مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دستبند مرغ آمین

ویژگی های کلیدی:

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngبرگرفته شده از سریال محبوب و دیدنی شهرزاد

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngمرغ آمین از جنس استیل

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngدستبند از جنس چرم

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngجذاب ترین هدیه برای کسی که دوستش دارید

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngنمادی از عشق و محبت

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngمناسب با هر سلیقه ای

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngرنگ بند:قهوه ای تیره،قهوه ای روشن

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngترکیب رنگ مرغ آمین:نقره ای و طلایی

نام دستبند مرغ آمین
جنس مرغ آمین
استیل
جنس بند
چرم
رنگ بند قهوه ای تیره،قهوه ای روشن
ترکیب رنگ مرغ آمین نقره ای و طلایی
مناسب با هر سلیقه ای
نماد
عشق و محبت
ساخته شده با هنر دست ایرانی
گارانتی 72 ساعت گارانتی تست فیزیکی
 معرفی اجمالی محصول:
 
مرغ آمین چیست؟

مرغ آمین در فرهنگ مردم کشور ما ، نام فرشته ای است که مدام در حال پرواز است و مرتباً ذکر آمین بر لب دارد . این گونه نقل شده است که اگر کسی چیزی بخواهد و دعایی کند ، اگر مرغ آمین از بالای سر او عبور کند و آمین گوید ، دعا و خواسته او اجابت خواهد شد. از سویی دیگر اینگونه بیان شده است که آمین نام ستاره ای نیز می باشد که به هنگام طلوع آن ، دعا و خواسته افراد برآورده می گردد. اما بسیاری از افراد هستند که مرغ آمین را با تفاوت هایی ، از شعر نیما یوشیج می شناسند.
 
دستبند :

دستبندها از جمله زیورآلاتی هستند که بسیار مورد توجه خانم ها و آقایان می باشند،به همین خاطر است که عرضه کنندگان زیورآلات هر روزه طرح های جدید و نوینی از دستبند را ، طراحی ، تولید و ارائه می کنند ، دستبندهای ساده ، دستبندهای های کارشده و ... ، دستبندهایی که در طراحی آن ها سعی شده تا خواسته هر فردی و با هر سلیقه ای تأمین شود .
 
دستبند مرغ آمین :

مدتی است که سریالی در شبکه نمایش خانگی ارائه گردیده است که نظر بسیاری از افراد را به خود جلب نموده است ، سریالی که داستان آن حول محور زندگی دختری به نام شهرزاد تولید شده است و نقش آفرینی آن را ترانه علیدوستی ، بازیگر ارزنده کشورمان بر عهده دارد. در قسمتی از این سریال ، فرهاد که نامزد شهرزاد است ، گردنبندی را به او هدیه می دهد ، گردنبندی که دارای طراحی بسیار زیبا و چشم نوازی است و نظر بسیاری از افراد را به خود جلب نموده است ، نام این گردنبند ، گردنبند مرغ آمین است ، البته بسیاری از بینندگان این سریال آن را با نام گردنبند شهرزاد می شناسند.پس از اینکه این گردنبند طرفداران زیادی را به سمت خود کشاند،طراحان بر این شدند که دستبند این طرح را نیز با ظرافت خیره کننده ای طراحی و عرضه کنند.
دستبند مرغ آمین ، دارای طراحی فوق العاده زیبا و منحصر به فردی است ، به شکلی که نظر افراد زیادی را برای خرید به خود جلب نموده است.دستبندی که مرغ آمین آن از جنس استیل و حاصل ذوق و هنر ایرانی است و بند آن از جنس چرم  می باشد.دستبندی که نمادی از عشق و محبت است.
دستبند مرغ آمین ، دستبندی است که نظر هر فردی و با هر سلیقه ای را به خود جلب می نماید ، محصولی که نگاه هر بیننده ای را نوازش می دهد ، شما از دستبند مرغ آمین می توانید در مهمانی ها ، مراسمات و یا هر شرایط و موقعیت زمانی و مکانی دیگر استفاده نمایید.
برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.
تمامی سفارشات تهران و مشهد کمتر از 72 ساعت با پیک ارسال میشود و نحوه ارسال شهرستان ها به دو صورت پست پیشتاز(بین 3 تا 4 روز) و سفارشی(بین 5 تا 7 روز) می باشد.
کلیه کالاهای  دارای 72 ساعت (سه روز) ضمانت تست فیزیکی می باشد. 







لینک منبع :دستبند مرغ آمین

Images for دستبند مرغ آمین دستبند مرغ آمین - فروشگاه اینترنتی پارس تینا https://parstina.com/jewelry/bracelets/braceletamin‎Cachedدستبند مرغ آمین با طراحی زیبا ، تزئین شده با سنگ های زیبای رگه دار و کیفیت عالی ، هدیه ای متفاوت ، همراه با ارسال به سراسر کشور. آپارات - دستبند مرغ آمین www.aparat.com/result/دستبند_مرغ_آمین‎Cachedآپارات - دستبند مرغ آمین. ... خرید ست کامل مرغ آمین شهرزاد 96 تخفیف ویژه 09197845128 · کاپلان مارکت ... حراج ویژه گردنبند مرغ آمین استیل خرید 09353877793. گردنبند مرغ آمین شهرزاد و خرید دستبند و گوشواره مرغ آمین - فروشگاه ... https://kaplanmarket.biz/گردنبند-مرغ-آمین/‎Cached27 ژوئن 2017 ... گردنبند مرغ آمین و ست کامل مرغ آمین و دستبند و گوشواره و انگشتری مرغ آمین را با تخفیف طلایی از این سایت تهیه کنید. با کیفیت فوق العاه و ... گردنبند مرغ آمین و دستبند اونیک در فروشگاه بانوی | تخفیفان takhfifan.com/38699-گردنبند-مرغ-آمین‎Cachedخرید گردنبند مرغ آمین در فروشگاه بانوی شرقی تنها با پرداخت ۱۵۲۰۰ تومان اما به ارزش ۴۰۰۰۰ تومان (۶۲% تخفیف) - خرید دستبند لاوا یا اونیکس در فروشگاه بانوی ... ست گردنبند و دستبند مرغ آمین m2m.sabzgostar.net/product/pid/2117‎Cachedست گردنبند و دستبند مرغ آمین هدیه ای زیبا و شیک با طرحی خاص!! فقط 25 هزار تومان . گردنبند دستبند گوشواره مرغ امین - شیپور https://www.sheypoor.com/گردنبند-دستبند-گوشواره-مرغ-امین-15152826.html‎Cached27 ژوئن 2017 ... ست کامل شامل گردنبند- دستبند- گوشواره مرغ امین فقط17000 ارزان و باور نکردنی با شماره35594139 تماس بگیرید تا ارسال گردد به قیمت عمده به ... دستبند مرغ امین - شیپور https://www.sheypoor.com/دستبند-مرغ-امین-15912038.html‎Cachedدستبند مرغ امین. ۱ ماه پیش، البرز، کمال شهر ۳۰,۰۰۰ تومان. دسبند زنانه استیل رنگ ثابت شماره تماس تایید شده: ۰۹۰۱XXX۰۹۶۵ (نمایش کامل). لطفا خرید خود را فقط به ... خرید دستبند مرغ آمین با سنگ فیروزه طرح جدید-ایران پاتوق https://iranpatogh.ir/خرید-دستبند-مرغ-آمین/‎Cachedخرید دستبند مرغ آمین سنگ فیروزه با کیفیت بالا , خرید دستبند با سنگ فیروزه, دستبند بدلیجات , دستبند سریال شهرزاد, دستبند مرغ آمین ارزان , محصولات سریال ... محصولات زینتی مرغ آمین - شادیاب www.shadyab.com/.../Bracelet-Necklaces-Earring-Ring-morghe-amen‎Cachedتخفیف گردنبند مرغ آمین,تخفیف دستبند مرغ آمین,تخفیف گوشواره مرغ آمین, تخفیف انگشتر مرغ آمین,گردنبند مرغ آمین سریال شهرزاد,خرید محصولات مرغ آمین ...