مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اینستاگرامی که متوقف نمی‌شود

[ad_1]

اینستاگرام نوزدهمین اپلیکیشنی شد که توانست یک میلیارد دانلود را در گوگل‌پلی به نام خود ثبت کند.

به گزارش مشرق، به نقل از دیجیتال‌ترندز، میلیاردی شدن اینستاگرام زمانی بیشتر اهمیت خود را نشان می‌دهد که متوجه شوید اینستاگرام فقط ۵۰۰ میلیون کاربر فعال در تمامی سیستم‌های عامل دارد. دانلودهای اضافه می‌تواند در نتیجه نصب‌های تکراری باشد که البته پلی‌استور احتمالا آنها را یک بار به حساب می‌آورد. با این حال، این عدد طبق هر استانداردی یک دستاورد قابل توجه محسوب می‌شود.
 
نقطه عطف اینستاگرام، شرکت مادرش فیس‌بوک را یک سر و گردن بالاتر از رقبای رسانه‌ اجتماعی خود بر روی اندروید قرار می‌دهد. در حال حاضر، فیس‌بوک و اینستاگرام هر دو یک میلیارد دانلود در پلی‌استور دارند. تنها اپلیکیشن اجتماعی دیگری که به این هدف رسیده بود، گوگل‌پلاس است. اینستاگرام در کنار اپلیکیشن فیس‌بوک، واتس‌اپ و فیس‌بوک‌مسنجر، چهارمین اپلیکیشن تحت تملک غول شبکه‌های اجتماعی است که به این آمار دانلود می‌رسد.
 
در این مرحله صرفا می توان حدس و گمان زد، اما این جذب علاقه‌های بیشتر ممکن است ناشی از قابلیت جدید اینستاگرام به نامStories  باشد که به تقلید از اسنپ‌چت و به تازگی راه اندازی شده است، بدین ترتیب که می‌توان پست‌هایی را به مدت یک روز در اینستاگرام گذاشت و با گذشت ۲۴ ساعت، خودشان ناپدید می‌شوند.
 
به علاوه، تسلط فیس‌بوک بر موبایل به انتشار درآمدهای اخیرش پیوسته است و این شرکت ادعا می‌کند با افزایش ۲۰ درصدی نسبت به سال گذشته، حالا ۱.۵۷ میلیارد کاربر روزانه فعال در گوشی‌ها و تبلت‌ها دارد.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


24 آگوست 2016 ... اینستاگرام نوزدهمین اپلیکیشنی شد که توانست یک میلیارد دانلود را در گوگلپلی به نام خود ثبت کند. ... به گزارش ایسنا به نقل از دیجیتالترندز، میلیاردی شدن اینستاگرام زمانی بیشتر .... تولید چند خودروی سنگین متوقف شد.24 آگوست 2016 ... اینستاگرام نوزدهمین اپلیکیشنی شد که توانست یک میلیارد دانلود را در گوگلپلی به نام خود ثبت کند.به گزارش مشرق، به نقل از دیجیتالترندز، میلیاردی شدن اینستاگرام زمانی بیشتر اهمیت خود را نشان میدهد که متوجه شوید اینستاگرام فقط ۵۰۰ میلیون کاربر فعال در ...24 آگوست 2016 ... به گزارش پارس نیوز ، میلیاردی شدن اینستاگرام زمانی بیشتر اهمیت خود را نشان می دهد که متوجه شوید اینستاگرام فقط ۵۰۰ میلیون کاربر فعال در ...اینستاگرام نوزدهمین اپلیکیشنی شد که توانست یک میلیارد دانلود را در گوگلپلی به نام خود ثبت کند. به گزارش مشرق، به نقل از دیجیتالترندز، میلیاردی شدن ...25 آگوست 2016 ... اینستاگرام نوزدهمین اپلیکیشنی شد که توانست یک میلیارد دانلود را در گوگلپلی به نام خود ثبت کند. به نقل از دیجیتالترندز، میلیاردی شدن ...27 آگوست 2016 ... اینستاگرام نوزدهمین اپلیکیشنی شد که توانست یک میلیارد دانلود را در گوگلپلی به نام خود ثبت کند. به گ.اینستاگرام نوزدهمین اپلیکیشنی شد که توانست یک میلیارد دانلود را در گوگلپلی ... مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری بلاغ نیوز: اینستاگرامی که متوقف نمیشود.27 آگوست 2016 ... اینستاگرام نوزدهمین اپلیکیشنی شد که توانست یک میلی...


کلماتی برای این موضوع

اینستاگرامی که متوقف نمی‌شود…اینستاگرام نوزدهمین اپلیکیشنی شد که توانست یک میلیارد دانلود را در گوگل‌پلی به نام اینستاگرامی که متوقف نمی‌شوداینستاگرامیمتوقفاینستاگرامی که متوقف نمی‌شود به گزارش فرهنگ نیوز؛ میلیاردی شدن اینستاگرام زمان اینستاگرامی که متوقف نمی‌شودبخشاجتماعیبه گزارش پارس نیوز، میلیاردی شدن اینستاگرام زمانی بیشتر اهمیت خود را نشان می‌دهد که اینستاگرامی که متوقف نمی‌شود اینستاگرام …مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری بلاغ نیوز اینستاگرامی که متوقف نمی‌شود منبع این اینستاگرامی که متوقف نمی‌شود فرهنگ نیوزبه گزارش فرهنگ نیوز؛ میلیاردی شدن اینستاگرام زمانی بیشتر اهمیت خود را نشان می‌دهد که اینستاگرامی که متوقف نمی‌شود تهران پرساینستاگرامیکهمتوقفاینستاگرام نوزدهمین اپلیکیشنی شد که توانست یک میلیارد دانلود را در گوگل‌پلی به نام اینستاگرامی که متوقف نمی شود اینستاگرام …اینستاگرامیمتوقفنمیشوداینستاگرامی که متوقف نمی شود اینستاگرام نوزدهمین اپلیکیشنی شد که توانست یک میلیارد اینستاگرامی که متوقف نمی‌شود پارس نیوزسرنوشت رئیس‌جمهوری که دم از رابطه با آمریکا می‌زد، چه شد؟ خوشحالی رسانه های کره ای کی‌روش کار هیچ‌وقت متوقف نمی‌شود کار هیچ‌وقت متوقف نمی‌شود سؤال که آیا اکنون کار اینستاگرامی چهره ها به قطار دوم تبریز مشهد برای بار سوم متوقف شد مشهدبرایبارسوممتوقفشداینستاگرامی که متوقف نمی‌شود اینستاگرامی که متوقف نمی‌شود



لینک منبع :اینستاگرامی که متوقف نمی‌شود

اینستاگرامی که متوقف نمی‌شود - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/.../اینستاگرامی-که-متوقف-نمی-شود‎Cached24 آگوست 2016 ... اینستاگرام نوزدهمین اپلیکیشنی شد که توانست یک میلیارد دانلود را در گوگل‌پلی به نام خود ثبت کند. اینستاگرامی که متوقف نمی‌شود - پارس نیوز www.parsnews.com/بخش.../389418-اینستاگرامی-که-متوقف-نمی-شود 24 آگوست 2016 ... اینستاگرام نوزدهمین اپلیکیشنی شد که توانست یک میلیارد دانلود را در گوگل‌پلی به نام خود ثبت کند. Images for اینستاگرامی که متوقف نمی‌شود اینستاگرامی که متوقف نمی‌شود payeshonline.com/news/83422/اینستاگرامی-که-متوقف-نمی‌شود 24 آگوست 2016 ... اینستاگرام نوزدهمین اپلیکیشنی شد که توانست یک میلیارد دانلود را در گوگل‌پلی به نام خود ثبت کند. اینستاگرام, گوگل پلی, دانلود, فیس بوک, ... مشکل Security Code در اینستاگرام را حل کنید - زومیت https://www.zoomit.ir/2015/1/25/17097/instagram-security-code/‎Cached25 ژانویه 2015 ... یکی از مشکلاتی که بسیاری از کاربران اینستاگرام با آن مواجه می‌شوند درخواست کد امنیتی در این شبکه اجتماعی است که در پی آن تمامی امکانات ... علت بازنشدن صفحه‌های اینستاگرام | ITIRAN itiran.com/بازنشدن-اینستاگرام‎Cached26 سپتامبر 2016 ... پیگیری‌ها حاکی از آن است که اواخر هفته گذشته یک اسکریپت جدید روی سیستم فیلترینگ هوشمند تست شد که ضریب خطای ... منویسه تازه سازی خوراک انجام نمیشود ... پیچ من دو روزه باز نمیشه چیکار کنم باز میشه ولی یهو متوقف میشه. رفع مشکل غیر فعال شدن حساب کاربری در اینستاگرام + آموزش www.yjc.ir/.../رفع-مشکل-غیر-فعال-شدن-حساب-کاربری-در-اینستاگرام-آموزش‎Cachedیکی از دغدغه های کاربران اینستاگرامی مشکل غیرفعال شدن ناگهانی حساب کاربری است ... این مشکل را اکثر کاربرانی که سیستم عامل موبایلشان اندروید بوده، تجربه .... کردم امکان ورود به اینستاگرام وجود نداشت و مصب نمیشود وپیغام خطاdisabled. ... سلام من وقتی وارد اینستاگرام شدم دودقیقه بعدش اومد بیرون نوشت اینستاگرام متوقف شد . رفع مشکلات فنی اینستاگرام | آی تی اس ان www.itsn.ir/?p=7378‎Similar11 جولای 2013 ... سپس با وارد کردن کد امنیتی که خود اینستاگرام به شما می‌دهد می‌توانید مشکل ... در بیشتر موارد برای اپراتورهای ایران کدیفرستاده نمی‌شود که دلیل آن مشخص ..... از نرم افزار اینستا گرام بعد چند ثانیه خودکار اینستا گرام متوقف میشه . آموزش حل مشکل اینستاگرام An Unknown Network Error Has Occurred ... nsmobile.ir/?p=1352‎Cachedآموزش حل مشکل اینستاگرام Sorry, there was a problem with your request: ..... باز میشه ولی اپلیکیشن رو نمیتونم باز کنم ارورش اینه:somethings went wrong یا network not connect ..... اینستا من مدتیه که بازنمیشه ومیزنه اینستا متوقف شده است . آموزش : چگونه مشکل "متاسفانه برنامه متوقف شده است!" را رفع کنیم ... cepro.blog.ir/post/42/متاسفانه،-برنامه-موردنظر-متوقف-شده-است‎Cached Similarبرای کاربران خود بوجود آورد که ما در مطلب "صفحه کلید اندروید متوقف شده است! ..... ممکن هست رام نصبی شما از زبان فارسی در بخش مخاطبین پشتیبانب نمیکند در این مورد بهتر است از .... پیعام (متاسفانه پردازش اینستاگرام .com متوقف شده است را می ده.