مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سوسیس و کالباس‌ با طعم تاج خروس

[ad_1]

مدیرکل آزمایشگاه‌های مرجع وزارت بهداشت گفت: در بررسی‌های اخیر مشخص شده برخی از سوسیس و کالباس‌های موجود در بازار از بافت‌های غیرمجاز مثل تاج خروس و پوست مرغ تهیه شده‌اند.

به گزارش مشرق،  در رابطه با آلوده شدن و لانه‌گزینی حشرات در فرآورده‌های گوشتی مثل سوسیس و کالباس، گفت: هر فرآورده غذایی که به مدت یک هفته بیرون از یخچال نگهداری شود خراب شدن آن طبیعی است و مواردی وجود داشته که سوسیس و کالباس در شرایط خوبی نگهداری نشده و محلی برای لانه‌گزینی حشرات شده است.

رستگار افزود: بنابراین شرایط نگهداری فرآورده‌های گوشتی مهم است اینکه کجا نگهداری می‌شوند و شرایط تولید محصول چگونه بوده است. بنابراین توصیه‌ای که به مردم داریم این است که از برندهای معتبر استفاده کنند.
 
مدیرکل آزمایشگاه‌های مرجع وزارت بهداشت تصریح کرد: همچنین مواردی وجود داشته که سوسیس و کالباس‌های موجود در بازار قیمت بسیار ارزانی داشته و کیلویی 3 تا 4 هزار تومان به فروش می‌رسیده اما مواد درون آن ناسالم بوده است.
 
وی گفت: اغلب در این فرآورده‌های نامرغوب از بافت‌های غیرمجاز مثل پوست و تاج خروس استفاده شده است.
 
رستگار افزود: متأسفانه مردم به دلیل قیمت پایین این فرآورده‌ها آن را خریداری می‌کنند در حالی که باید فرآورده‌هایی خریداری شود که آرم و نشان سازمان غذا و دارو و پروانه تولید و ساخت داشته باشند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


25 مه 2016 ... خبرگزاری فارس: سوسیس و کالباس با طعم تاج خروس ... سوسیس و کالباسهای موجود در بازار از بافتهای غیرمجاز مثل تاج خروس و پوست مرغ تهیه شدهاند.25 مه 2016 ... سوسیس و کالباس با طعم تاج خروس. سلامت نیوز:مدیرکل آزمایشگاههای مرجع وزارت بهداشت گفت: در بررسیهای اخیر مشخص شده برخی از سوسیس و ...25 مه 2016 ... فارس: حسین رستگار در رابطه با آلوده شدن و لانهگزینی حشرات در فرآوردههای گوشتی مثل سوسیس و کالباس، گفت: هر فرآورده غذایی که به مدت یک هفته ...29 مه 2016 ... مدیرکل آزمایشگاه های مرجع وزارت بهداشت گفت: در بررسی های اخیر مشخص شده برخی از سوسیس و کالباس های موجود در بازار از بافت های غیرمجاز مثل ...28 مه 2016 ... مدیرکل آزمایشگاههای مرجع وزارت بهداشت گفت: در بررسیهای اخیر مشخص شده برخی از سوسیس و کالباسهای موجود در بازار از بافتهای غیرمجاز مثل تاج ...25 مه 2016 ... به گزار شفا آنلاین،حسین رستگار در رابطه با آلوده شدن و لانهگزینی حشرات در فرآوردههای گوشتی مثل سوسیس و کالباس، گفت: هر فرآورده غذایی که ...25 مه 2016 ... اخبار ایران هشدار وزارت بهداشت در مورد فرآورده های گوشتی بی کیفیت سوسیس و کالباس با طعم تاج خروس! خبری|پزشکی و سلامت,خبری|صفحه اول ...سوسیس و کالباس با طعم تاج خروس. روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3774 تاریخ چاپ:1395/03/06 بازدید:506بار کد خبر: DEN-1053920 ...28 مه 2016 ... مدیر کل آزمایشگاه های مرجع سازمان غذا و دارو گفت: سوسیس کالباس هایی که در واحدهای غیر رسمی و زیر پله ای تولید می شوند، به جای گوشت مرغ از بافت ...


کلماتی برای این موضوع

بهداشت، نگهداری و خرید مواد غذاییخراب شدن مواد غذایی با این خطاها هر ماده غذایی نیاز به نگهداری به روش خاص خود دارد تا پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار …پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامتوزارت بهداشت،اخبار سلامت و پزشکی جواب سوالات برنامه آفتابه اندروید جدید گهرجوابسوالاتبرنامهآفتابهبرنامه آفتابه یک برنامه جذاب که بین همه هنوز طرفدار دارد در این مطلب جواب بازی آفتابه خواص میوه و سبزیجات خوراکی که سبب بهبود عمل دستگاه گوارش می شوند جعفری چه فایده هایی به پوست و مو میرساندمرجع صنایع غذایی ایران بانک اطلاعات …روند تولید گلوکوزان همواره از نظر کیفی وهم از نظرکمی رو به رشد بوده و با گسترش تنوع اخباراخبار اجتماعی، اخبار اجتماعی ایران،اخبار اجتماعی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف در محورهای ۱۰ استان کشور



لینک منبع :سوسیس و کالباس‌ با طعم تاج خروس

تصاویر برای سوسیس و کالباس‌ با طعم تاج خروس هشدار مدیرکل آزمایشگاه‌های مرجع وزارت بهداشت: سوسیس و کالباس‌ با طعم ... www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950305000104‏ - ذخیره شده 25 مه 2016 ... خبرگزاری فارس: سوسیس و کالباس‌ با طعم تاج خروس ... سوسیس و کالباس‌های موجود در بازار از بافت‌های غیرمجاز مثل تاج خروس و پوست مرغ تهیه شده‌اند. سوسیس و کالباس با طعم تاج خروس - تبیان article.tebyan.net/321328/سوسیس-و-کالباس-با-طعم-تاج-خروس‏ - ذخیره شده 29 مه 2016 ... مدیرکل آزمایشگاه های مرجع وزارت بهداشت گفت: در بررسی های اخیر مشخص شده برخی از سوسیس و کالباس های موجود در بازار از بافت های غیرمجاز مثل ... سوسیس و کالباس با طعم تاج خروس! - آپارات www.aparat.com/v/.../سوسیس_و_کالباس_با_طعم_تاج_خروس%21‏ - ذخیره شده 25 مه 2016 ... اخبار ایران هشدار وزارت بهداشت در مورد فرآورده های گوشتی بی کیفیت سوسیس و کالباس با طعم تاج خروس! خبری|پزشکی و سلامت,خبری|صفحه اول ... سوسیس و کالباس‌ با طعم تاج خروس! - انتخاب www.entekhab.ir/fa/news/271078/سوسیس-و-کالباس‌-با-طعم-تاج-خروس‏ 25 مه 2016 ... سوسیس و کالباس‌ با طعم تاج خروس! ... شده برخی از سوسیس و کالباس‌های موجود در بازار از بافت‌های غیرمجاز مثل تاج خروس و پوست مرغ تهیه شده‌اند. حافظ نیوز - سوسیس و کالباس‌ با طعم تاج خروس www.hafeznews.ir/fa/doc/news/14109/سوسیس-کالباس-طعم-تاج-خروس‏ 25 مه 2016 ... به گزارش "حافظ نیوز" ، در رابطه با آلوده شدن و لانه‌گزینی حشرات در فرآورده‌های گوشتی مثل سوسیس و کالباس، گفت: هر فرآورده غذایی که به مدت یک ... فیلم: سوسیس و کالباس با طعم تاج خروس! - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../فیلم-سوسیس-و-کالباس-با-طعم-تاج-خروس‏ - ذخیره شده 28 مه 2016 ... مدیرکل آزمایشگاه‌های مرجع وزارت بهداشت گفت: در بررسی‌های اخیر مشخص شده برخی از سوسیس و کالباس‌های موجود در بازار از بافت‌های غیرمجاز مثل تاج ... سوسیس و کالباس‌ با طعم تاج خروس! - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/332656/سوسیس-و-کالباس‌-با-طعم-تاج-خروس‏ 25 مه 2016 ... خبرگزاری فارس: حسین رستگار مدیرکل آزمایشگاه‌های مرجع وزارت بهداشت در رابطه با آلوده شدن و لانه‌گزینی حشرات در فرآورده‌های گوشتی مثل سوسیس ... سوسیس و کالباس با طعم تاج خروس -آکا - آکاایران akairan.com/khanehdari/.../news201653112415379587.html‏ - ذخیره شده حسین رستگار در گفت وگو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس، در رابطه با آلوده شدن و لانه گزینی حشرات در فرآورده های گوشتی مثل سوسیس و کالباس، گفت: هر فرآورده ... سوسیس و کالباس‌ با طعم تاج خروس! - برترین ها 94.182.146.175/fa/news/.../سوسیس-و-کالباس‌-با-طعم-تاج-خروس‏ - ذخیره شده رتبه: ۹۶% - ۱۲٬۰۹۰ نقد 25 مه 2016 ... سوسیس و کالباس‌ با طعم تاج خروس! مدیرکل آزمایشگاه‌های مرجع وزارت بهداشت گفت: در بررسی‌های اخیر مشخص شده برخی از سوسیس و کالباس‌های موجود ...