مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آغاز مبارزه ظاهری فیس‌بوک و گوگل با سایت‌های خبری جعلی

[ad_1]

 

کد مطلب: 414399

آغاز مبارزه ظاهری فیس‌بوک و گوگل با سایت‌های خبری جعلی

تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۴۹

سایت‌های منتشرکننده اخبار جعلی در طول انتخابات آمریکا باعث شدند تا غول‌های فناوری مانند فیس بوک و گوگل مبارزه جدیدی را علیه آنها آغاز کنند.

به گزارش خبرآنلاین، گوگل و فیس‌بوک هر دو متهم شدند که در طول کمپین‌های انتخاباتی و به‌خصوص در شب انتخابات در نتایج خود اخبار جعلی را در رده‌های بالای نتایج خود نمایش داده‌اند که توانسته نتایج انتخابات را تحت تأثیر خود قرار دهد.

فیس‌بوک ضمن رد این اتهام اعلام کرد با ایجاد مانع تجاری جلوی سایت‌ها و اخبار جعلی را خواهد گرفت. درواقع این دو کمپانی قرار نیست الگوریتم سرچ خود را تغییر دهند بلکه قصد دارند راه‌های افزایش کلیک روی اخبار جعلی که از طریق شبکه تبلیغات فیس‌بوک و گوگل را ببندند.

درواقع با ممانعت از فروش فضای تبلیغاتی به این گونه سایت‌ها می‌خواهند جلوی توسعه و گسترش اخبار دروغین و جعلی را بزنند.

 

کلمات کلیدی : فیسبوک+گوگل+خبر جعلی

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

تازه های تکنولوژی اولین پایگاه خبری و آموزشی فناوری اطلاعات شرق کشور بوده که با هدف ارتقاء سطح آگاهی اخباراخبارروزاخبار روزاخبار مهم روزاخبار مهم امروز پروژه ای عظیم، هدفمند و خداپسندانه در جهت تامین آتیه کودکان آرزومند با نام یاران خدا اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …ستاره‌شناسان با استفاده از شواهد دنباله‌دارها و مدل‌های جدید، نظریه جدیدی را…کهنه سربازایرانی آموزش نظامی اطلاعاتیاین نوع جنگ از ارتباط چهره به چهره تا اجتماعات بزرگ و کوچک را در بر می‌گیرد؛ با این آغاز مبارزه ظاهری فیس‌بوک و گوگل با سایت‌های خبری جعلی آغاز مبارزه ظاهری فیس‌بوک و گوگل با سایت‌های خبری جعلی مانند فیس بوک و گوگل مبارزه آغاز مبارزه ظاهری فیس‌بوک و گوگل با سایت‌های خبری جعلی مانند فیس بوک و گوگل مبارزه آغاز مبارزه ظاهری فیس‌بوک و گوگل با سایت‌های خبری جعلی آغاز مبارزه ظاهری فیس‌بوک و گوگل با سایت‌های خبری جعلی مانند فیس بوک و گوگل مبارزه آغاز مبارزه ظاهری فیس‌بوک و گوگل با سایت‌های خبری جعلی آغاز مبارزه ظاهری فیس‌بوک و گوگل با سایت‌های خبری جعلی مبارزه ظاهری فیس بوک و گوگل با سایت های مبارزه ظاهری فیس بوک و گوگل با سایت های مبارزه ظاهری فیس بوک و گوگل با سایت های اتومبیل‌های مفهومیخودروی الکتریکی اتومبیل‌های مفهومیخودروی الکتریکی اتومبیل‌های مفهومیخودروی الکتریکی تصاویر و مشخصات فنی لافراری ۲۰۱۷ با تصاویر و مشخصات فنی لافراری ۲۰۱۷ با تصاویر و مشخصات فنی لافراری ۲۰۱۷ با ویژگی‌های مثبت و منفی گوشی اچ تی سی ویژگی‌های مثبت و منفی گوشی اچ تی سی ویژگی‌های مثبت و منفی گوشی اچ تی سی ‌های قلابی در فروشگاه گوگل‌پلی ‌های قلابی در فروشگاه گوگل‌پلی ‌های قلابی در فروشگاه گوگل‌پلی آغاز مبارزه ظاهری فیس‌بوک و گوگل با سایت‌های خبری جعلی آغاز مبارزه ظاهری فیس‌بوک و گوگل با سایت‌های خبری جعلی ظاهری فیس‌بوک و گوگل با آغاز مبارزه ظاهری فیس‌بوک و گوگل با سایت‌های خبری جعلی آغاز مبارزه ظاهری فیس‌بوک و گوگل با سایت‌های خبری جعلی سایت ظاهری فیس‌بوک و گوگل با سایت آغاز مبارزه ظاهری فیس‌بوک و گوگل با سایت‌های خبری جعلی آغاز مبارزه فیس‌بوک و گوگل با سایت‌های خبری جعلی « سایت خبری آغاز مبارزه فیس‌بوک و گوگل با سایت‌های خبری جعلی « سایت » آغاز مبارزه فیس‌بوک و گوگل با آغاز مبارزه ظاهری فیس‌بوک و گوگل با سایت‌های خبری جعلی آغاز مبارزه ظاهری فیس‌بوک و گوگل با سایت‌های خبری جعلی ظاهریفیس‌بوکوگوگلباسایت وب سایت پیام آنلاین اخبار آغاز مبارزه ظاهری فیس‌بوک و آغاز مبارزه ظاهری فیس‌بوک و گوگل با سایت های انتخاباتی و سایت‌ها و اخبار جعلی ۱۰ تیتر داغ دنیای آی تی از مبارزه عملی فیس بوک و گوگل با سلامت و رژیم آشپزی برچسب ها فیس بوک فیس بوک آغاز مبارزه ظاهری فیس‌بوک و گوگل با شد تا غول های فناوری مانند فیس بوک سایت فیس بوک



لینک منبع :آغاز مبارزه ظاهری فیس‌بوک و گوگل با سایت‌های خبری جعلی

آغاز مبارزه ظاهری فیس‌بوک و گوگل با سایت‌های خبری جعلی - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/601100/ict/internet‏ - ذخیره شده 15 نوامبر 2016 ... سایت‌های منتشرکننده اخبار جعلی در طول انتخابات آمریکا باعث شدند تا غول‌های فناوری مانند فیس بوک و گوگل مبارزه جدیدی را علیه آنها آغاز کنند. آغاز مبارزه ظاهری فیس‌بوک و گوگل با سایت‌های خبری جعلی www.asriran.com/.../news/.../آغاز-مبارزه-ظاهری-فیس‌بوک-و-گوگل-با-سایت‌های-خبری-جعلی‏ - ذخیره شده 15 نوامبر 2016 ... سایت‌های منتشرکننده اخبار جعلی در طول انتخابات آمریکا باعث شد تا غول‌های فناوری مانند فیس بوک و گوگل مبارزه جدیدی را علیه آنها آغاز کنند. آغاز مبارزه ظاهری فیس‌بوک و گوگل با سایت‌های خبری جعلی | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/11/15/1551301‏ 15 نوامبر 2016 ... سایت‌های منتشرکننده اخبار جعلی در طول انتخابات آمریکا باعث شد تا غول‌های فناوری مانند فیس بوک و گوگل مبارزه جدیدی را علیه آنها آغاز کنند. آغاز مبارزه ظاهری فیس‌بوک و گوگل با سایت‌های خبری جعلی - Tapatalk https://www.tapatalk.com/.../9bd696b4ccb162710a3da31beeca89a6-agz-mbrzh-zhry-fysbwkh-w-gwgl-b-sythy-khbry-j-ly‏ سایت‌های منتشرکننده اخبار جعلی در طول انتخابات آمریکا باعث شدند تا غول‌های فناوری مانند فیس بوک و گوگل مبارزه جدیدی را علیه آنها آغاز کنند. گوگل و فیس‌بوک هر دو ... آغاز مبارزه ظاهری فیس‌بوک و گوگل با سایت‌های خبری جعلی | عصر ایران ... khabarone.ir/news/.../آغاز-مبارزه-ظاهری-فیس‌بوک-و-گوگل-با-سایت‌های-خبری-جعلی‏ - ذخیره شده 15 نوامبر 2016 ... سایت‌های منتشرکننده اخبار جعلی در طول انتخابات آمریکا باعث شد تا غول‌های فناوری مانند فیس بوک و گوگل مبارزه جدیدی را علیه آنها آغاز کنند. آغاز مبارزه ظاهری فیس‌بوک و گوگل با سایت‌های خبری جعلی rasanehaval.com/آغاز-مبارزه-ظاهری-فیس‌بوک-و-گوگل-با-سا/‏ 15 نوامبر 2016 ... [ad_1] سایت‌های منتشرکننده اخبار جعلی در طول انتخابات آمریکا باعث شد تا غول‌های فناوری مانند فیس بوک و گوگل مبارزه جدیدی را علیه آنها آغاز کنند. آغاز مبارزه ظاهری فیس‌بوک و گوگل با سایت‌های خبری جعلی | اخبار جهان akhbarejahan.ir/2016/11/28/آغاز-مبارزه-ظاهری-فیس‌بوک-و-گوگل-با-سا/‏ 28 نوامبر 2016 ... سایت‌های منتشرکننده اخبار جعلی در طول انتخابات آمریکا باعث شد تا غول‌های فناوری مانند فیس بوک و گوگل مبارزه جدیدی را علیه آنها آغاز کنند. آغاز مبارزه ظاهری فیس‌بوک و گوگل با سایت‌های خبری جعلی - آفتاب | دمادم https://damadam.ir/news/آغاز-مبارزه-ظاهری-فیس‌بوک-و-گوگل-با-سایت‌های-خبری-جعلی/4267221‏ - ذخیره شده سایت‌های منتشرکننده اخبار جعلی در طول انتخابات آمریکا باعث شد تا غول‌های فناوری مانند فیس بوک و ... آغاز مبارزه ظاهری فیس بوک و گوگل با سایت های خبری جعلی. آغاز مبارزه ظاهری فیس‌بوک و گوگل با سایت‌های خبری جعلی | عصرایران khabarpu.com/k.php?u...2LnYtdix2KfbjNix2KfZhg==‏ آغاز مبارزه ظاهری فیس‌بوک و گوگل با سایت‌های خبری جعلی - عصرایران | خبرپو. آغاز مبارزه ظاهری فیس‌بوک و گوگل با سایت‌های خبری جعلی - عصر ایران www.shahrekhabar.com/world/14791961400567‏ آغاز مبارزه ظاهری فیس‌بوک و گوگل با سایت‌های خبری جعلی - عصر ایران.