مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کراس‌اوور جدید هوندا رونمایی شد

[ad_1]
وب سایت پدال - امیر دهقان: در کشورهای مختلف دنیا نسخه‌های گوناگونی از هوندا سیویک دیده می‌شود که صرفاً در آن کشورها عرضه می‌گردند زیرا هوندا مدل‌های مختلفی از سیویک را به‌طور خاص برای عرضه در بازارهای محلی تولید می‌کند؛ مانند نسخه‌های هاچ‌بک و استیشن سیویک که فقط در اروپا عرضه می‌شوند و یا مدل تازه معرفی‌ شدهٔ لیفت‌بک که صرفاً جهت عرضه در ایالات‌متحده در نظر گرفته شده اســت.
 هوندا کراس‌اوور Gienia را در چین رونمایی کرد

 هوندا کراس‌اوور Gienia را در چین رونمایی کرد

 هوندا کراس‌اوور Gienia را در چین رونمایی کرد

حال این شرکت ژاپنی نسخهٔ دیگری از سیویک را که Gienia نام‌گرفته اســت صرفاً جهت عرضه در بازار چین ساخته و رونمایی کرده اســت. البته Gienia مدلی جدید محسوب می‌شود که فقط بر اساس سیویک ساخته شده اســت و برخلاف نسخه‌های دیگر این سدان کامپکت، نام سیویک را به دنبال خود یدک نمی‌کشد. این خودروی جدید که در نمایشگاه خودروی چنگدو به نمایش گذاشته شده اســت، از طریق سرمایه‌گذاری مشترک بین هوندا و دانگ‌فنگ در چین تولید خواهد شد.
 هوندا کراس‌اوور Gienia را در چین رونمایی کرد

هوندا، Gienia را به‌عنوان یک «کراس‌اوور کامپکت لیفت‌بک» توصیف کرده اســت که البته تا حدودی شبیه به نسخهٔ لیفت‌بک جدید سیویک به نظر می‌رسد اما شاید کمی کوچک‌تر از سیویک لیفت‌بک باشد درحالی‌که ارتفاع کمی بیشتری از آن دارد.
 هوندا کراس‌اوور Gienia را در چین رونمایی کرد

 هوندا کراس‌اوور Gienia را در چین رونمایی کرد

بااین‌حال ما مطمئن نیستیم که منظور هوندا از بکار بردن کلمهٔ «کراس‌اوور» در توصیف Gienia چیست چراکه این خودرو بیشتر شبیه به یک هاچ‌بک اسپرت با سواری خشک به نظر رسیده و برخلاف چیزی که از کراس‌اوورهای کوچک انتظار می‌رود، فاقد هرگونه پوشش‌های پلاستیکی در قسمت‌های زیرین بدنه و اطراف قوس گلگیرهای اســت. همچنین درِ صندوق شیب‌دار و اسپویلر عقب آن نیز نشانگر خودروهای آنرود (On Road یا آنرود نقطهٔ مقابل Off Road یا آفرود) اســت.
 هوندا کراس‌اوور Gienia را در چین رونمایی کرد

 هوندا کراس‌اوور Gienia را در چین رونمایی کرد
 هوندا کراس‌اوور Gienia را در چین رونمایی کرد

 هوندا کراس‌اوور Gienia را در چین رونمایی کرد

بااین‌وجود باید برای قضاوت نهایی در رابطه با این خودرو تا زمان مشاهدهٔ حضوری و از نزدیک آن و همچنین انتشار اطلاعات بیشتری در رابطه با آن از سوی سازنده صبر کنیم.
 هوندا کراس‌اوور Gienia را در چین رونمایی کرد

هوندا کراس‌اوور Gienia را در چین رونمایی کرد

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

عصر خودرو ۱۰ خودروی برگزیده سال را بشناسیدبه گزارش پایگاه خبریعصرخودرو به نقل از افکارنیوز، خریداران خودرو همیشه به دنبال پول نیوز شاید تا همین چند سال پیش، حتی فکر کردن به تکنولوژی های مدرنی که به طور روزمره در حال مینی کراس‌اوور ، پیاده‌نظام جدید جک پدال، مجله ……جک از یک پیشرانه لیتری و سیلندر نیرو می‌گیرد که نام دارد این پیشرانه گزارش پدال از مراسم رونمایی محصول جدید …سایرخودروهایداخلیمراسمگزارش پدال از مراسم رونمایی محصول جدید مدیران خودرواخبار صنعت خودرو پژو خودروی سال اروپااطلاعات فنی خودروها قیمت خودرو اخبار تست و بررسی پرونده‌ای برای پژو بیش از سال عکس ماشین،گالری عکس ماشین، تصاویر ماشین، …عکس ماشین،عکس ماشین های جدید،عکس ماشین بوگاتی،عکس ماشین پورشه،عکس ماشین لامبورگینی مشخصات کلی رنو فلوئنس اطلاعات فنی خودروها قیمت خودرو اخبار تست و بررسی پرونده‌ای برای پژو بیش از سال نمایشگاه ماشین، نمایشگاه خودروهای جدید، عکس های از در این بخش از سایت آکاایران تصاویری از نمایشگاه جدیدترین خودروها را برای شما آماده قیمت اتومبیل ها و خودروهای شرکت های هیوندای، …شرکت خودروسازی کیا موتورز کره جنوبی برای عرضه نسل جدید کیا کادنزا در بازار آمریکای



لینک منبع :کراس‌اوور جدید هوندا رونمایی شد

تصاویر برای کراس‌اوور جدید هوندا رونمایی شد کراس‌اوور جدید هوندا رونمایی شد - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../کراس‌اوور-جدید-هوندا-رونمایی-شد‏ - ذخیره شده 7 سپتامبر 2016 ... کراس‌اوور جدید هوندا رونمایی شد. در کشورهای مختلف دنیا نسخه‌های گوناگونی از هوندا سیویک دیده می‌شود که صرفاً در آن کشورها عرضه می‌گردند زیرا هوندا ... کراس‌اوور جدید هوندا رونمایی شد - برترین ها 94.182.146.175/fa/news/383822/کراس‌اوور-جدید-هوندا-رونمایی-شد‏ - ذخیره شده رتبه: ۱۸% - ۹۵۲ نقد 7 سپتامبر 2016 ... هوندا، Gienia را به‌عنوان یک «کراس‌اوور کامپکت لیفت‌بک» توصیف کرده است که البته تا حدودی شبیه به نسخهٔ لیفت‌بک جدید سیویک به نظر می‌رسد ... نسل جدید هوندا CR-V رونمایی شد | پدال، مجله خودرو و حمل و نقل www.pedal.ir/هوندا/نسل-جدید-هوندا-cr-v-رونمایی/‏ - ذخیره شده 14 ا کتبر 2016 ... هوندا نسل پنجم کراس‌اوور محبوب CR-V خود را رسماً در دیترویت رونمایی کرد. ... CR-V جدید به‌طور کامل تغییر کرده و پالایش شده است بنابراین ... کراس‌اوور جدید هوندا رونمایی شد - سرویس خبری servicekhabari.com/119641‏ 4 سپتامبر 2016 ... وب سایت پدال – امیر دهقان: در کشورهای مختلف دنیا نسخه‌های گوناگونی از هوندا سیویک دیده می‌شود که صرفاً در آن کشورها عرضه می‌گردند زیرا هوندا مدل‌های ... کراس اوور جدید هوندا رونمایی شد +تصاویر - اتحادیه طلا،جواهر و سکه ... khabarfarsi.com/u/24872730‏ 7 سپتامبر 2016 ... کراس اوور جدید هوندا رونمایی شد +تصاویر. پدال نیوز: در کشورهای مختلف دنیا نسخه های گوناگونی از هوندا سیویک دیده می شود که صرفاً در آن کشورها ... کراس اوور جدید میتسوبیشی رونمایی شد - خبر خودرو - اخبار خودرو ایران ... khabarkhodro.com/detail.asp?...کراس%20اوور%20جدید%20میتسوبیشی%20رونمایی%20شد‏ - ذخیره شده 14 آگوست 2016 ... کراس اوور جدید میتسوبیشی رونمایی شد ... خبرخودرو، این خودرو رقیبی برای هوندا BR-V است و تایید شده در سال 2017 وارد بازار اندونزی می شود. عصر نمایشگاه - دو محصول جدید هوندا در نمایشگاه اصفهان رونمایی شد www.asrenamayeshgah.com/News/.../دو-محصول-جدید-هوندا-در-نمایشگاه-اصفهان-رونمایی-شد‏ - ذخیره شده 18 فوریه 2016 ... عصر نمایشگاه:گلرنگ موتور فامیلی، نماینده رسمی هوندا در کشور، امروز برای اولین بار در نمایشگاه خودرو اصفهان از دو محصول جدید هوندا در کشور ... پرشین خودرو | کراس اوور جدید هوندا برای شرق آسیا www.persiankhodro.com/...news/.../کراس-اوور-جدید-هوندا-برای-شرق-آسیا‏ - ذخیره شده 8 سپتامبر 2015 ... پرشین خودرو: هوندا در سکوت رسانه‌ای و در جریان نمایشگاه بین المللی خودرویی اندونزی، از کراس اوور جدید خود با نام BR-V رونمایی کرد. ... توزیع لکترونیکی نیروی ترمز برای همراهی بهتر این محصول در شرایط مختلف استفاده شده است. مقایسه رنو کولیوس 2017 با هوندا CRV - ماشین 3 www.mashin3.com/.../مقایسه-رنو-کولیوس-2017-با-هوندا-CRV.html‏ - ذخیره شده هوندا CRV تا به حال با هر ماشین هم کلاسش که مقایسه شده است پیروز بوده است و ... هوندا CRV سالهاست که جزء بهترین ، مطمئن ترین و خوش ساخت ترین کراس اوور های .... این در رنو تلیسمان و مگان جدید که اخیرا رونمایی شد و حتی رنو تالیسمان را در خیابان هم ...