مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کولر کوچک برای تابستانی گرم و طولانی

[ad_1]

به گزارش جام جم کلیک ، این دستگاه ساختار ساده‌ای دارد؛ کافی اســت مقداری یخ درون محفظه آن قرار دهیم، این دستگاه به وسیله یک فن داخلی می‌تواند هوای محیط را به داخل داده و پس از مجاورت با یخ و خنک کردن، به بیرون بدهد.

گیزیر می‌تواند هوای یک اتاق 12 مترمربعی را حدود 3 درجه سانتی‌گراد کاهش دهد. از این دستگاه که به یک باتری قابل شارژ مجهز اســت، می‌توان برای معطر کردن فضا نیز استفاده کرد. گیزیر قرار اســت با قیمت 109 دلار به دست کاربران برسد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

تهران سایبان اولین تولید کننده سایبان انواع کولر آبی و اهمیت استفاده از سایبان کولر عایق شده تهران سایبان با عایق پلی کربنات و دارای یونیت هیتراکونوپکایرواشرهواسازبرج خنک …یونیت هیتر سرمایش و گرمایش در محیط های صنعتی به وسیله دستگاه یونیت هیتر و خطوط تولید برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …نقشه سیم کشی کولر آبی در مدل های مختلف مانند آبسال،ارج،برفاب،سپهر الکتریک وجزیره کیش هتل تعطیلات کیشسلام ما شهریور امسال به مدت شب و روز در این هتل اقامت داشتیم در بدو ورود به جزیره لایت مد مد و لباس دکوراسیون آرایش و زیبایی …مدلدکوراسیونآرایش و زیباییآشپزیلایت مد مد و لباس دکوراسیون آرایش و زیبایی فواید و خواص گیاه رزماری برای بدن انسانرزماری گیاه شناخته شده‌ای است که به طور معمول در آشپزی و برای معطر کردن مواد خوراکی ماه سال و سفر به نقاط مختلف جهانبهترین زمان برای سفر به چین پکن پکن شهر فوق العاده ای برای سیاحت و سفر می باشد ولی بهتر همه چیز در مورد پکیج مقالاتتاسیساتمکانیکیهمهپکیج دیواری دستگاهی است که جایگزین موتور خانه مرکزی شوفاژ گردیده و آب گرم مورد نیاز راهنمای خرید چمدان برای مسافرتهمه ما با شنیدن نام سفر به یاد حمل کننده های باوفای لباس و وسایل شخصی مان افتاده و سریع تاسیسات حرارتی برودتی و تهویه مطبوعجایی برای تبادل اطلاعات دوستان مکانیک بخش دوم ٢٣ معرفی برخی اجزاء سیستمهای



لینک منبع :کولر کوچک برای تابستانی گرم و طولانی

تصاویر برای کولر کوچک برای تابستانی گرم و طولانی کولر کوچک برای تابستانی گرم و طولانی - جام جم jamejamonline.ir/.../کولر-کوچک-برای-تابستانی-گرم-و-طولانی‏ - ذخیره شده 1 آگوست 2016 ... یکی از تجهیزاتی که بسیاری از مردم جهان در ماه‌های گرم به آن نیاز دارند، کولر است. با این وجود کولر دردسرهای زیادی دارد که برای نمونه می‌توان به هزینه ... کولر کوچک برای تابستانی گرم و طولانی - عصر ایران www.asriran.com/fa/.../کولر-کوچک-برای-تابستانی-گرم-و-طولانی‏ - ذخیره شده 2 آگوست 2016 ... کولر کوچک برای تابستانی گرم و طولانی. این دستگاه ساختار ساده‌ای دارد؛ کافی است مقداری یخ درون محفظه آن قرار دهیم، این دستگاه به وسیله یک فن ... کولر کوچک برای تابستانی گرم و طولانی - kodoom.com - Kodoom news.kodoom.com/.../کولر-کوچک-برای-تابستانی-گرم-و-طولانی/.../5878631/‏ 2 آگوست 2016 ... یکی از تجهیزاتی که بسیاری از مردم جهان در ماه های گرم به آن نیاز دارند، کولر است. با این وجود کولر دردسرهای زیادی دارد که برای نمونه می توان به هزینه ... کولر کوچک برای تابستانی گرم و طولانی | فرا پرس farapress.ir/fa/news/811045/کولر-کوچک-برای-تابستانی-گرم-و-طولانی/‏ این دستگاه ساختار ساده‌ای دارد؛ کافی است مقداری یخ درون محفظه آن قرار دهیم، این دستگاه به وسیله یک فن داخلی می‌تواند هوای محیط را به داخل داده و پس از مجاورت با یخ و ... کولر کوچک برای تابستانی گرم و طولانی www.espeli.ir/element/.../کولر+کوچک+برای+تابستانی+گرم+و+طولانی‏ کشف 120 دستگاه کولر گازی قاچاق از ت... کولر کوچک برای تابستانی گرم و طولانی این دستگاه ساختار ساده‌ای دارد؛ کافی است مقداری یخ درون محفظه آن قرار دهیم، این ... کولر کوچک برای تابستانی گرم و طولانی | این دستگاه ساختار - قطره www.ghatreh.com/news/.../کولر-کوچک-برای-تابستانی-گرم-طولانی‏ 2 آگوست 2016 ... کولر کوچک برای تابستانی گرم و طولانی. این دستگاه ساختار ساده ای دارد؛ کافی است مقداری یخ درون محفظه آن قرار دهیم، این دستگاه به وسیله یک فن ... کولر کوچک برای تابستانی گرم و طولانی - آکا www.akairan.com/havades.../news20168215431898705.html‏ - ذخیره شده 2 آگوست 2016 ... آکاایران یکی از تجهیزاتی که بسیاری از مردم جهان در ماه های گرم به آن نیاز دارند، کولر است. با این وجود کولر دردسرهای زیادی دارد که برای نمونه می توان ... کولر کوچک برای تابستانی گرم و طولانی - خبر روز |مجله خبر آنلاین khabrroz.ir/کولر-کوچک-برای-تابستانی-گرم-و-طولانی/‏ - ذخیره شده خبر روز |مجله خبر آنلاین پایگاه خبر روز , فرهنگی, هنری , پزشکی , زیبایی و… سیاسی · ورزشی · اقتصادی · بین الملل · مذهبی · آشپزی · اخبار هنری · اخبار سینمای جهان ... خبرگزاری آریا - کولر کوچک برای تابستانی گرم و طولانی www.aryanews.com/.../کولر-کوچک-برای-تابستانی-گرم-و-طولانی‏ 1 آگوست 2016 ... با این وجود کولر دردسرهای زیادی دارد که برای نمونه می‌توان به هزینه بالای انرژی مصرفی و ... تصویر کولر کوچک برای تابستانی گرم و طولانی.