مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دستبند فروهر

ویژگی های کلیدی:

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngفروهر از جنس استیل

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngدستبند از جنس چرم

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngجذاب ترین هدیه برای کسی که دوستش دارید

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngنمادی از ایران و ایرانی

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngمناسب با هر سلیقه ای

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngرنگ بند:قهوه ای سوخته

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngرنگ فروهر:طلایی

نام دستبند فروهر
جنس فروهر
استیل
جنس بند
چرم
رنگ بند قهوه ای سوخته
رنگ فروهر
طلایی
مناسب با هر سلیقه ای
نماد
ایران و ایرانی
ساخته شده با هنر دست ایرانی
گارانتی 72 ساعت گارانتی تست فیزیکی
 معرفی اجمالی محصول:
 
دستبندها از جمله زیورآلاتی هستند که بسیار مورد توجه خانم ها و آقایان می باشند،به همین خاطر است که عرضه کنندگان زیورآلات هر روزه طرح های جدید و نوینی از دستبند را ، طراحی ، تولید و ارائه می کنند ، دستبندهای ساده ، دستبندهای های کارشده و ... ، دستبندهایی که در طراحی آن ها سعی شده تا خواسته هر فردی و با هر سلیقه ای تأمین شود .
دستبند جدید طرح فروهر از جنس چرم بسیار مرغوب با طراحی استثنایی نماد ایرانیان می باشد.دستبند چرم با نماد استیل فروهر که زیبایی خاصی به این دستبند بخشیده است.چرمی بسیار زیبا به رنگ قهوه ای سوخته و بافتی مدرت و تک مدل برگزیده سال ،با دستبند طرح فروهر بروز و جذاب باشید.این دستبند دارای نماد فروهر استیل بسیار شیک و براق و با کیفیت و مقاوم و زیبا به رنگ طلایی می باشد که قابل استفاده آقایان و بانوان شیک پوش ایرانی می باشد.

این دستبند نمادی از ایران و ایرانی می باشد که طراحی منحصر به فرد آن موجب میشود تا با زیبایی خیره کننده در دستان شما بدرخشد ، به زیبایی آن شک نکنید. دستبند زیبای فروهر ویژه شیک پوشان و دوستداران اصالت ایرانی بوده که در طراحی آن از یک پلاک فروهر استفاده شده است که در عین سادگی زیبایی خاصی به این محصول بخشیده است. نوع طراحی این دستبند به گونه ای است که در عین سادگی جزو مدل های اسپورت و بسیار زیبا محسوب می شود.
برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.
تمامی سفارشات تهران و مشهد کمتر از 72 ساعت با پیک ارسال میشود و نحوه ارسال شهرستان ها به دو صورت پست پیشتاز(بین 3 تا 4 روز) و سفارشی(بین 5 تا 7 روز) می باشد.
کلیه کالاهای  دارای 72 ساعت (سه روز) ضمانت تست فیزیکی می باشد. 









لینک منبع :دستبند فروهر

Images for دستبند فروهر دستبند چرم مردانه طرح فروهر - کابوک چرم kabookcharm.com/دستبند-چرم-مردانه-طرح-فروهر/‎Cached Similarدستبند چرم مردانه طرح فروهر. _dsc0422-copy. یک دستبند با طرح ایرانی و خاص. دستبند فروهر یکی از پر طرفدار ترین محصولات چرم کابوک بوده به نوعی سری اول ... دستبند طلا چرم طرح فروهر | کابوک چرم kabookcharm.com/دستبند-طلا-چرم-طرح-فروهر/‎Cachedدستبند طلا چرم طرح فروهر. farvahar-4. فَروهَر یا صورت اوستائی آن فَروَشی یا در فارسی باستان فَرورتی و در پهلوی فَروَهر و در فارسی فروهر یکی از نیروهای باطنی است ... خرید دستبند چرم فروهر - دانلود آهنگ جدید musicsky.ir/buy-faravahar-symbol-bracelets.html‎Cachedدر دو رنگ مشکی و قهوه ای و نماد طلایی فروهر. بهترین هدیه برای جوانان شیک پوش. Faravahar Symbol Bracelets. قیمت: 25000 تومان. خرید دستبند چرم فروهر. ویژگی های ... دستبند فروهر چرم ویژه آقایان شیک پوش و خوش سلیقه negarshop.ir/product/دستبند-فروهر/‎Cachedخرید اینترنتی دستبند فروهر - دارای رنگبندی - قفل کلیپسی - بند با کیفیت بالا - طراحی خاص ویژه آقایان شیک پوش - ارسال به سراسر کشور. دستبند فروهر | فروشگاه اینترنتی پرشین ایبی persian-ebay.ir/product-tag/دستبند-فروهر/ دستبند مردانه چرم و استیل طرح “فروهر” مدل 2418. 68,000 تومان. افزودن به سبد خرید. تمام حقوق برای این وب سایت محفوظ می باشد. طراحی و توسعه توسط artafamily. X. دستبند فروهر مردانه - گالری گرامی geramy-gallery.com/کالکشن-مردانه/178-smb010.html‎Cachedدستبند فروهر مردانه ساخته شده از طلای ۱۸ عیار و چرم کاملا طبیعی دست ساز. شماره تماس جهت ثبت سفارش: 26853351. اخطار: آخرین موجودی فعلی! تاریخ در دسترس بودن :. دستبند فروهر مدل 505 - ژمز www.gemz.ir/دستبند-فروهر-مدل-505‎Cachedابعاد پلاک این دستبند 6*2 سانت و پهنای دستبند 2 سانت و به رنگ قهوه ای سوخته می باشد .قفل دستبند به حالت ساعتی می باشد و محیط داخلی دستبند 19 سانت می ... پکیج ساعت تیسوت و دستبند فروهر m2m.sabzgostar.net/product/pid/1759‎Cachedپکیج ساعت تیسوت و دستبند فروهر. بسیار شیک و زیبا. پر طرفدار بین افراد با سلیقه. http://30cd.biz/upload/big-dastsa.jpg. معرفی اجمالی محصول: با گرم شدن ... میهن استور - خرید پستی دستبند چرم طرح فروهر www.mihanstore.net/product.php?id=764‎Cachedدستبند چرم طرح فروهر چرم فوق العاده با کیفیت و منعطف درجه یک هماهنگی با لباس های مجلسی و اسپرت در دو رنگ مشکی و قهوه ای و نماد طلایی فروهر بهترین هدیه برای ...