مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بازی Gran Turismo Sport تاخیر خورد

[ad_1]
مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: بازی Gran Turismo Sport که قرار بود در آبان ماه راهی بازار شود، تاخیر خورد. براساس اطلاعات منتشر شده در سایت Playstation Blog، «کازونوری یامائوچی» (Kazunori Yamauchi) سازنده‌ی این بازی و رییس استودیوی Polyphony Digital اعلام کرد که جدیدترین قسمت از مجموعه بازی‌های GT‌ تا سال ۲۰۱۷ تاخیر خورد.
 بازی Gran Turismo Sport تاخیر خورد

یامائوچی با اعلام این خبر گفت:” کاربران از این بازی انتظارات زیادی دارند و به همین دلیل قصد داریم عنوان خوبی را پیش روی آن‌ها قرار دهیم. این بازی با جدیدترین تکنولوژی‌ها مانند فیزیک، شبیه‌ساز صدا و … ساخته می‌شود. همچنین مودهای جدیدی به آن اضافه شده تا کاربران تجربه‌ی بهتری از این بازی به‌دست بیاورند. به همین دلیل مجبور شدیم بازی را دیرتر عرضه کنیم. البته نمی‌توانیم تاریخ جدیدی برای عرضه‌ی این بازی بگوییم، اما اطمینان داریم که بهترین GT را در اختیار گیمرها قرار می‌دهیم.”

بازی GT Sport که به عنوان جدیدترین قسمت این مجموعه بازی‌ها به حساب می‌آید در حالی تاخیر خورد که قبلا گفته شده بود از حالت آب و هوای داینامیک برخوردار نیست و حتی بخش بازی کردن تکنفره هم ندارد. همین موضوع انتقادهای زیادی را به این عنوان وارد کرد. حالا باید ببینیم که تاخیر در عرضه‌ی این عنوان چه تغییراتی را در نسخه‌ی نهایی به وجود می‌آورد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

تاخیر خورد گیمفاتاخیرخورد تاخیر خورد در ۲۰ ماه مه جمعه ۳۱ اردیبهشت بتای بازی لغو شدبازی تاخیر خوردمقالهبازیبازی که قرار بود در آبان ماه راهی بازار شود، تاخیر خورد و براساس اطلاعات بازی تاخیر خورد شمار از خوراک به گزارش دبلیوخبر و به نقل از کشاورزنیوز شهریور ١٠ بازی تاخیر خورد شمار از بازی تاخیر خورد بازی بازی که قرار بود در آبان ماه راهی بازار شود، تاخیر خورد براساس اطلاعات بازی تاخیر خورد تاریخی برای …پلتفرم‌هابازی تاخیر خورد طبق اخباری که به تازگی منتشر شده است بازی تاخیر بازی تاخیر خورد زومجیبازی یکی از موردانتظار‌ترین بازی‌های امسال بود که برای عرضه در پاییز بازی تاخیر خورد بازی که قرار بود در آبان ماه راهی بازار شود، تاخیر خورد براساس اطلاعات بازی تاخیر خورد فناورانه لوتوسبازیتاخیربازی که قرار بود در آبان ماه راهی بازار شود، تاخیر خورد براساس اطلاعات بازی تاخیر خورد نقدستانبازیبازی که قرار بود اواخر آبان ماه منتشر شود با تاخیر مواجه شد و باید منتظر دیجی‌کالا مگ برچسببازی که قرار بود در آبان ماه راهی بازار شود، تاخیر خورد براساس اطلاعات



لینک منبع :بازی Gran Turismo Sport تاخیر خورد

بازی Gran Turismo Sport تاخیر خورد - دیجی کالا https://www.digikala.com/.../بازی-gran-turismo-sport-تاخیر-خورد/‎Cached31 آگوست 2016 ... بازی Gran Turismo Sport که قرار بود در آبان ماه راهی بازار شود، تاخیر خورد و براساس اطلاعات منتشر شده در سال 2017 راهی بازار می‌شود. بازی Gran Turismo Sport تاخیر خورد - زومجی www.zoomg.ir/2016/8/30/152584/gran-turismo-sport-delayed/‎Cached30 آگوست 2016 ... استودیو پالی‌فانی دیجیتال اعلام کرد که بازی Gran Turismo Sport تاخیر خورده است و در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد. با زومجی همراه ... بازی Gran Turismo Sport تاخیر خورد - زومجی www.zoomg.ir/2016/8/30/152584/gran-turismo-sport-delayed//‎Cached30 آگوست 2016 ... استودیو پالی‌فانی دیجیتال اعلام کرد که بازی Gran Turismo Sport تاخیر خورده است و در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد. بازی Gran Turismo Sport تاخیر خورد | نقدستان www.naghdestan.com/بازی-Gran-Turismo-Sport-تاخیر-خورد/NCI-22457‎Cached31 آگوست 2016 ... بازی Gran Turismo Sport که قرار بود اواخر آبان ماه منتشر شود با تاخیر مواجه شد و باید منتظر تجربه آن در سال 2017 باشیم. بازی Gran Turismo Sport تاخیر خورد | تاریخی برای انتشار بازی ... next4game.com/بازی-gran-turismo-sport-تاخیر-خورد/‎Cached2 سپتامبر 2016 ... بازی Gran Turismo Sport تاخیر خورد. طبق اخباری که به تازگی منتشر شده است بازی Gran Turismo Sport تاخیر خورده است.برای کسب اطلاعات ... Gran Turismo Sport تاخیر خورد | گیمفا gamefa.com/341385/gran-turismo-sport-تاخیر-خورد/‎Cached30 آگوست 2016 ... پولیفونی دیجیتال به عنوان سازنده عنوان Gran Turismo Sport اعلام کرد این ... با اینکه GT Sport تاخیر خورده، بازی همچنان در یک رویدادی که در آینده ... بازی gran turismo sport تاخیر خورد - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/search/بازی_gran_turismo_sport_تاخیر_خورد‎Cachedدانلود گرسنگی بد دردی است ماهی اگر گرسنه باشد ماهی دیگر را خیلی راحت می خورد ببینید ( فیلم ) · دانلود آموزش افکت تاخیر در میکس (فیلم) · دانلود چرت و پلا (۵۰) ... پردیس گیم - تریلری جدید بازی Gran Turismo Sport به زودی منتشر ... pardisgame.net/story-13803-تریلری-جدید-بازی-Gran-Turismo-Sport-به-زودی-منتشر-خواهد-شد.html پس از معرفی بازی Gran Turismo Sport در کنفرانس بازی های پاریس توسط سونی در ... با توجه به سابقه درخشان این فرنچایز در تاخیر عرضه بازی، بسیاری گمان می ... بازی Gran Turismo Sport تاخیر خورد - ایستنا - تی نیوز tnews.ir/news/455669625972.html 31 آگوست 2016 ... بازی Gran Turismo Sport که قرار بود در آبان ماه راهی بازار شود، تاخیر خورد. براساس اطلاعات منتشر شده در سایت Playstation Blog، «کازونوری ... بازی Gran Turismo Sports تا سال ۲۰۱۷ تاخیر خورد - بازی سنتر www.bazicenter.com/.../بازی-gran-turismo-sports-تا-سال-۲۰۱۷-تاخیر-خورد/‎Cachedآقای «کازونوری یامائوچی» بنیان‌گذار استدیوی «Polyphony Digital» و خالق سری « Gran Turismo»، طی پستی در بلاگ «پلی استیشن» تایید کرد که عنوان Gran ...