مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

هک وب‌سایت ریاست جمهوری برای فرار از امتحان

[ad_1]
وب سایت برسام: یک نوجوان هفده ساله‌ی سری‌لانکایی، برای فرار از امتحانات آخر سال دست به کار عجیبی زد و وب‌سایت رئیس‌جمهور این کشور را هک کرد!
 روش عجیب نوجوان سری‌لانکایی برای فرار از امتحان

این نوجوان هفده ساله که در شهر Kadugannawa در فاصله‌ی ۱۰۰ کیلومتری پایتخت زندگی می‌کند، برای آن که از امتحانات آخر سال فرار کند وب‌سایت ریاست‌جمهوری سری‌لانکا را هک کرد و به جای صفحه‌ی اول آن، درخواستی برای به تعویق افتادن امتحانات منتشر کرد.

 

در پی این اتفاق، وب‌سایت ریاست‌جمهوری این کشور چند روزی از کار افتاد تا سرانجام نیروهای امنیتی موفق شدند هکر نوجوان‌شان را پیدا و دستگیر کنند. در درخواستی که این نوجوان روی وب‌سایت رئیس‌جمهور منتشر کرده بود، از او خواسته شده بود یا امتحانات پیشرفته‌ی آخر سال را به تعویق بیندازد یا از سمت خودش استعفا بدهد!

اما حالا پلیس موفق شده این نوجوان را در خانه‌اش دستگیر کند و ظاهرا هزینه‌ای که برای کارش باید بپردازد بسیار بیشتر از خسارت ناشی از مردودشدن در امتحانات آخر سال است. به گفته‌ی پلیس سری‌لانکا این نوجوان بر اساس قانون جرایم اینترنتی کشور به پرداخت جریمه‌ای ۳۰۰ هزار روپیه‌ای (معادل دو هزار دلار آمریکا) محکوم خواهد شد و ممکن است تا سه سال زندان هم به حکم او افزوده شود. از همه بدتر این که نه امتحانات آخر سال لغو شده‌اند و نه رئیس‌جمهور از سمت خودش استعفا داده است!

وب‌سایت ریاست‌جمهوری سری‌لانکا از روز دوشنبه کار خود را از سر گرفته و ظاهرا مشکلات ایمنی آن هم تا حدی برطرف شده، اما نگرانی‌ها در مورد سایت‌های مهم و حیاتی دولت‌ها و سازمان‌های بین‌المللی در آسیای جنوب‌شرقی هم‌چنان به قوت خود باقی است. قانون جرایم اینترنتی سری‌لانکا در سال ۲۰۰۷ میلادی به تصویب رسیده و پیش از این نیز هکرهایی بر اساس این قانون مجازات شده‌اند. اما این نخستین‌باری است که یک نوجوان بر اساس آن بازداشت و محاکمه می‌شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


31 آگوست 2016 ... یک نوجوان هفده سالهی سریلانکایی، برای فرار از امتحانات آخر سال دست به کار عجیبی زد و وبسایت رئیسجمهور این کشور را هک کرد!31 آگوست 2016 ... امتحانات، سر یلانکا، هک، رییس جمهور هک وبسایت ریاست جمهوری سریلانکا برای تعویق امتحاناتیک نوجوان هفده ساله ی سری لانکایی، برای فرار از ...یک نوجوان هفده سالهی سریلانکایی، برای فرار از امتحانات آخر سال دست به کار عجیبی زد و وبسایت رئیسجمهور این کشور را هک کرد! امتیاز خبر: 96 از 100 تعداد رای ...31 آگوست 2016 ... یک نوجوان هفده ساله ی سری لانکایی برای فرار از امتحانات آخر سال دست به کار عجیبی زد و وب سایت رئیس جمهور این کشور را هک کرد.نات آخر سال لغو شدهاند و نه رئیسجمهور از سمت خودش استعفا داده ا.یک نوجوان هفده سالهی سریلانکایی، برای فرار از امتحانات آخر سال دست به کار عجیبی زد و وبسایت رئیسجمهور این کشور را هک کرد! امتیاز خبر: 96 از 100 تعداد رای ...29 آگوست 2016 ... یک نوجوان هفده ساله ی سری لانکایی، برای فرار از امتحانات آخر سال دست به کار عجیبی زد و وب سایت رئیس جمهور این کشور را هک کرد!یک نوجوان هفده سالهی سریلانکایی، برای فرار از امتحانات آخر سال دست به کار عجیبی زد و وبسایت رئیسجمهور این کشور را هک کرد!30 آگوست 2016 ... هک وبسایت ریاست جمهوری برای تعویق امتحانات پایان ترم! ... me/edufarhangian: دهلی نو-ایرنا- یک دانش آموز سریلانکایی با هک کردن وب سایت ریاست جمهوری این کشور ،خواستار تعویق برگزاری امتحانات جامع ... فرار البغدادی از موصل ...31 آگوست 2016 ... هک وبسایت ریاستجمهوری سریلانکا برای تعویق امتحانات. ... یک دانشآموز سریلانکایی برای به تعویق انداختن امتحانات، وبسایت دفتر رئیسجمهور این کشور را هک کرد. به گزارش گروه وبگردی ..... علت فرار نوجوانان از خانه · قرارگیری ...


کلماتی برای این موضوع

هک وب‌سایت ریاست جمهوری برای فرار از امتحان…یک نوجوان هفده ساله‌ی سری‌لانکایی، برای فرار از امتحانات آخر سال دست به کار عجیبی زد هک وب‌سایت ریاست جمهوری برای فرار از امتحان نوشته شده توسطبین الملل پایتخت زندگی می‌کند، برای آن که از امتحانات آخر سال فرار کند وب‌سایت ریاست موسوی اردبیلی ضایعه ای بزرگ برای حوزه های علمیه و …برایجمهوریاسلامیاستهک وب‌سایت ریاست جمهوری برای فرار از امتحانروش عجیب نوجوان سری‌لانکایی برای فرار از امتحان …… کشور را هک برای فرار از امتحان فرار کند وب‌سایت ریاست‌جمهوری سری فرار از زندان فراراززندانفرار از زندانفرار هک وب‌سایت ریاست جمهوری برای فرار از امتحاننتایج جستجو برای ۲۰ هزار نفر از شرق حلب فرار کردندهزارنفرازشرقحلبفرارکردندهک وب‌سایت ریاست جمهوری برای فرار از امتحاناولین دوره انتخابات ریاست جمهوری؛ بهمنریاستجمهوریبهمنتا نهم دی ماه تعداد نفر برای نامزدی ریاست جمهوری برای فرار از از هک شدن رایانه شهرام جزایری فرار شهرامجزایریفرارفرار از زندان هک وب‌سایت ریاست جمهوری برای فرار از امتحان‭ ‮فارسی‬ ‮ایران‬ ‮کدهای مخرب و هک شدن سایتهای انتخابات ریاست جمهوری خرداد هک وب سایت توییتر مناسب برای جلوگیری از این پایگاه اطلاع رسانی دولت دفتر معاون اول ریاست جمهوری ایران را برای پشتیبانی از دولت و از رییس جمهوری



لینک منبع :هک وب‌سایت ریاست جمهوری برای فرار از امتحان

هک وب‌سایت ریاست جمهوری برای فرار از امتحان - برترین ها www.bartarinha.ir/.../هک-وب‌سایت-ریاست-جمهوری-برای-فرار-از-امتحان‎Cached31 آگوست 2016 ... یک نوجوان هفده ساله‌ی سری‌لانکایی، برای فرار از امتحانات آخر سال دست به کار عجیبی زد و وب‌سایت رئیس‌جمهور این کشور را هک کرد! هک وب‌سایت ریاست جمهوری برای فرار از امتحان - روزامه roozame.com/detail/.../هک-وب-سایت-ریاست-جمهوری-برای-فرار-از-امتحان 31 آگوست 2016 ... یک نوجوان هفده ساله‌ی سری‌لانکایی، برای فرار از امتحانات آخر سال دست به کار عجیبی زد و وب‌سایت رئیس‌جمهور این کشور را هک کرد! هک وب‌سایت ریاست جمهوری برای فرار از امتحان - مفیدستان mofidestan.ir/هک-وب‌سایت-ریاست-جمهوری-برای-فرار-از-ا/‎Cachedامتحانات، سر یلانکا، هک، رییس جمهور هک وبسایت ریاست جمهوری سریلانکا برای تعویق امتحاناتیک نوجوان هفده ساله ی سری لانکایی، برای فرار از …یک نوجوان هفده ... هک وب‌سایت ریاست جمهوری برای فرار از امتحان | پایگاه خبری ملت ایران www.melateiran.com/.../781416-هک-وب-سایت-ریاست-جمهوری-برای-فرار-از-امتحان‎Cached31 آگوست 2016 ... یک نوجوان هفده ساله‌ی سری‌لانکایی، برای فرار از امتحانات آخر سال دست به کار عجیبی زد و وب‌سایت رئیس‌جمهور این کشور را هک کرد! هک وب‌سایت ریاست جمهوری برای فرار از امتحان | جمهوریت vista.ir/news/.../هک-وب‌سایت-ریاست-جمهوری-برای-فرار-از-امتحان‎Cachedیک نوجوان هفده ساله‌ی سری‌لانکایی، برای فرار از امتحانات آخر سال دست به کار عجیبی زد و وب‌سایت رئیس‌جمهور این کشور را هک کرد! هک وب سایت ریاست جمهوری برای فرار از امتحان - طاها پخش www.tahapakhsh.ir/scientific/هک-وب-سایت-ریاست-جمهوری-فرار-امتحان.html 31 آگوست 2016 ... امتحانات، سر یلانکا، هک، رییس جمهور هک وبسایت ریاست جمهوری سریلانکا برای تعویق امتحاناتیک نوجوان هفده ساله ی سری لانکایی، برای فرار از ... هک وب سایت ریاست جمهوری سریلانکا برای تعویق امتحانات مدارس - قطره www.ghatreh.com/.../سایت-ریاست-جمهوری-سریلانکا-برای-تعویق-امتحانات-مدارس 30 آگوست 2016 ... هک وبسایت ریاست جمهوری برای تعویق امتحانات پایان ترم! ... me/edufarhangian: دهلی نو-ایرنا- یک دانش آموز سریلانکایی با هک کردن وب سایت ریاست جمهوری این کشور ،خواستار تعویق ... مغز متفکر مالی داعش، دزدید و فرار کرد ... هک وبسایت ریاست جمهوری سریلانکا برای تعویق امتحانات - باشگاه ... tnews.ir/news/3f7869583600.html‎Cached30 آگوست 2016 ... به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ، یک دانش آموز سریلانکایی که با هک کردن وبسایت ریاست جمهوری این کشور خواستار به تعویق ... راه اندازی یک کسب و کار در سریلانکا hitechengineers.co.in/21886_راه-اندازی-یک-کسب-و-کار-در-سریلانکا.html‎Cachedیک نوجوان هفده ساله‌ی سری‌لانکایی، برای فرار از امتحانات آخر سال دست به کار عجیبی زد و وب‌سایت رئیس‌جمهور این کشور را هک کرد! . سبک زندگی · کسب و ... در پی این اتفاق، وب‌سایت ریاست‌جمهوری این کشور چند روزی از کار . ۱۷۲۸; الان زمان مناسب راه ... راه هایی برای فرار از امتحان/ویدئو - ایران استایل https://www.irstyle.net/راه-هایی-برای-فرار-از-امتحانویدئو/‎Cachedراه هایی برای فرار از امتحان/ویدئو. ... ایران استایل. خیلی داغ. Latest. الک بالدوین پیشنهاد اجرا در افتتحاییه ی ریاست جمهوری ترامپ را داد · ایران استایل · اخبار.