مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

برای درمان آنفلوآنزا آب پیاز بخورید

[ad_1]
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا ، علی رحیمی‌خواه با اشاره به آغاز فصل سرما و شیوع بیماری سرماخوردگی، عنوان کرد: بهترین روش پیشگیری و درمان این بیماری مخلوط کردن آب پرتقال‌، نارنج، لیمو و عسل و استفاده از آن است که این مخلوط ایمنی بدن را تقویت می‌کند.

وی ادامه داد: استفاده از بخار اوکالیپتوس برای ضد عفونی فضاهای بسته نیز در کمتر شدن سرماخوردگی تاثیر زیادی دارد و می‌تواند فضاهای آلوده را ضد عفونی کند.

این متخصص طب سنتی با اعلام اینکه استفاده از آب پیاز برای کودکان و بزرگسالان موجب پایین آوردن تب در آنان می‌شود، تصریح کرد: افراد می‌توانند پیاز را ریز کنند و آن را در آب جوش بریزند و پس از اینکه آب ولرم شد می‌توانند از آن استفاده کنند. این معجون تب را پایین‌ آورده و یکی از درمان‌های مفید برای آنفلوانزا است. همچنین استفاده ناشتا از آبلیمو، عسل و آب جوش نقش زیادی در پیشگیری از سرماخوردگی دارد.

رحیمی‌خواه خاطرنشان کرد: در فصل زمستان از شلغم استفاده کرده و کودکان را به خوردن پیاز تازه برای پیشگیری از سرماخوردگی عادت دهند. زیرا این دو گیاه تاثیر بسیار زیادی در تقویت سیستم ایمنی بدن دارند.

وی با بیان اینکه برخی از سرماخوردگی‌ها در این فصل ویروسی هستند و موجب ایجاد تبخال در افراد می‌شوند، عنوان کرد: بهترین راه برای درمان تبخال فریز کردن آن با یخ است؛ زیرا این اقدام تاثیر زیادی در درمان تبخال دارد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

درمان فوری برای سرماخوردگیشربت پیاز پیاز ضدعفونی کننده‌ی موثری است پیاز پخته شده خلط آور است و به این ترتیب مصرف رازیانه برای درمان تنبلی تخمدان و سیکل …مصرف رازیانه برای درمان تنبلی تخمدان و سیکل قاعدگی نامنظم درمان طبیعی برای سرفه‌های خشکپیاز و عسل پیاز و عسل برای درمان طبیعی سرفه بسیار موثرند آماده کردن این دارو هم کار مواد دارویی طبیعی پزشکان ایرانامروزه مصرف ملین ها برای کاهش وزن، به یک روش لاغری در سراسر جهان تبدیل شده است که روش های درمان سریع سرماخوردگی زیباشو دات کامباید بگم عاطفه جان برای اینکه تا سه روز دیگه سرحال بشی باید اولا استراحت کنی دوما گیاه درمانیزیرهزعفرانزرشکالوگوجهسیرپیاز…گیاه درمانیزیرهزعفرانزرشکالوگوجهسیرپیازسبزیکلمکدوغلاتلوبیاشلغمعناب مطالب مفید برای مامانای اسفند و فروزدین و … روش ساده برای خلاص شدن از درد سیاتیک دوران بارداری تمرینی که درد سیاتیک بارداری را درمان سرماخوردگی فوری در یک روز آکاسرماخوردگی در بارداریدرمان سرماخوردگی کودکاندرمان سرماخوردگی در نوزاداندرمان روش های درمان یبوست، یبوست، درمان یبوست، …یبوست؛ علل، علائم و راه های درمان توصیه های طب سنتی برای درمان یبوست بارداری راههای گیاهان داروییطب سنتی درمان گیاهی بیماری های …بررسی انواع دارو های گیاهی برای انواع ناراحتی های کلیه نظیر درد و سنگ کلیه و درمان بهار نیوز برای درمان آنفلوآنزا آب پیاز بخورید برای درمان آنفلوآنزا آب پیاز بخورید از آب پیاز برای برای درمان تبخال برای درمان آنفلوآنزا آب پیاز بخورید برای درمان آنفلوآنزا آب پیاز بخورید برای درمان آنفلوآنزا آب پیاز برای ضد عفونی برای درمان آنفلوآنزا آب پیاز بخورید دمادم تابناک همراه با تب را درمان آنفلوآنزا آب پیاز بخورید برای ضد عفونی برای درمان آنفلوآنزا آب پیاز بخورید برای درمان آنفلوآنزا آب پیاز بخورید برای درمان آنفلوآنزا آب پیاز بخورید برای درمان آنفلوآنزا آب پیاز بخورید بهار نیوز هفتمین جشن کارگردان سینمای بهار نیوز هفتمین جشن کارگردان سینمای بهار نیوز هفتمین جشن کارگردان سینمای بهار نیوز طبیعت پاییزی گردنه حیران بهار نیوز طبیعت پاییزی گردنه حیران بهار نیوز طبیعت پاییزی گردنه حیران برای درمان آنفلوآنزا آب پیاز بخورید برای درمان آنفلوآنزا آب پیاز بخورید برای درمان آنفلوآنزا آب پیاز بخورید از آب پیاز برای کودکان برای درمان تبخال تابش کوثر برای درمان آنفلوآنزا آب پیاز بخورید برای درمان آنفلوآنزا آب پیاز بخورید از آب پیاز برای از درمان‌های مفید برای سایت جماران برای درمان آنفلوآنزا آب پیاز بخورید برای درمان آنفلوآنزا آب پیاز بخورید صفحه برای درمان آنفلوآنزا آب پیاز برای درمان آنفلوآنزا آب پیاز بخورید برایدرمان برای درمان آنفلوآنزا آب پیاز بخورید استفاده از آب پیاز برای راه برای درمان تبخال تدبیر برای درمان آنفلوآنزا آب پیاز بخورید پیاز و ریز کردن آن در آب جوش، می‌توان آنفلوانزای همراه با تب را درمان برای مقابله با برای درمان آنفلوآنزا آب پیاز بخورید رسانه الکترونیکی تابش کوثر برای درمان آنفلوآنزا آب پیاز بخورید از آب پیاز برای از درمان های مفید برای برای درمان آنفلوآنزا آب پیاز بخورید برایدرمانپیازبخ با استفاده از پیاز و ریز کردن آن در آب جوش، می‌توان آنفلوانزای همراه با تب را درمان کرد



لینک منبع :برای درمان آنفلوآنزا آب پیاز بخورید

برای درمان آنفلوآنزا آب پیاز بخورید - ایسنا www.isna.ir/news/.../برای-درمان-آنفلوآنزا-آب-پیاز-بخورید‏ - ذخیره شده 14 نوامبر 2016 ... متخصص طب سنتی گفت: با استفاده از پیاز و ریز کردن آن در آب جوش، می‌توان آنفلوانزای همراه با تب را درمان کرد. برای درمان آنفلوآنزا آب پیاز بخورید - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../برای-درمان-آنفلوآنزا-آب-پیاز-بخورید‏ - ذخیره شده برای درمان آنفلوآنزا آب پیاز بخورید. بهترین روش پیشگیری و درمان این بیماری مخلوط کردن آب پرتقال‌، نارنج، لیمو و عسل و استفاده از آن است که این مخلوط ایمنی بدن ... دولت بهار:برای درمان آنفلوآنزا آب پیاز بخورید www.dolatebahar.com/telex-332687.html‏ - ذخیره شده تلکس دولت بهار :: هواداران دکتر محمود احمدی نژاد: برای درمان آنفلوآنزا آب پیاز بخورید سه شنبه، 25 آبان 1395 - 01:02 کد خبر: 332687 ... برای درمان آنفلوآنزا آب پیاز بخورید | دمادم damadam.ir/عصر-ایران.../برای-درمان-آنفلوآنزا-آب-پیاز-بخورید/.../4252933‏ متخصص طب سنتی گفت: با استفاده از پیاز و ریز کردن آن در آب جوش، می‌توان آنفلوانزای همراه با تب را درمان کرد. علی رحیمی‌خواه با اشاره به آغاز فصل سرما ... برای درمان آنفلوآنزا آب پیاز بخورید! - تیک | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/28238384‏ 16 نوامبر 2016 ... برای درمان آنفلوآنزا آب پیاز بخورید! متخصص طب سنتی گفت: با استفاده از پیاز و ریز کردن آن در آب جوش، می توان آنفلوآنزای همراه با تب را درمان ... برای درمان آنفلوآنزا آب پیاز بخورید - دانش نیوز daneshnews.com/view/FA/208315.aspx‏ متخصص طب سنتی گفت: با استفاده از پیاز و ریز کردن آن در آب جوش، می‌توان آنفلوانزای همراه با تب را درمان کرد. علی رحیمی‌خواه با اشاره به آغاز فصل سرما و شیوع ... برای درمان آنفلوآنزا آب پیاز بخورید - عصر ایران - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/147910584019347‏ بهترین روش پیشگیری و درمان این بیماری مخلوط کردن آب پرتقال‌، نارنج، لیمو و عسل و استفاده از آن است که این مخلوط ایمنی بدن را تقویت می‌کند. - عصر ایران. برای درمان آنفلوآنزا آب پیاز بخورید - آخرین اخبار - اخبار - میان خبر ... www.miankhabar.ir/news/.../برای-درمان-آنفلوآنزا-آب-پیاز-بخورید.html‏ 31 دسامبر 2016 ... به گزارش میانخبر،. *برای درمان آنفلوآنزا آب پیاز بخورید. علی رحیمی‌خواه با اشاره به آغاز فصل سرما و شیوع بیماری سرماخوردگی، عنوان کرد: بهترین ... برای درمان آنفلوآنزا آب پیاز بخورید - وقت غذای خوبه goodfoodtime.com/برای-درمان-آنفلوآنزا-آب-پیاز-بخورید/‏ - ذخیره شده 14 نوامبر 2016 ... برای درمان آنفلوآنزا آب پیاز بخورید. متخصص طب سنتی گفت: با استفاده از پیاز و ریز کردن آن در آب جوش، می‌توان آنفلوانزای همراه با تب را درمان کرد ... برای درمان آنفلوآنزا آب پیاز بخورید - tgnews.ir tgnews.ir/result/?...برای%20درمان%20آنفلوآنزا%20آب%20پیاز%20بخورید...‏ باشگاه خبرنگاران/ آنفلوآنزا بیماری ویروسی است که در فصول سرد سال شیوع بیشتری دارد. حال که در فصل پاییز به سر می‌بریم بد نیست به منظور درمان آنفلوآنزای ...