مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کابل موبایل طرح دستبند

 ویژگی های کلیدی :

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngمخصوص اندروید Smart Phone

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngبا قابلیت شارژ گوشی و انتقال اطلاعات charge & sync

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngقدرت پایداری سیگنال

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngضد نوسان

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngقدرت انتقال سریع اطلاعات

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngطول دستبند:24 سانتی متر

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngرنگ بندی:مشکی،آبی کمرنگ،سبز

نام کابل موبایل طرح دستبند
نوع تسبیحی
مخصوص
اندروید Smart Phone
قابلیت با قابلیت شارژ گوشی و انتقال اطلاعات charge & sync
ویژگی ها
قدرت پایداری سیگنال-ضد نوسان-قدرت انتقال سریع اطلاعات
طول دستبند
24 سانتی متر

معرفی اجمالی محصول:

به دست داشتن یک دستبند زیبا که در عین حال کابل انتقال شارژ و دیتا نیز باشد به ما این امکان را می دهد که در هر زمان و هر مکانی بتوانیم از یک کامپیوتر یا لپ تاپ، شارژ یا اطلاعاتی را به گوشی خود منتقل کنیم.
 با استفاده از دستبند شارژی شما می توانید در محیط کار یا میهمانی و یا دانشگاه، از لپ تاپ دوستان و اقوام، کامپیوتر محیط کار و یا کامپیوتر دانشگاه، اطلاعات مورد نیاز تان را به گوشی همراه خود منتقل کنید بدون اینکه مجبور به دانلود آن اطلاعات و صرف هزینه اینترنتی دانلود باشید.

همچنین هر گاه گوشی شما در سفر و یا حین رفت و آمد از خانه تا محل کار، شارژ تمام کند کافی است که با استفاده از این کابل، آن را به پاور بانک متصل کنید و شارژ دریافت کنید.
 مزیت بسیار قابل توجه این کابل آن است که حمل و نقل آن بسیار راحت است چرا که به شکل یک دستبند نرم، ظریف، زیبا و خوشرنگ است که هم زیبنده دستان شما است و هم بسیار کاربردی و مفید است. وقتی این کابل در دستان شما باشد نه آن را جا می گذارید و نه فراموش می کنید.

برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.
تمامی سفارشات تهران و مشهد کمتر از 72 ساعت با پیک ارسال میشود و نحوه ارسال شهرستان ها به دو صورت پست پیشتاز(بین 3 تا 4 روز) و سفارشی(بین 5 تا 7 روز) می باشد.

 












لینک منبع :کابل موبایل طرح دستبند

Images for کابل موبایل طرح دستبند میهن استور - خرید پستی کابل موبایل طرح دستبند www.mihanstore.net/product.php?id=774‎Cachedکابل موبایل طرح دستبند ارائه شده در 2 مدل برای گوشی های اندروید و آیفون قابلیت شارژ گوشی و انتقال اطلاعات Charge & Sync بسیار شیک و مورد پسند نوجوانان و ... کابل موبایل طرح دستبند رابط usb گوشی - - تنوشاپ tenoshop.com/.../دستبند-موبایل-طرح-کابل-رابط-usb-گوشی/‎Cachedکابل موبایل طرح دستبند ، کابل اتصال موبایل شما به یو اس بی کامپیوتر است که دارای طراحی جدید و بسیار شکیل می باشد که شما می توانید آن را به شکل دستبند به ... کابل موبایل طرح دستبند خیلی شیک - شیپور https://www.sheypoor.com/کابل-موبایل-طرح-دستبند-خیلی-شیک-17997428.html‎Cached29 جولای 2017 ... ویژگی های کابل موبایل طرح دستبند : - ارائه شده در دو نوع برای گوش های اندروید و آیفون (هنگام ثبت سفارش می توانید مدل آن را انتخاب نمایید) - با ... دستبند کابل شارژ - فروشگاه اینترنتی پارس تینا https://parstina.com/mobiletablet/accessories/cable‎Cachedکابل شارژر موبایل طرح دستبند نیاز شما را برطرف کرده است، این کابل به دلیل طراحی جالب خود هم یک شارژر است و هم یک دستبند و شما می توانید آن را همیشه همراه خود ... خرید اینترنتی کابل USB موبایل طرح دستبند زنانه – ارزان موبایل www.arzanmobile.ir/product/فروش-دستبند-کابلی-ارزان‎Cachedکابل موبایل طرح دستبند، کابل اتصال موبایل شما به یو اس بی کامپیوتر و لپ‌تاپ است که دارای طراحی جدید و بسیار شکیل است. شما می‌توانید آن را به شکل دستبند ... خرید اینترنتی کابل موبایل طرح دستبند www.irikmarket.com/خرید-اینترنتی-کابل-موبایل-طرح-دستبند.html‎Cached19 ا کتبر 2016 ... کابل موبایل طرح دستبند با قابلیت شارژ گوشی و همچنین با قدرت سریع انتقال اطلاعات مخصوص گوشی های اندرویدی بوده و در رنگبندی مشکی،آبی ... خرید آنلاین کابل موبایل طرح دستبند - سایت زمستون xemeston.ir/tag/خرید-آنلاین-کابل-موبایل-طرح-دستبند/ کابل موبایل طرح دستبند ارائه شده در 2 مدل برای گوشی های اندروید و آیفون. قابلیت شارژ گوشی و انتقال اطلاعات. بسیار شیک و مورد پسند نوجوانان و جوانان. کابل ... کابل موبایل طرح دستبند - در به روزترین کالا www.beruztarinkala.ir/post/151‎Cachedارائه شده در 2 مدل برای گوشی های اندروید و آیفون قابلیت شارژ گوشی و انتقال اطلاعات Charge & Sync. برچسب ها کابل موبایلطرح دستبند ... خرید اینترنتی کابل موبایل طرح دستبند - شریانات sharyan.weblogstan.ir/post/25‎Cached12 ژانویه 2017 ... فروش ویژه کابل موبایل طرح دستبند. خرید پیامکی: ارسال کد08403774 به شماره پیامک 3000122068. کابل موبایل طرح دستبند ارائه شده در 2 مدل ...