مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

محصولات جدید ایسوس را ببینید

[ad_1]

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: شرکت ایسوس در نمایشگاه IFA 2016 از چند محصول جدید رونمایی کرد. اولین محصول این شرکت ساعت هوشمند ZenWatch 3 بود که با سیستم عامل Android Wear راهی بازار می‌شود. همچنین عملکرد این ساعت هوشمند از ZenWatch 2 بهتر شده و ظاهر آن هم زیباتر از قبل به نظر می‌رسد.

 

  محصولات جدید ایسوس را ببینید

 

شرکت ایسوس روی این ساعت هوشمند از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۲۱۰۰ استفاده کرده و باتری جدیدی روی آن قرار داده که می‌توان به وسیله‌ی آن ۶۰ درصد ظرفیت باتری را در مدت ۱۵ دقیقه شارژ کرد.

یک صفحه نمایش ۱٫۳۹ اینچی با دقت تصویر ۴۰۰ در ۴۰۰ پیکسل روی این محصول قرار گرفته که به شکل دایره‌ای ساخته شده است. همچنین دکمه‌های مخصوص یک ساعت معمولی هم روی آن دیده می‌شوند که با سیستم عامل Android Wear کار می‌کنند و به وسیله‌ی آن‌ها می‌توان با محیط سیستم عامل کار کرد. این ساعت ۹٫۹۵ میلی‌متر ضخامت دارد و شیشه‌ی آن با یک لایه‌ی محافظ Gorilla Glass محافظت شده است.

ساعت هوشمند Zen Watch 3 ویژگی‌های ورزشی مختلفی هم دارد که از بین آن‌ها می‌توان به سنسور گام‌ شمار اشاره کرد. این سنسور با اپلیکیشن مخصوصی که ایسوس ساخته کار می‌کند و می‌تواند اطلاعات ورزشی کاربران را در خودش ذخیره کند.

ساعت هوشمند ZenWatch 3 در مهر ماه با قیمت ۲۲۹ دلار راهی بازار خواهد شد. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این محصول را مشاهده کنید:

محصولات جدید ایسوس را ببینید

محصولات جدید ایسوس را ببینید

محصولات جدید ایسوس را ببینید

محصول بعدی شرکت ایسوس ZenScreen نام دارد که یک صفحه نمایش ۱۵ اینچی قابل حمل است و می‌توان از آن روی دستگاه‌های مختلف استفاده کرد. نمایشگر ZenScreen MB16AC‌ یک محصول ۱۵٫۶ است که تنها ۸ میلی‌متر ضخامت دارد. ایسوس به این موضوع اشاره کرده که این محصول یکی از باریک‌ترین و سبک‌ترین نمایشگرهای قابل حمل FullHD دنیا است.

این محصول به پورت USB Type-C مجهز شده تا بتوان به وسیله‌ آن‌ها دستگاه‌های مختلف مانند موبایل و تبلت را شارژ کرد. البته ZenScreen به شکلی طراحی شده که فاصله‌ی نمایشگر از لبه‌های آن بسیار کم است و همین موضوع زیبایی آن را زیاد کرده است.

براساس اطلاعات منتشر شده این نمایشگر با قیمت ۳۰۰ دلار راهی بازار می‌شود. البته هنوز تاریخ عرضه‌ی دقیق آن مشخص نشده است.

محصولات جدید ایسوس را ببینید

 

سومین محصول این شرکت لپ‌تاپی با نام ZenBook 3 است. لپ‌تاپی که با سیستم عامل ویندوز کار می‌کند و شباهت زیادی به MacBookهای شرکت اپل دارد. این لپ‌تاپ تنها یک عدد پورت USB Type-C و جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا دارد و هیچ پورت دیگری روی آن قرار نگرفته است.

از نظر سخت افزاری لپ‌تاپ جدید ایسوس هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد. از نسل هفتم تراشه‌ی Core i7 شرکت اینتل روی آن استفاده شده است. صفحه نمایشی با کیفیت ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل روی آن قرار گرفته و می‌توان رم آن را تا ۱۶ گیگابایت افزایش داد. همچنین مشخص شد که ZenBook 3  تنها ۱۱٫۷ میلی‌متر ضخامت دارد.

محصول جدید ایسوس با ویندوز ۱۰ راهی بازار می‌شود و از قابلیت Hello این سیستم عامل هم پشتیبانی می‌کند. صفحه‌ی ترک‌پد آن هم می‌تواند تا پنج انگشت را به صورت همزمان شناسایی کند. براساس اطلاعات منتشر شده این محصول با قیمت ۱۹۹۹ یورو که نزدیک به ۲۲۲۰ دلار می‌شود، راهی بازار خواهد شد. البته لپ‌تاپ ZenBook 3 در مدل‌هایی با سخت افزارهای مختلف هم عرضه خواهد شد.

 

 محصولات جدید ایسوس را ببینید

 

محصولات جدید ایسوس را ببینید 

 

محصولات جدید ایسوس را ببینید 

 

 محصولات جدید ایسوس را ببینید

 

 محصولات جدید ایسوس را ببینید

 

محصولات جدید ایسوس را ببینید 

 

محصولات جدید ایسوس را ببینید 

 

 محصولات جدید ایسوس را ببینید

 

 محصولات جدید ایسوس را ببینید

 

 محصولات جدید ایسوس را ببینید

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


31 آگوست 2016 ... شرکت ایسوس در نمایشگاه IFA 2016 چند محصول جدید رونمایی کرد. اولین محصول این شرکت ساعت هوشمند ZenWatch 3 بود که با سیستم عامل Android ...1 سپتامبر 2016 ... شرکت ایسوس در نمایشگاه IFA 2016 از چند محصول جدید رونمایی کرد اولین محصول این شرکت ساعت هوشمند ZenWatch 3 بود که با سیستم عامل ...مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: شرکت ایسوس در نمایشگاه IFA 2016 از چند محصول جدید رونمایی کرد. اولین محصول این شرکت ساعت هوشمند ZenWatch 3 بود که با ...شرکت ایسوس در نمایشگاه IFA 2016 از چند محصول جدید رونمایی کرد. اولین محصول این شرکت ساعت هوشمند ZenWatch 3 بود که با سیستم عامل Android Wear راهی بازار ...خبرگزاری آریا - اخبار داغ و پربیننده سایت ها، رسانه ها و روزنامه های فارسی و انگلیسی.1 سپتامبر 2016 ... ایسوس، ساعت هوشمند، لمپ تاپ آموزش مهارتی بِه کشاورزان آملی درافزایش کیفیت محصولاتکمپانی ایسوس در نمایشگاه IFA 2016 از چند محصول جدید ...31 آگوست 2016 ... دیجیکالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزهی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی شرکت ایسوس در نمایشگاه IFA 2016 از چند ...1 سپتامبر 2016 ... ببینید ASUS را Laptop ایسوس Smartwatch جدید ZenBook محصولات 3 2016] ZenScreen [IFA ZenWatch 3 ایسوس ساعت هوشمند ساعت هوشمند ...شرکت ایسوس در نمایشگاه IFA 2016 از چند محصول جدید رونمایی کرد. اولین محصول این شرکت ساعت هوشمند ZenWatch 3 بود که با سیستم عامل Android Wear راهی بازار ...


کلماتی برای این موضوع

محصولات جدید ایسوس را ببینیدمقالهمحصولاتشرکت ایسوس در نمایشگاه از چند محصول جدید رونمایی کرد اولین محصول این شرکت ساعت محصولات جدید ایسوس را ببینید برترین هاشکایت صدا و سیما از سایت آپارات برترین هاشکایت صدا و سیما از سایت آپارات عصر ایران در محصولات جدید ایسوس را ببینید خبر خودرو اخبار …نیسان مدل جدید را در بازار هند عرضه می کند نسل بعدی مرسدس کلاس فاش شد لند روور محصولات جدید ایسوس را ببینیدمحصولاتایسوسببینیدآموزش مهارتی بِه کشاورزان آملی درافزایش کیفیت محصولات کمپانی ایسوس در نمایشگاه خبرگزاری آریا محصولات جدید ایسوس را …محصولاتراببینید تا یک ماه دیگر با قیمت ۲۲۹ دلار عرضه می‌شود نقد و بررسی کامپیوتر دسکتاپ ایسوس محصولات جدید ایسوس را ببینیدمحصولاتجدیدایسوسشرکت ایسوس در نمایشگاه از چند محصول جدید رونمایی کرد اولین محصول این شرکت ساعت محصولات جدید ایسوس را ببینید مجله …محصولات جدید ایسوس را ببینید سومین محصول این شرکت لپ‌تاپی با نام استمحصولات ایسوس برنده جایزه شد …محصولات ایسوس برنده خط تولید جدید ایسوس در حوزه سازی امریکا را ببینید آنچه دیگران نمی‌توانند ببینید را ببینید هم را به یک پیکسل جدید محصولات ممکن است تبلت جدید ایسوس با نام را بیشتر …تبلتجدیدایسوسبانامتبلت جدید ایسوس با نام را تا سری جدید از محصولات خود را در را ببینید



لینک منبع :محصولات جدید ایسوس را ببینید

[IFA 2016] محصولات جدید ایسوس را ببینید - دیجی کالا https://www.digikala.com/.../ifa-2016-محصولات-جدید-ایسوس-را-ببینید/‎Cached31 آگوست 2016 ... شرکت ایسوس در نمایشگاه IFA 2016 چند محصول جدید رونمایی کرد. اولین محصول این شرکت ساعت هوشمند ZenWatch 3 بود که با سیستم عامل Android ... Images for محصولات جدید ایسوس را ببینید محصولات جدید ایسوس را ببینید - برترین ها | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/24546684 1 سپتامبر 2016 ... محصولات جدید ایسوس را ببینید. مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: شرکت ایسوس در نمایشگاه IFA 2016 از چند محصول جدید رونمایی کرد. اولین محصول ... [IFA 2016] محصولات جدید ایسوس را ببینید - دیجی‌کالا مگ | خبرپو khabarpu.com/k.php?u...bWFnLmRpZ2lrYWxhLmNvbS/...2K/... [IFA 2016] محصولات جدید ایسوس را ببینید - دیجی‌کالا مگ | خبر پو, پویش آخرین اخبار روز ایران و جهان. هدست‌های واقعیت مجازی ایسوس و دل را ببینید! - نوآورانه innovativemag.ir/asus-virtual-reality/‎Cachedشرکت لنوو هم از محصول جدید خودش رونمایی کرد. هدستی که گفته شده به شدت ارزان قیمت خواهد بود و از سنسورهای مختلفی برای تشخیص موقعیت افراد بهره می‌برد. مدل‌ جدید گوشی ZenFone 2 را ببینید - موبایلستان https://www.mobilestan.net/ایسوس-مدل‌-جدیدی-از-گوشی-zenfone-2-را-عرضه-کرد/‎Cachedایسوس توانسته در حدود ۲۰.۵ میلیون گوشی در سال ۲۰۱۵ بفروش رساند و قصد دارد در ... البته در نظر داشته باشید که این گوشی یک محصول جدید نیست، زیرا کمپانی این ... ZenFone 3 Zoom (ZE553KL) | موبایل | ASUS https://www.asus.com/middleeast-fa/.../ZenFone-3-Zoom-ZE553KL/‎Cachedدانلود راهنمای محصول ... ZenFone 3 Zoom با ترکیب دو سیستم کاملا جدید دوربین، سطح جدیدی برای عکاسی موبایل تعریف می‌کند. ... دیجیتال ZenFone 3 Zoom استفاده کنید تا نمایی 12× برابر بزرگ‌تر ببینید، با شفافیتی که باور آن دشوار است. ZenFone 2 Deluxe (ZE551ML) | موبایل | ASUS https://www.asus.com/middleeast-fa/Phone/ZenFone.../PixelMaster/‎Cachedگوشی جدید زِن‌فون 2 دولوکس ایسوس از طراحی فوق‌العاده خوش‌ساخت کثیرالاضلاع و ... طول روز به وضوح ببینید و حالت Super Resolution کمک می‌کند عکس‌هایی با وضوح ... لوازم جانبی لپ تاپ - آگهی ها - مرکز کامپیوتر ایران www.iccshop.ir/آگهی-ها/,18.html‎Cachedجزییات را ببینید ... توضیحاتسوکت شارژر لپ تاپ ایسوس Asus laptop DC Power jack A52 ... توضیحاتTouchpad Asus A55V تاچ پد لپتاپ ایسوس ... فروش محصولات کامپیوتری در سال 77 تاسیس شد و فعالان آن توانستند رویکردی جدید از تجارت ... آشنایی با موبایل ZenFone 4 جدیدترین محصول شرکت ایسوز - آپارات ► 2:37www.aparat.com/v/rAnX7/آشنایی_با_موبایل_ZenFone_4_جدیدترین_محصول_شرکت_ایسوز 5 days ago - 3 min کمرنگ آشنایی با موبایل ZenFone 4 جدیدترین محصول شرکت ایسوز -- آشنایی با امکانات و ویژگی های محصول جدید شرکت ایسوز --- به کانال ما ...