مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اسنکی که با پنیر کهنه درست می شود!

[ad_1]
وب‌سایت آوای سلامتی: خردل, مزه ی پنیر کهنه را شدت بیشتری می بخشد و این اسنک پنیر و خردل را به سرحد خوشمزگی می رساند.

مواد لازم:

  •  کره : 5 قاشق غذاخوری
  •  آرد بکینگ پودردار : 225 گرم
  •  بکینگ پودردار : 225 گرم
  •  نمک : به میزان لازم
  •  پنیر کهنه , رنده شده : 125 گرم
  •  پودر خردل : 1 قاشق چای خوری
  •  شیر : 150 میلی لیتر
  •  فلفل : به میزان لازم

اسکن پنیر و خردل

طرز تهیه:

1. کف یک سینی شیرینی پزی را با کمی کره چرب نمایید .

2. آرد , بکینگ پودر و نمک را در یک کاسه الک نمایید . کره را با نوک انگشت با آرد را ورز دهید تا شکل خرده های نان بگیرد .

3. با پنیر رنده شده , پودر خردل و مقدار کافی شیر را از مخلوط حاضر یک خمیر نرم درست نمایید .

4. بر روی سطحی آرد پاشیده شده خمیر را کمی ورز دهید سپس آن را با کف دست صاف نمایید و به صورت دایره ای به قطر 2/5 سانتیمتر درآورید .

5.
با یک چاقو خمیر را به هشت قسمت مساوی تقسیم نمایید . بر روی هر کدام با قلم موی مخصوص آشپزخانه شیر بمالید و کمی فلفل بپاشید .

6. برش های خمیر را روی سینی بگذارید و آن ها را در فری که از قبل گرم شده روی حرارت 220 درجه سانتیگراد یا 425 درجه فارنهایت و یا درجه 7 فرهای گازی به مدت 10 تا 15 دقیقه قرار دهید تا طلایی و برشته شود .

7. نان ها را به سینی مشبک فلزی منتقل نمایید تا خنک شوند . وقتی که هنوز گرم هستند , آن ها را سرو نمایید .

توصیه سرآشپز:

نان اسکن باید در همان روزی که پخته می شود, خورده شود زیرا به سرعت خشک می شود. هنگام سرو نمودن آن ها را از وسط باز نموده و داخل آن ها را کره بمالید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


2 سپتامبر 2016 ... اسنکی که با پنیر کهنه درست می شود! خردل, مزه ی پنیر کهنه را شدت بیشتری می بخشد و این اسنک پنیر و خردل را به سرحد خوشمزگی می رساند.3 سپتامبر 2016 ... خردل, مزه ی پنیر کهنه را شدت بیشتری می بخشد و این اسنک پنیر و خردل را به سرحد خوشمزگی می رساند. مواد لازم: کره : 5 قاشق غذاخوری آرد بکینگ ...2 سپتامبر 2016 ... خردل, مزه ی پنیر کهنه را شدت بیشتری می بخشد و این اسنک پنیر و خردل را به سرحد خوشمزگی می رساند.مواد لازم: کره : ۵ قاشق غذاخوری آرد بکینگ پودردار : ۲۲۵ گرم بکینگ پودردار : ۲۲۵ گرم نمک : به میزان لازم پنیر قدیمی , رنده شده : ۱۲۵ گرم پودر خردل : ۱ قاشق چای خوری ...2 سپتامبر 2016 ... وب سایت آوای سلامتی: خردل, مزه ی پنیر کهنه را شدت بیشتری می بخشد و این اسنک پنیر و خردل را به سرحد خوشمزگی می رساند. مواد لازم: کره : 5 قاشق ...خردل, مزه ی پنیر کهنه را شدت بیشتری می بخشد و این اسنک پنیر و خردل را به سرحد خوشمزگی می رساند.جمعه ۳۰ مهر ۱۳۹۵. ارتباط با ما · صفحه اصلی · تیتر خوان سر تیتر خبر های روز ایران و جهان. نت خط. تیتر خوان. آخرین اخبار · پربیننده · ورزشی · سیاسی · اقتصادی ...خردل, مزه ی پنیر کهنه را شدت بیشتری می بخشد و این اسنک پنیر و خردل را به سرحد خوشمزگی می رساند.2 سپتامبر 2016 ... خردل, مزه ی پنیر کهنه را شدت بیشتری می بخشد و این اسنک پنیر و خردل را به سرحد خوشمزگی می رساند.


کلماتی برای این موضوع

اسنکی که با پنیر کهنه درست می شود



لینک منبع :اسنکی که با پنیر کهنه درست می شود!

اسنکی که با پنیر کهنه درست می شود! - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../اسنکی-که-با-پنیر-کهنه-درست-می-شود‏ - ذخیره شده 2 سپتامبر 2016 ... اسنکی که با پنیر کهنه درست می شود! خردل, مزه ی پنیر کهنه را شدت بیشتری می بخشد و این اسنک پنیر و خردل را به سرحد خوشمزگی می رساند. اسنکی که با پنیر کهنه درست می شود! - کمونه kamooneh.com/fa/news/.../اسنکی-که-با-پنیر-کهنه-درست-می-شود‏ - ذخیره شده 3 سپتامبر 2016 ... اسنکی که با پنیر کهنه درست می شود! خردل, مزه ی پنیر کهنه را شدت بیشتری می بخشد و این اسنک پنیر و خردل را به سرحد خوشمزگی می رساند. تصاویر برای اسنکی که با پنیر کهنه درست می شود! اسنکی که با پنیر قدیمی درست می شود! – توده www.todeh.ir/اسنکی-که-با-پنیر-قدیمی-درست-می-شود/‏ - ذخیره شده 4 سپتامبر 2016 ... نان اسکن باید در همان روزی که پخته می شود, خورده شود زیرا به سرعت بی آب می شود. هنگام سرو نمودن آن ها را از وسط باز نموده و داخل آن ها را کره بمالید. اسنکی که با پنیر کهنه درست می شود! - مجله راگا | مجله راگا magazine.raganews.ir/239332/‏ 2 سپتامبر 2016 ... وب‌سایت آوای سلامتی: خردل, مزه ی پنیر کهنه را شدت بیشتری می بخشد و این اسنک پنیر و خردل را به سرحد خوشمزگی می رساند. مواد لازم: کره : ۵ قاشق ... اسنکی که با پنیر کهنه درست می شود - دانلود فیلم www.vavo.ir/ch/اسنکی_که_با_پنیر_کهنه_درست_می_شود‏ - ذخیره شده اسنکی که با پنیر کهنه درست می شود. دانلود طرز تهیه لقمه ... دانلود احداث اولین مدرسه در ایران از طریق جمع آوری قابلمه های کهنه و مستعمل+ویدیو (فیلم) · دانلود کتاب ... اسنکی که با پنیر کهنه درست می شود! - برترین ها | خبر فارسی khabarfarsi.com/ext/24580259‏ 2 سپتامبر 2016 ... اسنکی که با پنیر کهنه درست می شود! وب سایت آوای سلامتی: خردل, مزه ی پنیر کهنه را شدت بیشتری می بخشد و این اسنک پنیر و خردل را به سرحد ... اسنکی که با پنیر کهنه درست می‌شود! | خبروان khabarone.ir/news/3528044‏ 2 سپتامبر 2016 ... خردل, مزه‌ی پنیر کهنه را شدت بیشتری می‌بخشد و این اسنک پنیر و خردل را به سرحد خوشمزگی می‌رساند. اسنکی که با پنیر کهنه درست می شود! | ایراتو irato.ir/fa/news/3397357/اسنکی-که-با-پنیر-کهنه-درست-می-شود/‏ 2 سپتامبر 2016 ... خردل, مزه ی پنیر کهنه را شدت بیشتری می بخشد و این اسنک پنیر و خردل را به سرحد خوشمزگی می رساند. اسنکی که با پنیر کهنه درست می شود! - بازار خبر www.news-bazar.com/.../--اسنکی-که-با-پنیر-کهنه-درست-می-شود--‏ - ذخیره شده 2 سپتامبر 2016 ... وب‌سایت آوای سلامتی: خردل, مزه ی پنیر کهنه را شدت بیشتری می بخشد و این اسنک پنیر و خردل را به سرحد خوشمزگی می رساند. مواد لازم: کره : 5 قاشق ...