مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دستبند چرم طرح King&Queen

ویژگی های کلیدی:

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngجنس طرح:استیل/جنس دستبند:چرم مرغوب

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngهماهنگی طرح و جنس دستبند با انواع لباس رسمی و اسپرت

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngجذاب ترین هدیه برای کسی که دوستش دارید

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngقابل استفاده برای انواع سایزها (قابلیت سایز کردن برای انواع مچ دست را دارد)

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngدارای قفل درجه یک طلایی(سهولت در بستن و باز کردن قفل)

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngرنگ بند:قهوه ای سوخته

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngرنگ طرح:طلایی

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngطرح:King،Queen(فقط یک دستبند با طرح انتخابی شما ارسال خواهد شد)

نام دستبند چرم طرح King&Queen
جنس طرح
استیل
جنس بند
چرم
رنگ بند قهوه ای سوخته
رنگ طرح
طلایی
طرح King،Queen
مناسب با هر سلیقه ای
قفل
دارای قفل درجه یک طلایی(سهولت در بستن و باز کردن قفل)
سایز
قابل استفاده برای انواع سایزها (قابلیت سایز کردن برای انواع مچ دست را دارد)
ویژگی هماهنگی طرح و جنس دستبند با انواع لباس رسمی و اسپرت
گارانتی 72 ساعت گارانتی تست فیزیکی
 معرفی اجمالی محصول:
 
دستبندها از جمله زیورآلاتی هستند که بسیار مورد توجه خانم ها و آقایان می باشند،به همین خاطر است که عرضه کنندگان زیورآلات هر روزه طرح های جدید و نوینی از دستبند را ، طراحی ، تولید و ارائه می کنند ، دستبندهای ساده ، دستبندهای های کارشده و ... ، دستبندهایی که در طراحی آن ها سعی شده تا خواسته هر فردی و با هر سلیقه ای تأمین شود.
یکی از زیورآلاتی که این روز ها در صدر فروش قرار گرفته است دستبند چرم طرح King&Queen میباشد . این نوع دستبند با طراحی خاص و منحصر به فردی که دارد علاقه مندان زیادی را به خود جذب کرده است.

 
دستبند چرم طرح King&Queen با رنگ قهوه‌ای سوخته و طرح نازک طلایی King و Queen نمونه‌ای از زیورهای ساده و در عین حال پرطرفدار از جانب آقایان و بانوان است که با اکثر رنگ‌های لباس همخوانی داشته و در عین حال متفاوت دیده می‌شود. این دستبندها مناسب ترین هدیه برای زوج های جوان است.
 
از ویژگی های منحصر به فرد این دستبند ، می توان به قفل طلایی رنگ و در عین حال زیبای آن اشاره نمود که به سادگی باز و بسته می شود.
 
دستبند جدید چرم طرح King&Queen از جنس چرم بسیار مرغوب با طراحی استثنایی می باشد.دستبند چرم با طرح استیل King و Queen که زیبایی خاصی به این دستبند بخشیده است.
برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.
تمامی سفارشات تهران و مشهد کمتر از 72 ساعت با پیک ارسال میشود و نحوه ارسال شهرستان ها به دو صورت پست پیشتاز(بین 3 تا 4 روز) و سفارشی(بین 5 تا 7 روز) می باشد.
کلیه کالاهای  دارای 72 ساعت (سه روز) ضمانت تست فیزیکی می باشد. 












لینک منبع :دستبند چرم طرح King&Queen

Images for دستبند چرم طرح King&Queen دستبند چرم طرح King Queen | تک فال - علمی ، آموزشی https://takfal.net/6312/دستبند-چرم-طرح-kingqueen/‎Cachedدستبند چرم طرح King&Queen ، خرید دستبند چرمی مردانه ، خرید دستبند چرمی ، خرید دستبند چرمی دخترانه ، خرید دستبند چرم پسرانه ، خرید دستبند چرمی زنانه ، خرید. دستبند چرم طرح King & Queen - سبز گستر sabzgostar.net/product/pid/2116‎Cachedدستبند چرم طرح King & Queen. بسیار شیک و زیبا. پر طرفدار بین افراد با سلیقه . http://30cd.biz/upload/cover1king&queen.jpg. رابطه عجیب فرم صورت با انتخاب ... دستبند چرم طرح King & Queen - شیپور https://www.sheypoor.com/دستبند-چرم-طرح-king-queen-19641948.html‎Cached4 روز پیش ... دستبند چرم طرح King & Queen جنس طرح : استیل جنس دستبند : چرم مرغوب قابلیت سایز کردن برای انواع مچ دست را دارد دارای قفل درجه یک طلایی ... دستبند چرم طرح King&Queen | فروشگاه بزرگ دایان www.shop.downloadkade.com/.../دستبند-چرم-طرح-King&Queen‎Cachedویژگی های کلیدی: http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/ جنس طرح: استیل/جنس دستبند:چرم مرغوب. http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/ ... دستبند چرم طرح King&Queen - فروشگاه اینترنتی مد www.modd.ir/دستبند-چرم-طرح-kingqueen/‎Cached22 ژوئن 2017 ... جنس طرح:استیل/جنس دستبند:چرم مرغوب. http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/ themes/ هماهنگی طرح و جنس دستبند با انواع لباس رسمی و اسپرت. بایگانی‌ها دستبند چرم طرح King&Queen - فروشگاه اینترنتی مد www.modd.ir/tag/دستبند-چرم-طرح-kingqueen/‎Cached22 ژوئن 2017 ... ویژگی های کلیدی: جنس طرح:استیل/جنس دستبند:چرم مرغوب هماهنگی طرح و جنس دستبند با انواع لباس رسمی و اسپرت جذاب ترین هدیه برای کسی که ... ست دستبند چرم 2 طرح King & Queen lavanshop.ir/post/477/ست-دستبند-چرم-2-طرح-king--queen-.html‎Cached15 آگوست 2017 ... دستبند چرم طرح King & Queen 29000 تومان دستبند چرم طرح King & Queen یک دستبند با طرحی خاص!! فقط 29 هزار تومان ضمانت 10 روزه تعویض ... دستبند چرم طرح king و queen - فروشگاه اینترنتی پارس تینا https://parstina.com/jewelry/bracelets/kingqueen‎Cachedدستبند چرم طرح king و queen ، چرم فوق العاده با کیفیت و منعطف درجه یک ، قابل ست کردن با انواع لباس های مجلسی و اسپرت ، ارائه شده در دو رنگ مشکی و قهوه ای و طرح ... دستبند چرم طرح King و Queen - فروشگاه اینترنتی ایران امیر ... www.iranamir.shop/product.php?id=751‎Cachedدستبند چرم طرح King و Queen چرم فوق العاده با کیفیت و منعطف درجه یک هماهنگی با لباس های مجلسی و اسپرت در دو رنگ مشکی و قهوه ای و طرح King یا Queen