مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تقلب در بازی‌های تلگرام

[ad_1]

همان‌طور که می‌دانید مدت زمانی است که تلگرام از پلت‌فرم بازی خود رونمایی کرده است. شما هم‌اکنون می‌توانید در محیط تلگرام از بازی‌های مختلف لذت ببرید و حتی با دوستان‌تان رقابت کرده و رکورد ثبت کنید. اما جالب است بدانید با روشی ساده و تنها با یک کلیک، امکان تقلب در بازی‌های تلگرام و ثبت رکورد غیرواقعی در هر بازی‌‌ امکان‌پذیر است. در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار می‌پردازیم.

 

مطلب مرتبط:

 

به دست آوردن آدرس صفحه‌ بازی

برای تقلب در بازی‌های تلگرام در قدم اول، شما نیازمند به دست آوردن آدرس دقیقی هستید که پس از انتخاب دکمه‌ی Play در بازی به شما اختصاص داده می‌شود. برای این کار بازی را باید در محیط مرورگر وب دستگاه اجرا نمایید. به دست آوردن این آدرس در سیستم‌‌عامل‌های اندروید، iOS و همچنین دسکتاپ (ویندوز) کمی متفاوت است دارد.

 

دسکتاپ

ساده‌ترین روش در نسخه‌ی دسکتاپی است. پس از انتخاب دکمه‌ی Play موجود در زیر بازی، مستقیماً پنجره‌ی مرورگر وب پیش‌فرض ویندوز باز می‌شود و در نوار آدرس، این آدرس اینترنتی موجود است و کافی است آن را کپی نمایید.
 

 

 

اندروید

به دست آوردن این لینک در اندروید نیز آسان است. کافی است روی دکمه‌ی Play کلیک کنید.
 

 

پس از نمایش بازی روی دکمه‌ی سه‌نقطه کلیک نمایید و Open in را انتخاب کنید.
 

 

 

اکنون (ترفندستان) مرورگر وب دلخواه خود را انتخاب نمایید تا بازی در محیط مرورگر باز شود.
 

 

اکنون آدرس موجود در نوار آدرس را کپی نمایید.
 

 

iOS

در محیط iOS امکان استخراج لینک اختصاصی از اپ تلگرام وجود ندارد. برای این کار ناچار هستید مستقیم توسط مرورگر وب وارد نسخه‌ی وب تلگرام به نشانی web.telegram.org شده و از آن طریق وارد حساب تلگرام خود شوید و روی لینک بازی کلیک کنید تا بازی در محیط مرورگر وب باز شود. سپس آدرس را کپی کنید.

 

استفاده از سامانه تقلب

برای استفاده از سامانه‌ی تقلب به آدرس زیر مراجعه کنید:

telecheat.tarfandestan.com

 

در این صفحه کافی است آدرس لینک بازی که در مرحله‌ی قبل استخراج کردید را وارد کرده و سپس امتیاز دلخواه خود را وارد نمایید. هر امتیازی که در این قسمت وارد کنید به عنوان رکورد شما در این بازی برای‌تان ثبت می‌شود.

 

اکنون کافی است روی دکمه‌ی «تقلب کن!» کلیک کنید.
 

 

 

نمایش پیغام «تقلب با موفقیت انجام شد!» به معنای موفقیت‌آمیز بودن کار است و رکورد برای شما در این بازی به ثبت رسیده است.
 

 

لازم به ذکر است این روش بر روی تمامی بازی‌های gamee@ امکان‌پذیر است.

Kasra
Kasra

کسری مقبلی؛ موسس و مدیر ارشد اجرایی ترفندستان. علاقه‌مند به فناوری و ترفندهای فناوری!


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

دانلود برنامه هک و تقلب در بازی های …موبایلنرم افزار آندرویددانلود برنامه هک و تقلب در بازی های اندروید دانلود نرم افزار هک در دانلود ابزار تقلب در بازی های اندرویدبرنامه تقلب در بازی های اندروید آموزش کاملا تصویری برنامه به همراه آموزش برای گیم گاردین بهترین برنامه تقلب در ……ابزار هاتقلب در بازی های اندروید با گیم گاردین امکان عوض کردن و افزایش مقدارها در بازیدانلود ابزار تقلب در – اپلیکیشن فوق العاده هک و تقلب در بازی های اندرویدی برنامه پارس هاب، اندروید مارکت جامع ایرانیپارس هاب کامل ترین اندروید مارکت ایرانی است که علاوه بر نرم افزار و بازی، انواع مختلف پردیس گیم جامعه مجازی گیمرهای ایرانینقد و بررسی در یک دنیای فانتزی و در زمانی بین عصر برنز و عصر آهن جریان داردآموزش کار با نرم افزار آموزش کار با نرم افزار یکی از سرگرمی های امروزی کاربران تلفن همراه، بازی با آن دانلود نرم افزار جامع کد تقلب بازی ها…نرم افزار بازیدانلود برنامه جامع کدهای تقلب بازی یک نرم افزار بسیار خوب و جامع کدهای دنیای فناوری کد تقلب بازی روم توتال وارکد تقلب بازی روم توتال وار مشاور نظامی خسارت دیدن دیوار شهر هاترفند های بازی سیمز همراه با کد تقلب آندر هنگام باز ی کلیدهای را فشار دهید و کد های زیر رو وارد کنید تا نتیجه رو تقلب در بازی‌های تلگرام همان‌طور که می‌دانید مدت زمانی است که تلگرام از بازی های تمامی در بازی های تقلب در بازی‌های تلگرام شما هم‌اکنون می‌توانید در محیط تلگرام از بازی‌های ترفند تلگرام های تخصصی تقلب در بازی‌های تلگرام اندروید هک و تقلب در بازی های اندروید اندروید هک و تقلب در بازی های اندروید اندروید هک و تقلب در بازی های اندروید در این نوشته مجموعه کامل کد تقلب های در این نوشته مجموعه کامل کد تقلب های در این نوشته مجموعه کامل کد تقلب های تقلب در بازی های آنلاین اندروید تقلب در بازی های آنلاین اندروید تقلب در بازی های آنلاین اندروید کد تقلب جدید در بازی دنیای بازی کد تقلب جدید در بازی دنیای بازی کد تقلب جدید در بازی دنیای بازی تقلب در بازی‌های تلگرام تقلب در بازی های آنلاین اندروید بایگانی برنامه های پولی تقلبدربازیهای تقلب در بازی های آنلاین اندروید بایگانی برنامه های پولی رایگان برای کانال تلگرام دانلود ابزار تقلب در بازی های اندروید برنامه تقلب در بازی های اندروید تبلیغات در کانالهای تلگرام طراحی وب اسکریپت فارسی تقلب بازی های آنلاین تلگرام اسکریپت فارسی تقلب بازی های آنلاین تلگرام تبلیغ در تلگرام تبلیغات کلیکی و نمایشی در تلگرام دانلود برنامه هک و تقلب در بازی های اندروید … نرم افزار آندروید دانلود برنامه هک و تقلب در بازی های اندروید پیام رسان ویژه تلگرام به اسکریپت فارسی تقلب بازی آنلاین تلگرام اسکریپتفارسیتقلببازی رایگان بازی های آنلاین تلگرامتقلب در بازی های آنلاین تلگرامتقلب در بازی آموزش بازی در تلگرام آموزش بازی در تلگرام تلگرام در آپدیت های خود ویژگی های جدیدی را قرار میدهید تا کاربران دانلود تقلب در بازی های اندروید افزارهای تقلب در بازی ها کانال تلگرام دارید در بازی های اندروید دانلود نرم افزار تقلب و هک کردن بازی های اندروید دانلود رایگان دانلودنرمافزار دانلود برنامه ایکس مود گیم هک و تقلب در بازی های از خانواده در فضای مجازی هک تلگرام کد تقلب در بازی پی اس تقلب در بازی



لینک منبع :تقلب در بازی‌های تلگرام

تقلب در بازی های تلگرام telecheat.tarfandestan.com/‏ - ذخیره شده سامانه تقلب در بازی های تلگرام. ... TelegramCheats. برای مشاهده نحوه کار با این سامانه تقلب، ترفند زیر را مطالعه نمایید: تقلب در بازی‌های تلگرام - ترفندستان https://www.tarfandestan.com/.../telegram-games-cheat.html‏ - ذخیره شده 13 نوامبر 2016 ... برای تقلب در بازی‌های تلگرام در قدم اول، شما نیازمند به دست آوردن آدرس دقیقی هستید که پس از انتخاب دکمه‌ی Play در بازی به شما اختصاص داده می‌شود. تقلب در بازی های تلگرام - آپارات www.aparat.com/v/hLKXk/تقلب_در_بازی_های_تلگرام‏ - ذخیره شده 13 نوامبر 2016 ... اما جالب است بدانید با روشی ساده و تنها با یک کلیک، امکان تقلب در بازی های تلگرام و ثبت رکورد غیرواقعی در هر بازی امکان پذیر است. در این ... آموزش تقلب در بازی های تلگرام - سرزمین دانلود www.sarzamindownload.com/contents/3873/‏ - ذخیره شده 25 آگوست 2016 ... برای تقلب در بازی‌های تلگرام در قدم اول، شما نیازمند به دست آوردن آدرس دقیقی هستید که پس از انتخاب دکمه Play در بازی به شما اختصاص داده میشود. ترفند امتیاز بازی corsairs تلگرام | Persia Games persiagames.com/corsairs_telegram_games/‏ - ذخیره شده برای آموزش ترفند ویدیو را تماشا کنید برای دیدن ویدیو اینجا کلیک کنید دانلود با کیفیت264p دانلود با کیفیت352p بارکد ویدیو: هک امتیاز بازی های تلگرام - shahinsoft blog.shahinsoft.ir/.../هک-کردن-بازی-های-تلگرام-و-ثبت-رکورد-دلخواه‏ - ذخیره شده 15 ا کتبر 2016 ... SHAHINSOFT - مرجع تخصصی بازی و برنامه های کامپیوتری - آموزش,ترینر,کرک, دانلود,موبایل. ... آموزش هک کردن بازی های تلگرام (هک امتیاز بازی های تلگرام) و افزایش رکورد .... در مورد کد تقلب بازی تلگرامی برنامه کار نمیکنه . بایگانی‌ها تقلب در بازی تلگرام - فراویر faravir.ir/tag/تقلب-در-بازی-تلگرام/‏ - ذخیره شده Telegram Games Cheat نام اسکریپت فارسی می باشد که با نصب آن ، کاربران قادر خواهند بود امتیاز های غیر واقعی در بازی های آنلاین تلگرام برای خود ثبت کنند. اسکریپت فارسی تقلب بازی آنلاین تلگرام Telegram Games Cheat ... www.persianscript.ir/telegram-games-cheat-script/‏ - ذخیره شده رتبه: ۵ - بازبینی توسط محمد مجیدی اسکریپت فارسی تقلب بازی آنلاین تلگرام Telegram Games CheatReviewed by محمد مجیدی on Oct 29Rating: 5.0اسکریپت فارسی تقلب بازی های آنلاین تلگرام ... ابزار تقلب بازی های تلگرام tgcheat.tarfandi.ir/fa.html‏ - ذخیره شده ابزار تقلب در بازی های تلگرام. ... Consent plugin for the EU cookie law. TelegramCheats. : آدرس بازی و امتیاز مورد نظر خود را وارد کنید. : آدرس : امتیاز ! انجام بده ... اسکریپت فارسی تقلب بازی های آنلاین تلگرام Telegram Games ... www.20script.ir/telegram-games-cheat/‏ - ذخیره شده 28 نوامبر 2016 ... با سلام خدمت شما همراهان همیشگی بیست اسکریپت، اگر شما هم از کاربران شبکه اجتماعی تلگرام باشید و بروزرسانی های آن را همیشه دریافت و بررسی ...