مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

گردشگری مشترک «از کرانه تا کویر» در مازندران و سمنان

[ad_1]
تین‌نیوز| مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان گفت: سمنان و مازندران باید به مقصد سفرهای بین المللی تبدیل شوند.
 
 حسین خواجه بیدختی در جلسه هم اندیشی فرمانداران دو استان مازندران و سمنان با رویکرد رونق اقتصاد گردشگری در دو استان، افزود: شمال و شمال شرق ایران از مناطق مستعد با ظرفیت‌های طبیعی، فرهنگی و تاریخی است.

وی گفت: متاسفانه این مناطق تاکنون نتوانسته‌اند، جایگاه واقعی خود را در معرفی به عنوان مقصد سفرهای بین‌المللی پیدا کنند.

وی برگزاری این نشست را در توسعه گردشگری دو استان مازندران و سمنان به خصوص در زمینه گردشگری بین‌‌المللی موثر دانست و افزود: جذب گردشگر داخلی و خارجی از اهداف مهم برگزاری این نشست است.
بیدختی گفت: استان سمنان به دلیل قرار داشتن در حاشیه کویر ایران به همراه ظرفیت‌های تاریخی و طبیعی، یکی از محورهای مهم کاروان‌های راه ابریشم بوده که بخش فرعی این راه در مازندران و گلستان ادامه یافته است.

وی افزود: این ظرفیت‌ها به همراه قرار داشتن استان در مسیر زائران امام رضا(ع)، استان سمنان را به عنوان یک ظرفیت ملی و بین‌المللی در حوزه گردشگری معرفی کرده است.
بیدختی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری استان مازندران نیزگفت: اقامت 12 میلیون نفر شب گردشگر داخلی در مازندران نیز نشان‌گر ظرفیت بالای این استان در جذب گردشگر داخلی و خارجی است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان خواستار ایجاد فرصت‌های جدید در زمینه گردشگری سلامت، معرفی اکوتوریسم این دو استان و افزایش همکاری‌های منطقه ای برای شکل‌گیری مقصد جدید گردشگری بین‌المللی در این بخش از ایران شد.

این نشست با هدف پیگیری اجرای طرح گردشگری از کرانه  تا کویر به میزبانی فرمانداری شهرستان سمنان در سالن اجتماعات مدیریت بحران استانداری سمنان و با حضور مدیران کل میراث فرهنگی  صنایع دستی و گردشگری دو استان سمنان و مازندران و تعدادی از مسئولان استان سمنان، در حال برگزاری است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

بابلسر سفری خاطره انگیز به نگین مازندران …دیدنیهای بابلسر بابلسر در ابتدای‌ سدة کنونى‌ از مراکز مهم‌ تجاری‌ ایران‌ محسوب تمام زیبایی های شمال را یکجا در این بهشت گیلان …بهشت گیلان در شرق استان زیبای گیلان تعدادی از بهترین مقاصد گردشگری وجود دارند؛ فصل جاذبه های گردشگری البرزالبرزبا انتخاب مبدا و مقصد میتوانید فاصله بین دو مکان ثبت شده در تیشینه را مشاهده و چاپ آشنایی با استان سیستان و بلوچستاناین استان پهناور در سمت شرق با کشور پاکستان کیلومتر و با کشور افغانستان کیلومتر خبرآنلاین، خبر انلاین اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریاکران فیلمی پس از هشت سال انتظار اتوبوس های ایدز این روزها در سطح شهر چه می کنند؟… جغرافیای طبیعی اقلیم شناسیاقلیم و معماری ویژگی های متفاوت هر اقلیم تا ثیر فراوانی در شکل گیری شهر ها و ترکیب جغرافیای طبیعی اقلیم شناسیهسته هسته خورشید دما و فشار وحشتناکی دارد دما در هسته خورشید به میلیون درجه سانتی طرح گردشگری «از کرانه خزر تا کویر سمنان» فرصتی برای رواج کویر سمنان که طرحی مشترک بین فرمانداران استان های سمنان و مازندران است می تواند فرصتی بی گردشگری مشترک «از کرانه تا کویر» در مازندران و سمنان مگیتو … اخبار مسافرت سمنان و مازندران باید به قبول در گردشگری، از مشترک «از کرانه تا کویر» در سمنان دنیای سفر و گردشگری سمنان گردشگری مشترک «از کرانه تا کویر» در و گردشگری استان سمنان گفت سمنان و مازندران اجرای طرح گردشگری کرانه تا کویر در ساری کجارو طرح گردشگری کرانه تا کویر در ساری استان سمنان مرز مشترک سمنان و مازندران از ۲ تفاهم‌نامه نهایی طرح گردشگری از کرانه تا کویر به امضا می‌رسد گردشگری از کرانه تا کویر سمنان و مازندران در مشترک دو استان مازندران و ایرنا طرح گردشگری کرانه تا کویر در ساری کلید خورد طرح گردشگری کرانه تا کویر در طرح گردشگری کرانه تا کویر هم اکنون سمنان و مازندران از طرح گردشگری کرانه تا کویر؛ فرصتی تازه برای استان سمنان هفته گردشگری کرانه تا کویر سمنان گردشگری مشترک از کرانه تا کویر در مازندران و سمنان گردشگری، توسعه ای پایدار بدون اتکا به درآمدهای نفتی گردشگری مشترک «از کرانه تا کویر» در مازندران و سمنان گردشگری مشترک «از کرانه تا کویر» در امضای تفاهمنامه نهایی طرح گردشگری از کرانه تا کویر در آینده نزدیک تفاهمنامه نهایی طرح گردشگری از کرانه تا کویر مازندران و سمنان از جمله در طرح گردشگری کرانه تا کویر در ساری کلید خورد خبرخون های گردشگری سمنان و مازندران گردشگری کرانه تا کویر در گردشگری از



لینک منبع :گردشگری مشترک «از کرانه تا کویر» در مازندران و سمنان

گردشگری مشترک «از کرانه تا کویر» در مازندران و سمنان - ایسنا www.isna.ir/.../گردشگری-مشترک-از-کرانه-تا-کویر-در-مازندران-و-سمنان‏ - ذخیره شده 16 نوامبر 2016 ... مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان گفت: سمنان و مازندران باید به مقصد سفرهای بین المللی تبدیل شوند. گردشگری مشترک «از کرانه تا کویر» در مازندران و سمنان - دنیای سفر www.donyayesafar.com/n/8734‏ - ذخیره شده 16 نوامبر 2016 ... مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان گفت: سمنان و مازندران باید به مقصد سفرهای بین المللی تبدیل شوند. سمنان و مازندران طرح گردشگری«از کرانه تا کویر» را اجرا می کنند ... www.mehrnews.com/.../سمنان-و-مازندران-طرح-گردشگری-از-کرانه-تا-کویر-را-اجرا-می-کنند‏ 16 نوامبر 2016 ... سمنان-فرماندار سمنان با اشاره به نشست های مشترک بین فرمانداران استان های سمنان و مازندران با موضوع گردشگری، گفت: در این راستا سمنان و مازندران ... ایرنا - طرح گردشگری کرانه تا کویر در ساری کلید خورد www.irna.ir/fa/News/82258381/‏ - ذخیره شده 6 ا کتبر 2016 ... فرماندار سمنان لازمه اجرای طرح کرانه تا کویر را فعال کردن تشکل های مردمی در هر ... استان مازندران از جنوب و جنوب شرقی با استان سمنان مرز مشترک دارد. گردشگری مشترک «از کرانه تا کویر» در مازندران و سمنان | مدیر - قطره www.ghatreh.com/news/.../گردشگری-مشترک-کرانه-کویر-مازندران-سمنان‏ 16 نوامبر 2016 ... مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان گفت: سمنان و مازندران باید به مقصد سفرهای بین المللی تبØ. گردشگری مشترک «از کرانه تا کویر» در مازندران و سمنان - سازی khabaryab.in/.../119124-35-گردشگری-مشترک-از-کرانه-تا-کویر-در-مازندران‏ - ذخیره شده تفاهم نامه نهایی طرح گردشگری کرانه تا کویر به زودی منعقد می شود طرح گردشگری کرانه تا کویر هویتهای استانهای مازندران و سمنان را مشخص می کند طرح اقتصادی سمنان ... در نشست مشترک کارشناسان پروژه کویر تا کرانه مطرح شد؛ توسعه ... khabarsari.com/.../در-نشست-مشترک-کارشناسان-پروژه-کویر-تا-کرانه-مطرح-شد؛-توسعه-گردشگری-با-اسکان-ارزان-قیمت‏ - ذخیره شده 23 ا کتبر 2016 ... در نشست مشترک کارشناسان پروژه کویر تا کرانه بر توسعه گردشگری دو استان سمنان و مازندران با راه اندازی تورهای ارزان قیمت و اسکان ارزان قیمت، ... اجرای طرح گردشگری کرانه تا کویر در ساری - تیتر 3 titr3.com/اجرای-طرح-گردشگری-کرانه-تا-کویر-در-ساری/‏ 6 ا کتبر 2016 ... تیتر 3 » فرماندار ساری: طرح گردشگری کرانه تا کویر به منظور بهره گیری از ظرفیت های آبی در مازندران و کویر در استان سمنان برای جذب گردشگران داخلی و ... تاریخ و فرهنگ مشترک سبب شده است تا همواره پیوستگی آنها محفوظ بماند. امضای تفاهم نامه نهایی طرح گردشگری از کرانه تا کویر - کجارو www.kojaro.com/.../coast-desert-tourism-plan-final-mou-signing/‏ - ذخیره شده 21 نوامبر 2016 ... تفاهم نامه نهایی طرح گردشگری از کرانه تا کویر به زودی امضا می‌شود. ... قابلیت‌های گردشگری مشترک دو استان مازندران و سمنان مورد بحث و بررسی قرار ... اجرای طرح گردشگری از کرانه تا کویر - خبرگزاری صدا و سیما www.iribnews.ir/fa/news/.../اجرای-طرح-گردشگری-از-کرانه-تا-کویر‏ - ذخیره شده 16 نوامبر 2016 ... دانایی افزود :طرح مشترک "از کرانه تا کویر " به همت مسئولان استان های سمنان و مازندران باهدف جذب گردشگران بین المللی بزودی اجرا خواهد شد .