مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

انگشتر مرغ آمین

ویژگی های کلیدی:

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngبرگرفته شده از سریال محبوب و دیدنی شهرزاد

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngجنس مرغ آمین:برنج آبکاری شده

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngجنس بدنه:تیتانیوم

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngجذاب ترین هدیه برای کسی که دوستش دارید

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngنمادی از عشق و محبت

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngمناسب با هر سلیقه ای

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngقابلیت تغییر سایز و مناسب برای همه ی انگشتان دست

نام انگشتر مرغ آمین
جنس
برنج آبکاری شده
مناسب با هر سلیقه ای
نماد
عشق و محبت
ساخته شده با هنر دست ایرانی
رنگ
ثابت و تضمین شده
ترکیب رنگ قسمت زیرین:طلایی/قسمت رویی:مشکی
سایز قابلیت تغییر سایز و مناسب برای همه ی انگشتان دست
گارانتی 72 ساعت گارانتی تست فیزیکی
معرفی اجمالی محصول:

بعد از فروش زیاد گردنبند و دستبند و همچنین گوشواره مرغ آمین این بار نوبت انگشتر مرغ آمین رسید تا بتوانیم آن را مستقیم به شما عرضه نماییم.انگشتر مرغ آمین نمونه ی دیگری از محصولات مهم سریال پر طرفدار شهرزاد می باشد که گردنبند آن در گردن بازیگر زن،یعنی ترانه علیدوستی جلوه گری می کند.حال با خرید انگشتر مرغ آمین به راحتی گوشواره و گردنبند و دستبند و انگشتر خود را ست نمایید.
انگشتر مرغ آمین در رنگ مشکی در قسمت رویی و رنگ طلایی در قسمت زیرین آن استفاده شده است.این انگشتری زیبا تولید شده از جنس فلز برنج آبکاری شده اصل و با رنگ ثابت و ضد زنگ می باشد و به هیچ وجه خوردگی در آن ایجاد نمی شود.

مرغ آمین چیست؟
مرغ آمین در فرهنگ مردم کشور ما ، نام فرشته ای است که مدام در حال پرواز است و مرتباً ذکر آمین بر لب دارد . این گونه نقل شده است که اگر کسی چیزی بخواهد و دعایی کند ، اگر مرغ آمین از بالای سر او عبور کند و آمین گوید ، دعا و خواسته او اجابت خواهد شد. از سویی دیگر اینگونه بیان شده است که آمین نام ستاره ای نیز می باشد که به هنگام طلوع آن ، دعا و خواسته افراد برآورده می گردد. اما بسیاری از افراد هستند که مرغ آمین را با تفاوت هایی ، از شعر نیما یوشیج می شناسند.
 
انگشتر :

انگشتر ها از جمله زیورآلاتی هستند که بسیار مورد توجه خانم ها و آقایان می باشند،به همین خاطر است که عرضه کنندگان زیورآلات هر روزه طرح های جدید و نوینی از انگشتر را ، طراحی ، تولید و ارائه می کنند ، انگشتر های ساده ، انگشتر های کارشده و ... ، انگشتر هایی که در طراحی آن ها سعی شده تا خواسته هر فردی و با هر سلیقه ای تأمین شود .


انگشتر مرغ آمین :

انگشتر مرغ آمین ، دارای طراحی فوق العاده زیبا و منحصر به فردی است ، به شکلی که نظر افراد زیادی را برای خرید به خود جلب نموده است.انگشتری که مرغ آمین آن از جنس برنج آبکاری شده و حاصل ذوق و هنر ایرانی است و بدنه آن از جنس تیتانیوم می باشد.انگشتری که نمادی از عشق و محبت است.

برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.
تمامی سفارشات تهران و مشهد کمتر از 72 ساعت با پیک ارسال میشود و نحوه ارسال شهرستان ها به دو صورت پست پیشتاز(بین 3 تا 4 روز) و سفارشی(بین 5 تا 7 روز) می باشد.
کلیه کالاهای  دارای 72 ساعت (سه روز) ضمانت تست فیزیکی می باشد. 










لینک منبع :انگشتر مرغ آمین

Images for انگشتر مرغ آمین آپارات - انگشتر مرغ آمین www.aparat.com/result/انگشتر_مرغ_آمین‎Cachedآپارات - انگشتر مرغ آمین. ... انگشتر مرغ آمین با سنگ فیروزه · با ما شیک بگردید. 146 بازدید. 0:56 ... ست گردنبند و گوشواره و انگشتر مرغ آمین · ست گردنبند و ... خرید اینترنتی انگشتر مرغ آمین - خرید پستی ارزان shopmenow.ir/1394/12/خرید-اینترنتی-انگشتر-مرغ-آمین/‎Cachedخرید اینترنتی انگشتر مرغ آمین,انگشتر مرغ آمین,خرید اینترنتی انگشتر مرغ آمین,مرغ آمین,خرید محصولات مرغ آمین ,فروش اینترنتی انگشتر مرغ آمین,انگشتر ... قیمت انگشتر مرغ آمین tyoep.irsgo.ir/‎Cachedشاپ 95 انگشتر فیروزه ای مرغ آمین 25,000 تومان گردنبند فیروزه ای مرغ آمین 29000 تومان گردنبند فیروزه ای مرغ آمین 39000 تومان ست گوشواره و گردنبند ... ادامه مطلب ... فروش ست کامل مرغ آمین *گردنبند مرغ آمین *گوشواره و انگشتر مرغ آمین ... www.ninisite.com/.../فروش-ست-کامل-مرغ-آمین-گردنبند-مرغ-آمین-گوشواره-و-انگشتر-مرغ-آمین‎Cachedگشتر مرغ آمین 18000 تومان, نمایندگی انگشتر مرغ آمین , انگشتر آمین ,قیمت انگشتر مرغ آمین , نیم ست مرغ آمین , انگشتر مرغ آمین ,فروشگاه انگشتر مرغ آمین , خرید ... گردنبند مرغ آمین شهرزاد و خرید دستبند و گوشواره مرغ آمین - فروشگاه ... https://kaplanmarket.biz/گردنبند-مرغ-آمین/‎Cached27 ژوئن 2017 ... گردنبند مرغ آمین و ست کامل مرغ آمین و دستبند و گوشواره و انگشتری مرغ آمین را ... انگشتر مرغ آمین اصل فری سایز و قابل استفاده برای تمامی سایزها. خرید اینترنتی ست گوشواره و گردنبند و انگشتر مرغ آمین lavanshop.ir/.../خرید-اینترنتی-ست-گوشواره-و-گردنبند-و-انگشتر-مرغ-آمین‎Cachedقیمت : 45000 تومان خرید پستی نام ست گوشواره و گردنبندو انگشتر مرغ آمین جنس زنجیر استیل/فیروزه جنس پلاک استیل جنس مرغ آمین برنج آبکاری شده مناسب با هر ... فروش ویژه انگشتر مرغ آمین طرح جدید ring-amin-chicken.monoblog.ir/‎Cachedفروش ویژه انگشتر مرغ آمین طرح جدید - انگشتر مرغ آمین 18000تومان,فروش انگشتر مرغ آمین ... خرید مرغ آمین | گردنبند مرغ آمین شهرزاد و دستبند و گوشواره مرغ آمین ... انگشتر مرغ آمین 15000تومان,فروش انگشتر مرغ آمین,قیمت انگشتر مرغ آمین سریال ... خرید انگشتر مرغ آمین فیروزه aminring.ratablog.com/‎Cachedخرید انگشتر مرغ آمین فیروزه - سایت فروش انگشتر مرغ امین ارزان,خرید اینترنتی آسان,خرید از همه جای ایران,شماره سفارش گردنبند - پکیج 1 : انگشتر مرغ آمین در بندرعباس - نت برگ netbarg.com/bandarabbas/d/c.../پکیج-1-انگشتر-مرغ-آمین-1/‎Cachedنت برگ آنی: انگشتر مرغ آمین از صنایع دستی باربد با 61% تخفیف و پرداخت تنها 9750 تومان به جای 25000 تومان.