مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

گردنبند فیروزه ای مرغ آمین

ویژگی های کلیدی:

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngبرگرفته شده از سریال محبوب و دیدنی شهرزاد

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngجنس زنجیر:فلزی

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngپلاک از جنس فیروزه و مرغ آمین برنج آبکاری شده

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngجذاب ترین هدیه برای کسی که دوستش دارید

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngنمادی از عشق و محبت

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngمناسب با هر سلیقه ای

نام گردنبند فیروزه ای مرغ آمین
جنس زنجیر
فلزی
جنس پلاک
فیروزه
جنس مرغ آمین برنج آبکاری شده
مناسب با هر سلیقه ای
نماد
عشق و محبت
ساخته شده با هنر دست ایرانی
گارانتی 72 ساعت گارانتی تست فیزیکی
معرفی اجمالی محصول:

همانطور که می دانید سریال شهرزاد این روزها حسابی در شبکه نمایش خانگی و به عبارتی در شبکه نمایش اینترنتی هم حسابی غوغا کرده است.در این سریال بازیگر نقش شهرزاد که ترانه علیدوستی می باشد یک گردنبند هدیه می گیرد که به گردنبند مرغ آمین هم معروف است ، بهمین دلیل درخواست و تقاضای بینندگان این سریال باعث شد که تولید وفروش گردنبند مرغ آمین آغاز گردد.
بعد از فروش زیاد گردنبند اولیه مرغ آمین طراحان خوش ذوق تصمیم گرفتند که انگشتر،دستبند و گوشواره مرغ آمین را نیز طراحی نموده و راهی بازار کنند.این محصولات نیز همانند گردنبند مرغ آمین طرفداران زیادی پیدا کرد و ذهن طراحان را برای طراحی نمونه های مختلف و متنوع این محصول تحریک نمود.تا اینکه امروزه طرح ها و نقش ها و انواع مختلفی از گردنبند و دستبند و گوشواره و انگشتر مرغ آمین طراحی و روانه بازار شده است.
هم اکنون نیز طرح و نقشی دیگر از گردنبند مرغ آمین را برای شما معرفی خواهیم کرد.گردنبند مرغ آمین نمونه ی دیگری از محصولات مهم سریال پر طرفدار شهرزاد می باشد که طرح اولیه آن در گردن بازیگر زن،یعنی ترانه علیدوستی جلوه گری می کند.این گردنبند از زنجیری از جنس فلزی و پلاکی فیروزه ای ساخته شده با هنر دست ایرانی ؛پلاکی که مرغش آب کاری شده است.

مرغ آمین چیست؟
مرغ آمین در فرهنگ مردم کشور ما ، نام فرشته ای است که مدام در حال پرواز است و مرتباً ذکر آمین بر لب دارد . این گونه نقل شده است که اگر کسی چیزی بخواهد و دعایی کند ، اگر مرغ آمین از بالای سر او عبور کند و آمین گوید ، دعا و خواسته او اجابت خواهد شد. از سویی دیگر اینگونه بیان شده است که آمین نام ستاره ای نیز می باشد که به هنگام طلوع آن ، دعا و خواسته افراد برآورده می گردد. اما بسیاری از افراد هستند که مرغ آمین را با تفاوت هایی ، از شعر نیما یوشیج می شناسند.


 گردنبند:
گردنبند ها از جمله زیورآلاتی هستند که بسیار مورد توجه خانم ها می باشند،به همین خاطر است که عرضه کنندگان زیورآلات هر روزه طرح های جدید و نوینی از گردنبند را ، طراحی ، تولید و ارائه می کنند ، طرح های ساده ، طرح های کارشده و ... ، گردنبند هایی که در طراحی آن ها سعی شده تا خواسته هر فردی و با هر سلیقه ای تأمین شود .

گردنبند مرغ آمین :
گردنبند مرغ آمین ، دارای طراحی فوق العاده زیبا و منحصر به فردی است ، به شکلی که نظر افراد زیادی را برای خرید به خود جلب نموده است.گردنبندی که پلاک آن از جنس فیروزه و مرغش برنج آبکاری شده و دارای نقش و طرح سنگ گونه می باشد حاصل ذوق و هنر ایرانی است و زنجیر آویز آن از جنس فلزی مسی می باشد.گردنبندی که نمادی از عشق و محبت است.

برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.
تمامی سفارشات تهران و مشهد کمتر از 72 ساعت با پیک ارسال میشود و نحوه ارسال شهرستان ها به دو صورت پست پیشتاز(بین 3 تا 4 روز) و سفارشی(بین 5 تا 7 روز) می باشد.
کلیه کالاهای  دارای 72 ساعت (سه روز) ضمانت تست فیزیکی می باشد. 







لینک منبع :گردنبند فیروزه ای مرغ آمین

Images for گردنبند فیروزه ای مرغ آمین گردنبند فیروزه ای مرغ آمین - فروشگاه اینترنتی دایان شاپ www.dayan-shop.com/products/view/1967‎Cachedنام, گردنبند فیروزه ای مرغ آمین. جنس زنجیر, فلزی. جنس پلاک, فیروزه. جنس مرغ آمین , برنج آبکاری شده. مناسب, با هر سلیقه ای. نماد, عشق و محبت. ساخته شده, با هنر دست ... #گردنبند فیروزه ای مرغ آمین برگرفته شده از سریال محبوب و دیدنی ... https://www.pinterest.com/pin/316940892510012029/‎Cachedگردنبند فیروزه ای مرغ آمین برگرفته شده از سریال محبوب و دیدنی شهرزاد جنس زنجیر:فلزی پلاک از جنس فیروزه و مرغ آمین برنج آبکاری شده جذاب ترین هدیه برای کسی ... گردنبند فیروزه ای مرغ آمین | فروشگاه بزرگ دایان www.shop.downloadkade.com/.../گردنبند-فیروزهای-مرغ-آمین‎Cachedنام, گردنبند فیروزه ای مرغ آمین. جنس زنجیر, فلزی. جنس پلاک, فیروزه. جنس مرغ آمین , برنج آبکاری شده. مناسب, با هر سلیقه ای. نماد, عشق و محبت. ساخته شده, با هنر دست ... گردنبند مرغ آمین فیروزه ای - شیپور https://www.sheypoor.com/گردنبند-مرغ-آمین-فیروزه-ای-19724673.html‎Cachedگردنبند مرغ آمین فیروزه ای. ساعاتی پیش، تهران، آپادانا ۲۹,۰۰۰ تومان. با زنجیر فلزی برگرفته از سریال شهرزاد ارسال به هر شهر و کشوری داریم با امکان پرداخت وجه در ... گردنبند فیروزه ای مرغ آمین برگرفته شده از سریال محبوب ... - Instagram https://www.instagram.com/p/BI_4b8xA0uR/ 12 آگوست 2016 ... 273 Likes, 1 Comments - The Best Beauty Magazine (@behin_beauty) on Instagram: “#گردنبند فیروزه ای مرغ آمین برگرفته شده از سریال ... گردنبند مرغ آمین - فروشگاه اینترنتی پارس تینا https://parstina.com/jewelry/necklaces/morghamin‎Cachedگردنبند مرغ آمین،از سریال محبوب و دیدنی شهرزاد،با جنس استیل عالی،طراحی بی نظیر ،گردنبندی ظاهری زیبا،نمادی از عشق و ... مرغ آمین با ظاهری منحصر به فرد و متناسب با هر سلیقه ای می باشد. ... دارای زنجیر تزئین شده با سنگ های فیروزه ای رگه دار. ست گردنبند فیروزه ای مرغ آمین typur.irsgo.ir/‎Cachedشاپ 95 انگشتر فیروزه ای مرغ آمین 25,000 تومان گردنبند فیروزه ای مرغ آمین 29000 تومان گردنبند فیروزه ای مرغ آمین 39000 تومان ست گوشواره و گردنبند ... ادامه مطلب ... گردنبند فیروزه ای مرغ آمین typue.irsgo.ir/‎Cachedانگشتر فیروزه ای مرغ آمین 25,000 تومان گردنبند فیروزه ای مرغ آمین 29000 تومان ... گردنبند مرغ آمین کد 189 یک هدیه ی خاطره انگیز برای کسانی که دوستشان دارید . #گردنبند فیروزه ای مرغ آمین برگرفته شده از سریال محبوب و د… | Flickr https://www.flickr.com/photos/141997887@N06/28641657590 12 آگوست 2016 ... #گردنبند فیروزه ای مرغ آمین برگرفته شده از سریال محبوب و دیدنی شهرزاد جنس زنجیر:فلزی پلاک از جنس فیروزه و مرغ آمین برنج آبکاری شده جذاب ...