مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اضافه وزن ریسک سرطان را تا ۵۰ درصد افزایش می‌دهد

[ad_1]

اضافه وزن ریسک سرطان را تا ۵۰ درصد افزایش می‌دهد

دانش > پزشکی - همشهری آنلاین:
به گفته محققان، چاقی موجب می شود فرد در معرض ریسک بالای مشکلاتی نظیر بیماری قلبی، سکته و دیابت نوع۲ قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مطالعه جدید محققان دانشگاه منچستر نشان می‌دهد اضافه وزن قابل توجه در بزرگسالی ریسک سرطان را تا ۵۰ درصد افزایش می‌دهد.

محققان در این مطالعه، شاخص توده بدنی ۳۰۰ هزار زن و مرد از آمریکا را بررسی کردند. تیم تحقیق تغییر در شاخص توده بدنی بین سنین ۱۸ تا ۶۵ سال را بررسی کرد و سپس وضعیت افراد را از نظر ابتلا به سرطان‌های مرتبط با چاقی تا ۱۵ سال تحت نظر داشت.

تا سن ۶۵ سالگی، ۹۴۰۰ زن و ۵۵۰۰ مرد حاضر در مطالعه مبتلا به یک سرطان مرتبط با چاقی تشخیص داده شدند.

دکتر هانا لنون، سرپرست تیم تحقیق، در این باره می‌گوید: «این تحقیق نشان می‌دهد چقدر توجه به اضافه وزن در طول زندگی مهم است و باعث می‌شود با ارزیابی شاخص توده بدنی تصویر واضح‌تری از ریسک سرطان به دست آید.»


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

درمان لاغری راه های افزایش وزن آرشیو خوب هرکی یجوری مشکل داره دیگه برعکس شما منم ساعت به ساعت غذا میخورم و برعکس هر هفته در مورد سرطان پستان علائم و مهلت زنده بودن بعد از …دوست من سرطان پستان یکی از شایعترین سرطان ها در زنانه که حدود از خانوم ها به این رژیم غذایی مناسب مرکز اطلاعات فنی ایرانرابطه کم‌خوابی و پرخوری خواب و اضافه وزن همیشه به هم ربط داده می شود به گزارش فان وسرگرمیفان وسرگرمی فان وسرگرمی سرگرمی،طنز وسرگرمی،ترانه هندی،ترکی وهندی،سلفی بازیگران پروتکل های غربالگری پیش از تولدتست‌های غربالگری سه ماهة دوم افراد گروه دوم و هفتم در پروتکل پیگیری مادران در پروتکل های غربالگری پیش از تولدنوکال ترانس‌لوسنسی ، شاخصی از میزان مایع جمع شده در زیر پوست ناحیة گردن جنین استسرطان روده بزرگ – علائم ، عوارض ، پیشگیری ، درمان ، …سرطان روده بزرگ بیماری است که در آن سلولهای بدخیم سرطانی در بافت روده بزرگ تشکیل می تستهای آزمایشگاهی مایعات بدن خلاصه ، توزیع بافتی بیماری های دستگاه گوارش بهارستان سلامت و …سرطان معده و علائم آن بیمار آقای ساله ای هستم که از حدود دو ماه قبل دچار درد معده خانه داری پزشکان ایران نتایج برخی پژوهش ها نشان می دهد کارهای ساده ای مانند انجام کارهای خانه از ابتلا به اضافه وزن ریسک سرطان را تا ۵۰ درصد افزایش می‌دهد آفتاب اضافه وزن ریسک سرطان را تا ۵۰ درصد افزایش می‌دهد ریسک سرطان را تا ۵۰ درصد افزایش می اضافه وزن ریسک سرطان را تا ۵۰ درصد افزایش می دهد به گفته محققان، چاقی موجب می شود فرد در معرض ریسک بالای مشکلاتی نظیر بیماری قلبی، سکته و اضافه وزن ریسک سرطان را تا ۵۰ درصد افزایش می دهد خبرگزاری اضافه وزن ریسک سرطان را تا ۵۰ درصد توجه در بزرگسالی ریسک سرطان را تا ۵۰ درصد افزایش می دهد اضافه وزن ریسک سرطان را تا ۵۰ درصد افزایش می‌دهد ریسک سرطان را تا ۵۰ درصد افزایش می دهد ریسک سرطان را تا ۵۰ درصد افزایش می دهد ریسک سرطان را تا ۵۰ درصد افزایش می دهد ۵۰ درصد بر خطر ابتلا به سرطان اضافه می ۵۰ درصد بر خطر ابتلا به سرطان اضافه می ۵۰ درصد بر خطر ابتلا به سرطان اضافه می درصد معتادان تا ساله هستند مشاور درصد معتادان تا ساله هستند مشاور درصد معتادان تا ساله هستند مشاور به سرطان پانکراس را افزایش می دهد به سرطان پانکراس را افزایش می دهد به سرطان پانکراس را افزایش می دهد اضافه وزن ریسک سرطان را تا ۵۰ درصد افزایش می‌دهد اضافه وزن ریسک سرطان را تا ۵۰ درصد افزایش می دهد آکا اضافهوزنریسکسرطا اضافه وزن ریسک سرطان را تا ۵۰ درصد را کاهش می‌دهد صنعتی با افزایش ریسک مرگ اضافه وزنی خطرات سرطان را تا ۵۰ درصد افزایش می‌دهد وبسایت را تا ۵۰ درصد افزایش می‌دهد اضافه وزن قابل توجه در بزرگسالی ریسک سرطان را تا ۵۰ درصد اضافه وزن ریسک سرطان را تا ۵۰ درصد افزایش می دهد اضافه وزن ریسک سرطان را می دهد اضافه وزن قابل توجه در بزرگسالی ریسک سرطان را تا ۵۰ درصد اضافه وزن ریسک سرطان را تا ۵۰ درصد افزایش می دهد گپ نوشت اضافه وزن ریسک سرطان را تا ۵۰ را تا ۵۰ درصد افزایش می دهد می دهد چقدر توجه به اضافه اضافه وزن ریسک سرطان را تا ۵۰ درصد افزایش می‌دهد به گفته محققان، چاقی موجب می‌شود فرد در معرض ریسک بالای مشکلاتی نظیر بیماری قلبی، اضافه وزن ریسک سرطان را تا ۵۰ درصد افزایش می دهد اضافهوزنریسکس ۵۰ سرطان تا مشکلات را اضافه سرطان وزن ریسک ارتباط سرطان را تا ۵۰ درصد افزایش می دهد اضافه وزن ریسک سرطان را تا ۵۰ درصد افزایش می دهد



لینک منبع :اضافه وزن ریسک سرطان را تا ۵۰ درصد افزایش می‌دهد

اضافه وزن ریسک سرطان را تا ۵۰ درصد افزایش می‌دهد - همشهری www.hamshahrionline.ir/details/352717/Science/medical‏ - ذخیره شده 15 نوامبر 2016 ... به گزارش خبرنگار مهر، مطالعه جدید محققان دانشگاه منچستر نشان می‌دهد اضافه وزن قابل توجه در بزرگسالی ریسک سرطان را تا ۵۰ درصد افزایش می‌دهد. اضافه وزن ریسک سرطان را تا ۵۰ درصد افزایش می دهد - بیماری - مراقبت ... www.salamatnews.com/.../اضافه-وزن-ریسک-سرطان-را-تا-۵۰-درصد-افزایش-می-دهد‏ - ذخیره شده 15 نوامبر 2016 ... به گفته محققان، چاقی موجب می شود فرد در معرض ریسک بالای مشکلاتی نظیر بیماری قلبی، سکته و دیابت نوع۲ قرار گیرد. اضافه وزن ریسک سرطان را تا ۵۰ درصد افزایش می‌دهد | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/11/15/1551475‏ 15 نوامبر 2016 ... به گزارش خبرنگار مهر، مطالعه جدید محققان دانشگاه منچستر نشان می‌دهد اضافه وزن قابل توجه در بزرگسالی ریسک سرطان را تا ۵۰ درصد افزایش می‌دهد. اضافه وزن ریسک سرطان را تا ۵۰ درصد افزایش می دهد - اخبار روز ایران و جهان www.sarpoosh.com/medical/medical.../medical-research950800793.html‏ 15 نوامبر 2016 ... سرپوش پزشکی - به گزارش مهر، مطالعه جدید محققان دانشگاه منچستر نشان می دهد اضافه وزن قابل توجه در بزرگسالی ریسک سرطان را تا ۵۰ درصد افزایش ... اضافه وزن ریسک سرطان را تا ۵۰ درصد افزایش می دهد - جویا jooya.net/.../اضافه-وزن-ریسک-سرطان-را-تا-۵۰-درصد-افزایش-می-دهد-2414808‏ - ذخیره شده 15 نوامبر 2016 ... به گزارش خبرنگار مهر، مطالعه جدید محققان دانشگاه منچستر نشان می دهد اضافه وزن قابل توجه در بزرگسالی ریسک سرطان را تا ۵۰ درصد افزایش می دهد. اضافه وزن ریسک سرطان را تا ۵۰ درصد افزایش می‌دهد - مفیدستان mofidestan.ir/اضافه-وزن-ریسک-سرطان-را-تا-۵۰-درصد-افزای/‏ - ذخیره شده به گزارش خبرنگار مهر، مطالعه جدید محققان دانشگاه منچستر نشان می‌دهد اضافه وزن قابل توجه در بزرگسالی ریسک سرطان را تا ۵۰ درصد افزایش می‌دهد. محققان در این مطالعه، ... اضافه وزن ریسک سرطان را تا ۵۰ درصد افزایش می‌دهد - بیا تو اخبار www.bia2akhbar.com/details.php?id=4614569‏ 15 نوامبر 2016 ... به گزارش خبرنگار مهر، مطالعه جدید محققان دانشگاه منچستر نشان می‌دهد اضافه وزن قابل توجه در بزرگسالی ریسک سرطان را تا ۵۰ درصد افزایش می‌دهد. اضافه وزن ریسک سرطان را تا ۵۰ درصد افزایش می دهد - پایگاه خبری ... tnews.ir/news/963074383375.html‏ 17 نوامبر 2016 ... به گفته محققان، چاقی موجب می شود فرد در معرض ریسک بالای مشکلاتی نظیر بیماری قلبی، سکته و دیابت نوع۲ قرار گیرد. جی نیوز - اضافه وزن ریسک سرطان را تا ۵۰ درصد افزایش می‌دهد jnews.jamaran.ir/news/id/1629375‏ 15 نوامبر 2016 ... گردآوری جی نیوز : مطالعه جدید محققان دانشگاه منچستر نشان می‌دهد اضافه وزن قابل توجه در بزرگسالی ریسک سرطان را تا ۵۰ درصد افزایش می‌دهد. اضافه وزنی خطرات سرطان را تا ۵۰ درصد افزایش می‌دهد - وبسایت ... www.afghan-doctors.com/2016/11/blog-post_21.html?m=0‏ 21 نوامبر 2016 ... اضافه وزنی خطرات سرطان را تا ۵۰ درصد افزایش می‌دهد. به گفته ریسرچران، چاقی موجب می شود فرد در معرض ریسک بالای مشکلاتی مانند امراض قلبی، ...