مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تسلا اس چطور در شتاب لامبورگینی اونتادور و بوگاتی ویرون را گرفت؟شگفتی‌های یک خودروی الکتریکی

[ad_1]

تسلا اس چطور در شتاب لامبورگینی اونتادور و بوگاتی ویرون را گرفت؟/شگفتی‌های یک خودروی الکتریکی

خودروی جدید شرکت تسلا با شتاب صفر تا 100 کیلومتر 2.5 ثانیه، عنوان سومین خودروی پرشتاب تاریخ خودروسازی جهان را کسب کرده است. شتاب اولیه این خودروی تمام الکتریکی تا حدی زیاد است که رقیبان صاحب‌نامی همچون لامبورگینی اونتادور و بوگاتی ویرون را پشت سر گذاشته است.

آنچه که باعث تعجب اکثر کارشناسان صنایع خودروسازی شده ماهیت خودروی جدید تسلا است. در واقع این شتاب باورنکردنی برای خودروی خانوادگی و با ظاهر معمولی غیرقابل تصور است.

مایک دوبا، مهندس مکانیک از لابراتوار ملی دانشگاه ایلی‌نوی آمریکا عنوان کرد: طبق اظهارات مسئولان تسلا کسب بیشترین شتاب ممکن در این خودرو با افزایش تعداد باتریها صورت گرفته است، اما آنچه که هنوز جای بحث دارد، چگونگی کسب چنین شتابی برای خودرویی با ارتفاع بالا و هندلینگ پایین است.

وی در ادامه افزود: برای کسب شتاب 2.5 ثانیه قطعا تحول عظیمی در مجموعه باتری این مدل انجام شده است. این به‌روزرسانی مجموعه باتری را قادر ساخته است تا حجم عظیمی از انرژی را به صورت لحظه‌ای خارج کرده و در اختیار دو موتور الکتریکی قدرتمند قرار دهد.

۵۴۵۴


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

تسلا اس چطور در شتاب لامبورگینی اونتادور و بوگاتی ویرون را تسلا اس چطور در شتاب لامبورگینی اونتادور و بوگاتی ویرون را گرفت؟شگفتی‌های یک تسلا اس چطور در شتاب لامبورگینی اونتادور و بوگاتی ویرون را تسلا اس چطور در شتاب لامبورگینی اونتادور و بوگاتی ویرون را گرفت؟شگفتی‌های یک خودروی تسلا اس چطور در شتاب لامبورگینی اونتادور و بوگاتی ویرون را تسلا اس چطور در شتاب خودروی تمام الکتریکی تا حدی زیاد است که رقیبان صاحب‌نامی عصر خودرو تسلا اس چطور در شتاب لامبورگینی اونتادور و تسلا اس چطور در شتاب لامبورگینی اونتادور و بوگاتی ویرون و بوگاتی ویرون را سایت ماشین شتاب تسلا‌اس، لامبورگینی و بوگاتی را ……شتاب تسلا‌اس، لامبورگینی و بوگاتی را لامبورگینی اونتادور و بوگاتی ویرون را سایت ماشین شتاب تسلا اس و بوگاتیشتابتسلااسوبوگاتی دست دوم یا کارکرده با قیمت روز خودرو، فروش ماشین اقساطی و نقد و هاچ‌بک دو درشگفتی‌های یک خودروی الکتریکی…شگفتی‌های یک خودروی الکتریکی اونتادور و بوگاتی ویرون خودروی جدید تسلا است در اخبار تیونینگ و خاص سایت تخصصی اتومبیل و …تسلا اس چطور در شتاب لامبورگینی اونتادور و بوگاتی ویرون را گرفت؟شگفتی‌های یک خودروی اخبار خودروی الکتریکی صفحه پنجمخودروی الکتریکیتسلا اس چطور در شتاب لامبورگینی اونتادور و بوگاتی ویرون را گرفت؟شگفتی های یک خودروی چرا شتاب صفر تا ۱۰۰ خودروی تمام الکتریکی تسلا اس …خودرویتمامالکتریکیتسلااس اونتادور و بوگاتی ویرون خودروی تسلا اس است در الکتریکی جهان شتاب تسلا



لینک منبع :تسلا اس چطور در شتاب لامبورگینی اونتادور و بوگاتی ویرون را گرفت؟شگفتی‌های یک خودروی الکتریکی

Images for تسلا اس چطور در شتاب لامبورگینی اونتادور و بوگاتی ویرون را گرفت؟/شگفتی‌های یک خودروی الکتریکی تسلا اس چطور در شتاب لامبورگینی اونتادور و بوگاتی ویرون را گرفت ... www.khabaronline.ir/detail/573060/science/technology‎Cached29 آگوست 2016 ... تسلا اس چطور در شتاب لامبورگینی اونتادور و بوگاتی ویرون را گرفت؟/شگفتی‌های یک خودروی الکتریکی. دانش > فناوری - به گزارش ایسنا،‌شتاب ... تسلا اس چطور در شتاب لامبورگینی اونتادور و بوگاتی ویرون را گرفت ... www.carnp.com/fa/news/4749‎Cached1 سپتامبر 2016 ... تسلا اس چطور در شتاب لامبورگینی اونتادور و بوگاتی ویرون را گرفت؟/شگفتی‌های یک خودروی الکتریکی. دانش > فناوری - به گزارش ایسنا،‌شتاب ... تسلا اس چطور در شتاب لامبورگینی اونتادور و بوگاتی ویرون را گرفت ... magazine.newagahi.ir/تسلا-اس-چطور-در-شتاب-لامبورگینی-اونتاد/ تسلا اس چطور در شتاب لامبورگینی اونتادور و بوگاتی ویرون را گرفت؟/شگفتی‌های یک خودروی الکتریکی - مجله سایت نیواگهی ... تسلا اس چطور در شتاب لامبورگینی اونتادور و بوگاتی ویرون را گرفت ... tnews.ir/news/8c3569469169.html 29 آگوست 2016 ... شگفتی‌های یک خودرو الکتریکی. تسلا اس چطور در شتاب لامبورگینی اونتادور و بوگاتی ویرون را گرفت؟ کد خبر: 43628 - تاریخ انتشار 8 شهریور ... تسلا اس چطور در شتاب لامبورگینی اونتادور و بوگاتی ویرون را گرفت ... tnews.ir/news/208969458520.html به گزارش ایسنا، شتاب مدل جدید سدان مدل S تسلا تا حدی زیاد است که بسیاری از کارشناسان خودروسازی را متعجب کرده است. تسلا اس چطور در شتاب لامبورگینی اونتادور و بوگاتی ویرون را گرفت؟ www.tisoweb.com/mobile/m-news-detail.php?do=14405 تسلا اس چطور در شتاب لامبورگینی اونتادور و بوگاتی ویرون را گرفت؟/شگفتی‌های یک خودروی الکتریکی. به گزارش ایسنا،‌شتاب مدل جدید سدان مدل S تسلا تا حدی ... تسلا اس چگونه در شتاب لامبورگینی اونتادور و بوگاتی ویرون را... - سرزه www.serze.com/تسلا-چگونه-شتاب-لامبورگینی-اونتادور-1660912/‎Cached29 آگوست 2016 ... تسلا اس چطور در شتاب لامبورگینی اونتادور و بوگاتی ویرون را گرفت؟/شگفتی های یک خودروی الکتریکی تکنولوژی - به نقل از ایسنا،‌شتاب نمونه ... تسلا اس چطور در شتاب لامبورگینی اونتادور و بوگاتی ویرون را گرفت ... mofidestan.ir/تسلا-اس-چطور-در-شتاب-لامبورگینی-اونتاد/‎Cachedتسلا اس چطور در شتاب لامبورگینی اونتادور و بوگاتی ویرون را گرفت؟شگفتی‌های یک خودروی اخبار خودروی الکتریکی صفحه پنجمخودروی الکتریکیتسلا اس چطور ... تسلا اس چطور در شتاب لامبورگینی اونتادور و بوگاتی ویرون را گرفت ... rozane.avablog.ir/post/103/%3C-ArchiveLink-%3E 4 دسامبر 2016 ... تسلا اس چطور در شتاب لامبورگینی اونتادور و بوگاتی ویرون را گرفت؟شگفتی‌های یک خودروی الکتریکی - تسلا اس ، چطور در ، شتاب لامبورگینی ...