مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ست فیروزه ای مرغ آمین

ویژگی های کلیدی:

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngبرگرفته شده از سریال محبوب و دیدنی شهرزاد

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngجنس زنجیر:فلزی

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngپلاک از جنس فلزی و مرغ آمین برنج آبکاری شده

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngجذاب ترین هدیه برای کسی که دوستش دارید

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngنمادی از عشق و محبت

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngمناسب با هر سلیقه ای

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngگردنبند و انگشتر دارای نقش و طرح سنگ گونه

نام ست فیروزه ای مرغ آمین
جنس زنجیر
فلزی
جنس پلاک
فلزی
جنس مرغ آمین برنج آبکاری شده
مناسب با هر سلیقه ای
نماد
عشق و محبت
ساخته شده با هنر دست ایرانی
پلاک گرنبند و انگشتر دارای نقش و طرح سنگ گونه می باشد
گارانتی 72 ساعت گارانتی تست فیزیکی
معرفی اجمالی محصول:

همانطور که می دانید سریال شهرزاد این روزها حسابی در شبکه نمایش خانگی و به عبارتی در شبکه نمایش اینترنتی هم حسابی غوغا کرده است.در این سریال بازیگر نقش شهرزاد که ترانه علیدوستی می باشد یک گردنبند هدیه می گیرد که به گردنبند مرغ آمین هم معروف است ، بهمین دلیل درخواست و تقاضای بینندگان این سریال باعث شد که تولید وفروش گردنبند مرغ آمین آغاز گردد.
بعد از فروش زیاد گردنبند اولیه مرغ آمین طراحان خوش ذوق تصمیم گرفتند که انگشتر،دستبند و گوشواره مرغ آمین را نیز طراحی نموده و راهی بازار کنند.این محصولات نیز همانند گردنبند مرغ آمین طرفداران زیادی پیدا کرد و ذهن طراحان را برای طراحی نمونه های مختلف و متنوع این محصول تحریک نمود.تا اینکه امروزه طرح ها و نقش ها و انواع مختلفی از گردنبند و دستبند و گوشواره و انگشتر مرغ آمین طراحی و روانه بازار شده است.
هم اکنون نیز طرح و نقشی دیگر از گردنبند و انگشتر مرغ آمین را برای شما معرفی خواهیم کرد.گردنبند و انگشتر مرغ آمین نمونه ی دیگری از محصولات مهم سریال پر طرفدار شهرزاد می باشد که طرح اولیه گردنبند آن در گردن بازیگر زن،یعنی ترانه علیدوستی جلوه گری می کند.این ست سریال شهرزاد از جنس فلزی؛ ساخته شده با هنر دست ایرانی ؛گردنبندی دارای پلاک و زنجیر که مرغش آب کاری شده است و همچنین انگشتری با نقش و نگاری سنگ گونه می باشد.

مرغ آمین چیست؟
مرغ آمین در فرهنگ مردم کشور ما ، نام فرشته ای است که مدام در حال پرواز است و مرتباً ذکر آمین بر لب دارد . این گونه نقل شده است که اگر کسی چیزی بخواهد و دعایی کند ، اگر مرغ آمین از بالای سر او عبور کند و آمین گوید ، دعا و خواسته او اجابت خواهد شد. از سویی دیگر اینگونه بیان شده است که آمین نام ستاره ای نیز می باشد که به هنگام طلوع آن ، دعا و خواسته افراد برآورده می گردد. اما بسیاری از افراد هستند که مرغ آمین را با تفاوت هایی ، از شعر نیما یوشیج می شناسند.
 گردنبند و انگشتر:

گردنبند و انگشتر از جمله زیورآلاتی هستند که بسیار مورد توجه خانم ها می باشند،به همین خاطر است که عرضه کنندگان زیورآلات هر روزه طرح های جدید و نوینی از انگشتر و گردنبند را ، طراحی ، تولید و ارائه می کنند ، طرح های ساده ، طرح های کارشده و ... ، انگشتر و گردنبند هایی که در طراحی آن ها سعی شده تا خواسته هر فردی و با هر سلیقه ای تأمین شود .

انگشتر و گردنبند مرغ آمین :

انگشتر و گردنبند مرغ آمین ، دارای طراحی فوق العاده زیبا و منحصر به فردی است ، به شکلی که نظر افراد زیادی را برای خرید به خود جلب نموده است.گردنبندی که پلاک آن از جنس برنج آبکاری شده و دارای نقش و طرح سنگ گونه می باشد حاصل ذوق و هنر ایرانی است و زنجیر آویز آن از جنس فلزی مسی می باشد.و انگشتر آن دارای نقش و طرح سنگ گونه می باشد که زیبایی خاصی به این انگشتر و گردنبند بخشیده است.انگشتر و گردنبندی که نمادی از عشق و محبت است.

برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.
تمامی سفارشات تهران و مشهد کمتر از 72 ساعت با پیک ارسال میشود و نحوه ارسال شهرستان ها به دو صورت پست پیشتاز(بین 3 تا 4 روز) و سفارشی(بین 5 تا 7 روز) می باشد.
کلیه کالاهای  دارای 72 ساعت (سه روز) ضمانت تست فیزیکی می باشد. 












لینک منبع :ست فیروزه ای مرغ آمین

Images for ست فیروزه ای مرغ آمین خرید اینترنتی ست فیروزه ای مرغ آمین | خرید آنلاین اینترنتی | خرید ... shopmenow.ir/1395/02/خرید-اینترنتی-ست-فیروزه-ای-مرغ-آمین/‎Cachedخرید اینترنتی ست فیروزه ای مرغ آمین,خرید پستی ست فیروزه ای مرغ آمین,خرید گردنبند,خرید اینترنتی گردنبند ست مرغ آمین,خرید گردنبند مرغ آمین,خرید پستی ... ست فیروزه ای مرغ آمین - فروشگاه اینترنتی دایان شاپ dayan-shop.com/products/view/1965 ست فیروزه ای مرغ آمین. ویژگی های کلیدی: http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/ themes/ برگرفته شده از سریال محبوب و دیدنی شهرزاد. ست گردنبند فیروزه ای مرغ آمین - istgah.com www.istgah.com/search/?stext=ست+گردنبند+فیروزه+ای+مرغ+آمین حراج (فروش ویژه) بدلیجات مرغ آمین. انگشتر فیروزه ای مرغ آمین 25,000 تومان گردنبند فیروزه ای مرغ آمین 29000 تومان. شاپ 95، تهران، تلفن: آگهی‌های ویژه: ... دی‌جـی‌آی | فروش ویژه ست گردن‌بند و انگشتر فیروزه‌ای مرغ آمین www.dgi.ir/product/خرید-آسان-ست-فیروزه-ای-مرغ-آمین‎Cachedبرچسب‌ها: خرید پستی ست گردنبند و انگشتر پلاک برنجی ارزان طرح مرغ آمین، خرید اینترنتی ست انگشتر و گردنبند زنانه پلاک برنجی آب‌کاری شده فیروزه‌ای طرح ... ست گردنبند فیروزه ای مرغ آمین typur.irsgo.ir/‎Cachedشاپ 95 انگشتر فیروزه ای مرغ آمین 25,000 تومان گردنبند فیروزه ای مرغ آمین 29000 تومان گردنبند فیروزه ای مرغ آمین 39000 تومان ست گوشواره و گردنبند ... ادامه مطلب ... ست فیروزه ای مرغ آمین , تبلیغات رایگان ، آگهی رایگان ، نیازمندی www.star20.com/q/0/ست-فیروزه-ای-مرغ-آمین‎Cachedست فیروزه ای مرغ آمین ویژگی های کلیدی: برگرفته شده از سریال محبوب و دیدنی شهرزاد جنس ... صندلی راحتی ، مبل ال ووالان پرده وفرش12ابی فیروزه ای ست ... گردنبند فیروزه ای مرغ آمین www.perspolismarket.ir/products/view/1967 جنس پلاک, فیروزه. جنس مرغ آمین, برنج آبکاری شده. مناسب, با هر سلیقه ای. نماد ... گردنبند مرغ آمین ، دارای طراحی فوق العاده زیبا و منحصر به فردی است ، به شکلی که ... دستبند فیروزه ای مرغ آمین - شیپور https://www.sheypoor.com/دستبند-فیروزه-ای-مرغ-آمین-15709028.html‎Cached10 جولای 2017 ... دستبند مرغ آمین با رنگ بندی صورتی وآبی. ... آگهی‌های مشابه. گردنبند مرغ آمین فیروزه ای در شیپور-عکس کوچک 3 ... ست دستبند و گردنبند مرغ آمین. #گردنبند فیروزه ای مرغ آمین برگرفته شده از سریال محبوب و دیدنی ... https://www.pinterest.pt/pin/316940892510012029/ گردنبند فیروزه ای مرغ آمین برگرفته شده از سریال محبوب و دیدنی شهرزاد جنس ... # نیم ست #بدلیجات #نیم ست ارزان #نیم ست شیک #نیم ست نقره ای apex با نگین های ...