مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

هر سوالی که دارید بپرسید!

[ad_1]

به گزارش جام جم کلیک ، Zenbo علاوه بر کارهای روزمره زندگی، می تواند تمامی اعمال و رویدادها را در یک خانه هوشمند مدیریت کند و لذت و راحتی هرچه بیشتر از زندگی دیجیتالی را برای صاحب خود به همراه داشته باشد.

طبق نوشته موبنا Zenbo درحال حاضر می تواند به برخی از سوالات پاسخ دهد و شرایط محیط را از نظر منطقی مورد تحلیل قرار دهد. همچنین به عنوان یک پخش کننده می تواند با دستگاه های دیجیتالی ارتباط برقرار کرده و محتوا را در محیط به اشتراک بگذارد.

یادآوری و کمک به سروقت بودن کارها نیز از وظایف از پیش تعریف شده Zenbo اســت. همچنین با مدیریت دارویی و امکان ارتباط صوتی - تصویری به صورت اورژانسی می تواند از افراد سالخورده خانه به عنوان یک پرستار بامزه کار کند.

حال ایسوس برای هوشمند شدن هرچه بیشتر Zenbo یک نظرسنجی ساده و کوتاه را آماده کرده اســت تا Zenbo بتواند سوالات بیشتری را با بهترین جواب ها پاسخ دهد یا نسبت به شرایط تصمیم بهتری را بگیرد. با توجه به الولیت طراحی ایسوس بر اساس نیاز کاربران، مهندسان ایسوس می خواهند بدانند بیشترین خواسته شما از Zenbo در چه زمینه هایی اســت.

همچنین در صورت گرفتن پاسخ، چقدر پاسخ سوال برایتان اهمیت دارد.

با استفاده از این لینک می توانید در این نظرسنجی شرکت کرده و سوالاتی را که دوست دارید Zenbo پاسخ دهد با ایسوس درمیان بگذارید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


13 جولای 2016 ... این ربات هوشمند با توانایی هایی که دارد، می تواند به عنوان دستیار یا دوستی همیشگی برای افراد در منزل خدمت کند. تصویر هر سوالی که دارید بپرسید!13 جولای 2016 ... به گزارش جام جم کلیک ، Zenbo علاوه بر کارهای روزمره زندگی، می تواند تمامی اعمال و رویدادها را در یک خانه هوشمند مدیریت کند و لذت و راحتی هرچه ...ابزارهای هوشمند:هر سوالی که دارید بپرسید! ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ 0 بازدید. ابزارهای هوشمند:هر سوالی که دارید بپرسید! کد مطلب : 303107 مدتی در کامپیوتکس ایسوس خانگی را کرد ...13 جولای 2016 ... هر سوالی که دارید بپرسید! مدتی پیش در نمایشگاه کامپیوتکس 2016، ایسوس روبات خانگی Zenbo را معرفی کرد. این ربات هوشمند با توانایی هایی ...13 جولای 2016 ... مدتی پیش در نمایشگاه کامپیوتکس 2016، ایسوس روبات خانگی Zenbo را معرفی کرد. این ربات هوشمند با توانایی هایی که دارد، می تواند به عنوان ...این ربات هوشمند با توانایی هایی که دارد، می تواند به عنوان دستیار یا دوستی همیشگی ... مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری جام جم آنلاین: هر سوالی که دارید بپرسید!8 مه 2016 ... هر سوالی که در ذهن دارید را از ولفرم آلفا (WolframAlpha) بپرسید تا بهترین جواب را بگیرید. از سوال های ریاضیات تا مشاوره پزشکی شامل دامنه سوال و ...اینستاگرام سایت AFC از کاربرانش خواسته که هر سوالی از کی روش دارند مطرح کنند تا آن ها از سرمربی تیم ملی بپرسند.هر سوالی که دوست دارید بپرسید صندلی دااااغ. منتشر شده توسط kimia.h در تاریخ ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵. غیر از رمز کانالم ادامه ...


کلماتی برای این موضوع

سوالات خواستگاری مهم و ضروری که دخترو پسرها …سوالات خواستگاری را دست کم نگیرید و حتما آنها را بپرسید شما میتوانید از این سوالات الف شرمندگی و سکوت گوهر گرانی است که به هر …شرمندگی و سکوت گوهر گرانی است که به هر کس ندهندسوالات آندرویدی خود را بپرسید همراه با سوال عمومیآموزشسوالات آندرویدی خود را بپرسید همراه با ۲۰ سوال عمومیپرسش و پاسخ در زمینه ی ماهی و آکواریوم سلام خدمت همه ی بازدیدکنندگان عزیز در این بخش میخوام پرسش هایی که تو بخش نظرات توسط اگر کودک حرف نشنو داریدقبل از هر وضع جدیدی همچون سوار شدن به هواپیما یا حضور در جشن تولد ، موقعیت را برای او هر کی بازی جنگ های صلیبی رو داره بیاد تو این …بازی جنگ های صلیبی در هر دو نسخه پچ داشته که در فایلی هستند این فایل چه نامی داره ؟پژوهش در پایه های راهنمایی دوره اول دبیرستان پژوهش سرای دانش آموزی جابربن حیان جیرفت کارگاه پژوهش پژوهش در پایه های راهنمایی بولور فیلم امیر پسری که دختر شد و اسمش را …فیلم تغییر جنسیت امیر پسری که دختر شد و اسمش را ترانه آرام گذاشت قسمت اول در جامعه ما چگونه فردی جذاب و دلربا باشیمچگونه به شدت جذاب ‌تر شویم؟ شما همان‌قدر جذاب هستید که می‌خواهید باشید اگر شما شاگرد ارشد پروفسور میرزائی استاد دهقانیان …به نام خدا سوالی از شما دوست عزیز دارم و از شما خواهش مندم در سایت به آن بپردازید



لینک منبع :هر سوالی که دارید بپرسید!

تصاویر برای هر سوالی که دارید بپرسید! هر سوالی که دارید بپرسید! - جام جم jamejamonline.ir/click/.../هر-سوالی-که-دارید-بپرسید‏ - ذخیره شده 13 جولای 2016 ... این ربات هوشمند با توانایی هایی که دارد، می تواند به عنوان دستیار یا دوستی همیشگی برای افراد در منزل خدمت کند. تصویر هر سوالی که دارید بپرسید! وبگرد: هر سوالی دارید از ولفرم آلفا بپرسید تا جواب بگیرید - زومیت www.zoomit.ir/2016/5/8/130348/website-of-day-wolframalpha/‏ - ذخیره شده 8 مه 2016 ... هر سوالی که در ذهن دارید را از ولفرم آلفا (WolframAlpha) بپرسید تا ... در حالی که وب‌سایت ولفرم آلفا دکترای پاسخ‌دهی به هر گونه سوال تخصصی و ... هر سوالی که دارید بپرسید! | هاست ویندوز | هاست لینوکس | دامین رایگان iranwebsazan.org/هر-سوالی-که-دارید-بپرسید/‏ - ذخیره شده 13 جولای 2016 ... به گزارش جام جم کلیک ، Zenbo علاوه بر کارهای روزمره زندگی، می تواند تمامی اعمال و رویدادها را در یک خانه هوشمند مدیریت کند و لذت و راحتی هرچه ... هر سوالی که در ذهن دارید، بپرسید - وبلاگ پارس سنتر parscenter.com/Blog/Post150‏ - ذخیره شده هر سوالی که در ذهن دارید، بپرسید. 26 دی 1395. - عرشه فولادی یا تیرچه؟ کدام به صرفه تر است؟ - بهترین زمان برای هرس درخت سیب چه زمانی است؟ - حداقل فضا و بودجه ... هر سوالی دارید بپرسید - اهواز قناری و مرغ عشق www.birds.blogsky.com/1389/02/21/post-98/page‏ هر سوالی دارید بپرسید. سلام. من برگشتم. هر کی سوالی داره بپرسه ... به جای این که جواب بدی اینا رو میگی من یه سوال دیگه داشتم نرم همش خودشو میخارونه چی کار کنم نرو ... هر سوالی که دوست دارید بپرسید صندلی دااااغ - نماشا www.namasha.com/v/4STqYzwH‏ - ذخیره شده 14 مه 2016 ... هر سوالی که دوست دارید بپرسید صندلی دااااغ. kimia.h منتشر شده در تاریخ ۲۵ .... قد 170 وزنم68 الی69................من رفتم که برم تو افق محو شم خداحافظ. بپرسید هر سوالی که دارید - شبکه اجتماعی هم میهن https://hammihan.com/post/4048719‏ - ذخیره شده بپرسید هر سوالی که دارید. ... Sina Zandi : خو تو یه سوال بپرس تا منم بپرسم. 2 سال پیش و 2 ماه قبل. محتوای سایت توسط کاربران تولید شده است و «شبکه اجتماعی هم ... هر سوالی که دارید از طاهری بپرسید! - فوتبال آنلاین footballonline.ir/News.aspx?ID=87488‏ 29 ژوئن 2015 ... هر سوالی که دارید از طاهری بپرسید! بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بدون اینکه با خبرنگاران صحبت کند باشگاه پرسپولیس را ترک کرد. هر سوالی در ذهن دارید از روبات Zenbo ایسوس بپرسید - سخت افزار www.sakhtafzarmag.com/.../سوالات-خود-را-از-zenbo-بپرسید‏ - ذخیره شده رتبه: ۵ - ۲ رأی 13 جولای 2016 ... مدتی پیش در نمایشگاه کامپیوتکس 2016، ایسوس روبات خانگی Zenbo را معرفی کرد. این ربات هوشمند با توانایی هایی که دارد، می تواند به عنوان ...