مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دولت از همان ابتدا مخالف طب سنتی بود

[ad_1]

یک محقق و پژوهشگر طب سنتی گفت: از همان ابتدای دولت یازدهم مخالفت شدیدی با طب سنتی صورت گرفت و لایحه خبرگان بدون مدرک طب سنتی از همان ابتدا حذف شد و تاسیس دانشگاه طب سنتی اولین چیزی بود که در این دولت حذف کردند.

به گزارش مشرق، یوسف اصغری درباره حذف معاونت طب سنتی در وزارت بهداشت گفت:‌از همان ابتدای دولت یازدهم مخالفت شدیدی با طب سنتی صورت گرفت و لایحه خبرگان بدون مدرک طب سنتی از همان ابتدا حذف شد و تأسیس دانشگاه طب سنتی اولین چیزی بود که در این دولت حذف کردند.

به گفته وی وقتی می‌خواهند احیای طب سنتی در ایران می‌تواند بسیاری از بیماری‌ها را پیشگیری کند و حتی در زمینه درمان نیز بسیار کارساز است.

بسیاری از بیماریی‌های صعب‌العلاج که از طب نوین از درمان عاجز مانده‌ای طب سنتی نیز قادر به درمان و کنترل آن است.

اصغری ادامه داد: وزیر بهداشت و حتی دولت یازدهم مخالفت احیای طب سنتی بودند. با توجه به اینکه طب سنتی به اقتصاد مقاومتی کمک زیادی می‌کند و اگر مبانی طب سنتی به صورت دقیق و خوب نهادینه شود وضعیت بهداشت و اقتصاد بهتری خواهیم داشت که همه اینها با حذف معاونت طب سنتی و تضعیف طب سنتی دچار اختلاف می‌شود که اینها از بی‌تدبیری وزارت بهداشت است که می‌تواند آن را کنترل و در آن سرمایه‌گذاری کند. 

وی افزود: معاونت طب سنتی را حذف کردند و آنها از همان ابتدا مخالف معاونت طب سنتی بودند و اگر هم تاکنون آن را نگه داشتند به دلیل سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری بود و چون نمی‌توانستند به طور آشکار با طب سنتی مخالفت کنند آن را نگه داشتند و معاونت طب سنتی را به اجبار تاسیس کردند و با وجود معاونت طب سنتی در وزارت بهداشت بسیاری از افرادی که در این معاونت مشغول به کار بودند از این شکایت داشتند که اگر در معاونت طب سنتی هستیم چرا مجوز انجام هیچ کاری را نداریم و می‌توان گفت که هم بودند و هم نبودند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


یک محقق و پژوهشگر طب سنتی گفت: از همان ابتدای دولت یازدهم مخالفت شدیدی با طب سنتی صورت گرفت و لایحه خبرگان بدون مدرک طب سنتی از همان ابتدا حذف شد و ...19 آوريل 2016 ... به گزارش جهان، یوسف اصغری در گفت وگو با تسنیم، دربار حذف معاونت طب سنتی در وزارت بهداشت گفت: از همان ابتدای دولت یازدهم مخالفت شدیدی با ...یک محقق و پژوهشگر طب سنتی گفت: از همان ابتدای دولت یازدهم مخالفت شدیدی با طب سنتی صورت گرفت و لایحه خبرگان بدون مدرک طب سنتی از همان ابتدا حذف شد و ...یک محقق و پژوهشگر طب سنتی گفت: از همان ابتدای دولت یازدهم مخالفت شدیدی با طب سنتی صورت گرفت و لایحه خبرگان بدون مدرک طب سنتی از همان ابتدا حذف شد و ...19 آوريل 2016 ... یک محقق و پژوهشگر طب سنتی گفت: از همان ابتدای دولت یازدهم مخالفت شدیدی با طب سنتی صورت گرفت و لایحه خبرگان بدون مدرک طب سنتی از همان ...وبسایت مشرق: بازار طب سنتی شهر بوژوی چین به عنوان بزرگترین بازار طب سنتی جهان شناخته میشود. این بازار مملو از کالاهایی است که شاید هیچ جای دنیا یافت نشود.زهرا مهاجری - یکی از گنجینه های فراموش شده در زمینه سلامت و بهداشت، طب سنتی کشورمان است. اهمیت توجه به طب سنتی و لزوم استفاده از این ظرفیت موجب شد تا چند بند.باشگاه خبرنگاران/ رئيس حزب مخالف دولت گرجستان هدف گلوله قرار گرفت. به گزارش خبرگزاري رويترز، وزارت کشور گرجستان اعلام کرد رئيس حزب مخالف دولت موسوم ...دولت از همان ابتدا مخالف طب سنتی بود - جهان نیوز | خبرپو.18 جولای 2016 ... مخالفان دولت ترکیه، هویت قاتلی که در شب کودتا، یک سرباز ارتش را سربرید، افشا کردند. ... را آغاز و تاکید کردند که مخالفان دولت، از همان ابتدا با کودتا مخالف بودند. ... تروریست بود تا سربازان ارتش را بکشند و این نخستین بار در تاریخ است که ... میوهدرمانی به سبک بوعلی سینا · بهترین سحری از دیدگاه طب سنتی ...


کلماتی برای این موضوع

خبرگزاری تسنیم درمان چاقی در طب سنتی به روش …درمانشیوه درمان چاقی در طب سنتی و مزیت آن نسبت به طب نوین؛ درمان چاقی در طب سنتی به روش ازدواج مجدد برای زنان مطلقه پارسی طببیماریهاپارسی طب مجله ای علمی ، پزشکی و مرجع طب سنتی ، آرایشی و زیبایی ، خانه و خانواده ، مسایل حجامت شناخت؛ مقاله نخست؛ سیر تاریخیارزش های پست مدرن، نارضایتی از پزشکی؛ گرایش به طب مکمل اهمیت طب و طبیب در نگاه علامه عصر ایران فرودگاه ها در سال چگونه خواهند بود؟ عکس لوکس ترین هتل های جهان در سال عکس نحوه شکایت کارمندان و کارکنان دولت به دیوان عدالت …پاراف مطالب اختصاصی در مورد نحوه شکایت کارمندان و کارکنان دولت به دیوان عدالت اداری فهرست نامداران مازندران ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادفهرستنامدارانفهرست نامداران استان مازندران بهروز اسفندیاری پدر معاصرنجات غریق ایران متولد سال فیزیوتراپی اخلاق حرفه‌ای ، ضرورتی برای سازمان چکیده یکی از عمده‌ترین دغدغه‌های مرجع دانلود سخنرانی های دکتر حسن عباسی با لینک … در جلسه کلبه کرامت بررسی بازی در نقد سریال فرار از زندان روش سنتی برای پیش بینی آینده عکس ساعت مرگ اگر می توانستید آینده را پیش بینی کنید، دوست داشتید از تاریخ دقیق مرگ خود الف نقدی بر ادعاهای دکتر روازادهدر مورد اینکه می گویید صدا و سیما از طب سنتی طرفداری می کند من چنین نظری ندارم به



لینک منبع :دولت از همان ابتدا مخالف طب سنتی بود

خبرگزاری تسنیم - دولت از همان ابتدا مخالف طب سنتی بود https://www.tasnimnews.com/.../دولت-از-همان-ابتدا-مخالف-طب-سنتی-بود‏ - ذخیره شده یک محقق و پژوهشگر طب سنتی گفت: از همان ابتدای دولت یازدهم مخالفت شدیدی با طب سنتی صورت گرفت و لایحه خبرگان بدون مدرک طب سنتی از همان ابتدا حذف شد و ... پایگاه تحلیلی خبری زنانه بلوچ - دولت از همان ابتدا مخالف طب سنتی بود www.zananbaloch.ir/detail/News/423112/15‏ - ذخیره شده 19 آوریل 2016 ... یک محقق و پژوهشگر طب سنتی گفت: از همان ابتدای دولت یازدهم مخالفت شدیدی با طب سنتی صورت گرفت و لایحه خبرگان بدون مدرک طب سنتی از همان ... دولت از همان ابتدا مخالف طب سنتی بود - تیتر ۱ | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/17141512‏ 19 آوریل 2016 ... یک محقق و پژوهشگر طب سنتی گفت: از همان ابتدای دولت یازدهم مخالفت ... طب سنتی از همان ابتدا حذف شد و تاسیس دانشگاه طب سنتی اولین چیزی بود ... دولت از همان ابتدا مخالف طب سنتی بود | خبروان khabarone.ir/news/1321244‏ 19 آوریل 2016 ... یک محقق و پژوهشگر طب سنتی گفت: از همان ابتدای دولت یازدهم مخالفت ... طب سنتی از همان ابتدا حذف شد و تاسیس دانشگاه طب سنتی اولین چیزی بود ... دولت از همان ابتدا مخالف طب سنتی بود - کوپه www.koupeh.com/pckxvkai/دولت-از-همان-ابتدا-مخالف-طب-سنتی-بود‏ یوسف اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری تسنیم، دربار حذف معاونت طب سنتی در وزارت بهداشت گفت:‌از همان ابتدای دولت یازدهم مخالفت شدیدی با طب ... طب سنتی بوعلی (@boalii_ir) | Page 4 of 19 | Telegram 公共聊天和渠道 https://gramula.com/zh/channels/@boalii_ir?p=4‏ طب سنتی ایرانی-اسلامی که قرن‌های متمادی بر قله‌های تاریخ تاخته بود و همواره توانمندی خود در بازگرداندن .... خبرگزاری تسنیم - دولت از همان ابتدا مخالف طب سنتی بود. دولت از همان ابتدا مخالف طب سنتی بود نیویدار www.rahekhob.ir/ch/دولت_از_همان_ابتدا_مخالف_طب_سنتی_بود_نیویدار‏ دولت از همان ابتدا مخالف طب سنتی بود نیویدار. دانلود برگزاری مانور زلزله در مدرسه ... تیتان های جوان علیه عدالت جویان · دانلود روش تهیه سوسیس سنتی با روکش طبیعی ... دولت از همان ابتدا مخالف طب سنتی بود | News File newsfile.ir/news/دولت+از+همان+ابتدا+مخالف+طب+سنتی+بود‏ یک محقق و پژوهشگر طب سنتی گفت: از همان ابتدای دولت یازدهم مخالفت شدیدی با طب سنتی صورت گرفت و لایحه خبرگان بدون مدرک طب سنتی از همان ابتدا حذف شد و ... دارالفنون - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/دارالفنون‏ - ذخیره شده - مشابه دارُالفُنون نام مدرسه متوسطه‌ای بود که به ابتکار میرزا تقی خان امیرکبیر در زمان .... سه استاد ایرانی طب، عربی و جغرافیا و یک استاد فرانسوی مقیم ایران نیز بزودی به این جمع ... ساختمان کنونی سی و دو کلاس درس دارد: دوازده کلاس دردو طبقه ضلع شرقی و به همان اندازه در ... زبان خارجی ابتدا فرانسه بود و بعد روسی و انگلیسی هم تدریس می‌شد. دولت بهار :: هواداران دکتر محمود احمدی نژاد پزشکی که طب سنتی را ... www.dolatebahar.com/print-135598.html‏ 23 آگوست 2015 ... دکتر ثاقبی اولین کسی است که در ایران دانشکده طب سنتی را تاسیس کرده و برای اولین ... سال ۴۶ به مشهد می آید واز همان ابتدا به شناسایی محیط های مذهبی و فرهنگی می پردازد. ... سالهای ۴۷ به بعد اوج مراقبت رژیم پهلوی از مذهبی ها بود. ... فرهنگی حرکت های تندی اتفاق می افتد که دکتر ثاقبی مخالف بوده واین را بد می داند.