مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

با این غذاها به جنگ سرماخوردگی بروید

[ad_1]

وب‌سایت زوم تک - مهگل آزاد: در حالیکه برخی افراد در طول فصول سرد سال فقط زکام را تجربه می کنند، اکثر افراد بدون شک با سرماخوردگی یا آنفولانزا مبارزه می کنند.اگر شما خوش شانس نباشید و جزء گروه دوم باشید، احتمالا دست به دامن انواع و اقسام داروها و واکسیناسیون خواهید شد. اما آیا واقعا لازم است؟

 

در پاسخ باید گفت نه واقعا لازم نیست! در اطراف ما غذاها و گیاهان دارویی بسیاری هستند که با سرعت بیشتری نسبت به داروها از علائم سرماخوردگی پیشگیری می کنند.ما در این مقاله قصد داریم به معرفی غذاها و گیاهان دارویی ای بپردازیم که سیستم ایمنی بدنتان را در برابر بیماری های مرتبط تقویت خواهد کرد. بنابراین توصیه می کنیم با ما همراه باشید.

 

7 نوع غذا و گیاه دارویی که با سرماخوردگی مبارزه می کند 

۱. ویتامین ث

"ویتامین ث” به خودی خود یک ابزار فوق العاده به منظور افزایش سیستم ایمنی بدن و مبارزه با علائم بیماری های دستگاه تنفسی فوقانی است. یک مطالعه در کتابخانه کوکرن نشان داده است ورزشکارانی که مکمل های ویتامین ث مصرف کرده بودند بیشتر از سایر ورزشکاران قادر به مبارزه با سرماخوردگی بوده اند.

۲. کیوی

فواید میوه "کیوی” شگفت انگیز است. کیوی ها سرشار از ویتامین ث، ویتامین های ب و فیبر هستند. اخیرا یک مطالعه که در مجله انگلیسی تغذیه به چاپ رسید، نشان داد که رژیم غذایی غنی از کیوی قادر به کاهش علائم سرماخوردگی (سردرد و گلودرد) می باشد.

۳. سرکه سیب

"سرکه سیب” یک ماده آنتی باکتریال، آنتی ویروس، ضد قارچ و ضد التهاب است که به منظور درمان های بی شماری مورد استفاده قرار می گیرد. حالت قلیایی آن در تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از بیماری های زیادی موثر است. اگر خوردن سرکه سیب به تنهایی برایتان دشوار است می توانید آن را با آب گرم و مقدار اندک عسل مصرف نمائید.

 

7 نوع غذا و گیاه دارویی که با سرماخوردگی مبارزه می کند
۴. زنجبیل

در حالیکه به طور معمول از "زنجبیل” به عنوان یک راه حل برای درد معده تان یاد می کنید، خواص تسکین دهنده دیگری هم دارد. علاوه بر خواص ضد سرطانی و ضد التهابی، زنجبیل برای درمان احتقان، سرفه، گلودرد و گرفتگی بینی استفاده می شود. همچنین می تواند تعریق و سم زدایی را ترویج دهد.

۵. اکیناسه

"اکیناسه”، در فروشگاه های موادغذایی یا عطاری ها به عنوان یک نوع چای یا دم نوش فروخته و عرضه می شود. از خواص اکیناسه می توان به تقویت کنندگی و افزایش ایمنی بدن اشاره کرد. مصرف اکیناسه در طول دوران سرماخوردگی می تواند به کمتر کردن دوره بیماریتان تا چند روز کمک کند. یک مطالعه بالینی نشان داده است که اکیناسه می تواند مدت زمان سرماخوردگی را تا ۲۶% کاهش دهد.

۶. روغن پونه کوهی

 
"روغن پونه کوهی” که به صورت مایع یا کپسول موجود است، به عنوان یک عامل شفادهنده قدرتمند محسوب می شود. مطالعات نشان داده اند که روغن پونه کوهی قادر به پیشگیری از نفوذ ویروس ها بوده و می تواند آن ها را از بین ببرند. خاصیت ضد ویروسی و ضد التهابی آن در طول دوران سرماخوردگی به کار می آید.

 7 نوع غذا و گیاه دارویی که با سرماخوردگی مبارزه می کند
۷. روی

"روی” به طور طبیعی در مواد غذایی مانند جو دو سر و دانه ها وجود دارد. اما شما می توانید مستقیما قرص های روی را مصرف کنید. روی به منظور افزایش سیستم تقویت ایمنی بدن و همچنین مبارزه با سرماخوردگی استفاده می شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان
41 دقیقه قبل ... با این غذاها به جنگ سرماخوردگی بروید. در حالیکه برخی افراد در طول فصول سرد سال فقط زکام را تجربه می کنند، اکثر افراد بدون شک با سرماخوردگی ...وبسایت زوم تک - مهگل آزاد: در حالیکه برخی افراد در طول فصول سرد سال فقط زکام را تجربه می کنند، اکثر افراد بدون شک با سرماخوردگی یا آنفولانزا مبارزه می کنند.ایلام معطر به قدوم زائران سید و الشهداء; درمانگاه شبانه روزی نجف را بشناسید/ ازدحام موکب های نزدیک به حرم ... با این غذاها به جنگ سرماخوردگی بروید-برترینها ...با این غذاها به جنگ آنفولانزا بروید , ... حتی اگر امسال آنفولانزا نگرفته باشید حتما درگیر سرماخوردگی های فصلی شده اید. به جای قرص ها، یک رژیم غذایی متعادل که ...26 آگوست 2016 ... غذاها و مواد غذایی متعددی وجود دارند که از ابتلا به سرماخوردگی پیشگیری می کنند و یا به مبارزه با آن می پردازند. در این مقاله به معرفی برخی از مواد ...31 ا کتبر 2016 ... بااین خوراکی ها به جنگ سرماخوردگی بروید ... در تهیه انواع غذاها و حتی نوشیدنیها به کار برد و خاصیت ضدالتهابی آن به بهبود سرماخوردگی و آنفلوآنزا ...با این غذاها به جنگ سرماخوردگی بروید. در حالیکه برخی افراد در طول فصول سرد سال فقط زکام را تجربه می کنند، اکثر افراد بدون شک با سرماخوردگی یا آنفولانزا مبارزه ...12 ژانويه 2015 ... در اين گزارش قصد داريم تا غذاهايي را به شما معرفي کنيم که از بدنتان در برابر بيماري هاي فصل هاي سرد سال محافظت مي کند.4 سپتامبر 2015 ... سوپ. بنظرتان کدام یک از این دو عبارت درست است: “زمانی که تب دارید، کمتر غذا بخورید و اگر سرماخوردگی دارید، بیشتر غذا بخورید” یا “اگر سرما ...31 ا کتبر 2016 ... زنجبیل تازه یا پودر شده را می توان در تهیه انواع غذاها و حتی نوشیدنی ها به کار ... مشاهده متن کامل بااین خوراکی ها به جنگ سرماخوردگی بروید در پایگاه ...


عبارات مرتبط با این موضوع

سرماخوردگی،درمان سرماخوردگی،علائم سرما خوردگی،علل …درمان سرماخوردگی سرماخوردگی عفونت دستگاه تنفسی فوقانی است که به راحتی منتقل می شودنقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا …در سبک های کلاسیک بهتر است که این کوسنها از همان جنس و بافت روتختی باشند به هماهنگی نعناع، گیاهی با خواص فراواننعناع گیاهی با صدها خاصیت دارویی قابل ملاحظه است که در کشورهای گوناگون مانند هند روش های عملی در درمان سرماخوردگیسلام خدمت شما اقای دکتر گل اقا دکتر تو رو خدا کمک من کن من نزدیک به روزه که سرما خوردمآموزش آشپزی، غذاهای ایرانی، انواع دسر، آشپزی …با این کار همسرتان را شگفت زده کنید پیشگیری از کودک آزاری جنسی با تور استانبول از سوپ و آش با این سه سوپ به جنگ سرماخوردگی و آنفلوانزا بروید روش تهیه یکی از بیماری های شایع این راهنمای کامل سفر پیاده روی کربلا زائران با چه وسایلی به همزمان با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی میلیون‌ها زائر حسینی با پای پیاده به زیارت آشنایی با فواید و مضرات آلوآب کردن چربی پهلوها با این مواد غذایی ممکن میشود زخم معده و مواد غذایی مفید برای خواص مواد غذایی، میوه ها، سبزیجاتدمنوش های گیاهی برای رفع عفونت گلو و گرفتگی صدا را بشناسید آب کردن چربی پهلوها با این رژیم غذایی مناسب مرکز اطلاعات فنی ایرانمرکز اطلاعات فنی ایران با بیش از سال سابقه در زمینه ارائه اطلاعات فنی شامل اخبار با این غذاها به جنگ سرماخوردگی بروید با سرماخوردگی یا آنفولانزا مبارزه می کننداگر شما خوش شانس نباشید و جزء گروه دوم باشید با این غذاها به جنگ سرماخوردگی بروید پایگاه خبری اقتصادی در طول فصول سرد سال فقط زکام را تجربه می کنند، اکثر افراد بدون شک با سرماخوردگی به گزارش با این غذاها به جنگ سرماخوردگی بروید با این غذاها به جنگ سرماخوردگی بروید با این غذاها به جنگ سرماخوردگی بروید با این غذاها به جنگ سرماخوردگی بروید با این غذاها به جنگ سرماخوردگی بروید با این غذاها به جنگ سرماخوردگی بروید با این غذاها به جنگ سرماخوردگی بروید سرماخوردگی ایمن کنیم؟ سرماخوردگی سرماخوردگی ایمن کنیم؟ سرماخوردگی سرماخوردگی ایمن کنیم؟ سرماخوردگی گزیده ای از نقل قول های زیبا و ماندگار گزیده ای از نقل قول های زیبا و ماندگار گزیده ای از نقل قول های زیبا و ماندگار با این غذاها به جنگ سرماخوردگی بروید با این غذاها به جنگ سرماخوردگی بروید ویتامین ث به خودی خود با این غذاها به جنگ سرماخوردگی با این غذاها به جنگ سرماخوردگی بروید تابش کوثر با این غذاها به جنگ سرماخوردگی بروید ویتامین ث به خودی خود قادر به مبارزه با سرماخوردگی با این غذاها به جنگ با این غذاها به جنگ سرماخوردگی بروید در حالیکه برخی افراد اینغذاهاج بدون شک با سرماخوردگی این شهر در زمان جنگ به جنگ سرماخوردگی بروید با این روش های طبیعی به جنگ زانو درد بروید هنگام زانو درد، اینجنگ با این غذاها به جنگ سرماخوردگی سوزش ادرار را با روش با این روش های طبیعی به جنگ با این میوه‌ها و غذاها به جنگ سرماخوردگی بروید غذاها به جنگ سرماخوردگی در این مقاله قصد داریم به به مبارزه با سرماخوردگی این غذاها را با خیال راحت بخورید مجله راگا با این غذاها به جنگ سرماخوردگی بروید با این غذاها به جنگ با این غذاها به جنگ سرماخوردگی ‫آخرین رقص یه برگ ‬ با این غذاها به جنگ سرماخوردگی بروید ما در این مقاله با این غذاها به جنگ سرماخوردگی با این اکسیر به جنگ سرماخوردگی و آنفلوآنزا بروید کندر؛ قرص با این غذاها به جنگ سرماخوردگی بروید با این غذاها به جنگ آفتاب سوختگی



لینک منبع :با این غذاها به جنگ سرماخوردگی بروید

با این غذاها به جنگ سرماخوردگی بروید - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../با-این-غذاها-به-جنگ-سرماخوردگی-بروید‏ - ذخیره شده 13 نوامبر 2016 ... با این غذاها به جنگ سرماخوردگی بروید. در حالیکه برخی افراد در طول فصول سرد سال فقط زکام را تجربه می کنند، اکثر افراد بدون شک با سرماخوردگی ... با این غذاها به جنگ سرماخوردگی بروید - عصر ایران www.asriran.com/fa/.../با-این-غذاها-به-جنگ-سرماخوردگی-بروید‏ - ذخیره شده با این غذاها به جنگ سرماخوردگی بروید. "ویتامین ث” به خودی خود یک ابزار فوق العاده به منظور افزایش سیستم ایمنی بدن و مبارزه با علائم بیماری های دستگاه تنفسی ... با این غذاها به جنگ سرماخوردگی بروید www.24khabar.com/news/721730/‏ با این غذاها به جنگ سرماخوردگی بروید. مهگل آزاد: در حالیکه برخی افراد در طول فصول سرد سال فقط زکام را تجربه می کنند، اکثر افراد بدون شک با سرماخوردگی یا ... با این غذاها به جنگ سرماخوردگی بروید | در حالیکه برخی افراد - قطره www.ghatreh.com/news/nn35230582/این-غذاها-جنگ-سرماخوردگی-بروید‏ 25 دسامبر 2016 ... در حالیکه برخی افراد در طول فصول سرد سال فقط زکام را تجربه می کنند، اکثر افراد بدون شک با سرماخوردگی یا آنفولان. با این غذاها به جنگ سرماخوردگی بروید - اخبار جدید لحظه ای ایران و جهان akhbartop.com/51888/‏ - ذخیره شده در حالیکه برخی افراد در طول فصول سرد سال فقط زکام را تجربه می کنند، اکثر افراد بدون شک با سرماخوردگی یا آنفولانزا مبارزه می کنند.اگر شما خوش شانس نباشید و ... با این غذاها به جنگ آنفولانزا بروید - مجله سلامتی دکتر کرمانی مجله ... https://kermany.com/با-این-غذاها-به-جنگ-آنفولانزا-برویدh/‏ - ذخیره شده 11 فوریه 2014 ... حتی اگر امسال آنفولانزا نگرفته باشید حتما درگیر سرماخوردگی های فصلی شده اید. به جای قرص ها، یک رژیم غذایی متعادل که باعث تقویت سیستم ... با این اکسیر به جنگ سرماخوردگی و آنفلوآنزا بروید/ کندر؛ قرص ... jamejamonline.ir/.../با-این-اکسیر-به-جنگ-سرماخوردگی-و-آنفلوآنزا-بروید-کندر؛-قرص-آرام‌بخش-طبیعی‏ - ذخیره شده 11 دسامبر 2016 ... در این مطلب به معرفی گیاهی جادویی می‌پردازیم که مصریان باستان روغن آن را سرچشمه جوانی می‌نامیدند. با آلوئه ورا به جنگ سرماخوردگی بروید! - امداد دکتر - پزشک نوبت pezeshknobat.ir/.../با_آلوئه_ورا_به_جنگ_سرماخوردگی_بروید!‏ - ذخیره شده خبر / یادداشت ، با آلوئه ورا به جنگ سرماخوردگی بروید! ... این روزها که بیشتر ما درگیر زندگی ماشینی شده و به انواع غذاهای آماده یا فست فودهای چرب رو آورده ایم ، احتمال ... با آلوئه‌ورا به جنگ سرماخوردگی بروید! - فرارو fararu.com/fa/news/.../با-آلوئه‌ورا-به-جنگ-سرماخوردگی-بروید‏ - ذخیره شده 21 فوریه 2017 ... با آلوئه‌ورا به جنگ سرماخوردگی بروید! ... این روزها که بیشتر ما درگیر زندگی ماشینی شده‌ و به انواع غذاهای آماده یا فست‌فودهای چرب رو آورده‌ایم، احتمال ... با آلوئه ورا به جنگ سرماخوردگی بروید - آفتاب www.aftabir.com/.../با-آلوئه-ورا-به-جنگ-سرماخوردگی-بروید‏ - ذخیره شده 21 فوریه 2017 ... این روزها که بیشتر ما درگیر زندگی ماشینی شده و به انواع غذاهای آماده یا فست فودهای چرب رو آورده ایم، احتمال گرفتگی عروق خود را با پلاک ها و چربی ها ...