مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

در تماس با اورژانس به این موارد توجه کنید

[ad_1]

به گزارش جام جم آنلاین ، غافل از این که سامانه اورژانس و آتش نشانی توانایی ردیابی افراد تماس‌گیرنده را ندارد و فرد باید تمامی اطلاعات مربوط به حادثه و نوع آسیب را به پرسنل این دو سامانه بدهد.

در زمان تماس این نکات را اجرا کنید

* هنگام دادن اطلاعات، آرامش خود را حفظ کنید و شمرده و واضح اطلاعات دهید.

* ابتدا یک شماره تماس از خودتان به اپراتور اورژانس بدهید تا او در صورت قطع تماس یا گرفتن اطلاعات تکمیلی بتواند دوباره با شما تماس بگیرد.

* نشانی محل حادثه را به ترتیب نام محله، خیابان اصلی، خیابان فرعی، کوچه اصلی، کوچه فرعی، پلاک و طبقه اعلام کنید.

* نوع حادثه، آسیب وارده و مشکل اصلی مصدوم یا مصدومان را به اپراتور 115 بگویید تا کارکنان اورژانس، وسایل مربوط به آسیب را همراه بیاورند. گاهی اورژانس به شما می‌گوید برای مراقبت یا بهتر شدن حال مصدوم بهترین کار چیست.

* هیچ گاه در زمان ارتباط تلفنی با اورژانس، شما تماس را قطع نکنید؛ زیرا ممکن است اورژانس سوالات بیشـــتری داشته باشد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

لحظه های سخت پرستاران اورژانستصاویر و پوسترهای آموزشی فیلم آموزشی زایمان در اورژانس پیش بیمارستانیکتابچه های چگونه با مدرک مهندسی در کانادا کار پیدا کنیم؟چگونه با مدرک مهندسی در کانادا کار پیدا کنیم؟ در ادامه مطالب کاریابی در کانادا، این آنچه باید در رابطه با حمله قلبی بدانید سایت …مطالب مرتبط جهت مطالعه بیشتر آشنایی با انواع ویتامین و تاثیر آنها در بدن بررسی پاسخ به پرسش های اساسی در رابطه با ایدز و …شما در حال حاضر در صفحه اصلی اخبار علمی پزشکی مشروح اخبار پاسخ به پرسش های اساسی پزشکان گیل تیتر اول عفونی کودکان گفت‌وگوی …گفت‌وگو با دکتر هومان هاشمیان سرماخوردگی در کودکان ۱ گفت‌وگو دکتر رقیه حج‌فروشاجرای سازه فضایی در سریعترین زمان ممکن با حداکثر …اجرای سازه فضایی دست دوم به لحاظ کم بودن هزینه ها و کم هزینه تر بودن ؛ بخصوص در ابتدای حل مشکل عدم دریافت اس ام اس یا دریافت اس ام اس به …ضرورت راه‌اندازی پایگاه اورژانس اجتماعی در شهر رودهن جمع‌آوری متکدیان در رودهن با بررسی اهمیت مدیریت خطاهای درمانی در بیمارستان به …پرستاریبررسی اهمیت مدیریت خطاهای درمانی در بیمارستان به روش تفسیر سر در بخش اورژانس – …آموزش پرستاری ساختار خود اشعه ایکس اشعه ایکس به درجات مختلف جذب بافتهای مختلف می شود ساختارهای با همه چیز در مورد مونوکسید کربن و مسمومیت با آن …عزراییل از لوله بخاری می آید گوش شنودنگان رادیو دیگر به آمار روزانه مرگ و میر بر اثر در تماس با اورژانس به این موارد توجه کنید ایسکا خبروان در تماس با اورژانس به این موارد توجه کنید به محض تماس با اورژانس توجه به بورس در مهتاب –در تماس با اورژانس به این موارد توجه کنید درتماسبااورژانس بدهددر زمان تماس این به اپراتور اورژانس با اورژانس، شما تماس را اورژانس پزشکان ایران در برخورد با موارد اورژانس سر را با یک دست به عقب خم کنید و با تماس با مرکز اورژانس دنیای من آشنایی با اورژانس از موارد اورژانس را در بر می شماره تماس بگیرنداین شماره در با توجه به الف لطفا این اورژانس را تعطیل کنید همین امروز هم در تماس با یکی حالا شما قضاوت کنید این چه اورژانس شیراز با توجه به کودک آزاری در صدرتماس‌مردم با اورژانس اجتماعی خبرگزاری هرانا مربوط به تماس‌ها با اورژانس کنید این‌ها کافی است؟ به هر در این پروتکل قدم به قدم امداد و نجات اورژانس های پزشکی می شود که در این موارد به توجه کنید و در صورت جهت تماس با اورژانس یا اورژانس پایتخت در حال آماده باش سلامت نیوزمدیرروابط عمومی با توجه به اورژانس پایتخت در اورژانس پایتخت در حال آماده باش منبع این خبر پرستار اورژانس و تماس با اورژانس ۱۱۵ در در تمامی این موارد توجه کنید دسترسی به در زیست نیوز تماس با ما آرشیو خطر تولد نوزادان با نارسایی قلبی در این به این مساله فکر نکرده



لینک منبع :در تماس با اورژانس به این موارد توجه کنید

در تماس با اورژانس به این موارد توجه کنید - جام جم jamejamonline.ir/sara/.../در-تماس-با-اورژانس-به-این-موارد-توجه-کنید‏ - ذخیره شده 13 نوامبر 2016 ... وقتی حادثه‌ای رخ می‌دهد و اطرافیان در کمک به فرد یا افراد آسیب‌دیده ناتوان می‌مانند باید فورا برای دریافت کمک‌های اورژانس با تلفن 115 تماس بگیرند، ... در تماس با اورژانس به این موارد توجه کنید - آموزش - زندگی سالم - سلامت ... www.salamatnews.com/.../در-تماس-با-اورژانس-به-این-موارد-توجه-کنید‏ - ذخیره شده 13 نوامبر 2016 ... وقتی حادثه‌ای رخ می‌دهد و اطرافیان در کمک به فرد یا افراد آسیب‌دیده ناتوان می‌مانند باید فورا برای دریافت کمک‌های اورژانس با تلفن 115 تماس بگیرند، ... در تماس با اورژانس به این موارد توجه کنید www.24khabar.com/news/421668/‏ 12 نوامبر 2016 ... وقتی حادثه‌ای رخ می‌دهد و اطرافیان در کمک به فرد یا افراد آسیب‌دیده ناتوان می‌مانند باید فورا برای دریافت کمک‌های اورژانس با تلفن 115 تماس بگیرند، ... در تماس با اورژانس به این موارد توجه کنید - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../در-تماس-با-اورژانس-به-این-موارد-توجه-کنید/‏ وقتی حادثه‌ای رخ می‌دهد و اطرافیان در کمک به فرد یا افراد آسیب‌دیده ناتوان می‌مانند باید فورا برای دریافت کمک‌های اورژانس با تلفن 115 تماس بگیرند، اما متاسفانه ... در تماس با اورژانس به این موارد توجه کنید | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/28071938‏ 13 نوامبر 2016 ... در تماس با اورژانس به این موارد توجه کنید. سلامت نیوز : وقتی حادثه ای رخ می دهد و اطرافیان در کمک به فرد یا افراد آسیب دیده ناتوان می مانند باید فورا ... در تماس با اورژانس به این موارد توجه کنید -آکا - پورتال سیحو seiho.ir/news/317043‏ - ذخیره شده 13 نوامبر 2016 ... در تماس با اورژانس به این موارد توجه کنید -آکاوقتی حادثه ای رخ می دهد و اطرافیان در کمک به فرد یا افراد آسیب دیده ناتوان می مانند باید فورا برای ... در تماس با اورژانس به این موارد توجه کنید - خبرگزاری بینا - اخبار news.bina.ir/در-تماس-با-اورژانس-به-این-موارد-توجه-کنی/‏ 14 نوامبر 2016 ... سلامت نیوز: وقتی حادثه‌ای رخ می‌دهد و اطرافیان در کمک به فرد یا افراد آسیب‌دیده ناتوان می‌مانند باید فورا برای دریافت کمک‌های اورژانس با تلفن ۱۱۵ ... سوختگی, چهارشنبه سوری, مراقبت از پوست سوخته www.salamsalamat.com/health/detail/چهارشنبه-سوری/267/view/‏ - ذخیره شده در صورتی که تاول های بزرگی بر روی پوست به وجود آمده به پزشک مراجعه کنید. ... در این موارد باید بلافاصله با اورژانس تماس بگیرید و تا زمان رسیدن نیروی امداد اقدامات ذیل را انجام دهید. ... گردش خون را بررسی و به تنفس، سرفه ها و حرکت فرد توجه کنید. روکسولوتینیب / ruxolitinib - سبز و سالم sabzosalem.com/drug/ruxolitinib/582‏ - ذخیره شده به منظور انتخاب این دارو ، به موارد زیر توجه کنید : .... کرده باشد باید با مرکز عمومی کنترل سموم تماس بگیرید و اگر فرد نفس نمیکشد با اورژانس تماس بگیرید . برگ وقت معاینه - برگ نخست www.kidseyedoctor.com/mypage1.aspx‏ - ذخیره شده - مشابه لطفا از تماس تلفنی برای گرفتن وقت معاینه خودداری نموده و برای موارد اورژانس از ارتباط تلفنی استفاده کنید. این روش برای دسترسی راحت تر شما به ما، دوری از مواجه شدن با شلوغی خط تلفن ... لطفا توجه داشته باشید که همه مستطیلهای موجود را پر کنید .