مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کفش Adidas مدل MVF Star

 ویژگی های کلیدی:

کفش Adidas مدل MVF Star
بسیار نرم و راحت
امکان استفاده در باشگاه و برای پیاده روی و فضای سبز
جنس رویه:نخ و کش و الیاف مصنوعی
جنس کفی:پلاستیک کوپلیمر (EVA)
رنگ:آبی طرح جین
دارای کفی دور دوزی شده و عاج های کوچک جهت جلوگیری از لغزش
دارای سه محفظه مخصوص فلزی توری جهت جریان هوا داخل کفش

نام کفش Adidas مدل MVF Star
برند Adidas
مدل MVF Star
جنسیت
کفش راحتی مردانه
جنس رویه کش و نخ و الیاف مصنوعی
رویه
دارای سه محفظه مخصوص فلزی توری جهت جریان هوا داخل کفش
سایز بندی
41-44
نوع کاربری
امکان استفاده در باشگاه و پیاده روی و فضای باز
رنگ بندی
آبی طرح جین
جنس کفی پلاستیک کوپلیمر (EVA)
کفی دور دوزی شده
کفی دارای کفی با عاج های کوچک جهت جلوگیری از لغزش
نرم و راحت
http://www.dayanshop.com/uploads/icon/tick.png
جعبه http://www.dayanshop.com/uploads/icon/tick.png

معرفی اجمالی محصول:

آدیداس شرکتی آلمانی است که در زمینه طراحی و تولید کفش‌های اسپرت، پوشاک و لوازم جانبی ورزشی فعالیت دارد. این شرکت در شهر هرتزوگن آوراخ (Herzogenaurach) ایالت باواریا توسط «آدولف داسلر» (Adolf Dassler) پایه‌ریزی شد. شرکت آدیداس از 18 آگوست 1949 میلادی تا امروز تولیدی پوشاک ورزشی ریباک (Reebok)، شرکت گلف (TaylorMade-Adidas)، شرکت تولیدی کفش (Rockport) و 9.1% از سهام باشگاه بایرن مونیخ را در اختیار دارد. پوشاک و کفش تولید آدیداس به‌طور معمول دارای سه خط موازی که به‌ترتیب اندازه مرتب شده‌اند و به‌عنوان نشان تجاری این شرکت در سطح بین‌المللی شناخته می‌شود.

شرکت آدیداس کفش Adidas مدل MVF Star را برای راحتی بیشتر در زمان پیاده‌روی طراحی و تولید کرده است.زیره استفاده شده دارای ساختاری انعطاف پذیر است و می‌تواند به جهات مختلف کشش پیدا کند. این زیره همچنین در برابر سایش مقاوم بوده و عمر کلی کفش را افزایش می‌دهد. رویه‌ این کفش از نخ و کش و الیاف مصنوعی ساخته شده و دارای سه محفظه مخصوص جریان هوا می باشد.وجود این سه محفظه باعث می‌شود تا هوا بتواند در داخل کفش جریان پیدا کند و رطوبت و گرمای حاصله از تعریق را به بیرون کفش برده و برای پا و محیطی خشک و خنک در داخل کفش به وجود بیاورد. خشک و خنک بودن داخل کفش از رشد باکتری‌ها نیز جلوگیری کرده و در نتیجه ایجاد بوی نامطبوع را به تاخیر می‌اندازد.

راهنمای سایزبندی کفش های ورزشی:

به دلیل متفاوت بودن سایزبندی در برندهای مختلف توصیه میشود پایتان را به سانتی متر CM اندازه گیری نمایید. برای این کار کافی است طبق شکل زیر پایتان را در سطحی صاف قرار دهید و به صورت عمود و دقیق علامت گذاری نمایید. سپس با استفاده از متر یا خط کش طول پایتان را اندازه گیری نمایید.

اکنون عدد به دست آمده را در جدول زیر قرار دهید و سایز کفش خود را تعیین نمایید.

برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.
تمامی سفارشات تهران و مشهد کمتر از 72 ساعت با پیک ارسال میشود و نحوه ارسال شهرستان ها به دو صورت پست پیشتاز(بین 3 تا 4 روز) و سفارشی(بین 5 تا 7 روز) می باشد.
کلیه کالاهای  دارای 72 ساعت (سه روز) ضمانت تست فیزیکی می باشد. 










لینک منبع :کفش Adidas مدل MVF Star

Images for کفش Adidas مدل MVF Star خرید کفش Adidas مدل MVF Star - فروشگاه اینترنتی daynasor.ir/خرید-کفش-adidas-مدل-mvf-star/‎Cached7 جولای 2016 ... کفش Adidas مدل MVF Star،این کفش بسیار شیک بوده و پرطرفدار،جنس رویه ی این کفش از نخ و کش و الیلف مصنوعی بوده و نرم و سبک و راحت است و ... کفش Adidas مدل MVF Star | فروشگاه بزرگ دایان shop.downloadkade.com/products/view/2329‎Cachedویژگی های کلیدی: کفش Adidas مدل MVF Star بسیار نرم و راحت امکان استفاده در باشگاه و برای پیاده روی و فضای سبز جنس رویه:نخ و کش و الیاف مصنوعی دی‌جـی‌آی | فروش پستی کفش راحتی طرح Adidas مدل MVF Star www.dgi.ir/product/خرید-اینترنتی-کفش-ورزشی-طرح-آدیداس‎Cachedفروش پستی کفش راحتی طرح adidas مدل mvf star انتخاب کفش یکی از رویدادهای سخت و البته شیرین برای همه‌ی افراد است. این اتفاق و دردسر شیرین برای خانم‌ها ... کفش Adidas مدل MVF Star - ایران دانلود irdls.blogsky.com/1395/12/06/post-51008 24 فوریه 2017 ... شرکت آدیداس کفش Adidas مدل MVF Star را برای راحتی بیشتر در زمان پیاده‌روی طراحی و تولید کرده است.زیره استفاده شده دارای ساختاری انعطاف ... کفش Adidas مدل MVF Star - کیلویی file.kiloee.men/کفش-adidas-مدل-mvf-star/ ویژگی های کلیدی: کفش Adidas مدل MVF Star بسیار نرم و راحت امکان استفاده در باشگاه و برای پیاده روی و فضای سبز جنس رویه:نخ و کش و الیاف مصنوعی کفش Adidas مدل MVF Star سایز42 | شماره کالا : 1998043 - ایسام esam.ir/itemView.aspx/1998043/‎Cachedمشاهده اطلاعات کالای کفش Adidas مدل MVF Star سایز42 جنس کفی:پلاستیک کوپلیمر (EVA) از سایز 41 تا 44 موجود میباشد | شماره کالا:1998043 |فروشگاه ... خرید ارزان کفش آدیداس Adidas مدل MVF Star - فروشگاه اینترنتی www.irikmarket.com/خرید-ارزان-کفش-آدیداس-adidas-مدل-mvf-star.html‎Cached8 آگوست 2016 ... کفش ورزشی آدیداس مدل MVF Star با جنس رویه نخ ، کش و الیاف مصنوعی و جنس کفی کوپلیمر و دور دوزی شده مستحکم در رنگبندی آبی طرح جین عرضه ... خرید پستی کفش Adidas مدل MVF Star بایگانی | فروشگاه اینترنتی ... ekhtesasiha.ir/tag/خرید-پستی-کفش-adidas-مدل-mvf-star/ نام کفش Adidas مدل MVF Star برند Adidas مدل MVF Star جنسیت کفش راحتی مردانه جنس رویه کش و نخ و الیاف مصنوعی رویه دارای سه محفظه مخصوص فلزی توری جهت ... کفش راحتی - دایان | بررسی، انتخاب و خرید cart.dayanshop.net/products/category/600/ کفش ارتشی All Star مدل Chika(سبز). 35,000 تومان عدم موجودی. دیدن توضیحات محصول ... کفش Adidas مدل MVF Star. 46,000 تومان عدم موجودی. عضویت در خبرنامه