مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تب تند پوکمون‌گو فروکش کرد

[ad_1]

بازی پوکمون گو که در دو تا سه هفته اول عرضه با اقبال بسیار شدید کاربران و به خصوص جوانان در کشورهای مختلف جهان مواجه شده بود، این روزها به سرعت در حال از دست دادن مخاطبان خود است.

به گزارش مشرق به نقل از ورج، بررسی های موسسه اکسیوم کاپیتال منیجمنت نشان می دهد که تعداد کاربران روزانه این بازی در اواسط ماه جولای حدود 45 میلیون نفر بوده ولی در هفته ای که گذشت این رقم به 30 میلیون نفر در روز کاهش یافته که به معنای کاهش 15 میلیون نفری است.
 
این خبر خوشحال کننده ای برای شرکت نیانتیک سازنده این بازی نیست. زیرا برای بسیاری از شرکت های تجاری و بازرگانی میزان کاربران ماهانه یک سرویس یا برنامه مهم است. با این حساب باید در انتظار کاهش قابل توجه تعداد کاربران ماهانه این بازی باشیم.
 
کارشناسان معتقدند در ماه ها و هفته های آینده این روند باز هم ادامه می یابد و بازی پوکمون گو کماکان سیر نزولی طی خواهد کرد. یکی دیگر از نگرانی ها در مورد این بازی تهدیدات امنیتی آن است. زیرا کاربران پوکمون گو به طور دائمی دوربین گوشی خود را برای شکار پوکمون ها روشن نگه می دارند و این امر باعث جمع آوری اطلاعات از برخی امکان خاص حساس نظامی و امنیتی می شود.
 
از سوی دیگر بسیاری از کاربران علاقمند به این بازی در تلاش برای شکار پوکمون ها امنیت جانی خود را به خطر می اندازند یا برای اهالی برخی محله ها مزاحمت و ناراحتی به وجود می آورند. این بازی هنوز برترین بازی فروشگاه گوگل پلی و چهارمین برنامه رایگان محبوب در این فروشگاه است. این رتبه ها در فروشگاه اپل استور به ترتیب دو و 11 است.
 
پوکمون گو در اکثر کشورهای دنیا پس از عرضه اولیه به شدت محبوب شده و کاربران زیادی را به خود جلب کرده، اما بعد از چند روز از شدت این هیجان کاسته شده است.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


27 آگوست 2016 ... بازی پوکمون گو که در دو تا سه هفته اول عرضه با اقبال بسیار شدید کاربران و به خصوص جوانان در کشورهای مختلف جهان مواجه شده بود، این روزها به ...27 آگوست 2016 ... تب تند پوکمونگو فروکش کرد. به گزارش سلام دلفان، بازی پوکمون گو که در دو تا سه هفته اول عرضه با اقبال بسیار شدید کاربران و به خصوص جوانان ...27 آگوست 2016 ... تب تند پوکمونگو فروکش کرد. بازی پوکمون گو که در دو تا سه هفته اول عرضه با اقبال بسیار شدید کاربران و به خصوص جوانان در کشورهای مختلف ...6 سپتامبر 2016 ... پیشتر مقامات روس هشدار داده بودند که پوکمون گو بازان در کلیسا 500 هزار روبل جریمه خواهند شد و 3 سال نیز زندان میشوند. جوان 21 ساله اهل ...تب تند پوکمونگو فروکش کرد. شهریور ۶, ۱۳۹۵. 0. اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید. بازی پوکمون گو که در دو تا سه هفته اول عرضه با اقبال بسیار شدید کاربران و به ...تب تند پوکمونگو فروکش کرد. منبع خبر : اقتصادی فارس. شنبه ۰۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷. موضوع : اقتصادی. بازی پوکمون گو که در دو تا سه هفته اول عرضه با اقبال ...27 آگوست 2016 ... بازی پوکمون گو که در دو تا سه هفته اول عرضه با اقبال بسیار شدید کاربران و به خصوص جوانان در کشورهای مختلف جهان مواجه شده بود، این روزها به ...بازی پوکمون گو که در دو تا سه هفته اول عرضه با اقبال بسیار شدید کاربران و به خصوص جوانان در کشورهای مختلف جهان مواجه شده بود، این روزها به سرعت در حال از دست دادن ...27 آگوست 2016 ... بازی پوکمون گو که در دو تا سه هفته اول عرضه با اقبال بسیار شدید کاربران و به خصوص جوانان در کشورهای مختلف جهان مواجه شده بود، این روزها به ...تب تند پوکمونگو فروکش کرد. تب تند پوکمونگو فروکش کرد.


کلماتی برای این موضوع

خبرگزاری فارس تب تند پوکمون‌گو فروکش کردبازی پوکمون گو که در دو تا سه هفته اول عرضه با اقبال بسیار شدید کاربران و به خصوص تب تند پوکمون‌گو فروکش کردبازی پوکمون گو که در دو تا سه هفته اول عرضه با اقبال بسیار شدید کاربران و به خصوص تب تند پوکمون‌گو فروکش کرد پایگاه اطلاع رسانی ……بازی پوکمون گو که در دو تا سه هفته اول عرضه با اقبال بسیار شدید کاربران و به خصوص تب تند پوکمون‌گو فروکش کرد قدس آنلاین …بازی پوکمون گو که در دو تا سه هفته اول عرضه با اقبال بسیار شدید کاربران و به خصوص تب تند پوکمون‌گو فروکش کرد تبتندپوکمون‌گوفروکشکردصاحب‌خبر سرویس عکس و فیلم فردا خبرنگار فردا در حال ورود به تحریریه است که با فریاد تب تند پوکمون‌گو فروکش کردتب تند پوکمون‌گو فروکش کرد هشدار این سایت صرفا یک خبرخوان خودکار است و در انتخاب تب تند پوکمون‌گو فروکش کرد رجانیوز خبروانبازی پوکمون گو که در دو تا سه هفته اول عرضه با اقبال بسیار شدید کاربران و به خصوص تب تند پوکمون گو فروکش کرد بازی پوکمون گو …تندپوکمونفروکشکردبازی پوکمون گو که در دو تا سه هفته اول عرضه با اقبال بسیار شدید کاربران و به خصوص تب تند پوکمون‌گو فروکش کرد تبتندپوکمون‌گوفروکشکردبازی پوکمون گو که در دو تا سه هفته اول عرضه با اقبال بسیار شدید کاربران و به خصوص تب تند پوکمون گو فروکش کرد بازی پوکمون گو که در دو تا سه هفته اول عرضه با اقبال بسیار شدید کاربران و به خصوص



لینک منبع :تب تند پوکمون‌گو فروکش کرد

تب تند پوکمون‌گو فروکش کرد - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950605000987‎Cached27 آگوست 2016 ... خبرگزاری فارس: تب تند پوکمون‌گو فروکش کرد ... ماه ها و هفته های آینده این روند باز هم ادامه می یابد و بازی پوکمون گو کماکان سیر نزولی طی خواهد کرد. تب تند پوکمون‌گو فروکش کرد - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/623394/تب-تند-پوکمون-گو-فروکش-کرد 27 آگوست 2016 ... تب تند پوکمون‌گو فروکش کرد. بازی پوکمون گو که در دو تا سه هفته اول عرضه با اقبال بسیار شدید کاربران و به خصوص جوانان در کشورهای مختلف ... تب تند پوکمون‌گو فروکش کرد - پدیده نیوز madahnews.ir/news/41920/تب-تند-پوکمون-گو-فروکش-کرد‎Cachedبازی پوکمون گو که در دو تا سه هفته اول عرضه با اقبال بسیار شدید کاربران و به خصوص جوانان در کشورهای مختلف جهان مواجه شده بود، این روزها به سرعت در حال از دست دادن ... تب تند پوکمون‌گو فروکش کرد - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/search/تب_تند_پوکمون‌گو_فروکش_کرد‎Cachedتب تند پوکمون‌گو فروکش کرد. دانلود هک پوکمون گو توسط ربات پوکمون ... دانلود ویروس پوکمون مردم را زامبی کرد · دانلود پرینت سه بعدی پوکمونی با نام Mega Absol ... تب تند پوکمون‌گو فروکش کرد | | linkchee.com/oeqq6aaaaaaia/‎Cached31 دسامبر 2016 ... تب تند پوکمون‌گو فروکش کرد. اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید. به گزارش فارس به نقل از ورج، بررسی طبق آمار رسیده، بازی موبایلی پوکمون گو ... تب تند پوکمون‌گو فروکش کرد - دانلود فیلم www.mevia.ir/ch/تب_تند_پوکمون‌گو_فروکش_کرد‎Cachedتب تند پوکمون‌گو فروکش کرد. Error loading player: No playable sources found. دانلود هک پوکمون گو توسط ربات پوکمون دانلود شاید شما هم از علاقمندان بازی پوکمون ... اخبار پارسیک - تب تند پوکمون‌گو فروکش کرد news.parseek.com/Url/?id=12908547‎Cachedتب تند پوکمون‌گو فروکش کرد. تب تند پوکمون‌گو فروکش کرد - تورکو موزیک www.turkumusic.ir/post/6159/تب-تند-پوکمونگو-فروکش-کرد.html تب تند پوکمون‌گو فروکش کرد 1 . تب تند پوکمون‌گو فروکش کرد - مشرق 27 آگوست 2016 ... تب تند پوکمون‌گو…,تب تند پوکمون‌گو فروکش کرد. تب تند پوکمون‌گو فروکش کرد – خرید وی پی ان سافت ایدر خرید vpn ... https://wareznets.ir/64822/تب-تند-پوکمون‌گو-فروکش-کرد‎Cachedبازی پوکمون گو که در دو تا سه هفته اول عرضه با اقبال ب... تب تند پوکمون‌گو فروکش کرد | تابناک vista.ir/news/30242641/تب-تند-پوکمون‌گو-فروکش-کرد‎Cached27 آگوست 2016 ... تب تند پوکمون‌گو فروکش کرد. بازی پوکمون گو که در دو تا سه هفته اول عرضه با اقبال بسیار شدید کاربران و به خصوص جوانان در کشورهای مختلف ...