مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

روسیه در جمع سازندگان خودروی خودران

[ad_1]
ماهنامه شبکه: به‌نظر می‌رسد که ساخت خودروهای خودران برای غول‌های جستجوی دنیا در حال تبدیل شدن به یک ترند جدید است. این شرکت‌ها احساس می‌کنند که نیاز است تا خود را درگیر صنعت خودروهای خودران کنند. گوگل این کار را از مدت‌ها پیش شروع کرده؛ بایدو هم این پروژه را آغاز کرده و مایکروسافت هم به‌تازگی تحقیقات خود را وارد مرحله تازه‌ای کرده است و حالا شرکت روسی یاندکس وارد بازی شده است.
  روسیه هم به جمع سازندگان خودروی خودران پیوست

یاندکس موتور جستجوی شماره یک روسیه است؛ شرکتی که توانسته در این کشور از گوگل و بینگ هم پیشی بگیرد. آن‌ها به‌مانند گوگل تصمیم گرفته‌اند که پای خود را خارج از حیطه تخصص‌شان بگذارند. یاندکس هم سرویس ایمیل مخصوص به خود را راه‌اندازی کرده و هم این‌که در زمینه کسب و کار میزبانی ابر فعالیت می‌کند. اما الان تصمیم گرفته تا به‌طور جدی در بخش خودروهای خودران فعالیت کند.

این جستجوگر روسی در یک همکاری مشترک با شرکت دایملر؛ کاماز که در زمینه تولید کامیون تخصص دارد و با همکاری محققان NAMI که توسط دولت روسیه حمایت می‌شوند روی اتوبوس خودران شاتل کار می‌کند. البته در حقیقت آن‌ها می‌خواهند اتوبوس‌های کوچک خودران بسازند. این اتوبوس که ظرفیت حمل ۱۲ مسافر را دارد با هر بار شارژ ۲۰۰ کیلومتر مسافت را طی می‌کند. یاندکس قصد دارد تجارب خود در زمینه‌های هوش مصنوعی؛ بینش کامپیوتر و شناسایی صوت را به‌کار گرفته و در کانون این فناوری قرار داشته باشد.

مسافران می توانند با استفاده از یک اپلیکیشن موبایل که به یاندکس وصل است مقصد خود را مشخص کنند. تیم NAMI تست‌های این اتوبوس خودران را در مسیرهای محافظت شده از سال ۲۰۱۷ آغاز می‌کند و بعد از به‌پایان رساندن موفق تمام تست‌ها و آزمایش‌ها؛ به‌صورت عملی در خیابان‌های شهرهای این کشور به‌کار گرفته می‌شود.

 روسیه هم به جمع سازندگان خودروی خودران پیوست

شاید یاندکس و نامی با دیدن برنامه‌های جدی سایر شرکت‌های فناوری در حوزه خودران‌ها و این‌که چندین سال است که در این بخش فعالیت می‌کنند؛ تصمیم گرفتند تا بیشتر از این نظاره‌گر نباشند و خود نیز وارد این عرصه پرجنب‌وجوش و پرهیاهو شوند. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود؛ می‌توانیم شاهد توسعه و گسترش فناوری یاندکس به سایر وسایل نقلیه باشیم.

خودروهای بدون راننده تبدیل به یک پدیده جهانی شده‌اند؛ هرچند که هنوز هیچ‌کدام از آن‌ها به‌طور کامل در اختیار عموم قرار نگرفته‌اند و هم‌چنان مراحل تست و آزمایش را پشت سر می‌گذارند. به‌تازگی دو شرکت دلفی و Mobileye با یکدیگر قرارداد همکاری مشترک بسته‌اند تا خودروهای خودران را تا سال ۲۰۱۹ وارد بازار کنند. شرکت Mobileye همان شرکتی است که پیش از این فناوری خودران را برای شرکت بزرگ تسلا تأمین می‌کرد.

شرکت بایدو هم فعالیت‌های جدی خود را در این زمینه در چین آغاز کرده است. آن‌ها به‌تازگی از اولین خودروی تمام الکتریکی خودران رونمایی کردند. تست‌ها به‌زودی آغاز می‌‌شوند و اگر همه چیز خوب پیش برود؛ تا چند سال آینده شاهد حضور آن‌ها در خیابان‌های شهرهای‌مان خواهیم بود.

 

 روسیه هم به جمع سازندگان خودروی خودران پیوست

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


31 آگوست 2016 ... بهنظر میرسد که ساخت خودروهای خودران برای غولهای جستجوی دنیا در حال تبدیل شدن به یک ترند جدید است و حالا شرکت روسی یاندکس وارد بازی شده ...به نظر می رسد که ساخت خودروهای خودران برای غول های جستجوی دنیا در حال تبدیل شدن به یک ترند جدید است و حالا شرکت روسی یاندکس وارد بازی شده است.31 آگوست 2016 ... شرکت تراشه ساز آمریکایی انویدیا با غول اینترنتی چینی بایدو به منظور طراحی یک خودروی خودران و هوشمند پیمان شراکت بستند. به گزارش ایسنا، ...24 سپتامبر 2016 ... ماهنامه شبکه: بهنظر میرسد که ساخت خودروهای خودران برای غولهای جستجوی دنیا در حال تبدیل شدن به یک ترند جدید است. این شرکتها احساس میکنند که ...بهنظر میرسد که ساخت خودروهای خودران برای غولهای جستجوی دنیا در حال تبدیل شدن به یک ترند جدید است و حالا شرکت روسی یاندکس وارد بازی شده است. امتیاز خبر: 96 ...بهنظر میرسد که ساخت خودروهای خودران برای غولهای جستجوی دنیا در حال تبدیل شدن به یک ترند جدید است و حالا شرکت روسی یاندکس وارد بازی شده است.صحیح عمل نکردن دوربینهای پیشرفته خودروی خودران شرکت تسلا،عامل اصلی بروز این تصادف مرگبار بوده است، اما نکته اینجاست که این آزمایش در شرایط کنترل شده ...16 جولای 2016 ... فورد جمع سازندگان خودروهای هوشمند میپیوندد ... شرکت فورد در حال آزمایش فناوری نوظهور خود برای خودران کردن اتومبیل های ساخت خود است و بدین منظور تعدادی از اتومبیل های خود را در ... اروپا بمباران حلب توسط روسیه را محکوم کرد.16 جولای 2016 ... عصر خودرو- یک شرکت نوپای فناوری در کالیفرنیا فناوری هوش مصنوعی تازه ای برای نقشه خوانی در خودروهای خودران ابداع کرده و این فناوری با ...


کلماتی برای این موضوع

روسیه در جمع سازندگان خودروی خودرانروسیهدرجمعبه‌نظر می‌رسد که ساخت خودروهای خودران برای غول‌های جستجوی دنیا در حال تبدیل شدن به روسیه در جمع سازندگان خودروی خودرانبرخورد یک خودروی خودران ساخت شرکت تسلا در چین به نظر می رسد که ساخت خودروهای خودران روسیه هم به جمع سازندگان خودروی خودران پیوست …خودرویخودرانیاندکسبه‌نظر می‌رسد که ساخت خودروهای خودران برای غول‌های جستجوی دنیا در حال تبدیل شدن به روسیه در جمع سازندگان خودروی خودران شمار از خوراک روسیه در جمع سازندگان خودروی روسیه در جمع سازندگان خودروی خودرانروسیه در جمع سازندگان خودروی خودرانروسیهدرجمعسازندگانخودروی خودرانخودروی خودران تسلاخودرو خودران وفاشرکت خودرو خودران وفاشرکت خودرو برخورد شدید دو خودرو دَر روسیه فیلمتصادفخودروروسیه تصادف دو خودرو دَر روسیه روسیه در جمع سازندگان خودروی دیدنی و عصر خودرو شرکت مشهور خودروسازی به جمع سازندگان …شرکت مشهور خودروسازی به جمع سازندگان تولید خودروی برقی در کارخانه معرفی خودروی لوکس بدون معرفیخودرویلوکس راننده حسابی داغ است اما شرکت های خودروساز قدیمی که دهه ها است در خودران و جدول چند خودروی داخلی گران شد و چند مدل خودروی داخلی در بازار روسیه در جمع سازندگان در جهاد اکبر و š˜™€ ˜™€ž ˜™€™†˜˜ …همه آن چیزی که باید در مورد نشاسته‌ مقاوم بدانید



لینک منبع :روسیه در جمع سازندگان خودروی خودران

روسیه در جمع سازندگان خودروی خودران - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../روسیه-در-جمع-سازندگان-خودروی-خودران‎Cached31 آگوست 2016 ... به‌نظر می‌رسد که ساخت خودروهای خودران برای غول‌های جستجوی دنیا در حال تبدیل شدن به یک ترند جدید است و حالا شرکت روسی یاندکس وارد بازی شده ... Images for روسیه در جمع سازندگان خودروی خودران روسیه در جمع سازندگان خودروی خودران - روزامه roozame.com/detail/953095‎Cached Rating: 4.5 - 3 votes به‌نظر می‌رسد که ساخت خودروهای خودران برای غول‌های جستجوی دنیا در حال تبدیل شدن به یک ترند جدید است و حالا شرکت روسی یاندکس وارد بازی شده است. روسیه در جمع سازندگان خودروی خودران - ماشین نیوز www.mashinnews.com/?p=40932‎Cached31 آگوست 2016 ... شرکت بایدو هم فعالیت‌های جدی خود را در این زمینه در چین آغاز کرده است. آن‌ها به‌تازگی از اولین خودروی تمام الکتریکی خودران رونمایی کردند. روسیه در جمع سازندگان خودروی خودران - دانلود فیلم www.mevia.ir/ch/روسیه_در_جمع_سازندگان_خودروی_خودران‎Cachedروسیه در جمع سازندگان خودروی خودران ... دانلود غول‌پیکرترین خودروی روسیه به جنگ برف و یخ می‌رود ... دانلود کانسپت خودروی خودران جدید شرکت فولکس واگن ( فیلم ). روسیه در جمع سازندگان خودروی خودران - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/news/.../روسیه-در-جمع-سازندگان-خودروی-خودران‎Cached31 آگوست 2016 ... شمار از خوراک کشاورزنیوز استفاده می کنیدکشاورزنیوز(اخبارکشاورزی ایران): ماهنامه شبکه: به‌نظر می‌رسد که ساخت خودروهای خودران برای غول‌های ... روسیه در جمع سازندگان خودروی خودران - طاها پخش www.tahapakhsh.ir/scientific/روسیه-سازندگان-خودروی-خودران.html‎Cached31 آگوست 2016 ... روسیه خودران یاندکس برخورد یک خودروی خودران ساخت شرکت تسلا در چینبه نظر می رسد که ساخت خودروهای خودران برای غول های جستجوی جهان در حال ... قم در جمع تولیدکنندگان خودروی کشور - آپارات ► 1:56www.aparat.com/v/dyFkK/قم_در_جمع_تولیدکنندگان_خودروی_کشور 6 days ago - 2 min پایشگری شبکه خبر- 26 مرداد 96- 15:33| شرکت سروش دیزل مبنا با تولید خودرو های نیمه سنگین، قم را در جمع تولیدکنندگان خودروی کشور قرار داده ... عصر خودرو - شرکت مشهور خودروسازی به جمع سازندگان اتومبیل برقی ... www.asrekhodro.com/.../شرکت-مشهور-خودروسازی-به-جمع-سازندگان-اتومبیل-برقی-پیوست‎Cached7 نوامبر 2016 ... عصر خودرو- شرکت جنرال موتورز هم به جمع شرکت های خودروسازی پیوست که به تولید و عرضه خودروهای برقی علاقمند شده اند. ایران و جهان بایگانی - صفحه 1226 از 1721 - امیدخوزستان omid-khouzestan.ir/بایگانی/category/ایران-و-جهان/page/1226 روسیه در جمع سازندگان خودروی خودران. امید خوزستان: ماهنامه شبکه: به‌نظر می‌رسد که ساخت خودروهای خودران برای غول‌های جستجوی دنیا در حال تبدیل شدن به یک ترند جدید ...