مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آخرین وضعیت درمان سوختگی مادر باردار

[ad_1]

مشاور وزیر بهداشت ضمن اشاره به دستور و تاکید وزیر بهداشت برای پیگیری وضعیت مادری که هنگام سزارین در بیمارستان شهید چمران تهران دچار آسیب شده بود، گفت: به دنبال اقدام معاونت درمان وزارت بهداشت، تیم تخصصی وضعیت این بیمار را تحت نظر دارند و فعلا وضعیت وی پایدار و رو به بهبود اسـت.

آخرین وضعیت درمان سوختگی مادر باردار به گزارش مشرق، دکتر عباس زارع‌نژاد مشاور وزیر بهداشت، با اشاره به حضور معاون درمان وزیر بهداشت در بیمارستان محل بستری مادر مذکور در پی دستور وزیر بهداشت، ادامه داد: به دنبال اقدامات و دستور معاون درمان وزارت بهداشت تیمی تخصصی وضعیت این مادر را تحت نظر و کنترل دارند. بر اساس بررسی‌ها و اقدامات انجام شده فعلا وضعیت بیمار پایدار و رو به بهبود اسـت و خطری سلامت وی را تهدید نمی‌کند.

زارع‌نژاد تاکید کرد: اقدامات درمانی مناسب برای این بیمار انجام شده و وضعیت روحی وی نیز بهتر شده و هوشیار اسـت. اکنون نیز به دستور معاون درمان وزارت بهداشت زیر نظر کادری از پزشکان مجرب، مراحل درمان را سپری می کند و مشکل خاصی وجود ندارد.

آخرین وضعیت درمان سوختگی مادر باردار

وی گفت: همچنین بخشی از صورت بیمار که دچار آسیب شده بود، پیوند شده و مراحل درمان او به طور دقیق و کامل در حال انجام اسـت.

زارع‌نژاد درباره بیمارستان محل مداوای این بیمار نیز گفت: هرچند این حادثه در بیمارستان شهید چمران تهران رخ داده ولی در حال حاضر بیمار حادثه دیده در بیمارستان دیگری تحت مراقبت‌های درمانی قرار دارد. نظارت بر روند درمان این بیمار نیز دنبال می‌شود.

زارع‌نژاد تاکید کرد که پرونده این حادثه برای بررسی زوایا و علت پر شدن کپسول با گازی غیر از اکسیژن به دادگاه ارسال شده اسـت.

گفتنی اسـت؛ حدود یک ماه گذشته در بیمارستان شهید چمران تهران (این بیمارستان وابسته به وزارت بهداشت نیست) مادری هنگام سزارین و به دنیا آمدن دوقلوهایش، دچار آسیب در ناحیه لب، دهان و ریه شد. این مادر که دوقلو باردار بود، در اتاق عمل به علت استنشاق گازی که اشتباها به جای گاز تنفسی حین بیهوشی به او وصل شده بود، دچار آسیب شد.

همچنین عکس‌هایی از بیمار مبتلا به سوختگی شدید در برخی از رسانه‌ها منتشر و به این بیمار منتسب شده اسـت که روابط عمومی وزارت بهداشت ضمن تکذیب این موضوع، این عکس‌ها را مرتبط با این بیمار ندانست.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

گل سرشور خوب یا بد؟ گل سرشور شستشوی سربهداشت پوست وموریزش موموی سرچربی شدید موی سرپوست و مودرخشان از نشانه های کف دست به وضعیت سلامت خود پی …آیا می دانید کف دست ، انگشتان و ناخن های شما می توانند آینه ای از وضعیت سلامت کلی شما پوست و زیباییلبدهانجوشاکنهلکه پفناخنسوختگی …روشهای درمانی موجود کدامند ؟ هدف از درمان ویتیلیگو بازگرداندن عملکرد پوست و بهبود اخباراخبار اجتماعی، اخبار اجتماعی ایران،اخبار اجتماعی اخباراخبار اجتماعیاخبار اجتماعی ایراناخبار اجتماعی روزسایت اخباراخبار امروز خانواده مهدوی دوران بارداریاز آنجائیکه میل زیاد به دفع ادرار در دوران بارداری امری شایع محسوب می شود ممکن است اخبار امروز باشگاه خبرنگاران اخبار،آخرین خبرها،خبر …باشگاه خبرنگاران جوان قمباشگاه خبرنگاران جوان شیرازباشگاه خبرنگاران جوانباشگاه کلرلا و اسپیرولینا سوپرغذاهای شگفت انگیز و درمان …کلرلا و اسپیرولینا سوپرغذاهای شگفت انگیز و درمان نازایی تقویت تحرک و تعداد و مجله گیزمیزآخرین مطالب و عکس های سایت مهربانی به سبک سیب زمینی آخرین مطالب و عکس های سایت داروکده بانک تخصصی محصولات داروخانهداروکده بانک تخصصی محصولات داروخانه مرکزی جمالزاده به گزارش خبرنگار کلینیک گروه



لینک منبع :آخرین وضعیت درمان سوختگی مادر باردار

آخرین وضعیت درمان سوختگی مادر باردار و ارجاع پرونده تخلف به دادگاه ... www.isna.ir/.../آخرین-وضعیت-درمان-سوختگی-مادر-باردار-و-ارجاع-پرونده-تخلف-به-دادگاه‏ - ذخیره شده 16 فوریه 2016 ... مشاور وزیر بهداشت ضمن اشاره به دستور و تاکید وزیر بهداشت برای پیگیری وضعیت مادری که هنگام سزارین در بیمارستان شهید چمران تهران دچار آسیب ... آخرین وضعیت درمان سوختگی “مادر باردار” در هنگام سزارین - نمناک namnak.com/سوختگی-مادر-باردار.p27059‏ - ذخیره شده رتبه: ۵ - ۱۹ نقد مادر باردار و درمان مادر باردار و سوختگی مادر باردار در بیمارستان شهید چمران و درمان زن باردار آسیب دیده در بیمارستان شهید چمران را در نمناک بخوانید. آخرین وضعیت درمان سوختگی مادر باردار www.fardanews.com/.../آخرین-وضعیت-درمان-سوختگی-مادر-باردار‏ - ذخیره شده 16 فوریه 2016 ... خبرگزاری میزان: درباره وضعیت مادر زن بارداری که بر اثر تنفس گاز اشتباه هنگام سزارین در بیمارستان چمران تهران دچار سوختگی در ناحیه صورت و ... آخرین وضعیت درمان سوختگی مادر باردار - آرمان پرس armanpress.ir/fa/news/32324/آخرین-وضعیت-درمان-سوختگی-مادر-باردار‏ 16 فوریه 2016 ... مشاور وزیر بهداشت ضمن اشاره به دستور و تاکید وزیر بهداشت برای پیگیری وضعیت مادری که هنگام سزارین در بیمارستان شهید چمران تهران دچار آسیب ... آخرین وضعیت درمان سوختگی مادر باردار | شـــوار نیوز www.shevarnews.com/?p=18283‏ - ذخیره شده 16 فوریه 2016 ... سرویس خبری شوار نیوز. مشاور وزیر بهداشت ضمن اشاره به دستور و تاکید وزیر بهداشت برای پیگیری وضعیت مادری که هنگام سزارین در بیمارستان ... آخرین وضعیت درمان سوختگی مادر باردار و ارجاع پرونده تخلف به دادگاه www.iscanews.ir/news/600665‏ - ذخیره شده 16 فوریه 2016 ... معاون درمان وزارت بهداشت شب گذشته دربیمارستان شهید چمران تهران به ملاقات مادری رفت که در هنگام سزارین در اتاق عمل به علت استنشاق ترکیبی از ... آخرین وضعیت درمان سوختگی “مادر باردار” - آپارات www.aparat.com/.../آخرین_وضعیت_درمان_سوختگی_%26ldquo%3Bمادر_باردار%26rdquo‏ 17 فوریه 2016 ... ایسکانیوز ویدیوهای خبری در iscanews.ir آخرین وضعیت درمان سوختگی “مادر باردار” آخرین وضعیت درمان سوخ , ایسکانیوز. سپید آنلاین آخرین وضعیت درمان سوختگی مادر باردار و ارجاع پرونده ... sepidonline.ir/4503-آخرین-وضعیت-درمان-سوختگی-مادر-باردار-و-ارجاع-پرونده-تخلف-به-دادگاه.html‏ 16 فوریه 2016 ... رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت با اشاره به دستور وزیر بهداشت برای پیگیری وضعیت مادری که هنگام سزارین در بیمارستان شهید ... آخرین وضعیت درمان سوختگی “مادر باردار” - فیلم - فیلم - آکاایران www.akairan.com/filme/newsfilm/film20161010149748348.html‏ - ذخیره شده 17 فوریه 2016 ... ایسکانیوز ویدیوهای خبری در iscanews.ir آخرین وضعیت درمان سوختگی “مادر باردار” آخرین وضعیت درمان سوخ , ایسکانیوز. آخرین وضعیت درمان سوختگی مادر باردار - فرهنگ نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/13968066‏ 16 فوریه 2016 ... آخرین وضعیت درمان سوختگی مادر باردار. مشاور وزیر بهداشت ضمن اشاره به دستور و تاکید وزیر بهداشت برای پیگیری وضعیت مادری که هنگام سزارین ...