مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تصویری جدید از کابین تسلا مدل 3

[ad_1]
وب سایت پدال - شاهین احمدزاده: برای اولین بار تصویری از کابین تسلا مدل 3 در خیابان منتشر شده است.
 تصویری جدید از کابین تسلا مدل 3

زمانی که این خودروساز اوایل امسال مدل 3 را در فرم پروتوتایپ رونمایی کرد، کابین خودرو بسیار خالی به نظر می‌رسید و هیچ نوع نشان‌دهنده، سوئیچ و یا اهرم مرسومی وجود نداشت. تصویری که از کابین مدل 3 منتشر شده با تصاویر مدل مفهومی یکسان است و با اینکه پست رسمی اینستاگرام تسلا حذف شده اما شانس زیادی وجود دارد که این کابین در حقیقت کابین حقیقی مدل 3 نیست.
 تصویری جدید از کابین تسلا مدل 3

در حقیقت، در ادامه‌ی پیش‌نمایش این خودرو ایلان ماسک اعلام کرده که کابین نهایی مدل 3 متفاوت از نسخه‌ی مفهومی خواهد بود. او در توئیتر گفته که فرمان چهارگوش مدل کانسپت راهی به مدل تولیدی نخواهد یافت.
 تصویری جدید از کابین تسلا مدل 3

ویژگی که در خودروی تولیدی نیز دیده خواهد شد صفحه‌نمایش لمسی بزرگ و سیستم اطلاعات سرگرمی خواهد بود. این صفحه‌نمایش که پیش‌ازاین در مدل مفهومی مدل S دیده شده از نوع عمودی بوده و در داشبورد جای گرفته است. همانند سایر مدل‌های تولیدی، همه‌ی عملکردهای اصلی خودرو از طریق این صفحه‌نمایش در دسترس خواهند بود.
 تصویری جدید از کابین تسلا مدل 3

 تصویری جدید از کابین تسلا مدل 3

موردی که بدون پاسخ باقی‌مانده، بودن یا نبودن نشان‌دهنده‌های خودرو است. ماسک درباره اینکه مدل 3 همانند مدل‌های S و X نشان‌دهنده‌ها را خواهد داشت یا خیر چیزی نگفته است. تصویر گرفته شده نیز چیزی را مشخص نمی‌کند. امکان دارد که تسلا سرعت‌سنج، محدوده حرکتی و کیلومتر شمار را داخل صفحه لمسی ادغام کند و یا از هدآپ دیسپلی بهره بگیرد. شاید هم مجموعه‌ای از نشان‌دهنده ها در محصول نهایی حضور داشته باشند.

 تصویری جدید از کابین تسلا مدل 3

 

تسلا مدل 3 هر چه که باشد باید تا سال آینده و رونمایی مدل تولیدی منتظر ماند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


31 آگوست 2016 ... تصویری که از کابین مدل 3 منتشر شده با تصاویر مدل مفهومی یکسان است و با اینکه پست رسمی اینستاگرام تسلا حذف شده اما شانس زیادی وجود دارد که ...31 آگوست 2016 ... تصویری که از کابین مدل 3 منتشر شده با تصاویر مدل مفهومی یکسان است و با اینکه پست رسمی اینستاگرام تسلا حذف شده اما شانس زیادی وجود دارد که ...31 آگوست 2016 ... تصویری که از کابین مدل 3 منتشر شده با تصاویر مدل مفهومی یکسان است و با اینکه پست رسمی اینستاگرام تسلا حذف شده اما شانس زیادی وجود دارد که ...31 آگوست 2016 ... تصویری که از کابین مدل 3 منتشر شده با تصاویر مدل مفهومی یکسان است و با اینکه پست رسمی اینستاگرام تسلا حذف شده اما شانس زیادی وجود دارد که ...تصویری که از کابین مدل 3 منتشر شده با تصاویر مدل مفهومی یکسان است و با اینکه پست رسمی اینستاگرام تسلا حذف شده اما شانس زیادی وجود دارد که این کابین در ...دن یا نبودن نشاندهندههای خودرو است. ماسک درباره اینکه مدل 3 هما.دانش > فناوری - برای اولین بار تصویری از کابین تسلا مدل 3 در خیابان منتشر شده که ... بنابر گزارشهای جدید یک مدل از خودروهای گروه صنعتی تسلا در یک ارزیابی در ...موسس میلیاردر تسلا موتورز از پیش فروش 276 هزار دستگاه از مدل ارزان جدید خودروی برقی این شرکت در عرض سه روز خبر داد. به گزارش ایسنا، همزمان با انتشار گزارشها ...31 آگوست 2016 ... برای اولین بار تصویری از کابین تسلا مدل 3 در خیابان منتشر شده که نظر دوستداران خودروهای الکتریکی را ... کاریکاتور | دستهگل جدید تلویزیون!


کلماتی برای این موضوع

اجتماعی تصویری جدید از کابین تسلا مدل تسلا مدل هر چه که باشد باید تا سال آینده و رونمایی مدل تولیدی منتظر ماند پل امکان تصویری جدید از کابین تسلا مدل تصویری که از کابین مدل منتشر شده با تصاویر مدل مفهومی یکسان است و با اینکه پست رسمی تصویری جدید از کابین تسلا مدل مجله جدیدترینبرای اولین بار تصویری از کابین تسلا مدل در خیابان منتشر شده است زمانی که این تصویری جدید از کابین تسلا مدل تصویری که از کابین مدل تصویری که از کابین مدل منتشر شده با تصاویر مدل مفهومی یکسان است و با اینکه پست رسمی تصویری جدید از کابین تسلا مدل پدال، مجله خودرو …تسلاموتورتصویرکابینتسلابرای اولین بار تصویری از کابین تسلا مدل در خیابان منتشر شده است زمانی که این تصویری جدید از کابین تسلا مدل ۳ زوم تیترزوم …برای اولین بار تصویری از کابین تسلا مدل از کابین تسلا مدل تصویری جدید از کابین تصویری جدید از کابین تسلا مدل خودروبرای اولین بار تصویری از کابین تسلا مدل در خیابان منتشر شده است زمانی که این تصویری جدید از کابین تسلا مدل ۳ کشاورزنیوزتصویریجدیدازکابین تصویری از کابین تسلا مدل ۳ تصویری که از کابین مدل ۳ جدید از کابین تسلا مدل تصویری جدید از کابین تسلا مدل تصاویرپدال نیوز تصویری که از کابین مدل منتشر شده با تصاویر مدل مفهومی یکسان است و با اینکه وان نیوز تصویری جدید از کابین تسلا مدل تصویریجدیدازکابینتسلامدلبرای اولین بار تصویری از کابین تسلا مدل در خیابان منتشر شده است زمانی که این



لینک منبع :تصویری جدید از کابین تسلا مدل 3

Images for تصویری جدید از کابین تسلا مدل 3 تصویری جدید از کابین تسلا مدل 3 | پدال، مجله خودرو و حمل و نقل https://www.pedal.ir/تسلا/تصویر-کابین-تسلا-مدل-3/‎Cached31 آگوست 2016 ... تصویری که از کابین مدل 3 منتشر شده با تصاویر مدل مفهومی یکسان است و با اینکه پست رسمی اینستاگرام تسلا حذف شده اما شانس زیادی وجود دارد که ... تصویری جدید از کابین تسلا مدل 3 - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/379750/تصویری-جدید-از-کابین-تسلا-مدل-3 31 آگوست 2016 ... تصویری که از کابین مدل 3 منتشر شده با تصاویر مدل مفهومی یکسان است و با اینکه پست رسمی اینستاگرام تسلا حذف شده اما شانس زیادی وجود دارد که ... تصویری جدید از کابین تسلا مدل 3 - مجله اینترنتی جدیدترین www.jadidtarin.com/mag/mashin/mashin/5035‎Cachedبرای اولین بار تصویری از کابین تسلا مدل 3 در خیابان منتشر شده است. آپارات - تسلا مدل 3 www.aparat.com/result/تسلا_مدل_3‎Cachedنگاهی نزدیک به کابین خودرو الکتریکی تسلا مدل 3 · گجت نیوز ... رسانه تصویری وی گذر. 185 بازدید. 1:18 · معرفی خودروی جدید تسلا مدل 3 · پرتال جامع خودرو کشو. کابین تسلا مدل 3 شبیه به هیچ خودروی دیگری نیست + تصاویر | گجت ... gadgetnews.ir/190883/کابین-تسلا-مدل-3/‎Cached29 جولای 2017 ... حال می‌توانیم به جرات بگوییم که کابین تسلا مدل 3 با طراحی فاقد ابزار شبیه هیچ ... ایلان ماسک تصویر تسلا مدل 3 را در توییتر منتشر کرد. تصویری جدید از کابین تسلا مدل 3 - دانلود فیلم - دانلود آهنگ www.vavo.ir/ch/تصویری_جدید_از_کابین_تسلا_مدل_3‎Cachedدانلود معرفی خودروی تسلا مدل S با قابلیت Autopilot+دوبله فارسی · دانلود رونمایی تسلا از اتومبیل مخصوص کودکان · دانلود مراسم رونمایی از مدل ایکس تسلا. تسلا مدل 3 / Tesla Model 3 - زومیت https://www.zoomit.ir/tag/tesla-model-3/‎Cachedدر حقیقت گیگافکتوری کارخانه‌ی جدید تولید باتری تسلا است که قرار است باتری‌های خودروی مدل 3 را نیز تولید نماید. این کارخانه از جهات مختلفی شگفتی‌‌ساز است ... هرلحظه، تصویری جدید از کابین تسلا مدل 3 harlahze.com/اخبار-علم-و.../تصویری-جدید-از-کابین-تسلا-مدل-3‎Cachedاخبار · اخبار سیاسی · اخبار ورزشی · اخبار تصویری · سلامت · اخبار اقتصادی · اخبار فرهنگی · اخبار خارجی · اخبار علم و فناوری ... تصویری جدید از کابین تسلا مدل 3. تصویری جدید از کابین تسلا مدل 3 - دانلود فیلم www.mevia.ir/ch/تصویری_جدید_از_کابین_تسلا_مدل_3‎Cachedتصویری جدید از کابین تسلا مدل 3. Error loading player: No playable sources found. دانلود کابین قرنی 4 دانلود کابین سازی قرنی( ساخت انواع کابین فایبرگلاس ...