مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ابتکار صدای منتقدین خود در شبکه‌های اجتماعی را هم خفه کرد +عکس

[ad_1]

به گزارش مشرق، در حالی که مردم تهران و چند کلانشهر دیگر کشورمان این روزها با آلودگی هوا دست و پنجه نرم می‌کنند، رئیس سازمان محیط زیست ترجیح داده آن را یک موضوع طبیعی جلوه دهد و در کانال تلگرامی خود می‌نویسد نام این پدیده وارونگی دماست!

وارونگی دما یا وارونگی سیاست‌ها؛ به هر حال این روزها هوای شهرهای کشور خاکستری شده است و آنچه مردم انتظار داشتند این بود که اگر راهکاری داده نمی‌شود حداقل رئیس محیط زیست که متولی این موضوع در کشور است و لقب «قهرمان زمین» را هم یدک می‌کشد مردم را تنها نگذارد اما متأسفانه اینگونه نشد.


ابتکار ترجیح داد در این روزهای آلوده به مراکش سفر کند تا دست به دامان جوامع بین‌المللی شود شاید نهادی دلش سوخت و برای محیط زیستمان کاری کرد. شاید هم سیاست‌های سبز خانم رئیس با این هوای خاکستری سازگار نبوده که ترجیح داده این روزهای خاکستری را نبیند.


ابتکار که این روزها عملکردش مورد انتقاد بسیاری از کارشناسان و فعالان محیط زیست و مورد انتقاد مردم قرار گرفته این بار ترجیح داد چشمهایش را بر روی انتقادها هم ببندد. او که این روزها سرخوش از استقبال بان کی مون است نخواسته کام خود را با انتقادها تلخ کند و بخش نظرات اینستاگرامش را بسته تا مبادا خاطرش مکدر و سفرش بوی دود بگیرد.

 ابتکار صدای منتقدین خود در شبکه‌های اجتماعی را هم خفه کرد +عکس

این هم تدبیر جدید معاون رئیس جمهور برای حذف منتقدان! در دولتی که رئیس جمهورش در اظهاراتی می‌گوید نباید قلم‌ها را شکست و دهان‌ها را بست و ...


با این اوصاف باید به مردم گفت سکوت کنید و تنها دعا کنید باران ببارد شاید فرجی شود و امیدی به دولت نیست چرا که بانوی سبزپوشش دغدغه‌های دیگری دارد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

روایت شاعران جوان و نوگرا از استکبار ستیزی و ماجرای روایتشاعرانجوانوعادل آذر مدیرعامل بانک ملت حقوق نجومی خود را پس نداد ۱۰ نجومی‌بگیر حقوق نامتعارف تبارشناسی مخالفان مرگ بر آمریکا در ایران …تبارشناسیمخالفانکمتر از دو سال بعد از آن واقعه رئیس جمهور آمریکا آقای ویل راجرز را آورد و بهش مدال توهین به نظام و رهبری مبارز کلیپشبکه ماهواره ای امام حسینع یکی از شبکه های صادق شیرازی است که سابقه حمایت از فتنه ۸۸ بررسی ادعاهای پرهیاهوی حافظ ناظری موسیقی …بیتا یاری اشاره هشتم شهریور ماه در مقدمه یادداشت حافظ ناظری که در روزنامه شرق منتشر ترجمه محمد قاسم آسمایی تلک خرس یا حقایق پشت پردۀ جنگ در افغانستان نوشته محمد یوسف دانلود سریال دورهمی با کیفیت عالیدانلودسریالدورهمیدانلود سریال دورهمی دانلود مجموعه دورهمی سریال مهران مدیری دانلود رایگان سریال مصاحبه ها مصاحبههافردیانا ظریفه ـ طبیب زاده بانو فردیانا در شهر کابل زاده شده ، در انجنیری ساختمان الف ابتکار صدای منتقدین خود در شبکه‌های اجتماعی را هم خفه ابتکار صدای منتقدین خود در شبکه‌های اجتماعی را هم خفه کرد عکس در شبکه های اجتماعی را هم ابتکار صدای منتقدین خود در شبکه های اجتماعی را هم خفه کرد عکس در شبکه های اجتماعی را هم ابتکار صدای منتقدین خود در شبکه های اجتماعی را هم خفه کرد عکس اطلاعات روز ابتکار صدای منتقدین را خفه کردعکس خود در شبکه های اجتماعی در شبکه های اجتماعی را هم صدای منتقدین را خفه کرد ابتکار صدای منتقدین خود در شبکه‌های اجتماعی را هم خفه کرد عکس خود در شبکه های اجتماعی را هم خفه کرد خود در شبکه های اجتماعی را هم خفه کرد خود در شبکه های اجتماعی را هم خفه کرد خود در شبکه های اجتماعی را هم خفه کرد خود در شبکه های اجتماعی را هم خفه کرد خود در شبکه های اجتماعی را هم خفه کرد را پوشش داده اند را در ادامه مشاهده می را پوشش داده اند را در ادامه مشاهده می را پوشش داده اند را در ادامه مشاهده می را پوشش داده اند را در ادامه مشاهده می را پوشش داده اند را در ادامه مشاهده می را پوشش داده اند را در ادامه مشاهده می ابتکار صدای منتقدین خود در شبکه‌های اجتماعی را هم خفه کرد عکس ابتکار صدای منتقدین خود در شبکه‌های اجتماعی را خفه کرد عکس در شبکه های اجتماعی را هم ابتکار صدای منتقدین خود در شبکه‌های اجتماعی را خفه کرد عکس ابتکار صدای منتقدین خود در شبکه‌های اجتماعی را هم خفه کرد ابتکار صدای منتقدین خود در شبکه‌های اجتماعی را هم خفه کرد در شبکه های اجتماعی را هم تهران فرداابتکار صدای منتقدین خود در شبکه‌های اجتماعی را هم را هم خفه کرد عکس خود در شبکه های اجتماعی را هم ابتکار صدای منتقدین خود در ابتکار صدای منتقدین خود در شبکه های اجتماعی را هم خفه کرد خانه ابتکار صدای منتقدین خود در شبکه های اجتماعی را هم خفه کرد را هم خفه کرد عکس ابتکار صدای منتقدین خود در شبکه‌های اجتماعی را هم خفه کرد عکس منتقدین خود در شبکه های را نیز مسدود کرد خود در شبکه های اجتماعی را هم پایگاه خبری تحلیلی هنگام نیوز نسخه چاپی ابتکار صدای ابتکار صدای منتقدین خود در شبکه‌های اجتماعی را هم خفه کرد عکس در شبکه های اجتماعی را هم شوخی‌های جالب شبکه‌های اجتماعی واضح ابتکار صدای منتقدین خود ابتکار صدای منتقدین خود در شبکه‌های اجتماعی را هم خفه کرد عکس



لینک منبع :ابتکار صدای منتقدین خود در شبکه‌های اجتماعی را هم خفه کرد +عکس

ابتکار صدای منتقدین خود در شبکه‌های اجتماعی را هم خفه کرد +عکس ... www.mashreghnews.ir/.../ابتکار-صدای-منتقدین-خود-در-شبکه-های-اجتماعی-را-هم-خفه-کرد-عکس‏ - ذخیره شده 16 نوامبر 2016 ... رئیس سازمان محیط زیست که در روزهای اوج آلودگی هوای تهران ترجیح داده آن را نادیده گرفته و به مراکش سفر کند، در اقدامی، بخش نظرات صفحه ... ابتکار صدای منتقدین خود در شبکه‌های اجتماعی را هم خفه کرد +عکس payeshonline.com/.../ابتکار-صدای-منتقدین-خود-شبکه‌های-اجتماعی-را-خفه-کرد-+عکس‏ 17 نوامبر 2016 ... رئیس سازمان محیط زیست که در روزهای اوج آلودگی هوای تهران ترجیح داده آن را نادیده گرفته و به مراکش سفر کند، در اقدامی، بخش نظرات صفحه ... الف - ابتکار صدای منتقدین خود در شبکه‌های اجتماعی را هم خفه کرد+ عکس alef.ir/vdcdfo0onyt0f56.2a2y.html?414719‏ - ذخیره شده 16 نوامبر 2016 ... رئیس سازمان محیط زیست که در روزهای اوج آلودگی هوای تهران ترجیح داده آن را نادیده گرفته و به مراکش سفر ... ابتکار صدای منتقدین خود در شبکه‌های اجتماعی را هم خفه کرد +عکس - دمادم https://damadam.ir/.../ابتکار-صدای-منتقدین-خود-در-شبکه‌های-اجتماعی-را-هم-خفه-کرد-عکس/4290194‏ - ذخیره شده ابتکار صدای منتقدین خود در شبکه های اجتماعی را هم خفه کرد +عکس. رئیس سازمان محیط زیست که در روزهای اوج آلودگی هوای تهران ترجیح داده آن را نادیده گرفته و به ... ابتکار صدای منتقدین خود در شبکه های اجتماعی را هم خفه کرد+ عکس - قطره www.ghatreh.com/.../ابتکار-صدای-منتقدین-خود-شبکه-های-اجتماعی-خفه-کرد-عکس‏ 17 نوامبر 2016 ... رییس سازمان محیط زیست که در روزهای اوج آلودگی هوای تهران ترجیح داده آن را نادیده گرفته و به مراکش سفر کند، در اÙ. ابتکار صدای منتقدین خود در شبکه‌های اجتماعی را هم خفه کرد +عکس www.24khabar.com/.../ابتکار-صدای-منتقدین-خود-در-شبکه‌های-اجتماعی-را-هم-خفه-کرد-عکس/‏ 19 نوامبر 2016 ... وارونگی دما یا وارونگی سیاست‌ها؛ به هر حال این روزها هوای شهرهای کشور خاکستری شده است و آنچه مردم انتظار داشتند این بود که اگر راهکاری داده نمی‌شود ... ابتکار صدای منتقدین خود در شبکه‌های اجتماعی را هم خفه کرد +تصویر ... edalatgolestan.ir/.../37240-ابتکار-صدای-منتقدین-خود-در-شبکه‌های-اجتماعی-را-هم-خفه-کرد-تصویر‏ 16 نوامبر 2016 ... رئیس سازمان محیط زیست که در روزهای اوج آلودگی هوای تهران ترجیح داده آن را نادیده گرفته و به مراکش سفر کند، در اقدامی، بخش نظرات صفحه ... ابتکار صدای منتقدین خود در شبکه‌های اجتماعی را هم خفه کرد +عکس spinews.ir/accident/31011-ابتکار-صدای-منتقدین-خود-در-شبکه-های.html‏ 16 نوامبر 2016 ... رئیس سازمان محیط زیست که در روزهای اوج آلودگی هوای تهران ترجیح داده آن را نادیده گرفته و. ابتکار صدای منتقدین خود در شبکه‌های اجتماعی را هم خفه کرد+ عکس khabaronlines.ir/fa/348017‏ Runtime ErrorRuntime ErrorDescription: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of ... بهداشت و سلامت | پایگاه اطلاع‌رسانی اصولگرایان osoolgerayan.com/category/news/health‏ 17 نوامبر 2016 ... مذاکره‌ با مدیرعامل تأمین اجتماعی برای شرکت در انتخابات نظام پزشکی نشده .... ابتکار صدای منتقدین خود در شبکه‌های اجتماعی را هم خفه کرد+ عکس.