مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

با شش دقیقه، زندگی‌تان را متحول کنید

[ad_1]
وب‌سایت پنجره خلاقیت - شادی حسن پور: اوه، سرتون شلوغه؟ عجیبه، فکر می‎کردم فقط خودم این‎طور هستم. مهم نیست که اکنون در چه مرحله زندگی‎تان هستید، من و شما حداقل در یک چیز با هم مشترک هستیم: ما همه می‎خواهیم زندگی‎مان و خودمان را ارتقا دهیم. نمی‎خواهم بگویم که مشکلی داریم، اما ما به عنوان آدمیزاد طوری متولد شده‎ایم که می‎خواهیم به شکل بی‎وقفه‎ای رشد و پیشرفت کنیم. من باور دارم که همه ما این‎گونه هستیم. با این حال مردم هر روز از خواب بیدار می‎شوند و زندگی مثل قبل پیش می‎رود.

اگر موفقیت و رضایتمندی بر اساس نمره‎دهی یک تا ده ارزیابی می‎شد، می‎توانستم بگوییم که همه می‎خواهند در همه جوانب زندگی‎شان نمره ده را کسب کنند. نکته این‎جاست: برای ایجاد زندگی مورد علاقه‎تان که نمره ده را کسب کند، باید در ابتدا همه روزه زمانی را به خودتان اختصاص دهید تا به شخصی در سطح ده تبدیل شوید که قادر اسـت آن سطح از موفقیت را ایجاد و حفظ کند.

چگونه در شش دقیقه در روز، زندگی‎تان را متحول کنید/ یادداشتی از هال الراد

اما چه کسی وقت آن را دارد، مگر نه؟ خوشبختانه روشی وجود دارد که این کار را در عرض شش دقیقه روزانه انجام دهید. متد سیورز را انتخاب کنید، روشی ترتیبی که شش تا از کارآمدترین تمرینات شناخته شده ارتقای شخصی را با هم ترکیب می‎کند. در حالی که برخی از افراد می‎توانند ساعت‎ها برای این تمرینات وقت بگذارند، تنها یک دقیقه برای هر تمرین – و به طور کلی شش دقیقه- طول می‎کشد که نتایج خارق‎العاده آن را ببینید.

فقط تصور کنید که شش دقیقه نخست روز این‎گونه آغاز شود:

دقیقه اول: س مثل سکوت

به جای آن که دکمه «snooze» یا چرت زدن را فشار دهید و سپس با استرس و خستگی روزتان را آغاز کنید، اولین دقیقه روز را به سکوتی هدفدار اختصاص دهید. به آرامی بنشینید، سکوت و آرامش را برقرار سازید و نفس‎های عمیقی بکشید. شاید به تمرکز بپردازید. بر روی خود متمرکز شوید و شرایط مطلوب ذهنی ایجاد کنید که شما را به سوی داشتن روزی کارآمد رهنمون کند.

شاید در آن لحظات به شکرگزاری و قدردانی از خداوند بپردازید. زمانی که در سکوت می‎نشینید، ذهن‎تان را آرام میکنید، به بدن‎تان آرامش می‎بخشید و اجازه می‎دهید که استرس از بدن‎تان خارج شود. شما با این کار مفهومی عمیق‎تر از وضوح، هدف و جهت‎یابی خواهید یافت.

دقیقه دوم: ت مثل تصدیق

برگه تصدیق خود را بیرون بیاورید و شروع به خواندن آن کنید؛ برگه تصدیق برگه‎ای‎ست که در آن جملاتی نوشته‎اید که پتانسیل نامحدود، اهداف مهم و کارهای موردنیاز برای رسیدن به آن‎ها را به شما یادآوری می‎کند. خواندن جملاتی که توانایی‎تان را به شما یادآوری می‎کند، انگیزه‎بخش خواهد بود. دیدن کارهایی که باید انجام دهید به شما انرژی مجددی می‎بخشد تا روی آن‎چه باید امروز انجام دهید تا زندگی‎تان را به مرحله بعدی ببرید، تمرکز کنید.

دقیقه سوم: ت مثل تجسم

چشمان‎تان را ببندید و تصور کنید زمانی که به اهداف‎تان دست یابید چه احساسی خواهید داشت و زندگی‎تان چگونه خواهد بود. دیدن چشم‎انداز ایده‎آل عقیده‎تان به ممکن بودن آن و تمایل‎تان به تبدیل کردن آن به واقعیت را افزایش خواهد داد.

دقیقه چهارم: ن مثل نرمش

بلند شوید و برای شصت ثانیه بدن‎تان را حرکت دهید. این مقدار زمان برای افزایش جریان خون و اکسیژن به مغز کافی اسـت. شما می‎توانید به سادگی یک دقیقه بالا و پایین بپرید، شنای سوئدی یا بشین پاشو انجام دهید. نکته در این اسـت که شما ضربان قلب‎تان را افزایش دهید، انرژی ایجاد کنید و توانایی‎تان در هشیاری و تمرکز را افزایش دهید.

دقیقه پنجم: خ مثل خواندن

کتابی را که در حال حاضر مشغول خواندن آن هستید، بردارید و یک یا دو صفحه بخوانید. ایده جدیدی بیاموزید، چیزی که بتوانید در طول روز به کار بگیرید و به بهبود نتایج کاری یا عاطفی‎تان کمک کند. چیز جدیدی کشف کنید که بتوانید از آن برای تفکر بهتر، احساس بهتر و زندگی بهتر بهره بگیرید.

دقیقه ششم: ن برای نوشتن

دفترچه‎تان را بردارید و یک دقیقه وقت صرف نوشتن چیزی کنید که شکرگزارش هستید و به آن می‎بالید. همچنین سه نتیجه‎ای را که می‎خواهید در آن روز کسب کنید نیز بنویسید. با انجام این کار، شما وضوح کار و انگیزه‎ای را که برای دست به کار شدن به آن نیاز دارید، ایجاد می‎کنید.

امروز شروع کنید


اگر روزتان را با گذراندن این شش دقیقه آغاز کنید، چه احساسی خواهید داشت؟ کیفیت آن روز و زندگی‎تان چقدر بهبود خواهد یافت؟ همه ما موافق هستیم که سرمایه‎گذاری حداقل شش دقیقه زمان برای تبدیل شدن به شخصی که برای کسب زندگی مورد علاقه‎مان باید باشیم، نه تنها منطقی‎ست که یک باید به تمام معناست.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


24 آگوست 2016 ... با این حال مردم هر روز از خواب بیدار می شوند و زندگی مثل قبل پیش می رود. ... چگونه در شش دقیقه در روز، زندگی تان را متحول کنید/ یادداشتی از.6 ا کتبر 2014 ... زندگیتان را با انجام روزانه این تمرین 6 دقیقه ای متحول کنید...تمرین 6 دقیقه ای...یک تمرین ساده 6 دقیقه ای برای متحول کردن زندگی...تمرین ساده ...25 آگوست 2016 ... پنجره - حسن اوه، شلوغه؟ فکر فقط این طور مهم که در مرحله هستید، و حداقل یک با مشترک ما می خواهیم و را دهیم. بگویم مشکلی اما به آدمیزاد متولد که به ...26 آگوست 2016 ... سرتون شلوغه؟ عجیبه، فکر می کردم فقط خودم این طور هستم. مهم نیست که اکنون در چه مرحله زندگی تان هستید، من و شما حداقل در یک چیز با هم مشترک ...24 آگوست 2016 ... اگر موفقیت و رضایتمندی بر اساس نمره دهی یک تا ده ارزیابی می شد, برای ایجاد زندگی مورد علاقه تان ، باید در ابتدا همه روزه زمانی را به خودتان اختصاص ...شما یک شیشه عطر را تا آخرین قطره مصرف می کنید. چرا؟چون ارزشمند است.زندگی خیلی ارزشمندتر از این حرف هاست. تلاش کنید زندگی تان را تا جای ممکن مصرف کنید.ترجمه: شادی حسن پور اوه، سرتون شلوغه؟ عجیبه، فکر می کردم فقط خودم این طور هستم. مهم نیست که اکنون در چه مرحله زندگی تان هستید، من و شما حداقل در یک چیز با هم ...مهم نیست که اکنون در چه مرحله زندگی تان هستید، من و شما حداقل در یک چیز با هم مشترک هستیم: ما همه ... چگونه در شش دقیقه در روز، زندگی تان را متحول کنید/ یادداشتی ازمهم نیست که اکنون در چه مرحله زندگی تان هستید، من و شما حداقل در یک چیز با هم مشترک هستیم: ما همه ... چگونه در شش دقیقه در روز، زندگی تان را متحول کنید/ یادداشتی از


کلماتی برای این موضوع

نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا …لطفا نقاشی ساختمان قلی پور را با شماره بشناسیددانلود مقاله رایگان ، دانلود مقاله ، دانلود رایگان مقاله دانلود مقاله رایگان سایت دانلود رایگان مقاله دانلود مقاله دانلود کتاب دانلود راههای افزایش اعتماد به نفس ،زندگی بهتر ،روشهای …با این کار همسرتان را شگفت زده کنید رونق کسب و کار شما از طریق طراحی وبسایت با تور پارسینهپارسینه سایت خبری پارسینه تصرف حلب توسط ارتش سوریه، پایان انقلاب نیستویژگیهای مدیر موفق و مدیر خلاق سایت زیبا وب …خصوصیات مدیر موفق ، مطالبی در مورد مدیریت زیبا وب ،سایت مفید برای مدیران استفاده از قدرت ذهن بخش سومتلقین عبارت است از عمل و یا فکری که وارد ذهن کسی میشود و یک فرایند ذهنی است که طرف ان را بیوگرافی شهاب مرادی جوانان ما شاید دختربازی بلد …جالب و خواندنیبه گزارش مهر، چندی قبل دختر جوانی که به دلیل ازدواج نکردن تا سن ۳۷ سالگی با مشکلاتی رو مجله پنجره خلاقیت موفقیت خلاقیت ثروتمندی با …موفقیت خلاقیت ثروتمندی با مجله خلاقیت مجله پنجره خلاقیت از آنجایی که طراحان الف واکنش وزیر بهداشت به موضوع فیش های حقوقی …وزیر بهداشت در یادداشتی با عنوان شمشیر دولبه به موضوع فیش های حقوقی غیرمتعارف پرداختآموزش تفکر مثبت و آرامشآموزشاگر ۱۹ روش زیر را انجام دهید کسالت دیگر معنا نخواهد داشت برای این که به زندگی احساس



لینک منبع :با شش دقیقه، زندگی‌تان را متحول کنید

تصاویر برای با شش دقیقه، زندگی‌تان را متحول کنید با شش دقیقه، زندگی‌تان را متحول کنید - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../با-شش-دقیقه-زندگی‌تان-را-متحول-کنید‏ - ذخیره شده 24 آگوست 2016 ... با این حال مردم هر روز از خواب بیدار می شوند و زندگی مثل قبل پیش می رود. ... چگونه در شش دقیقه در روز، زندگی تان را متحول کنید/ یادداشتی از. با شش دقیقه، زندگی‌تان را متحول کنید - بولتن نیوز www.bultannews.com/fa/.../با-شش-دقیقه-زندگی‌تان-را-متحول-کنید‏ 27 آگوست 2016 ... اگر روزتان را با گذراندن این شش دقیقه آغاز کنید، چه احساسی خواهید داشت؟ کیفیت آن روز و زندگی تان چقدر بهبود خواهد یافت؟ همه ما موافق هستیم که ... زندگیتان را با انجام روزانه این تمرین 6 دقیقه ای متحول کنید - 12CEO 12ceo.ir/6-دقیقه-تمرین-و-متحول-شدن-زندگی/‏ - ذخیره شده 6 ا کتبر 2014 ... زندگیتان را با انجام روزانه این تمرین 6 دقیقه ای متحول کنید...تمرین 6 دقیقه ای...یک تمرین ساده 6 دقیقه ای برای متحول کردن زندگی...تمرین ساده ... با شش دقیقه، زندگی‌تان را متحول کنید - خانه - قالب خوب news.gtheme.ir/news/.../با-شش-دقیقه-زندگی-تان-را-متحول-کنید‏ - ذخیره شده 24 آگوست 2016 ... اگر موفقیت و رضایتمندی بر اساس نمره دهی یک تا ده ارزیابی می شد, برای ایجاد زندگی مورد علاقه تان ، باید در ابتدا همه روزه زمانی را به خودتان اختصاص ... با شش دقیقه، زندگی‌تان را متحول کنید - دانلود ویدیو www.dvideo.ir/.../_____________________________با_شش_دقیقه،_زندگی‌تان_را_متحول_کنید_________________________‏ - ذخیره شده این کپسول ویدیویی هم اعتماد به نفس تان را بالا می برد، هم از رختخواب نجات تان می دهد · طالع بینی هفته اول اسفند ماه جزیی ترین رخدادهای زندگی تان را به شما می گوید! زندگیتان را با انجام روزانه این تمرین 6 دقیقه ای متحول کنید - فایلهای ... www.doc4u.blogsky.com/1395/05/25/post-10272/‏ - ذخیره شده 15 آگوست 2016 ... زندگیتان را با انجام روزانه این تمرین 6 دقیقه ای متحول کنید. برای متحول کردن زندگی و پیشرفت شخصی خیلی گرفتار هستید و هیچ فرصتی ندارید ... زندگیتان را با انجام روزانه این تمرین 6 دقیقه ای متحول کنید ... file.takhfifestan.com/زندگیتان-را-با-انجام-روزانه-این-تمرین-6/‏ - ذخیره شده 30 دسامبر 2016 ... زندگیتان را با انجام روزانه این تمرین ۶ دقیقه ای متحول کنید. برای متحول کردن زندگی و پیشرفت شخصی خیلی گرفتار هستید و هیچ فرصتی ندارید ... غول چراغ شخصی خودتان • چگونه قانون جذب را در زندگی خودمان عملیاتی و ... https://genie.ir/.../how-the-Law-of-attraction-in-action-in-our-lives‏ - ذخیره شده همیشه با خود تکرار کنید که کاینات همیشه به این جعبه سرک می کشد و حتی اگر درآن .... منزل باعث عوض شدن کامل حال و هوای خانه می شود و روحیه همه ساکنین خانه را متحول می سازد. ... حس ششم یعنی همان دل و قلب خودتان) در ذهن خود مجسم کنید و در آن زندگی کنید! .... می توانید با تمرکز روی نفس های خود کاری کنید که فکر و ذهن شما برای چند دقیقه ... با شش دقیقه زندگی تان را متحول کنید - صفحه اصلی www.khabardown.ir/search/با_شش_دقیقه_زندگی_تان_را_متحول_کنید‏ با شش دقیقه زندگی تان را متحول کنید ... سلامت نیوز:برای ایجاد زندگی مورد علاقه تان که نمره ده را کسب کند، باید در ابتدا همه روزه زمانی را به خودتان اختصاص دهید تا به ...