مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

انبردست همه کاره Traveler

ویژگی های کلیدی :

http://www.dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngانبردست همه کاره Traveler

http://www.dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngجنس:فولاد

http://www.dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngابزار ها:انبردست،سوهان،اره،چاقو،درب بازکن،پیچ گوشتی چهارسو و دوسو

http://www.dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngنوع:تاشو

http://www.dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngطول انبردست:11 سانتی متر

http://www.dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngدارای کیف برزنتی

نام انبردست همه کاره Traveler
مدل Traveler
جنس بدنه
فولاد
طول انبردست 11 سانتی متر
نوع تاشو
ابزار ها
انبردست،سوهان،اره،چاقو،درب بازکن،پیچ گوشتی چهارسو و دوسو
کیف
دارای کیف برزنتی

معرفی اجمالی محصول:

با بالا رفتن تنوع و تعداد ابزارهای دستی و حجیم شدن ابزارهای کاربردی، شرکت‌های تولیدکننده بر آن شدند تا به فکر طراحی و تولید ابزارهایی باشند که ضمن داشتن حجم کم، از آن‌ها بتوان به چند صورت و با کاربردهای مختلف استفاده کرد. این ابزارها که به ابزارهای چندمنظوره معروف هستند هم با تنوع در ابعاد، جنس و با کاربردهای مختلف ساخته و به بازار عرضه شدند. البته در صنعت به دلیل شرایط سنگین و سخت‌کاری، کمتر از این نوع ابزارها استفاده می‌شود و بیشتر موارد استفاده این ابزار، در مصارف خانگی و ابزار اتومبیل و مسافرت است.

یکی از این تولیدات انبردست همه کاره Traveler است که به‌صورت تاشو تولیدشده است. این مجموعه به‌صورت جمع شده به شکل یک انبردست معمولی است و اره کوچک، چاقو و ابزارهای این مجموعه داخل دسته‌های آن جمع می‌شود.درون یکی از دسته‌ها 4 عدد ابزار مختلف چاقو ، اره ، درب باز کن و پیچ گوشتی چهار سو قرار دارد.و درون دسته ی دیگر نیز 4 عدد ابزار مختلف سوهان،پیچ گوشتی دوسو 2 مدل، و درب بازکن قرار دارد.

برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.
تمامی سفارشات تهران و مشهد کمتر از 72 ساعت با پیک ارسال میشود و نحوه ارسال شهرستان ها به دو صورت پست پیشتاز(بین 3 تا 4 روز) و سفارشی(بین 5 تا 7 روز) می باشد.
کلیه کالاهای  دارای 72 ساعت (سه روز) ضمانت تست فیزیکی می باشد.   

 











لینک منبع :انبردست همه کاره Traveler

Images for انبردست همه کاره Traveler خرید انبردست همه کاره تراولر Traveler - فروشگاه زونا zonashop.ir/1395/06/خرید-انبردست-همه-کاره-تراولر-traveler/‎Cachedخرید انبردست همه کاره Traveler,خرید انبردست همه کاره تراولر,قیمت انبردست همه کاره Traveler,فروش انبردست همه کاره Traveler, خرید انبردست,خرید پیچ گوشتی,خرید. دی‌جـی‌آی | فروش آنلاین انبردست همه کاره Traveler www.dgi.ir/product/خرید-پستی-انبردست-همه-کاره-ارزان‎Cachedبرچسب‌ها: خرید پستی انبردست چند کاره ارزان تراولر، خرید اینترنتی انبردست همه کاره ارزان تراولر، خرید آسان انبردست چندمنظوره ارزان تراولر، خرید ویژه انبردست ... انبردست همه کاره Traveler | فروشگاه بزرگ دایان shop.downloadkade.com/products/view/.../انبردست-همه-کاره-Traveler‎Cachedویژگی های کلیدی : http://www.dayanshop.com/uploads/icon/tick. انبردست همه کاره Traveler. http://www.dayanshop.com/uploads/icon/tick. جنس:فولاد. انبردست همه کاره Traveler - فروشگاه برکت 110 www.barakat110.com/products/view/.../انبردست-همه-کاره-Traveler‎Cachedیکی از این تولیدات انبردست همه کاره Traveler است که به‌صورت تاشو تولیدشده است. این مجموعه به‌صورت جمع شده به شکل یک انبردست معمولی است و اره کوچک، چاقو و ... انبردست همه کاره traveler - وب سایت خبری ویژه file96.vizhe.xyz/view/2446185/انبردست+همه+کاره+traveler‎Cached11 ساعت قبل ... یکی از این تولیدات انبردست همه کاره traveler است که به صورت تاشو تولیدشده است. این مجموعه به صورت جمع شده به شکل یک انبردست معمولی است و ... انبردست همه کاره Traveler - Mahansurf www.mahansurf.com/fa/blogs/navi8/myblog/viewpost/4342‎Cachedانبردست همه کاره Traveler. جنس: فولاد ابزار ها: انبردست،سوهان،اره،چاقو،درب بازکن، پیچ گوشتی چهارسو و دوسو طول انبردست :11 سانتی متر دارای کیف برزنتی. انبردست همه کاره traveler - شلوار adidas مدل sportive - عنوان file96.onvan.xyz/view/3056323/انبردست+همه+کاره+traveler‎Cached12 ساعت قبل ... یکی از این تولیدات انبردست همه کاره traveler است که به صورت تاشو تولیدشده است. این مجموعه به صورت جمع شده به شکل یک انبردست معمولی است و ... انبردست همه کاره Traveler - درب تاشو مشهد - نیاز روز www.niazerooz.com/keys/cat-497/درب-تاشو-مشهد/917207.htm 27 ژانویه 2017 ... یکی از این تولیدات انبردست همه کاره Traveler است که به‌صورت تاشو تولیدشده است. این مجموعه به‌صورت جمع شده به شکل یک انبردست معمولی است و ... انبردست همه کاره Traveler - ایران دانلود irdls.blogsky.com/1395/12/06/post-51058/‎Cached24 فوریه 2017 ... یکی از این تولیدات انبردست همه کاره Traveler است که به‌صورت تاشو تولیدشده است. این مجموعه به‌صورت جمع شده به شکل یک انبردست معمولی است و ...