مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

حریم شخصی کاربران در اسنپ چت نقض می شود

[ad_1]
فارس: احترام شبکه‌های اجتماعی به حریم شخصی کاربران روز به روز در حال کاهش است و بعد از فیس بوک، واتس اپ و دهها سایت و برنامه موبایلی، اسنپ چت هم قصد دارد برای ارسال آگهی های هدفمند رفتار کاربرانش را کنترل کند.
 حریم شخصی کاربران در اسنپ چت نقض می شود

از این به بعد اسنپ چت مطالب ارسالی کاربران، رویدادهای زنده و اطلاعات دیگر مشترکانش را بررسی می کند تا بر مبنای علائق و ترجیحات آنها تبلیغات هدفمند ارسال نماید.

بررسی سیاست های تازه اسنپ چت در حوزه حریم شخصی نشان می دهد که این شرکت تصمیم خود را در این زمینه گرفته و تمایل دارد با اطلاعات خصوصی کاربران تاحد امکان پول دربیاورد. همزمان با نزدیک شدن به زمان عرضه سهام اسنپ چت در بازار سهام نگرانی اصلی مدیران این شرکت افزایش سرمایه و میزان درآمد است. اسنپ چت امیدوار به کسب یک میلیارد دلار درآمد در سال ۲۰۱۶ است و تحقق این هدف بدون افزایش تبلیغات میسر نیست.

بررسی و تحلیل رفتار کاربران برای نمایش تبلیغات هدفمند از سه ماهه سوم سال ۲۰۱۶ آغاز می شود و حساب های مورد تعقیب هر کاربر، کانال های رسانه ای که وی مشاهده می کند و غیره تعیین کننده تبلیغات به نمایش درآمده خواهد بود.

البته اسنپ چت می گوید بر خلاف فیس بوک قصد ندارد تاریخچه استفاده کاربران از وب را هم رصد کند ولی برای بهینه سازی نحوه نمایش آگهی های بازرگانی خود تعامل گسترده ای با شرکت های ثالث خواهد داشت.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

حریم شخصی کاربران در اسنپ چت نقض می شود …فارس احترام شبکه های اجتماعی به حریم شخصی کاربران روز به روز در حال کاهش است و بعد از حریم شخصی کاربران در اسنپ چت نقض می شود بازی …احترام شبکه‌های اجتماعی به حریم شخصی کاربران روز به روز در حال کاهش است و بعد از فیس حریم شخصی کاربران در اسنپ چت نقض می شود شمار … به حریم شخصی کاربران روز کاربران در اسنپ چت نقض می در اسنپ چت نقض می شودحریم شخصی کاربران در اسنپ چت نقض می شود …حریمشخصیکاربراندرکشاورزنیوزاخبارکشاورزی ایران فارس احترام شبکه‌های اجتماعی به حریم شخصی کاربران حریم شخصی کاربران در اسنپ چت نقض می شود برسامنقضحریمشخصیکاربراندراحترام شبکه‌های اجتماعی به حریم شخصی کاربران روز به روز در حال کاهش است و بعد از فیس حریم شخصی کاربران در اسنپ چت نقض می شودحریمشخصیکاربراندراسنپدانشجویان ایرانی در میان پناهندگان سوری چه می کنند؟ ازدواج علیرضا حقیقی و آرزوهای نقض حریم شخصی کاربران در اسنپ چت فیسیت …نقضحریمشخصیکاربراننقض حریم شخصی کاربران در اسنپ چت در حوزه حریم شخصی نشان آغاز می‌شود و برچسب نقض حریم شخصی کاربران در اسنپ چت …نقضحریمشخصیکاربراندراحترام شبکه‌های اجتماعی به حریم شخصی کاربران روز به روز در حال کاهش است و بعد از فیس نقض حریم شخصی کاربران با حکم قضایی وب سایت …نقضحریمشخصیکاربرانبااپل اطلاعات شخصی کاربرانش را با حکم قضایی به پلیس آمریکا می‌دهدبرچسب ها اسنپ چتاسنپ چتسه‌شنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۵ صفحه نخست اخبار روز اخبار سیاسی اخبار اقتصادی



لینک منبع :حریم شخصی کاربران در اسنپ چت نقض می شود

حریم شخصی کاربران در اسنپ چت نقض می شود - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../حریم-شخصی-کاربران-در-اسنپ-چت-نقض-می-شود 31 آگوست 2016 ... احترام شبکه‌های اجتماعی به حریم شخصی کاربران روز به روز در حال کاهش است و بعد از فیس بوک، واتس اپ و دهها سایت و برنامه موبایلی، اسنپ چت هم ... نقض حریم شخصی کاربران در اسنپ چت | وب سایت سایبربان www.cyberbannews.com/fa/نقض-حریم-شخصی-کاربران-در-اسنپ-چت بررسی سیاست‌های تازه اسنپ چت در حوزه حریم شخصی نشان می‌دهد که این شرکت ... تحلیل رفتار کاربران برای نمایش تبلیغات هدفمند از سه‌ماهه سوم سال 2016 آغاز می‌شود و ... حریم شخصی کاربران در اسنپ چت نقض می شود - برترین ها 94.182.146.175/fa/news/.../حریم-شخصی-کاربران-در-اسنپ-چت-نقض-می-شود احترام شبکه‌های اجتماعی به حریم شخصی کاربران روز به روز در حال کاهش است و بعد از فیس بوک، واتس اپ و دهها سایت و برنامه موبایلی، اسنپ چت هم قصد دارد برای ارسال ... حریم شخصی کاربران در اسنپ چت نقض می شود - دیجی فیدر digifeeder.com/47101/حریم-شخصی-کاربران-در-اسنپ-چت-ن/ 30 آگوست 2016 ... احترام شبکه‌های اجتماعی به حریم شخصی کاربران روز به روز در حال کاهش است و بعد از فیس بوک، واتس اپ و دهها سایت و برنامه موبایلی، اسنپ چت هم ... بررسی مشکل امنیت در اسنپ‌چت | آی تی اس ان www.itsn.ir/?p=25054‎Cached22 ا کتبر 2014 ... در صورتی که از برنامه اسنپ چت استفاده می کنید، باید یک نکته را در نظر ... اما به نظر می رسد، همه راه ها به برنامه های سوم شخصی منتهی می شود که به کاربران ... از این نیز به دلیل نقض حریم خصوصی و ضعف در امنیت داده ها، از اسنپ چت به ... حریم شخصی کاربران در اسنپ چت نقض می شود - برترین ها | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/24497221 حریم شخصی کاربران در اسنپ چت نقض می شود. فارس: احترام شبکه های اجتماعی به حریم شخصی کاربران روز به روز در حال کاهش است و بعد از فیس بوک، واتس اپ و دهها ... حریم شخصی کاربران در اسنپ چت نقض می‌شود | خبروان khabarone.ir/news/3501702 31 آگوست 2016 ... حریم شخصی کاربران در اسنپ چت نقض می‌شود. احترام شبکه‌های اجتماعی به حریم شخصی کاربران روز به روز در حال کاهش است و بعد از فیس بوک، واتس ... هرلحظه، حریم شخصی کاربران در اسنپ چت نقض می شود harlahze.com/...و.../حریم-شخصی-کاربران-در-اسنپ-چت-نقض-می-شود‎Cachedحریم شخصی کاربران در اسنپ چت نقض می شود ... برترین های حوزه صنعت و معدن استان تهران معرفی می شوند · بازدید گل‌محمدی از امکانات باشگاه تراکتور(عکس) · نتایج ... حریم شخصی کاربران در اسنپ چت نقض می شود - دانلود فیلم www.mevia.ir/.../حریم_شخصی_کاربران_در_اسنپ_چت_نقض_می_شود‎Cachedدانلود مصاحبه با مردم در مورد حریم شخصی زن و شوهر دانلود آیا شما رمز گوشی همسرتان را می دانید؟ آیا به همسرتان اجازه می دهید از اطلاعات گوشی شما باخبر باشد؟ مرز حریم ... آخرین خبر |امنیت/ نقض حریم شخصی کاربران در اسنپ چت akharinkhabar.ir/tech/2924807 30 آگوست 2016 ... فیسیت/ اسنپ چت هم رفتار کاربران را برای ارسال آگهی‌های هدفمند کنترل می‌کند. احترام شبکه‌های اجتماعی به حریم شخصی کاربران روزبه‌روز در حال ...