مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ست رکابی و شلوارک Batista(آدیداس)

 ویژگی های کلیدی :

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngجنس:نخی(کشسانی)

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngقد رکابی:68 سانتی متر

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngقد شلوارک:68 سانتی متر

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngشلوارک دارای کمر کشی

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngفری سایز(مناسب برای سایزهای لارج و ایکس لارج)

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngفاق شلوارک:33 سانتی متر

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngآستین حلقه ای

مشخصات رکابی:

جنس نخی(کشسانی)
قد 68 سانتی متر
زیربغل تا زیر بغل
46 سانتی متر
شانه تا شانه 42 سانتی متر
سایز فری سایز(مناسب برای سایزهای لارج و ایکس لارج)
آستین حلقه ای

مشخصات شلوارک:

جنس نخی(کشسانی)
قد 68 سانتی متر
فاق 33 سانتی متر
سایز فری سایز(مناسب برای سایزهای لارج و ایکس لارج)

معرفی اجمالی محصول:

ست رکابی و شلوارک Batista(آدیداس) پارچه نرم و ظاهر و کیفیت خیلی خوبی دارد.شلوار این ست دارای کمرکشی می باشد که باعث میشود برای اکثر سایزها قابل استفاده باشد.آستین حلقه ای این ست نیز دارای قد بلند می باشد.

ست رکابی و شلوارک Batista(آدیداس) در رنگ خاکستری دارای پارچه نرم و لطیف و با تراکم بالایی از جنس نخ می باشد که از حالت کشسانی فوق العاده برخوردار است.شلوارک این ست برخلاف شلوارکهای دیگر،دارای فاق بسیار بلند می باشد که باعث میشود برای اکثر سایزها قابل استفاده و بسیار راحت باشد.

برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.
تمامی سفارشات تهران و مشهد کمتر از 72 ساعت با پیک ارسال میشود و نحوه ارسال شهرستان ها به دو صورت پست پیشتاز(بین 3 تا 4 روز) و سفارشی(بین 5 تا 7 روز) می باشد.

 









لینک منبع :ست رکابی و شلوارک Batista(آدیداس)

خرید ست رکابی و شلوارک باتیستا آدیداس - دانلود آهنگ جدید musicsky.ir/buy-batista-adidas-men-wear.html‎Cachedست رکابی و شلوارک Batista (آدیداس) پارچه نرم و ظاهر و کیفیت خیلی خوبی دارد. شلوار این ست دارای کمرکشی می باشد که باعث میشود برای اکثر سایزها قابل استفاده ... ست رکابی و شلوارک Batista(آدیداس) | دایان شاپ dayanshop.musicsky.ir/.../ست-رکابی-و-شلوارک-Batista(آدیداس)‎Cachedست رکابی و شلوارک Batista(آدیداس). ویژگی های کلیدی : http://3nasl.hamkar.org/ thetba-contents/themes/ جنس:نخی(کشسانی). ست رکابی و شلوارک Batista(آدیداس) - فروشگاه اینترنتی www.dayansale.ir/products/view/3794‎Cachedست رکابی و شلوارک Batista(آدیداس) پارچه نرم و ظاهر و کیفیت خیلی خوبی دارد. شلوار این ست دارای کمرکشی می باشد که باعث میشود برای اکثر سایزها قابل استفاده ... ست رکابی و شلوارک Batista(آدیداس) - فروشگاه اینترنتی دایان شاپ www.dayanshap.com/products/view/3794‎Cachedست رکابی و شلوارک Batista(آدیداس) پارچه نرم و ظاهر و کیفیت خیلی خوبی دارد. شلوار این ست دارای کمرکشی می باشد که باعث میشود برای اکثر سایزها قابل استفاده ... ست رکابی و شلوارک Batista(آدیداس) – فیتنس سایت fitnessite fitnessite.ir/product-tag/ست-رکابی-و-شلوارک-batistaآدیداس/?...list ویژگی های کلیدی : http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/ جنس:نخی( کشسانی) http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/ قد رکابی:68 سانتی متر ... ست رکابی و شلوارک Batista(آدیداس)| لباس| رشت| دیوار https://divar.ir/v/...ست-رکابی-و-شلوارک-Batista(آدیداس)/DGxqGHrve‎Cachedست رکابی و شلوارک Batista(آدیداس)| لباس| رشت| خرید و فروش کیف، کفش و لباس| سایت ثبت آگهی، نیازمندی و خرید و فروش دیوار|ست رکابی و شلوارک ... ست رکابی و شلوارک مردانه Batista فراری نایک آدیداس خرید - فروشگاه ... zonashop.ir/1395/11/ست-رکابی-و-شلوارک-مردانه-batista-فراری/‎Cachedخرید ست رکابی و شلوارک Batista فراری نایک قیمت-فروش ست رکابی و شلوارک باتیستا نایک ارزان-ست رکابی و شلوارک مردانه آدیداس نخی-ست شلوارک و رکابی ... ست رکابی و شلوارک Batista(آدیداس) | فروشگاه آنلاین تخفیفی www.shoptakhfifi.ir/products/.../ست-رکابی-و-شلوارک-Batista(آدیداس)‎Cachedست رکابی و شلوارک Batista(آدیداس) پارچه نرم و ظاهر و کیفیت خیلی خوبی دارد. شلوار این ست دارای کمرکشی می باشد که باعث میشود برای اکثر سایزها قابل استفاده ... ست رکابی و شلوارک Batista - برکه berke96.tk/ست-رکابی-و-شلوارک-batista/‎CachedBatista جنسیت : مردانه ، پسرانه طرح ها : نایک ، فراری ، آدیداس ضمانت : گارانتی 3 … 2 . خرید نقدی ست رکابی و شلوارک Batista | خرید آنلاین اینترنتی | خرید … ست رکابی و شلوارک Batista(آدیداس) | ارزان سرای دایان www.dayanstore.com/products/view/3794‎Cachedست رکابی و شلوارک Batista(آدیداس) پارچه نرم و ظاهر و کیفیت خیلی خوبی دارد. شلوار این ست دارای کمرکشی می باشد که باعث میشود برای اکثر سایزها قابل استفاده ...