مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

زود خوابیدن مردان نشانه‌ای از بیماری قلبی اسـت

[ad_1]

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، پژوهش اخیر محققان درباره میزان خواب و تمایل به خواب در میان مردان به نتایجی قابل تأملی رسیده اسـت.

بر اساس گزارش ایندیپندنت، تمایل مردان به زود خوابیدن می‌تواند نشانه‌ای از یک بیماری قلبی در مردان باشد.

با توجه به این مطالعه جدید تمایل مردان به زود به بستر رفتن می‌تواند حاکی از مشکلات جدی قلبی در این مردان باشد.

تحقیقات بر روی عادات خواب 2400 بزرگسال نشان می‌دهد که مردان با فشارخون بالا تمایل بشتری نسبت به سایرین به زودتر به رختخواب رفتن دارند.

محققان دانشگاه هیروشیما گفته‌اند که مردان مبتلا به بیماری فشارخون بالا 18 دقیقه زودتر از کسانی که این بیماری را ندارند زودتر به رختخواب می‌روند.

این در حالی اسـت که بر اساس یافته‌های این مطالعه میزان خواب اضافی هیچ تأثیری بر کاهش فشار خون ندارد.

فشار خون بالا یک بیماری اسـت که به ندرت علائم خاصی را نشان می‌دهد اما اگر درمان نشود می‌تواند به سکته قلبی و مغزی منجر شود.

بر اساس این گزارش، متوسط ​​زمان رفتن به خواب برای مردان مبتلا به این بیماری 23:10 بود در حالی که کسانی که به این بیماری مبتلا نبودند در 23:28 به رختخواب رفته‌اند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


2 سپتامبر 2016 ... اینکه مردان زود به رختخواب بروند میتواند نشانهای از یک بیماری قلبی در آنان باشد.2 سپتامبر 2016 ... اینکه مردان زود به رختخواب بروند میتواند نشانهای از یک بیماری قلبی در آنان باشد.2 سپتامبر 2016 ... اینکه مردان زود به رختخواب بروند میتواند نشانهای از یک بیماری قلبی در آنان باشد. به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، پژوهش اخیر ...3 سپتامبر 2016 ... اینکه مردان زود به رختخواب بروند میتواند نشانهای از یک بیماری قلبی در آنان باشد. - جام نیوز.2 سپتامبر 2016 ... اینکه مردان زود به رختخواب بروند میتواند نشانهای از یک بیماری قلبی در آنان باشد. به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، پژوهش اخیر ...به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، پژوهش اخیر محققان درباره میزان خواب و تمایل به خواب در میان مردان به نتایجی قابل تأملی رسیده است. n بر اساس گزارش ...2 سپتامبر 2016 ... زود خوابیدن مردان نشانهای از بیماری قلبی است. اینکه مردان زود به رختخواب بروند میتواند نشانهای از یک بیماری قلبی در آنان باشد.4 سپتامبر 2016 ... پژوهش اخیر محققان درباره میزان خواب و تمایل به خواب در میان مردان به نتایجی قابل تأملی رسیده است. بر اساس گزارش ایندیپندنت، تمایل مردان به زود ...12 سپتامبر 2016 ... اینکه مردان زود به رختخواب بروند میتواند نشانهای از یک بیماری قلبی در آنان باشد. به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، پژوهش اخیر محققان درباره ...


کلماتی برای این موضوع

بیماری،درمان بیماری،علائم بیماری،انواع بیماریدرمان بیماری درمان جوش صورتبیماری پوستیتکرر ادراربیماری زنان بیماری هادرمان بیماری هادرمان تشخیص بیماری از روی چهره انسان عکستشخیص بیماری از روی چهره صورت شما راز وضعیت داخلی بدن و بیماری های داخلی را برملا می زنان باردار بعد از سقط جنین چه باید کنند؟پرشین …در طول دوران بارداری یکی از مشکلاتی که مادران باردار را تهدید می کند، سقط جنین استتمام باید نبایدها واسه نی‌نی دار شدن صفحه سلام،،من بیشتر از پنج ساله بچه می‌خوام،،بیش از ده بر ای یو ای کردم،، دو بار طبیعی پرسش های متداول قلب و بیماریهای قلبی دکتر …پرسشهایمتداولپرسش های متداول قلب و بیماریهای قلبی، سوالات متداول قلب و بیماریهای قلبی، سوالات بیماری های دستگاه گوارش بهارستان سلامت و …پیشگیری از این بیماری با ترک سیگار و الکل می‌تواند صورت گیرد افرادی که به داروهای جراحی که سرطان از دستانش فرار می کندسرطانازدستانشفرارمیکنددکتر میری با تاکید بر اینکه جراحان فوق تخصصی سرطان می‌توانند این نقیصه را رفع نموده و بیماری واگیر پزشکان ایرانسوزاک بیماری جنسی که به راحتی قابل درمان است گاهی بیماران از بیان بیماریهای مقاربتی همسرداری،آیین همسرداری ،ناگفته های مسایل زناشویی …همسرداریهمسرداری موفقهمسرداری در اسلامهمسرداری حضرت فاطمههمسرداری آیینهمسرداری بیماری غیر واگیر پزشکان ایراندرد شکم، کاهش وزن و بی‌اشتهایی به غذاهای گوشتی از علائم سرطان معده است که در بین زنان



لینک منبع :زود خوابیدن مردان نشانه‌ای از بیماری قلبی اسـت

تصاویر برای زود خوابیدن مردان نشانه‌ای از بیماری قلبی اسـت خبرگزاری تسنیم - زود خوابیدن مردان نشانه‌ای از بیماری قلبی است https://www.tasnimnews.com/.../زود-خوابیدن-مردان-نشانه-ای-از-بیماری-قلبی-است‏ - ذخیره شده 2 سپتامبر 2016 ... اینکه مردان زود به رختخواب بروند می‌تواند نشانه‌ای از یک بیماری قلبی در آنان باشد. میگنا - زود خوابیدن مردان نشانه‌ای از بیماری قلبی است www.migna.ir/vdca6une.49na015kk4.html‏ 4 سپتامبر 2016 ... اینکه مردان زود به رختخواب بروند می‌تواند نشانه‌ای از یک بیماری قلبی در آنان باشد. خبرگزاری بین المللی کاسپین – زود خوابیدن مردان نشانه‌ این بیماری است caspress.com/146948/زود-خوابیدن-مردان-نشانه‌-این-بیماری-ا/‏ - ذخیره شده 3 سپتامبر 2016 ... اینکه مردان زود به رختخواب بروند می‌تواند نشانه‌ای از یک بیماری قلبی در آنان باشد. زود خوابیدن مردان نشانه‌ این بیماری است. به گزارش خبرگزاری بین ... زود خوابیدن مردان نشانه‌ای از بیماری قلبی است / اینکه مردان زود به ... wwwkhabar.ir/8676556‏ اینکه مردان زود به رختخواب بروند می‌تواند نشانه‌ای از یک بیماری قلبی در آنان باشد. زود خوابیدن مردان نشانه‌ای از بیماری قلبی است | خبروان khabarone.ir/news/3537184‏ 3 سپتامبر 2016 ... اینکه مردان زود به رختخواب بروند می‌تواند نشانه‌ای از یک بیماری قلبی در آنان باشد. زود خوابیدن مردان نشانه ای از بیماری قلبی است - خبرداغ tnews.ir/news/aa9969752793.html‏ 2 سپتامبر 2016 ... تحقیقات بر روی عادات خواب 2400 بزرگسال نشان می دهد که مردان با فشارخون بالا تمایل بشتری ... زود خوابیدن مردان نشانه‌ای از بیماری قلبی است. آشنایی با علائم بیماریهای قلبی عروقی و روش های پیشگیری و کنترل آن www.pezeshk.us/?p=24169‏ - ذخیره شده - مشابه این‌ بیماری‌ در مردان‌ شایع‌تر است‌، اما میزان‌ بروز آن‌ در خانم‌ها نیز رو به‌ افزایش‌ ... درد سوزشی پشت جناغ که بعد از مصرف غذا ایجاد شده و با خوابیدن و خم شدن تشدید شده و با ... زود خوابیدن مردان نشانه‌ای این بیماری است - عصر خبر - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/147287280098262‏ - ذخیره شده 3 سپتامبر 2016 ... اینکه مردان زود به رختخواب بروند می‌تواند نشانه‌ای از یک بیماری قلبی در آنان باشد. به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، پژوهش اخیر محققان درباره ... خواب - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/خواب‏ - ذخیره شده - مشابه مطالعات بیشتر بر روی خواب انسان نشان داده است که خواب از یک سری مراحل گذر می‌کند که الگوهای ... مغز امواجی تولید می‌کند به نام امواج بتا که کوچک و سریع هستند. ... ضربان قلب و تنفس در خواب REM نامنظم است؛ مانند زمان بیداری. ... پیش از این محققان از ارتباط بی خوابی با افسردگی، ضعف ایمنی بدن و بیماری قلبی خبر داده بودند.