مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

حمله هکری به موسسات مالی آمریکا

[ad_1]

وب سایت سایبربان: یک هکر اینترنتی با حمله به 3700 موسسه مالی در آمریکا بیش از 169 میلیون دلار خسارت به بارآورده است.

 

 حمله هکری به 3700 موسسه مالی آمریکایی

بررسی‌های قضایی در آمریکا نشان می‌دهد یک مرد روس عامل اصلی این حملات است. وی توانسته به هزاران شعبه بانک در آمریکا نفوذ کند.

وزارت دادگستری آمریکا نام این مرد را Roman Valerevich Seleznev اعلام کرده است. وی با استفاده از نام کاربری Track2 حملات هکری خود را از اکتبر سال 2009 تا اکتبر سال 2013 انجام داده است.

هکر مذکور موفق به نصب بدافزارهای مخربی بر روی هزاران پایانه خرید اینترنتی یا POS شد و از این طریق شماره‌های کارت اعتباری صاحبان مشاغل کوچک را سرقت کرد.

این اطلاعات بر روی سروری ذخیره‌شده که در یکی از کشورهای آمریکا، روسیه، مولداوی یا اوکراین قرار دارد. وی با فروش این اطلاعات پول کلانی به جیب زده و بخش از آن‌ها را هم برای خریدهای شخصی به‌کاربرده است.

حجم سرقت‌های مالی این فرد تا بدان حد گسترده بوده که موجب ورشکستگی برخی صاحبان مشاغل کوچک در آمریکا شده است. به‌عنوان‌مثال یک رستوران کوچک در سیاتل به نام Broadway Grill به علت حجم پول مسروقه ورشکست شد.

این هکر 32 ساله روس از جولای سال 2014 در بازداشت به سر می‌برد و در لپ‌تاپ او اطلاعات بیش از 1.7 میلیون کارت اعتباری مسروقه یافت شده است. حبس طولانی‌مدت و جریمه سنگین در انتظار این فرد متخلف است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

حمله هکری به موسسات مالی آمریکا بررسی‌های …مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری برترین ها حمله هکری به موسسات مالی آمریکا منبع حمله هکری به موسسات مالی آمریکا شمار از خوراک …مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری کشاورزنیوز حمله هکری به موسسات مالی آمریکاحمله هکری به موسسات مالی آمریکاحملههکریبهموسساتمالیبه گزارش افکارنیوز ، بر اساس آخرین رتبه‌بندی موسسات مالی اسلامی در جهان ، بانک حمله هکری به موسسات مالی آمریکا خبر خودرو اخبار …حمله هکریوب سایت سایبربان یک هکر اینترنتی با حمله به موسسه مالی در آمریکا بیش از میلیون عصر اعتبار حمله هکری کم سابقه به ۳۷۰۰ موسسه مالی …عصر اعتبار یک هکر اینترنتی با حمله به موسسه مالی در آمریکا حمله هکری کم سابقه به رسوایی آمریکا در حمله هکری به سونی پایگاه خبری … چنین حمله هکری در دولتی، موسسات بزرگ مالی و شرکت آمریکا به بالاترین حمله سایبری به موسسات مالی آمریکا …حمله سایبری به موسسات مالی آمریکا توسط عصر اعتبار حمله هکری به سایت بانک‌های سپه و …حملههکریبهسایتبانک حمله هکری به سایت‌های بانک سپه و مسکن خبر داد و با اشاره به همکاری مسئولان بانک آیا روس‌ها به بانک آمریکایی حمله کرده‌اند؟ این موسسات مالی شده آمریکا تحقیقاتی را درباره یک حمله هکری به موسسه واکنش اسنودن به هک سازمان جاسوسی آمریکا حمله سایبری روسیه به آمریکا، ادوارداسنودن، این حمله هکری را بیشتر یک



لینک منبع :حمله هکری به موسسات مالی آمریکا

حمله هکری به موسسات مالی آمریکا - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/379856/حمله-هکری-به-موسسات-مالی-آمریکا 31 آگوست 2016 ... بررسی‌های قضایی در آمریکا نشان می‌دهد یک مرد روس عامل اصلی این حملات است. وی توانسته به هزاران شعبه بانک در آمریکا نفوذ کند. حمله هکری به 3700 موسسه مالی آمریکایی | وب سایت سایبربان www.cyberbannews.com/fa/حمله-هکری-به-3700-موسسه-مالی-آمریکایی یک هکر اینترنتی با حمله به 3700 موسسه مالی در آمریکا بیش از 169 میلیون دلار خسارت به بارآورده است. آمریکا، هفت ایرانی را به هک موسسات مالی و یک سد متهم کرد - BBC Persian www.bbc.com/.../03/160324_an_iran_us_cyber_attacks_hacks_ny‎Cached24 مارس 2016 ... مقام‌های قضایی آمریکا هفت ایرانی را به هک نزدیک به ۵۰ موسسه مالی و یک ... حمله سایبری به سد بومن زنگ بیدارباشی برای مقام های آمریکایی بود چون ... اعلام جرم آمریکا علیه ۷ هکر ایرانی که موسسات مالی و کنترل یک سد را ... https://ir.voanews.com/a/us-iran-cyber-attack-ny-/3252700.html‎Cached24 مارس 2016 ... دولت باراک اوباما پنجشنبه رسما هفت ایرانی را به یک سری حملات هماهنگ شده سایبری طی سالهای ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳، علیه دهها موسسات بانکی آمریکا و یک سد ... اعلام جرم آمریکا علیه ۷ هکر ایرانی که موسسات مالی و کنترل یک سد را ... ► 1:13https://www.youtube.com/watch?v=Vpd6cdUuPDw Mar 24, 2016 - 1 min - Uploaded by VOA Farsi دولت باراک اوباما پنجشنبه رسما هفت ایرانی را به یک سری حملات هماهنگ شده سایبری طی سالهای ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳، علیه دهها موسسات بانکی آمریکا و یک سد ... به روز شده/ اعلام جرم آمریکا علیه ۷ هکر ایرانی که موسسات مالی و کنترل ... ► 2:48https://www.youtube.com/watch?v=iH-bjEeLBI8 Mar 24, 2016 - 3 min - Uploaded by VOA Farsi دولت باراک اوباما پنجشنبه رسما هفت ایرانی را به یک سری حملات هماهنگ شده سایبری طی سالهای ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳، علیه دهها موسسات بانکی آمریکا و یک سد ... ادامه حملات هکری کره شمالی علیه موسسات مالی کره جنوبی/همراهی ژاپن با ... https://www.tasnimnews.com/.../ادامه-حملات-هکری-کره-شمالی-علیه-موسسات-مالی-کره-جنوبی-همراهی-ژاپن-با-تحریم-های-جدید-آمریکا-علیه-پیون...‎Cached28 جولای 2017 ... یک آژانس دولتی کره جنوبی در گزارشی به افزایش حملات هکری و سایبری کره شمالی علیه موسسات مالی فعال در کره جنوبی و سایر کشورهای جهان اشاره ... انتشار تصاویر7 هکر ایرانی حمله کننده به سد نیویورک / FBI برای ... www.yjc.ir/.../انتشار-تصاویر7-هکر-ایرانی-حمله-کننده-به-سد-نیویورک-fbi-برای-دستگیری-جایزه-تعیین-کرد-تصاویر‎Cachedاین هکرهای ایرانی از سال 2011 تا 2013 دهها حمله سایبری به نهادهای مالی آمریکا انجام ... پاسداران انقلاب اسلامی کار می‌کرده‌اند و موسسات مالی از جمله بانک مرکزی آمریکا، ... اخباربانک - حمله هکری به ۶ بانک بزرگ آمریکا در هفته گذشته - نسخه ... akhbarbank.com/prth.kn-t23nkiftd2.html 1 ا کتبر 2012 ... پایگاه اینترنتی بوستون گلوب با اشاره به انجام حملات سایبری به 6 ... عزالدین قسام مسئولیت حملات سایبری به بانک آمریکا و چند موسسه مالی ... حمله هکری به موسسات مالی آمریکا – اخبار کشاورزی – مجله اینترنتی ... keshavarzejavan.ir/blog/1395/06/10/حمله-هکری-به-موسسات-مالی-آمریکا/ 31 آگوست 2016 ... کشاورزنیوز(اخبارکشاورزی ایران): وب سایت سایبربان: یک هکر اینترنتی با حمله به ۳۷۰۰ موسسه مالی در آمریکا بیش از ۱۶۹ میلیون دلار خسارت به ...