مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

افزودن ردیف اعداد به بالای کیبورد گوگل در گوشی‌های اندروید

[ad_1]

اگر شما نیز به مانند بسیاری از کاربران اندروید از کیبورد گوگل به عنوان صفحه‌کلید پیش‌فرض گوشی یا تبلت خود استفاده می‌کنید حتماْ می‌دانید که برای تایپ اعداد نیاز است که کلید مخصوص اعداد را لمس کرده و از پد اعداد برای تایپ عدد استفاده کنید. اما دیگر نیازی به این کار نیست، چرا که می‌توانید با استفاده از این ترفند به آسانی ردیف اعداد را به بالای صفحه‌کلید اضافه کنید. هم‌اکنون به معرفی این ترفند می‌پردازیم.

 

ابتدا وارد Settings و بخش Language & Input شوید.
 

 

اکنون در زیر قسمت Input Method، گزینه‌ی Google Keyboard را لمس کنید.

 

 

این کار صفحه‌ی تنظیمات کیبورد گوگل را باز می‌کند. اکنون Preferences را لمس کنید. لازم به ذکر است در برخی از دستگاه‌ها نیاز است که به جای Preferences، گزینه‌ی Appearance & Layouts را لمس کنید.

 

 

در مرحله‌ی بعد Custom input styles را انتخاب کنید.

 

 

حالا آیکن به‌علاوه را لمس نمایید.

 

 

سپس (ترفندستان) در قسمت Language زبان دلخواه خود را انتخاب کرده و در قسمت Layout، گزینه‌ی PC را انتخاب کنید و دکمه‌ی Add را لمس کنید.

 

 

اکنون از شما در خصوص فعال‌سازی این چینش جدید سوال می‌شود که بایستی Enable را انتخاب کنید.

 

 

در صفحه‌ی بعدی Use system language را غیرفعال کرده و چینش جدید خود که به (PC) ختم می‌شود را فعال نمایید و دیگر موارد را غیرفعال کنید.

 

 

اکنون این چینش جدید صفحه‌کلید گوگل که با ردیف اعداد در بالای آن همراه است برای شما فعال شده است.

 

برای بازگردانی به حالت اولیه نیز کافی است به Settings -> Language & Input -> Google Keyboard -> Languages مراجعه کرده و Use system language را فعال کنید.

 

Kasra
Kasra

کسری مقبلی؛ موسس و مدیر ارشد اجرایی ترفندستان. علاقه‌مند به فناوری و ترفندهای فناوری!


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

نحوه‌ی آزمایش سالم بودن حس‌گرها در گوشی‌های اندرویدانواع سنسورها در گوشی‌های هوشمند اندروید حافظه‌ی دستگاه اندروید شما چقدر است؟چگونه اعداد در فارسی می شود؟شاید شما هم با انگلیسی ماندن اعداد در هنگام تایپ فارسی مشکل دارید، اینجا مشکل ترفندستان مرجع ترفندهای فناوریافزودن ردیف اعداد به بالای کیبورد گوگل در گوشی‌های اندرویدحل مشکل پرش صفحه‌ی مانیتورکلیه حقوق مادی و معنوی مربوط و متعلق به وب سایت ترفندستان است برداشت مطالب در نشریات افزودن ردیف اعداد به بالای کیبورد گوگل در گوشی‌های اندروید فناوریموبایل،لپ کیبورد گوگل گوشی‌های اندروید اگر شما نیز به مانند بسیاری از کاربران اندروید از کیبورد گوگل افزودن ردیف اعداد به بالای کیبورد گوگل در گوشی‌های اندروید افزودن ردیف اعداد به بالای کیبورد کیبورد گوگل گوشی‌های به بالای کیبورد گوگل در افزودن ردیف اعداد به بالای کیبورد گوگل در گوشی‌های اندروید افزودن ردیف اعداد به بالای کیبورد گوگل افزودن ردیف اعداد به بالای کیبورد گوگل افزودن ردیف اعداد به بالای کیبورد گوگل افزودن ردیف اعداد به بالای کیبورد گوگل افزودن ردیف اعداد به بالای کیبورد گوگل افزودن ردیف اعداد به بالای کیبورد گوگل کیبورد گوگل کیبورد گوگل برای اندروید کیبورد گوگل کیبورد گوگل برای اندروید کیبورد گوگل کیبورد گوگل برای اندروید کیبورد گوگل کیبورد گوگل برای اندروید کیبورد گوگل کیبورد گوگل برای اندروید کیبورد گوگل کیبورد گوگل برای اندروید افزودن ردیف اعداد به بالای کیبورد گوگل در گوشی‌های اندروید افزودن ردیف اعداد به بالای کیبورد گوگل در گوشی‌های اندروید افزودنردیفاعدادبالای افزودن ردیف اعداد به بالای کیبورد گوگل در گوشی‌های به بالای کیبورد گوگل در افزودن ردیف اعداد به بالای کیبورد گوگل در گوشی‌های اندروید افزودن ردیف اعداد به بالای کیبورد گوگل در افزودن ردیف اعداد به گوگل گوشی‌های اندروید افزودن ردیف اعداد به بالای کیبورد گوگل در گوشی‌های اندروید افزودنردیفاعدادبه کیبورد گوگل گوشی‌های اندروید اگر شما نیز به مانند که برای تایپ اعداد نیاز است چگونه ردیف اعداد بالای کیبورد گوگل را در گوشی‌های اندروید ردیفاعدادبالای کیبورد گوگل در گوشی های اندروید چگونه می توانیم اعداد بالای کیبورد گوگل افزودن ردیف افزودن ردیف اعداد به بالای کیبورد گوگل در گوشی‌های اندروید اگر شما نیز به مانند بسیاری از کاربران اندروید از کیبورد گوگل به عنوان صفحه عضویت در اضافه کردن ردیف اعداد به بالای کیبورد شرکت گوگل در موبایلهای … تبلت و موبایل افزودن ردیف اعداد به بالای کیبورد گوگل در گوشی های اندروید  تصویر و عکس شماره ⇩ کیبورد انجمن راسخون افزودن ردیف اعداد به بالای کیبورد گوگل در گوشی قلب نوجوان، همچون زمین ناکشته است که هرچه در آن افکنده برنامه های شبکه‌های افزودن ردیف اعداد به بالای کیبورد گوگل در گوشی‌های اندروید در زمینه های اطلاعات دارویی،اطلاعات بیمارستان و پزشکان و همچنین مقالاتی در زمینه های



لینک منبع :افزودن ردیف اعداد به بالای کیبورد گوگل در گوشی‌های اندروید

افزودن ردیف اعداد به بالای کیبورد گوگل در گوشی‌های اندروید https://www.tarfandestan.com/.../numbers-row-google-keyboard-android.html‏ - ذخیره شده 16 نوامبر 2016 ... اگر شما نیز به مانند بسیاری از کاربران اندروید از کیبورد گوگل به عنوان صفحه‌کلید پیش‌فرض گوشی یا تبلت خود استفاده می‌کنید حتماً می‌دانید ... افزودن ردیف اعداد به بالای کیبورد گوگل در گوشی اندروید - آپارات www.aparat.com/.../افزودن_ردیف_اعداد_به_بالای_کیبورد_گوگل_در_گوشی‏ - ذخیره شده 16 نوامبر 2016 ... ترفندستان اگر شما نیز از کیبورد گوگل به عنوان صفحه کلید پیش فرض گوشی یا تبلت خود استفاده می کنید حتماْ می دانید که برای تایپ اعداد ... افزودن ردیف اعداد به بالای کیبورد گوگل در گوشی‌های اندروید - YouTube ► 1:19https://www.youtube.com/watch?v=CKYioK6s-eo 16 نوامبر 2016 - 1 دقیقه - بارگذاری توسطTarfandestan اگر شما نیز به مانند بسیاری از کاربران اندروید از کیبورد گوگل به عنوان صفحه‌کلید پیش‌فرض گوشی یا تبلت خود استفاده می‌کنید حتماْ می‌دانید ... اضافه کردن ردیف اعداد به بالای صفحه کلید اندروید - سایت خبری ... www.tabnak.ir/.../اضافه-کردن-ردیف-اعداد-به-بالای-صفحه-کلید-اندروید‏ - ذخیره شده 28 دسامبر 2014 ... برای اضافه کردن اعداد به صفحه کلید اندروید این اقدامات را انجام دهید؛ ... فعال است ( البته اگر صفحه کلید ثانویه‌ای ‌روی گوشی خود نصب نکرده باشید). افزودن ردیف اعداد به بالای کیبورد گوگل در گوشی های اندروید - تی نیوز tnews.ir/news/0a8878035810.html‏ 15 ژانویه 2017 ... خبرگزاری آریا - کیبورد گوگل گوشی های اندروید اگر شما نیز به مانند بسیاری از کاربران اندروید از کیبورد گوگل به عنوان صفحه کلید پیش فرض ... افزودن ردیف اعداد به بالای کیبورد گوگل در گوشی های اندروید - جوان ... khabarfarsi.com/u/28482138‏ 22 نوامبر 2016 ... افزودن ردیف اعداد به بالای کیبورد گوگل در گوشی های اندروید. سرویس فناوری جوان ایرانی : کیبورد گوگل گوشی های اندروید اگر شما نیز به مانند ... افزودن ردیف اعداد به بالای کیبورد گوگل در گوشی اندروید - فیلم - فیلم www.akairan.com/filme/fiction.../film201611224283799953.html‏ - ذخیره شده 16 نوامبر 2016 ... ترفندستان اگر شما نیز از کیبورد گوگل به عنوان صفحه کلید پیش فرض گوشی یا تبلت خود استفاده می کنید حتماْ می دانید که برای تایپ اعداد ... سرباز دین - افزودن ردیف اعداد به بالای کیبورد گوگل در گوشی‌های اندروید jondallah.blogfa.com/post/32‏ - ذخیره شده ابتدا وارد Settings و بخش Language & Input شوید. اکنون در زیر قسمت Input Method، گزینه‌ی Google Keyboard را لمس کنید. این کار صفحه‌ی تنظیمات کیبورد ... چگونه در گوشی های هوشمند اندرویدی به بالای کیبورد ردیف اعداد اضافه ... www.gooshishop.com/.../چگونه-در-گوشی-های-هوشمند-اندرویدی-به-بالای-کیبورد-ردیف-اعداد-اضافه-کنیم‏ - ذخیره شده 7 دسامبر 2016 ... اندروید | گوشی | ترفند | آموزش | اپلیکیشن کیبورد | کیبورد | کیبورد گوگل | اضافه کردن عدد به کیبورد | ترفند اندروید | اضافه کردن اعداد به ... افزودن ردیف اعداد به بالای کیبورد گوگل در گوشی‌های اندروید | esworld www.esworld.ir/.../افزودن-ردیف-اعداد-به-بالای-کیبورد-گوگل/‏ - ذخیره شده 16 نوامبر 2016 ... اگر شما نیز به مانند بسیاری از کاربران اندروید از کیبورد گوگل به عنوان صفحه‌کلید پیش‌فرض گوشی یا تبلت خود استفاده می‌کنید حتماً می‌دانید ...