مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

شهری که حاصل برخورد شهاب سنگ به زمین اسـت!

[ad_1]
باشگاه خبرنگاران جوان: نوردلینگن، شهر آلمانی که در گودال حاصل از برخورد شهاب سنگ بنا شده اسـت.
آشنا شوید با شهرزیبایی که حاصل برخورد شهاب سنگ به زمین اسـت!

در مرکز شهر نوردلینگن، گودال کم عمقی وجود  دارد که مردم این شهر بر این باور بودند که دهانه ی آتشفشانی خاموش اسـت. ولی در سال ۱۹۶۰ دانشمندان آمریکایی با تحقیقات فراوان توانستند ثابت کنند که این گودال، بدلیل برخورد شهاب سنگ با زمین بوجود آمده اسـت.
 
این دانشمندان پس از بازدید از کلیسای شهر نوردلینگن، پی بردند که دیوارهای این کلیسا از سنگ هایی که تحت فشار زیاد بوجود آمده اند، ساخته شده اسـت. نام این سنگ ها که کوارتز نام دارد،لذا بیشتر در برخورد شهاب سنگ با زمین می توان این سنگ ها را کشف کرد.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


27 جولای 2016 ... نوردلینگن، شهر آلمانی که در گودال حاصل از برخورد شهاب سنگ بنا شده است.2 سپتامبر 2016 ... "نوردلینگن" شهری در جنوب آلمان است که بر روی یک گودال 25 کیلومتری بنا شده که 14.5 میلیون سال پیش در اثر برخورد شهابسنگ بوجود آمده است.31 آگوست 2016 ... نوردلینگن، شهر آلمانی که در گودال حاصل از برخورد شهاب سنگ بنا شده است. امتیاز خبر: 96 از 100 تعداد رای دهندگان 153 باشگاه خبرنگاران جوان: ...27 جولای 2016 ... به گزارش شبستر خبر به نقل از باشگاه خبرنگاران، در مرکز شهر نوردلینگن، گودال کم عمقی وجود دارد که مردم این شهر بر این باور بودند که دهانه ی ...3 سپتامبر 2016 ... شهری که حاصل برخورد شهاب سنگ به زمین است! نوردلینگن، شهر آلمانی که در گودال حاصل از برخورد شهاب سنگ بنا شده است.24 سپتامبر 2016 ... در مرکز شهر نوردلینگن، گودال کم عمقی وجود دارد که مردم این شهر بر این باور بودند که دهانه ی آتشفشانی خاموش است. ولی در سال ۱۹۶۰ دانشمندان ...31 آگوست 2016 ... نوردلینگن، شهر آلمانی که در گودال حاصل از برخورد شهاب سنگ بنا شده است. باشگاه خبرنگاران جوان: نوردلینگن، شهر آلمانی که در گودال حاصل از ...31 آگوست 2016 ... شهری که حاصل برخورد شهاب سنگ به زمین است! ... که حاصل برخورد شهاب سنگ به زمین است! منبع:برترینها. برچسب ها: شهری ، شهاب سنگ ، به زمین.31 آگوست 2016 ... نوردلینگن، شهر آلمانی که در گودال حاصل از برخورد شهاب سنگ بنا شده است. امتیاز خبر: 96 از 100 تعداد رای دهندگان 123 باشگاه خبرنگاران جوان: ...


کلماتی برای این موضوع

ماه، مهتاب، قمر، دیپارتمنت جغرافیه و علوم …ماه یا مهتاب تنها قمر سیارهٔ زمین است میانگین فاصله ماه تا زمین ۳۸۴٬۴۰۳ کیلومتر و قطر اخبار ایران و جهاناخبار تهراناخبار سیاسیاخبار …اخبار ایران و جهانسامانه اطلاع رسانی تهراناخبار تهراناخبار سیاسیاخبار اقتصادی آشنایی با رشته زمین شناسی زمین شناسی اقتصادی زمین شناسی اقتصادی شاخه‌ای از علم زمین شناسی است که پیرامون پایگاه اطلاع رسانی دکتر محمدصادق کوشکی زندگی …جناب دکتر مشکل امثال شما این است که با چیزی به نام اندیشه بیگانه ایدفکر کردن را تعطیل ژئومورفولوژی ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادژئومورفولوژیبه طور کلی ژئومورفولوژی دانش شناسایی اشکال ناهمواری‌های زمین است و به مطالعهٔ علمی پورتال پرشین ویامروز در ایران به روایت تصویر عزاداری بیست و هشتم صفر ، وداع با شهدا، بارش شدید برف نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا …در سبک های کلاسیک بهتر است که این کوسنها از همان جنس و بافت روتختی باشند به هماهنگی مسعود رجوی به درک واصل شدفیلمرجویبهدرکواصلشدفیلمگمانه زنی هایی از افشای هوشمندانه فیصل نیز مطرح است گفته می شود هدف ﺗﺮﻛﻲ ﻓﻴﺼﻞ اﺯ دانلود مقاله رایگان ، دانلود مقاله ، دانلود رایگان مقاله سلیم مؤذن‌زاده اردبیلی یکی از مداحان ایرانی به زبان‌های ترکی، فارسی و عربی بود که در منابع آزمون ارشد مجموعه زمین شناسی کنکور…منابع کنکور ارشد – منابع آزمون کارشناسی ارشد – مجموعه زمین شناسی زمین شناسی – چینه، رسوب و فسیل



لینک منبع :شهری که حاصل برخورد شهاب سنگ به زمین اسـت!

شهری که حاصل برخورد شهاب سنگ به زمین است + تصاویر www.yjc.ir/.../شهری-که-حاصل-برخورد-شهاب-سنگ-به-زمین-است-تصاویر‏ - ذخیره شده 27 جولای 2016 ... نوردلینگن، شهر آلمانی که در گودال حاصل از برخورد شهاب سنگ بنا شده است. تصاویر برای شهری که حاصل برخورد شهاب سنگ به زمین اسـت! شهری که حاصل برخورد شهاب سنگ به زمین است! - بولتن نیوز www.bultannews.com/.../شهری-که-حاصل-برخورد-شهاب-سنگ-به-زمین-است‏ - ذخیره شده 31 آگوست 2016 ... نوردلینگن، شهر آلمانی که در گودال حاصل از برخورد شهاب سنگ بنا شده است. شهری که حاصل برخورد شهاب سنگ به زمین است! | بدندید bedandid.com/.../شهری-که-حاصل-برخورد-شهاب-سنگ-به-زمین-است/‏ 2 سپتامبر 2016 ... نوردلینگن، شهر آلمانی که در گودال حاصل از برخورد شهاب سنگ بنا شده است. نوردلینگن، شهری که حاصل برخورد شهاب سنگ به زمین است! | لست سکند www.lastsecond.ir/news/Nordlingen.../Tourist_Attractions/‏ - ذخیره شده 2 سپتامبر 2016 ... "نوردلینگن" شهری در جنوب آلمان است که بر روی یک گودال 25 کیلومتری بنا شده که 14.5 میلیون سال پیش در اثر برخورد شهاب‌سنگ بوجود آمده است. شهری که حاصل برخورد شهاب سنگ به زمین است!+تصاویر - بلاغ مازندران ... khabarfarsi.com/u/24564063‏ 1 سپتامبر 2016 ... شهری که حاصل برخورد شهاب سنگ به زمین است!+تصاویر. نوردلینگن، شهر آلمانی که در گودال حاصل از برخورد شهاب سنگ بنا شده است. ... مشاهده خبر در ... نوردلینگن، شهری که حاصل برخورد شهاب سنگ به زمین است! - لست سکند www.shahrekhabar.com/tourism/147279414016796‏ - ذخیره شده 2 سپتامبر 2016 ... "نوردلینگن" شهری در جنوب آلمان است که بر روی یک گودال 25 کیلومتری بنا شده که 14.5 میلیون سال پیش در اثر برخورد شهاب‌سنگ بوجود آمده است. شهری که حاصل برخورد شهاب سنگ به زمین است! | سحرنیوز www.saharnews.org/شهری-که-حاصل-برخورد-شهاب-سنگ-به-زمین-اس-2/‏ 31 آگوست 2016 ... سحرنیوز : باشگاه خبرنگاران جوان: نوردلینگن، شهر آلمانی که در گودال حاصل از برخورد شهاب سنگ بنا شده است.در مرکز شهر نوردلینگن، گودال کم عمقی ... شهری که حاصل برخورد شهاب سنگ به زمین است! | سرویس خبری servicekhabari.com/102943‏ نوردلینگن، شهر آلمانی که در گودال حاصل از برخورد شهاب سنگ بنا شده است. شهری که حاصل برخورد شهاب سنگ به زمین است+تصاویر - رهیاب نیوز rahyabnews.com/.../شهری-که-حاصل-برخورد-شهاب-سنگ-به-زمین-استتصاویر‏ - ذخیره شده 27 جولای 2016 ... نوردلینگن، شهر آلمانی که در گودال حاصل از برخورد شهاب سنگ بنا شده است.