مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بستنی با طعم سلامتی

[ad_1]

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، حتما شما هم شنیده‌اید که می گویند غذاهای سالم طعم های خوبی ندارند! اما یک دکتر ایتالیایی دلش نمی خواسته جوابش به این سوال مثبت باشد و از همین رو دست به ابداع یک بستنی زده که اتفاقا بسیار سالم است و حتی می توان از آن به عنوان یکی از خوراکی های مفید برای ورزشکاران نام برد.

به هر حال همه قبول دارند که پزشکی برای کمک به بهبود سلامت قلب و جلوگیری از برخی بیماری‌ های خاص بسیار مفید بوده است و مطالعات بسیاری هم در این زمینه انجام شده و اضافه شدن برخی اقلام غذایی مانند روغن زیتون و گوجه فرنگی در مقادیر زیاد به دستورهای غذایی ایتالیایی نشان از برنامه ریزی برای بهبود طول عمر انسانها دارد.

اما در این میان دکتر سانجینی معتقد بوده که آنتی اکسیدان های موجود در بسیاری از مواد غذایی قبل از اینکه به دست مردم برسد، از بین می رود و به همین دلیل تصمیم می گیرد این مشکل را با استفاده از تولید یک نوع بستنی حل کند.

تحقیقات نشان می دهد که آنتی اکسیدان در دمای خیلی پایین در بهترین شرایط خود هستند و با اینکه ایده بستنی سلامتی کمی عجیب به نظر برسد، اما به نظر کاملا جواب می دهد.

با مخلوط کردن برخی مواد اولیه که درصد بالایی از آنتی اکسیدان را دارند، مانند پودر شکلات تلخ، فندق و چای سبز در یک دستور غذایی رمزآلود می‌توان به ماده‌ای دست یافت که خواص بالایی داشته باشد و از آن‌ها بستنی تهیه کرد.

در تایید این تئوری باید گفت که این دکتر روی دانش‌آموزان خودش در دانشگاه «رم» آزمایشی را انجام داده است، او قبل از ورزش کردن به همه آن‌ها بستنی داده، اما بعضی از آن‌ها بستنی ابداع شده خودش را خورده‌اند و نتیجه آزمایش نشان داده کسانی‌که بستنی با آنتی‌اکسیدان بالا خورده‌ بودند خیلی بهتر پا می‌زنند و ورزش می‌کنند. دکتر سانجینی می‌گوید که این اولین بار است که از بستنی برای هدف سلامتی استفاده شده است.

با تولید این بستنی به صورت انبوه با خیال راحت می‌توانید هم بستنی بخورید و هم خوشحال باشید که اتفاقا برای بدن‌تان ضرری که ندارد، مفید هم خواهد بود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

کیک بستنی طرز تهیه کیک بستنی با سس …کیک بستنی با لایه شکلات طرز تهیه کف قالب را چرب کنید یا کاغذ روغنی بیندازید سپس کیک طرز تهیه ژله بستنی طرز تهیه سس باتر اسکاچبسیار خوشمزه مخصوص رویه بستنی،کیک و انواع شیرینیکباب مرغ کباب مرغ تابه ای با طعم آویشن ایران کوککباب مرغ تابه ای با طعم آویشن روغن را داخل ماهیتابه بریزید و روی حرارت قرار دهید تا بستنی ساز خانگی مونتیس بستنی خانگی را با طعم و مواد دلخواه خود تجربه کنید دستگاه بستنی ساز خانگی مونتیس مدل بستنی سرخ شده پرتال پارسه گردبستنیسرخکردهطرز تهیه بستنی را با قاشق اسکوپ به شکل توپ در بیاورید که هر کدام به اندازه نیم پیمانه طرز تهیه سس برای طعم دار کردن گوشت یا مرغ یا ماهیطرز تهیه تمام ترکیبات ذکر شده را داخل یک کیسه یک لیتری قرار دهید و سپس کیسه را با دقت انواع دسر ، پیش غذا،دسرهای خوشمزه آموزش آشپزی آکا …انواع دسرانواع دسر سادهانواع دسرهاانواع دسر با شیرانواع دسر با بستنیانواع دسرهای تهیه رب انار خانگی به دو روش یاد بگیر دات کامآشنایی با طرز تهیه رب انار به دو روش از انارهای شکسته، قرمز رنگ و آبدار استفاده کنیدخواص غذایی و سلامتی کاهو اگر کاهو را با سکنجبین یا سرکه بخورند، اشتها آور است شصت گرم کاهو را اگر در یک نوع غذاهای رژیمی خوش طعم بخوانیدپژوهشگران آمریکایی توصیه می‌کنند غذاهای رژیمی که خوش طعم هستند، می‌توانند برای بستنی با طعم سلامتی بستنیباطعمسلامتی یک دکتر ایتالیایی بستنی ابداع کرده که همه شاخص های سلامتی را دارد به طوریکه حتی برای کسانی بستنی با طعم سلامتی خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان بستنیباطعمسلامتی یک دکتر ایتالیایی بستنی ابداع کرده که همه شاخص های سلامتی را دارد به طوریکه حتی برای کسانی بستنی با طعم سلامتی بستنیباطعمسلامتی یک پزشک ایتالیایی بستنی ابداع کرده که همه شاخص های سلامتی را دارد به طوریکه حتی برای کسانی بستنی با طعم سلامتی بستنی با طعم سلامتی فرهنگ نیوز بستنی با طعم سلامتی فرهنگ نیوز بستنی با طعم سلامتی فرهنگ نیوز بستنی با طعم سلامتی بستنی با طعم سلامتی بستنی با طعم سلامتی صنعت بیمه یک پزشک ایتالیایی بستنی صنعت بیمه یک پزشک ایتالیایی بستنی صنعت بیمه یک پزشک ایتالیایی بستنی بستنی با طعم سلامتی بستنی با طعم سلامتی سلامتی عکس بازیگران صفحه اصلی خانه بستنی با طعم سلامتی بستنی با طعم سلامتی ‫لحظات عاشقانه بستنی با طعم سلامتی یک دکتر ایتالیایی بستنی با طعم سلامتی یک دکتر ایتالیایی بستنی ابداع کرده که همه شاخص های سلامتی را دارد به بستنی وانیلی طرز تهیه بستنی وانیلی زعفرانی ایران کوک بستنی وانیلی زعفرانی طرز تهیه بستنی جلاتو با طعم جدیدترین مطالب تغذیه و سلامتی بستنی سنتی آشپزی با ایران کوک من از این بستنی درست کردم با طرز تهیه بستنی جلاتو با طعم جدیدترین مطالب تغذیه و سلامتی عکس جنجالی بستنی خوری با طعم فضله پرنده عکس جنجالی بستنی خوری با طعم فضله پرنده در هوای گرم تابستان هیچ چیزی به اندازه خوردن بستنی بستنی خوشمزه میوه ای با طعم بستنی پذیرائی با طعم کاکائو ادامه مطلب بستنی بستنی حصیری زعفرانی طرز تهیه بستنی پرتال پارسه گرد طرزتهیه با دانستن ریزه کاریهای تهیه و سرو بستنی خانواده را میهمان یک کاسه بستنی خانگی خوشمزه و خوش علی ضیا با طعم ویتامین آدامس با طعم کروکودیل گرافیک با طعم تربچه تریدنت با طعم کویر فلسفه با طعم شکلات عصرانه با طعم کتاب نودالیت با طعم تخم مرغ چای با طعم خدا



لینک منبع :بستنی با طعم سلامتی

بستنی با طعم سلامتی! - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr ... www.mehrnews.com/news/3817816/بستنی-با-طعم-سلامتی‏ - ذخیره شده 12 نوامبر 2016 ... یک دکتر ایتالیایی بستنی ابداع کرده که همه شاخص های سلامتی را دارد به طوریکه حتی برای کسانی که ورزش می کنند، مفید است. تصاویر برای بستنی با طعم سلامتی بستنی با طعم سلامتی! - دولت بهار :: هواداران دکتر محمود احمدی نژاد www.dolatebahar.com/view/331903/بستنی-با-طعم-سلامتی!‏ 13 نوامبر 2016 ... بستنی با طعم سلامتی! دولت بهار: یک دکتر ایتالیایی بستنی ابداع کرده که همه شاخص های سلامتی را دارد به طوریکه حتی برای کسانی که ورزش می ... الف - بستنی با طعم سلامتی alef.ir/vdchiknk623nzzd.tft2.html?414128‏ 15 نوامبر 2016 ... http://salamati.ir/2016/11/14/%d8%a8%d8%b3%d8%aa%d9%86%db%8c-%d8 %a8%d8%a7-%d8%b7%d8%b9%d9%85-%d8%b3%d9%84% ... بستنی با طعم سلامتی - سالم بمان salembeman.ir/?p=13040‏ 16 نوامبر 2016 ... برچسباخبار پزشکی اخبار پزشکی قدس انلاین اخبار زیبایی اخبار سلامت اخبار علمی استخدام پزشکی جدیدترین اخبار جدیدترین اخبار پزشکی ... مصرف بستنی با طعم کاکائو ممنوع! - مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/27882_مصرف-بستنی-با-طعم-کاکائو-ممنوع.html/‏ - ذخیره شده قبول داریم که طعم و مزه جالب بستنی کاکائویی مخصوصا در این فصل بسیار دلپذیر است ،اما این نکته را فراموش نکنیدمصرف بستنی کاکائویی مانع از جذب کلسیم ... بستنی با طعم سلامتی! www.titreno.com/fa/news/2880086/بستنی-با-طعم-سلامتی-‏ - ذخیره شده 12 نوامبر 2016 ... تراز: یک دکتر ایتالیایی بستنی ابداع کرده که همه شاخص های سلامتی را دارد به طوریکه حتی برای کسانی که ورزش می کنند، مفید است. بستنی با طعم سلامتی! بایگانی - کشاورزنیوز keshavarznews.ir/tag/بستنی-با-طعم-سلامتی/‏ - ذخیره شده به گزارش کشاورزنیوز (اخبارکشاورزی ایران) : معاون وزیرجهاد با بیان اینکه کشور در آینده‌ای نزدیک در تولید گوشت قرمز خودکفا […] نظر دهید. انتشار یافته : 0; در ... بستنی با طعم سلامتی - وقت غذای خوبه goodfoodtime.com/بستنی-با-طعم-سلامتی/‏ - ذخیره شده 14 نوامبر 2016 ... بستنی با طعم سلامتی! دولت بهار: یک دکتر ایتالیایی بستنی ابداع کرده که همه شاخص های سلامتی را دارد به طوریکه حتی برای کسانی که ورزش می . بستنی با طعم سلامتی! | تراز نیوز - خبر پو khabarpu.com/k.php?u...2KrYsdin2LIg2YbbjNmI2LI=‏ ورزش هایی برای مقابله با آلزایمر · دختران دبیرستانی آمریکا حجاب به سر کردند + تصاویر · سبیلوی ضد ایرانی را بیشتر بشناسید!/ روزی که «بولتون» با «ظریف» ...