و پیچ خوردن سیم ها راحت شوید. هندزفری مدل زیپ با طراحی فوق العاده زیبا و بسیار راحت انتخابی ... خرید پستی هندزفری طرح زیپ | فروشگاه اینترنتی حراجی ها p040.harajiha.ir/product.php?id=346‎Cachedهندزفری طرح زیپ، صدا را به وضوح پخش می کند و سیم های آن هرگز گره نمی خورند. این هندزفری دارای طول 120سانتیمتری و جک استاندارد 3.5 میلیمتری بوده و قابل ... دیجی کالا - هندزفری طرح زیپ dijikala.modiranmarket.com/product/view/120/‎Cachedهندزفری طرح زیپ با این هنذفری لذت شنیدن موسیقی را با تمام وجود احساس کنید با عملکردی فوق العاده برای آیفون، آیپاد و تمام موبایل ها و دستگاه های شما ، هندزفری طرح ... آپارات - خرید هندزفری طرح زیپ www.aparat.com/result/خرید_هندزفری_طرح_زیپ‎Cached Similarسرویس چینی لوکس خارجی و طلا-خرید در www.sinbod.com · فروشگاه لوازم خانگی ... 15,864 بازدید. 0:34 · خرید سرویس چینی لاگچری و طلا خارجی عروس www.sinbod. هندزفری طرح زیپ(فروشگاه شیراز تخفیف)-35% تخفیف shiraztakhfif.ir/offer-1698.html‎Cached Similarتخفیف هندزفری طرح زیپ برای اعضای سایت شیراز تخفیف. فروشگاه اینترنتی ورچـیـن | هندزفری طرح زیپ www.varchin.com/zip-earphones.html‎Cached Similarهدفون طرح زیپ، صدا را به وضوح پخش می کند و سیم های آن هرگز گره نمی خورند. این هدفون در سه رنگ مشکی، مشکی نارنجی و مشکی صورتی موجود است. هدفون طرح زیپ، از ... هندزفری طرح زیپ - نماشا www.namasha.com/v/VaUHdyul‎Cached9 ژانویه 2016 ... هندزفری طرح زیپ 15000 تومان دارای طراحی بی نظیر و ظرافت خیره کننده کیفیت استثنایی در کنار طراحی زیبا اندازه ای کوچک، صدایی پرقدرت با ... هندزفری طرح زیپ - فروشگاه اینترنتی قرن21 c-21.ir/فروشگاه/هندزفری-طرح-زیپ/‎Cachedبا جدیدترین هندزفری طرح زیپ از سیم های اضافه و پیچ خوردن سیم ها راحت شوید. هندزفری مدل زیپ با طراحی فوق العاده زیبا و بسیار راحت انتخابی عالیست برای آنهایی ...