مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ساعت هوشمند Gear S3 سامسونگ

[ad_1]

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: پس از ماه‌ها شایعه و انتظار، سامسونگ در کنفرانس مخصوص خودش در نمایشگاه IFA 2016 نسل جدید ساعت‌های هوشمند Gear S را معرفی کرد. ساعت هوشمند Gear S3 در دو مدل Classic و Frontier راهی بازار می‌شود. مدل کلاسیک ظاهر ساده‌تری دارد و با بند چرمی راهی بازار خواهد شد؛ اما مدل Frontier ظاهری مدرن‌تر دارد و از بدنه‌ای فلزی بهره می‌برد.

 

 سامسونگ ساعت هوشمند Gear S3 را معرفی کرد

هر دو مدل نه تنها بزرگ‌تر شده‌اند، بلکه ضخامت کمتری هم دارند. سامسونگ در طراحی این ساعت از طراحان مطرحی مانند Yvan Arpa و Arik Levy استفاده کرده تا این محصول بتواند نظر مردم را بیشتر از گذشته به سمت خودش جلب کند. این افراد Watch Face های مختلفی برای این محصول طراحی کرده‌اند و قابلیت‌های جالب توجهی به آن‌ها اضافه کرده‌اند.

هر دو مدل Gear S3 از استاندارد IP68 بهره می‌برند که این موضوع باعث شده در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم باشند. همچنین این دو محصول شامل دو مدل دیگر هم می‌شوند. یکی از این مدل‌ها تنها بلوتوث خواهد داشت و مدل دیگر هم بلوتوث دارد و هم از مودم LTE بهره می‌برد. با استفاده از ارتباط LTE می‌توانید از طریق برنامه‌ی Spotify موسیقی گوش کنید و حتی می‌توانید تماس تلفنی برقرار کنید. این دو محصول از پرداخت‌های بی‌سیم که به وسیله‌ی NFC و MST انجام می‌شوند، پشتیبانی می‌کنند.

سامسونگ ساعت هوشمند Gear S3 را معرفی کرد

سامسونگ ساعت هوشمند Gear S3 را معرفی کرد

سامسونگ ساعت هوشمند Gear S3 را معرفی کرد

سامسونگ ساعت هوشمند Gear S3 را معرفی کرد

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به صفحه نمایش همیشه روشن آن اشاره کرد. این ویژگی قبلا در گوشی‌های گلکسی اس ۷ و گلکسی نوت ۷ هم وجود داشت. همچنین مشخص شد که صفحه نمایش آن‌ها به وسیله لایه‌ی +Gorilla Glass SE محافظت می‌شود. لبه‌های این گوشی همانند مدل قبلی می‌چرخند، اما این قسمت از ابتدا طراحی شده تا بتوان با آن‌ کارهای بهتری انجام داد.

ساعت Gear S3 یک بلندگوی داخلی دارد و به سنسورهای ارتفاع سنج، فشار سنج، شتاب سنج،GPS و پخش کننده‌ی موسیقی مستقل مجهز شده‌اند.

از مشخصات سخت افزاری این ساعت هوشمند می‌توان به ۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی ‌آن‌ها اشاره کرد. البته از این میزان تنها ۲ گیگابایت در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. یک پردازنده‌ی دو هسته‌ای با فرکانس ۱ گیگاهرتز هم روی آن‌ها دیده می‌شود. باتری این ساعت‌های هوشمند ۳۸۰ میلی‌آمپر ساعت است و با یک بار شارژ آن می‌توانید چهار روز با این محصولات کار کنید. همچنین سامسونگ یک حالت مخصوص به نام Watch Mode روی این ساعت‌ها قرار داده که با فعال کردن آن مصرف باتری این ساعت به ۵ درصد می‌رسد.

برای این ساعت‌های هوشمند بیش از ۱۰۰۰ برنامه‌ی مختلف تایزنی طراحی شده است. برنامه‌‌هایی که قبلا برای Gear S2 طراحی شده بودند هم روی این ساعت کار می‌کنند. هنوز قیمت و تاریخ عرضه‌ی ساعت هوشمند Gear S3 مشخص نشده است.

 

 سامسونگ ساعت هوشمند Gear S3 را معرفی کرد

 

 سامسونگ ساعت هوشمند Gear S3 را معرفی کرد
  سامسونگ ساعت هوشمند Gear S3 را معرفی کرد

 

 سامسونگ ساعت هوشمند Gear S3 را معرفی کرد

 

 سامسونگ ساعت هوشمند Gear S3 را معرفی کرد
  سامسونگ ساعت هوشمند Gear S3 را معرفی کرد

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

ساعت هوشمند جدید سامسونگ خوندنی هاساعتهوشمندطبق گزارشات رسیده سامسونگ قصد داره ، جایگزین و که کمپانی سال پیش ساعت هوشمند سامسونگ گیر اس فرانتیر …ساعت هوشمند گیر اس علاوه بر داشتن ویژگی های پیشرفته، طراحی فوق العاده زیبایی سامسونگ ساعت هوشمند را رونمایی …ساعت هوشمند در دو مدل عرضه می‌شود تا پاسخگوی نیازها و سلایق مختلف باشد مدل گیر اس ساعت هوشمند زومیتگیر اس ساعت هوشمند سامسونگ با صفحه هوشمند سامسونگ موسوم به ، در نمایندگی سامسونگ، موبایل، لوازم خانگی و سایر …ساعت هوشمند سامسونگ ساعت هوشمند سامسونگ ساعت هوشمند جدید سامسونگ ساعت هوشمند سامسونگ ساعت هوشمند سامسونگ ساعت هوشمند سامسونگ گوشی و به سامسونگ ساعت‌های هوشمند و …تمامی مدل‎های ساعت هوشمند سامسونگ دارای یک اسپیکر و جی ساعت هوشمند سامسونگگوشی‌های هوشمند ایرانگوشی‌های هوشمند سامسونگ گالکسی ساعت هوشمند سامسونگ پس از ماه‌ها شایعه و …مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری برترین ها ساعت هوشمند سامسونگ منبع این خبر سامسونگ ساعت هوشمند را معرفی کردساعت هوشمند در دو مدل و راهی بازار می‌شود مدل کلاسیک ظاهر ساده‌تری



لینک منبع :ساعت هوشمند Gear S3 سامسونگ

مشخصات، قیمت و خرید ساعت هوشمند سامسونگ مدل Gear S3 Frontier SM ... https://www.digikala.com/.../ساعت-هوشمند-سامسونگ-مدل-gear-s3-frontier-sm-r760‎Cached Rating: 4.1 - 396 reviews ساعت هوشمند «سامسونگ» (Samsung) مدل «Gear S3 Frontier» (که با مدل SM-R760 نیز شناخته می‌شود) یکی از دو مدل نسل سوم ساعت‌های هوشمند این برند است که با طراحی ... Gear S3 Frontier | SM-R760NDAATHR | سامسونگ ایران - Samsung www.samsung.com/iran/wearables/gear-s3-frontier-r760/‎Cachedساعت Gear S3 ظاهر و حس یک ساعت حقیقتاً ممتاز را دارد؛ قاب آن را می چرخانید و این ساعت هوشمند با ویژگی‌های پیشرفته خود، زندگی شما را می گرداند؛ از بلندگو و GPS ... ویژگی‌های برجسته Samsung Gear S3 - سایت رسمی Samsung Galaxy www.samsung.com/iran/gear-s3/‎Cachedساعت هوشمند Gear S3 به خاطر داشتن قابلیت‌های پیشرفته‌ای که در طراحی آن به کار رفته، زیبایی یک ساعت برتر را دارا است. به همین دلیل است که Gear S3 کاربری ... Samsung Gear S3 classic ساعت هوشمند سامسونگ گیر S3 کلاسیک ... tabletphone.ir/...gear-s3.../ساعت-هوشمند-سامسونگ-گیر-s3-کلاسیک‎Cachedنسل سوم از ساعت‌های هوشمند سامسونگ Gear S همانند نسل جدید هر محصولی با تکامل‌ها و نوآوری‌هایی همراه شده است. اساسی‌ترین تغییرات ساعت هوشمند Gear S3 Classic را ... آپارات - ساعت هوشمند سامسونگ Gear S3 www.aparat.com/result/ساعت_هوشمند_سامسونگ_Gear_S3‎Cachedآپارات - ساعت هوشمند سامسونگ Gear S3. ... بررسی ویدئوی ساعت هوشمند Gear S3 سامسونگ - آی تی رادار · آی تی رادار - دنیایی... 6,195 بازدید. 2:09 ... جعبه گشایی ساعت هوشمند Samsung Gear S3 - آپارات www.aparat.com/v/.../جعبه_گشایی_ساعت_هوشمند_Samsung_Gear_S3‎Cached7 دسامبر 2016 ... مایکروتل پلاس ساعت هوشمند Gear S3، جدیدترین محصول سامسونگ در بازار اسمارت واچ ها است که نسبت به نسل قبلی کامل تر و زیباتر شده و شباهت ... سامسونگ | نمایندگی فروش ساعت هوشمند سامسونگ | Samsung Gear s3 ... www.allsamsung.ir/samsung-gear-s3-frontier.html‎Cached15 سپتامبر 2016 ... نمایندگی رسمی سامسونگ با همکاری سایت رسمی سامسونگ و شرکت سامسونگ ارایه ساعت هوشمند گیر اس 3 فرانتیر سامسونگ با لوازم جانبی و قیمت در ... Samsung Gear S3 frontier فروشندگان و قیمت ساعت هوشمند - ایمالز https://emalls.ir/مشخصات_Samsung-Gear-S3-frontier~id~354234‎CachedSamsung Gear S3 frontier - SM-R760. تضمین اصالت کالا + مهلت تست 10 روزه پارسیس موبایل / تخفیف ویژه پارسیس موبایل تا 15 شهریور نحوه تحویل کالا: ارسال ... Samsung Gear S3 frontier - جی اس ام www.gsm.ir/item/mobile/show/.../موبایل-Samsung-Gear-S3-frontier/‎Cachedسامسونگ ساعت gear s3 در را نمایشگاه IFA 2016 معرفی کرد و موفقیت سال پیش خود را ... دارا بودن بالاترین سرعت در میان ساعت های هوشمند; دارا بودن از بهترین صفحه ... ساعت هوشمند سامسونگ Samsung Galaxy Gear S3 Frontier https://janebi.com/product/galaxy-gear-s3‎Cachedساعت هوشمند سامسونگ گیر اس Galaxy Gear S3 جدیدترین اسمارت واچ سامسونگ با طراحی دایره ای همراه با گام شمارو و قطب نما ساعت اندرویدی Frontier Sm-r760،ساعت ...