مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چه زمانی باید به متخصص تغذیه مراجعه کنیم؟

[ad_1]

وب‌سایت الو دکتر: یک قرار ملاقات بسیار مهم وجود دارد که نباید آن را نادیده بگیرید و آن قرار با یک متخصص تغذیه به صورت سالانه اســت. کاری را که چشم‌پزشک برای چشم‌های شما می‌کند، متخصص تغذیه برای سیستم گوارش و بدن شما انجام می‌دهد تا اطمینان یابید که از مواد غذایی سالمی استفاده می‌کنید. حالا چه به دنبال کاهش وزن و چه دنبال یک رژیم غذایی سالم باشید. هر کسی باید در تقویم سالانه‌اش روزی را به ملاقات با متخصص تغذیه اختصاص دهد، اما علائمی وجود دارد که با مشاهده آنها باید سریعا به یک متخصص تغذیه مراجعه کنید.


به این دلایل باید به یک متخصص تغذیه مراجعه کنید-قسمت اول
۱. فکر می‌کنید آلرژی دارید یا دچار عارضه عدم تحمل شده‌اید

قبل از اینکه چند ماده غذایی را از رژیم غذایی خود حذف کنید، بهتر اســت با یک متخصص تغذیه مشورت کنید. حقیقت این اســت که هر کسی می‌تواند خود را یک متخصص تغذیه بنامد، اما لقب R.D.  تنها به کسانی داده می‌شود که از تجربه بین‌المللی برخوردار باشند. یک متخصصR.D.   می‌تواند تشخیص دهد که علائم شما به دلیل آلرژی اســت یا صرفا نشانه عدم تحمل چیز دیگری اســت.

۲. نامنظم هستید

به گفته بسیاری از پزشکان، هر فرد باید یک یا دو بار در روز اجابت مزاج کند. بنابراین، اگر یکی دو روز اخیر را بدون اجابت مزاج گذرانده‌اید، بهتر اســت به یک متخصص تغذیه مراجعه کنید. اگر هنوز متقاعد نشده‌اید که به یک متخصص مراجعه کنید، بهتر اســت رژیم غذایی خود را بررسی کرده و تغییراتی در آن اعمال کنید.

۳. وقتی لبنیات می‌خورید، معده‌تان در هم می‌پیچد

باد معده، نفخ و اسهال از مشکلات رایج گوارشی هستند که به مصرف انواع محصولات لبنی نسبت داده می‌شوند. ممکن اســت قادر به تحمل لاکتوز نباشید. شدت عارضه عدم تحمل لاکتوز به دوز مصرف محصولات لبنی بستگی دارد؛ یعنی اگر چند قاشق چای‌خوری بستنی بخورید، ممکن اســت دچار مشکل نشوید. اما اگر زیاده‌روی کنید، حالتان بد خواهد شد. متخصص تغذیه به شما کمک می‌کند که انتخاب‌های سالمی داشته باشید. همچنین به شما می‌گوید چه نوع و چه مقدار محصولات لبنی مصرف کنید.

۴. تمام رژیم‌های لاغری را امتحان کرده‌اید...

... و هرگز به نتیجه دلخواه‌تان دست نیافته‌اید. یا پس از کاهش وزن سریعا دوباره اضافه وزن پیدا می‌کنید. مشکل هرچه باشد، یک متخصص تغذیه کمک خواهد کرد که از پس آن بربیایید. او به شما کمک می‌کند که با اعمال چند تغییر ساده در سبک زندگی خود نتیجه بگیرید، بدون آنکه به دنبال کردن یک رژیم غذایی خاص محتاج باشید. یک متخصص آموزش‌دیده به شما در یادگیری عادات و رفتارها کمک می‌کند و شما را با پشت پرده سوخت‌وساز مواد غذایی در بدن آشنا می‌سازد. بنابراین، می‌توانید با رعایت تعادل در انتخاب مواد غذایی دائما در مسیر تناسب اندام باشید.

به این دلایل باید به یک متخصص تغذیه مراجعه کنید-قسمت اول
۵. سوزش سر دل یا ریفلاکس معده دارید

یک متخصص تغذیه با وادار کردن شما به رعایت یک رژیم غذایی متعادل کمک می‌کند که از شدت علائم موجود بکاهید. سعی کنید سریعا به یک پزشک متخصص مراجعه کنید تا مطمئن شوید مشکل از جای دیگری آب نمی‌خورد. به علاوه، نوع غذاهایی که می‌خورید نیز در این امر دخیل اســت. ریفلاکس معده هم از جمله مشکلاتی اســت که علائم را تشدید می‌کند.

۶. متوجه تغییراتی جدی در سطح گرسنگی خود شده‌اید

اشتهای کم یا خیلی زیاد می‌تواند حاکی از یک مشکل جدی باشد. در این موارد، متخصص تغذیه با مشورت یک پزشک عمومی به معاینه شما خواهد پرداخت. در هر حال، مراجعه به متخصص تغذیه اولین قدمی اســت که باید در مسیر درمان بردارید.

۷. مبتلا به کلسترول بالا تشخیص داده شده‌اید

با راهنمایی‌های یک متخصص تغذیه، پی می‌برید که باید از چه خوردنی‌هایی استفاده کنید تا سطح کلسترول خون‌تان را پایین بیاورید و دچار بیماری‌های قلبی و سکته نشوید. با این حال، حتی اگر کلسترول بالا ندارید، می‌توانید از راهنمایی‌های یک متخصص تغذیه برای حفظ سطح کلسترول خون‌تان استفاده کنید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


13 آگوست 2016 ... چه زمانی باید به متخصص تغذیه مراجعه کنیم؟ یک قرار ملاقات بسیار مهم وجود دارد که نباید آن را نادیده بگیرید و آن قرار با یک متخصص تغذیه به ...13 آگوست 2016 ... یک قرار ملاقات بسیار مهم وجود دارد که نباید آن را نادیده بگیرید و آن قرار با یک متخصص تغذیه به صورت سالانه است. -14 آگوست 2016 ... چه زمانی باید به متخصص تغذیه مراجعه کنیم؟ ... دارویی عجیب به نام “کمپوت قورباغه”/باورنکردنی ترین روش های درمانی در طول تاریخ تصاویر ...یک قرار ملاقات بسیار مهم وجود دارد که نباید آن را نادیده بگیرید و آن قرار با یک متخصص تغذیه به صورت سالانه است.13 آگوست 2016 ... وب سایت الو دکتر: یک قرار ملاقات بسیار مهم وجود دارد که نباید آن را نادیده بگیرید و آن قرار با یک متخصص تغذیه به صورت سالانه است. کاری را که ...یک قرار ملاقات بسیار مهم وجود دارد که نباید آن را نادیده بگیرید و آن قرار با یک متخصص تغذیه به صورت سالانه است.چه زمانی باید به متخصص تغذیه مراجعه کنیممتخصص تغذیه فردی است که از علم تغذیه آگاهی کامل دارد. او از دانش خود برای کمک به افراد در تصمیم گیری در مورد سبک ...14 آگوست 2016 ... الو یک ملاقات مهم دارد نباید را بگیرید آن با متخصص به سالانه کاری که برای شما متخصص برای گوارش بدن انجام تا یابید از غذایی استفاده حالا به ...14 آگوست 2016 ... چه زمانی باید به متخصص تغذیه مراجعه کنیم؟ مجله اینترنتی ندا آنلاین: کاری را که چشم پزشک برای چشم های شما می کند، متخصص تغذیه برای ...سلامت و بهداشتبهداشت بانوانچه زمانی باید به متخصص زنان مراجعه نمود؟ ... خیلی وقتها فکر میکنیم تا زمانی که مشکلی پیش نیاید، لازم نیست به پزشک مراجعه کنیم و ... دکتر عالمی با اشاره به این که تغذیه صحیح و ورزش منظم همیشه جزئی از این توصیه ...


کلماتی برای این موضوع

آن‌چه باید درباره‌ی مت‌فورمین بدانیم دکتر محمدرضا …با سلام مشکل من بر میگرده به تنظیم نبودن عادت ماهیانه من از زمانی که پریود شدم همیشه برای کنترل غریزه شهوت در سنّ نوجوانی یا جوانی چه باید …برای کنترل غریزه شهوت در سنّ نوجوانی یا جوانی چه باید کرد؟آنچه باید بدانیم ولی نمی دانیمعلت اینکه شب باید مودم را خاموش کنیم چیست؟درست است که هنوز این موضوع به طور کامل و چه کنیم تا بوی عرق ندهیم؟ هنوز به تابستان بیش از یک ماه مانده است، اما مردم طوری از عرق خیس می‌شوند که به نظر می بعد از کاشت مو چه باید کرد؟ غیر از کسب اطلاعات کافی برای کاشت مو و یافتن پزشک متخصص ماهر در این زمینه، مراقبت پس قبل از بارداری چه کنیم که بچمون پسر …قبل از بارداری چه کنیم که بچمون پسر باشهدستورات سخت نباشهبرای بچه دار شدن باید چه اقداماتی از نظر پزشکی …برای بچه دار شدن باید چه اقداماتی از نظر پزشکی انجام دهم؟کتاب کودک، دبستان و پیش دبستان• اطلاع از آخرین کتاب ها و محصولات کتاب کودک در کانال تلگرامبرای تقویت موهای کم پشت باید چه کردیکی از عللی هم که سبب می شود موهای شما کم پشت جلوه کند همین چرب بودن موهایتان می باشدآنچه باید درباره سینه پهلو یا ذات الریه بدانید …آنچه باید درباره سینه پهلو یا ذات الریه بدانیدبیماری سینه پهلو چیست و علائم آنآیا



لینک منبع :چه زمانی باید به متخصص تغذیه مراجعه کنیم؟

چه زمانی باید به متخصص تغذیه مراجعه کنیم؟ - برترین ها www.bartarinha.ir/.../چه-زمانی-باید-به-متخصص-تغذیه-مراجعه-کنیم‏ - ذخیره شده 13 آگوست 2016 ... چه زمانی باید به متخصص تغذیه مراجعه کنیم؟ یک قرار ملاقات بسیار مهم وجود دارد که نباید آن را نادیده بگیرید و آن قرار با یک متخصص تغذیه به ... چه زمانی باید به متخصص تغذیه مراجعه کنیم؟ - کمونه kamooneh.com/fa/news/.../چه-زمانی-باید-به-متخصص-تغذیه-مراجعه-کنیم‏ 14 آگوست 2016 ... یک قرار ملاقات بسیار مهم وجود دارد که نباید آن را نادیده بگیرید و آن قرار با یک متخصص تغذیه به صورت سالانه است. چه زمانی باید به متخصص زنان مراجعه نمود؟ - بیتوته www.beytoote.com/health/...lady/should2-gynecologist.html‏ - ذخیره شده - مشابه در حقیقت، بسیاری از خانم ها بررسی های دوره ای و مراجعه به پزشک متخصص زنان را چندان ... دکتر عالمی با اشاره به این که تغذیه صحیح و ورزش منظم همیشه جزئی از این ... وجود دارد، توصیه می کنیم با کنترل های دقیق و منظم احتمال بروز چنین مشکلاتی را به ... چه زمانی باید به یک اورولوژیست مراجعه کنیم؟ - مجله سلامت www.majalesalamat.com/prevention/when-to-see-a-urologist/‏ - ذخیره شده رتبه: ۳٫۹ - ۷ رأی 20 ژانویه 2016 ... چه زمانی باید به یک اورولوژیست مراجعه کنیم؟ در صورت مشاهده این موارد حتما به پزشک متخصص مراجعه کنید. (7 رای, میانگین: 3.86 از 5). توسط: محسن ... چه زمانی باید به متخصص تغذیه مراجعه کنیم؟ - برترین ها | خبر فارسی khabarfarsi.com/ext/23515144‏ 13 آگوست 2016 ... چه زمانی باید به متخصص تغذیه مراجعه کنیم؟ وب سایت الو دکتر: یک قرار ملاقات بسیار مهم وجود دارد که نباید آن را نادیده بگیرید و آن قرار با یک ... چه زمانی باید به متخصص تغذیه مراجعه کنیم؟ - تازه‌ترین خبرها padidehnews.com/news/.../چه-زمانی-باید-به-متخصص-تغذیه-مراجعه-کنیم‏ یک قرار ملاقات بسیار مهم وجود دارد که نباید آن را نادیده بگیرید و آن قرار با یک متخصص تغذیه به صورت سالانه است. هرلحظه، چه زمانی باید به متخصص تغذیه مراجعه کنیم؟ - اخبار ایران harlahze.com/.../چه-زمانی-باید-به-متخصص-تغذیه-مراجعه-کنیم‏ - ذخیره شده چه زمانی باید به متخصص تغذیه مراجعه کنیم؟ برترین ها. اخبار مرتبط. اخبار ایران · اتصال فرودگاه‌ ۳کلانشهر به متروی شهری/تاسیس شرکت قطارهای حومه‌ای · مواضع گروه ... چه زمانی باید به متخصص تغذیه مراجعه کنیم - پاندا رسا www.pandarasa.ir/Tags?...زمانی+باید+به+متخصص+تغذیه+مراجعه+کنیم‏ - ذخیره شده دکتر تغذیه , متخصص تغذیه خوب , کارهای متخصص تغذیه , سلامت بدن , بیماری , نفخ , یبوست , مشکلات گوارشیlj چه زمانی باید به متخصص تغذیه مراجعه کنیم ... چه زمانی باید به متخصص پوست مراجعه کنیم؟ - تاپ ناز www.topnaz.com/چه-زمانی-باید-به-متخصص-پوست-مراجعه-کنیم/‏ - ذخیره شده 21 نوامبر 2016 ... چه زمانی باید به متخصص پوست مراجعه کنیم؟ ... دهنده مسائل مختلف بهداشتی مختلف از جمله پسوریازیس، کمبودهای تغذیه ای و اختلال تیروئید باشد. چه زمانی باید به متخصص تغذیه مراجعه کنیم؟ | News File newsfile.ir/news/چه+زمانی+باید+به+متخصص+تغذیه+مراجعه+کنیم؟‏ یک قرار ملاقات بسیار مهم وجود دارد که نباید آن را نادیده بگیرید و آن قرار با یک متخصص تغذیه به صورت سالانه است.