مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

این نوشیدنی بعد از افطار برایتان لازم اسـت + طرز تهیه

[ad_1]

مواد لازم برای چای ترش:

  • چای ترش خشک: نصف فنجان
  • برگ نعنا: یک مشت
  • آب:‌4 فنجان
  • شربت نعنا: یک سوم تا سه چهارم فنجان

مواد لازم برای لیموناد:

  • آب لیمو ترش تازه: یک فنجان
  • آب: 4 و نیم فنجان
  • شربت نعنا: سه چهارم تا 1 فنجان

مواد لازم برای سیروپ نعنا:

  • شکر: یک و نیم فنجان
  • آب: یک و نیم فنجان
  • برگ نعنا: یک چهارم فنجان
آشنایی با روش تهیه لیموناد چای ترش نعنایی


طرز تهیه:

1-چای ترش و برگ‌های خرد شده نعنا را در قابلمه‌ای بزرگ ریخته و 4 فنجان آب اضافه کرده و در قابلمه را گذاشته 24 ساعت در یخچال بگذارید بماند .

2-چای را از صافی رد کنید و به اندازه‌ی دلخواه شربت نعنا بزنید . با یک سوم فنجان سیروپ شروع کنید و سپس متناسب با ذائقه‌ی خودتان شربت بیشتری اضافه کنید.

برای تهیه لیموناد:

آب لیمو ، آب و شربت نعنا را اضافه کرده و در صورت تمایل برای شیرین‌تر شدن می‌توانید شربت بیشتری اضافه کنید . لیموناد را در یخچال بگذارید خنک شود .

برای تهیه شربت نعنا :

1-در قابلمه ای متوسط شکر، آب و برگ‌های خرد شده نعنا را مخلوط کرده به جوش بیاورید تا شکر حل شود . سپس از روی حرارت برداشته و در قابلمه را15- 10 دقیقه بگذارید سپس بچشید اگر طعم نعنای شربت به اندازه ی کافی بود صافش کنید وگرنه 10 دقیقه دیگر یا بیشتر بگذارید بماند و مزه بدهد . شربت را کناری بگذارید تا به دمای اتاق برسد سپس در یخچال بگذارید خنک شود .

2-لیوان‌ها را یخ بریزید و به مقدار مساوی از لیموناد و چای ترش اضافه کنید و روی لیوان‌ها را با برگ‌های تازه نعنا و برش‌های لیمو تزئین کنید‌.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


7 ژوئن 2016 ... حالا که ماه مبارک رمضان در فصل خیلی گرمی قرار گرفته است، نوشیدنی فوقالعاده لیموناد ترش نعنایی را برای روزهای گرم تهیه کرده و در افطارتان میل ...11 ژوئن 2016 ... آشپزی | این نوشیدنی بعد از افطار برایتان لازم است ... طرز تهیه. چای ترش و برگ های خرد شده نعنا را در قابلمه ای بزرگ ریخته و 4 فنجان آب اضافه کرده ...15 ژوئن 2016 ... حالا که ماه مبارک رمضان در فصل خیلی گرمی قرار گرفته است، نوشیدنی فوق العاده لیموناد ترش نعنایی را برای روزهای گرم تهیه کرده و در افطارتان میل ...25 سپتامبر 2016 ... این نوشیدنی بعد از افطار برایتان لازم است ... مواد لازم برای سیروپ نعنا: ... طرز تهیه: ۱-چای ترش و برگهای خرد شده نعنا را در قابلمهای بزرگ ریخته و ۴ ...این نوشیدنی بعد از افطار برایتان سریع برای افطار طرز تهیه ویژه برای بعد از ... طرز تهیه ویژه خندوانه با این نوشیدنی بعد از افطار است طرز تهیه این نوشیدنی بعد از strong>برای تهیه .... ساعت بعد از افطار بنوشید تا آب لازم را برای روز بعد در .این نوشیدنی بعد از افطار برایتان لازم است ... مواد لازم برای سیروپ نعنا: ... طرز تهیه: 1-چای ترش و برگهای خرد شده نعنا را در قابلمهای بزرگ ریخته و 4 فنجان آب اضافه ...مواد لازم برای چای ترش: چای ترش خشک: نصف فنجان برگ نعنا: یک مشت آب:4 فنجان شربت نعنا: یک سوم تا سه چهارم فنجان مواد لازم برای لیموناد: آب لیمو ترش تازه:۱۳۹۵/۰۳/۱۸ 8 بازدید. زندگی:این نوشیدنی بعد از افطار برایتان لازم است طرز تهیه. کد مطلب : 270901 که مبارک در خیلی قرار است، فوقالعاده ترش را روزهای تهیه و ...این نوشیدنی بعد از افطار برایتان لازم است. طرز تهیه نوشیدنی لیموناد ترش نعنایی مناسب بعد از افطار -آکا. نوشيدني های بعد از افطار, نوشيدني های ماه رمضان, طرز تهیه ...طرز تهیه نوشیدنی لیموناد ترش نعنایی مناسب بعد از افطار -آکا. نوشيدني های بعد از افطار, نوشيدني های ماه رمضان, طرز تهیه نوشيدني های ماه رمضان, آشنایی با روش تهیه ...


کلماتی برای این موضوع

همه چی در باره مهمانی گرفتندیگه لازم نیست هردفعه …همه چی در باره مهمانی گرفتندیگه لازم نیست هردفعه که مهمونی دارین ذهنتون درگیره این آشپزی رنگین عکس و تزئین انواع دسر شیرینی ژله پودینگ ، بستنی و حلوا عکس و تزئین غذای نوزادان طرز تهیه کوکوی لوبیا سبز طرزتهیهکوکویلوبیاسبزطرز تهیه کوکوی لوبیا سبز را به دو روش به اصطلاح مجلسی و معمولی را برایتان در این بخش از آشپزی سالم پزشکان ایران واقعا تهیه این دست پیچ‌های لبنانی کلاسیک، راحت است زمان تهیه یک ساعت و ۱۵ دقیقهیک هفته برنامه ی غذایی برای سحری و افطار آکایک هفته برنامه ی غذایی برای سحری و افطار دوستان گرامی برنامه غذایی که در زیر مشاهده می غذاهای فوری و شیک و ارزان برای نهار آکاران مرغ ون‌گـوک این یک تابلوی نقاشی نیست البته ما از شما متشکریم که نسبت به غذاهای ما جراحی که سرطان از دستانش فرار می کندسرطانازدستانشفرارمیکنددکتر میری با تاکید بر اینکه جراحان فوق تخصصی سرطان می‌توانند این نقیصه را رفع نموده و برنامه علمی مصرف مکملها در دوره حجم پایگاه …در چند مقاله قبلی‌ ما برای شما اطلاعات کاملی را در مورد مکمل‌ها از جمله پروتئین وی تحریک کننده جنسی زنان معاشقه سکسی تحریک …۲۰تحریککنندهجنسیزنان۲۰ تحریک کننده جنسی زنان ۲۰ تحریک کننده جنسی زنان دوست دارم همین ابتدا این توضیح را یک کلاغ سگ پارس نمی‌کند و معنی غذا در عربی بول شتر است؟از جراید تا لحظه انتشار یک کلاغ این شایعه را در هیچ یک از خبرگزاری‌های داخلی نیافته است



لینک منبع :این نوشیدنی بعد از افطار برایتان لازم اسـت + طرز تهیه

این نوشیدنی بعد از افطار برایتان لازم است + طرز تهیه - جام جم jamejamonline.ir/.../این-نوشیدنی-بعد-از-افطار-برایتان-لازم-است-طرز-تهیه‏ - ذخیره شده 7 ژوئن 2016 ... حالا که ماه مبارک رمضان در فصل خیلی گرمی قرار گرفته است، نوشیدنی فوق‌العاده لیموناد ترش نعنایی را برای روزهای گرم تهیه کرده و در افطارتان میل ... این نوشیدنی بعد از افطار برایتان لازم است +عکس - نیک صالحی ... www.niksalehi.com/.../این-نوشیدنی-بعد-از-افطار-برایتان-لازم-ا.html‏ - ذخیره شده 7 ژوئن 2016 ... مواد لازم برای سیروپ نعنا: شکر: یک و نیم فنجان آب: یک و نیم فنجان برگ نعنا: یک چهارم فنجان. این نوشیدنی بعد از افطار برایتان لازم است. طرز تهیه:. این نوشیدنی بعد از افطار برایتان لازم است - راوی نیوز ravinews.com/news/1395/03/.../این-نوشیدنی-بعد-از-افطار-برایتان-لازم-ا/‏ 8 ژوئن 2016 ... این نوشیدنی بعد از افطار برایتان لازم است ... مواد لازم برای سیروپ نعنا: ... طرز تهیه : ۱-چای ترش و برگ‌های خرد شده نعنا را در قابلمه‌ای بزرگ ریخته و ۴ ... این نوشیدنی بعد از افطار برایتان لازم است « آشپزی - یک دوست دات کام www.1doost.com/Post-20791.htm‏ - ذخیره شده 11 ژوئن 2016 ... آشپزی | این نوشیدنی بعد از افطار برایتان لازم است ... طرز تهیه. چای ترش و برگ های خرد شده نعنا را در قابلمه ای بزرگ ریخته و 4 فنجان آب اضافه کرده ... این نوشیدنی بعد از افطار برایتان لازم است + طرز تهیه - سایت ... www.javaniha.com/این-نوشیدنی-بعد-از-افطار-برایتان-لازم-2/‏ این نوشیدنی بعد از افطار برایتان لازم است + طرز تهیه ... گرفته است، نوشیدنی فوق‌العاده لیموناد ترش نعنایی را برای روزهای گرم تهیه کرده و در افطارتان میل کنید. این نوشیدنی بعد از افطار برایتان لازم است | مجله اینترنتی آسمان skymags.ir/1395/11/.../این-نوشیدنی-بعد-از-افطار-برایتان-لازم-ا/‏ - ذخیره شده این نوشیدنی بعد از افطار برایتان لازم است ... مواد لازم برای سیروپ نعنا: ... طرز تهیه : ۱-چای ترش و برگ‌های خرد شده نعنا را در قابلمه‌ای بزرگ ریخته و ۴ فنجان آب اضافه ... این نوشیدنی بعد از افطار برایتان لازم است + طرز تهیه - صفحه اصلی news.90fun.ir/.../این-نوشیدنی-بعد-از-افطار-برایتان-لازم-است-طرز-تهیه‏ - ذخیره شده 26 مارس 2017 ... حالا که ماه مبارک رمضان در فصل خیلی گرمی قرار گرفته است، نوشیدنی فوق‌العاده لیموناد ترش نعنایی را برای روزهای گرم تهیه کرده و در افطارتان میل ... این نوشیدنی بعد از افطار برایتان لازم است + طرز تهیه www.sooka.ir/این-نوشیدنی-بعد-از-افطار-برایتان-لازم-ا/‏ - ذخیره شده 8 ژوئن 2016 ... این نوشیدنی بعد از افطار برایتان لازم است + طرز تهیه : مواد لازم برای چای ترش: چای ترش خشک: نصف فنجان برگ نعنا: یک مشت آب:‌4 فنجان شربت ... این نوشیدنی بعد از افطار برایتان لازم است | مجله اینترنتی ... berouztarin.ir/88635/این-نوشیدنی-بعد-از-افطار-برایتان-لازم-ا/‏ - ذخیره شده 8 فوریه 2017 ... این نوشیدنی بعد از افطار برایتان لازم است ... مواد لازم برای سیروپ نعنا: ... طرز تهیه : ۱-چای ترش و برگ‌های خرد شده نعنا را در قابلمه‌ای بزرگ ریخته و ۴ ... این نوشیدنی بعد از افطار برایتان لازم است + طرز تهیه - جام جم | خبر ... khabarfarsi.com/u/19853210‏ 7 ژوئن 2016 ... این نوشیدنی بعد از افطار برایتان لازم است + طرز تهیه. حالا که ماه مبارک رمضان در فصل خیلی گرمی قرار گرفته است، نوشیدنی فوق العاده لیموناد ...