مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چرا بعضی از کودکان کمتر بیمار می شوند؟

[ad_1]

بچه‌ی همسایه را می‌شناسید، همان که به نظر نمی‌رسد با هیچ چیزی آرام بگیرد؟ آیا پدر و مادرش چیزی را می‌دانند که شما نمی‌دانید؟

رنگهای مجاز برای طراحی صورت کودک+ایده های جالب  بچه‌ی همسایه را می‌شناسید، همان که به نظر نمی‌رسد با هیچ چیزی آرام بگیرد؟ آیا پدر و مادرش چیزی را می‌دانند که شما نمی‌دانید؟ کارشناسان در پاسخ می‌گویند احتمالا نه، اما پیشنهاد می‌کنیم شما برای دور ماندن از بیماری‌ها، از 6 رفتار بچه‌های سالم استفاده کنید.

چرا بعضی از کودکان کمتر بیمار می شوند؟

1- دست‌تان را تمیز نگه‌دارید
شستن دست‌ها به ‌طور منظم، گرفتگی‌های تنفسی و بیماری‌های معده و روده را به طرز چشمگیری کاهش می‌دهند. بنابر‌این به بچه‌های‌تان عادت بدهید زمانی که مهد‌کودک یا کلاس‌های‌شان را ترک می‌کنند، بعد از هر‌بار بازی کردن و قبل از غذا خوردن دستان‌شان را بشویند (یا از ضد‌عفونی‌کننده‌های دست استفاده کنند). یک ترفند کلیدی این اسـت که به فرزندان‌تان یاد بدهید قبل از آغشته کردن دست‌هایشان به مایع تا قبل از شستن آنها، به مدت 15 تا 20 ثانیه سرود «تولدت مبارک» را بخوانند.
 
2- زیاد بخوابید
اطمینان حاصل کنید که بچه‌ها زود بخوابند. خیلی از نوزادان تقریبا به 14 ساعت خواب در روز و پیش‌دبستانی‌ها به 11 تا 13 ساعت خواب در روز نیاز دارند.

 

3- هر روز فعال باشید
مطالعات نشان می‌دهد ورزش منظم و ملایم می‌تواند 25 تا 50 درصد از سرماخوردگی‌ها و آنفلوآنزا‌هایی را که در طول یک‌سال اتفاق می‌افتند‌ را کاهش دهند. آن هم احتمالا با تقویت گردش خونی که حاصل سلول های مبارزه کننده با عفونت هستند. ورزش بهتر از هر درمان مطمئن یا معجزه اسـت.


4- مصرف یک رژیم غذایی متعادل و سالم
وعده های غذایی با مقدار زیادی از میوه ها و سبزیجات رنگارنگ به تقویت سیستم ایمنی بدن کودک‌تان کمک می‌کند. از جمله مواد غذایی سرشار از ویتامین C کلم بروکلی، توت فرنگی و پرتقال هستند و مواد‌غذایی سرشار از ویتامین D شامل ماهی تن، شیر غنی شده،‌غلات و حبوبات می‌شوند. مصرف ماست پروبیوتیک هم می‌تواند به محافظت از بدن کمک کند.

 

5-به صورت‌تان دست نزنید
ویروس سرماخوردگی و آنفلوآنزا از طریق بینی، چشم‌ها و دهان وارد بدن می‌شوند پس نگذارید فرزندتان به این نواحی دست بزند. البته این کار در عمل می‌تواند بسیار سخت باشد چون شستن دست‌ها در لحظات حساس،‌ از  مهم‌ترین کار‌ها اسـت. به فرزندتان یاد بدهید که هرگز نی، لیوان و مسواکش را به‌طور مشترک با دیگران استفاده نکند.


6- واکسن آنفلوآنزا بزنید
محققان و پزشکان می‌گویند که بهترین راه برای جلوگیری از ابتلا به آنفلوآنزا، تزریق واکسن آن اسـت.

 

بیتوته


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


سلامت بچه ها بچه های سالم کودکان سالم,سالم ماندن کودکان,سالم ماندن بچه ها,سلامتی کودکان ... کودکان و والدینبچه های سالمچرا بعضی از کودکان کمتر بیمار می شوند؟چرا بعضی از کودکان کمتر بیمار می شوند؟ میوه ها و سبزیجات رنگارنگ به تقویت سیستم ایمنی بدن کودکتان کمک میکند. بچهی همسایه را میشناسید، همان که به نظر ...13 آگوست 2016 ... چرا بعضی از کودکان کمتر بیمار می شوند؟ بچه ی همسایه را می شناسید، همان که به نظر نمی رسد با هیچ چیزی آرام بگیرد؟ آیا پدر و مادرش چیزی را می دانند ...میوه ها و سبزیجات رنگارنگ به تقویت سیستم ایمنی بدن کودکتان کمک میکند. بچهی همسایه را میشناسید، همان که به نظر نمیرسد با هیچ چیزی آرام بگیرد؟ آیا پدر و مادرش ...7 سپتامبر 2016 ... چرا بعضی از کودکان کمتر بیمار می شوند؟ کانال تلگرام دمادم. جهت خواندن و پیگیری اخبار منتخب روز ایران و جهان به کانال تلگرام دمادم بپیوندید.29 آوريل 2016 ... چرا بعضی از کودکان کمتر بیمار می شوند؟ مجله اینترنتی ندا آنلاین: میوه ها و سبزیجات رنگارنگ به تقویت سیستم ایمنی بدن کودک تان کمک می کند ...علت ۳۳ درصد بیماری های مزمن کودکان کمتر از ۱۷ سال آسم می باشد. ... مصرف داروها: مصرف بعضی از داروها از جمله آسپرین می تواند با اثر بر پر وستاگلاندین ... آسم متوسط: در این نوع از آسم حملات از آسم خفیف بیشتر تکرار می شود سرفه و خس خس .... این اصل کلی و ثابت در آلرژی و آسم بیش از سایر بیماری ها صادق است چرا که آسم و آلرژی ها ...بچهی همسایه را میشناسید، همان که به نظر نمیرسد با هیچ چیزی آرام بگیرد؟ آیا پدر و مادرش چیزی را میدانند که شما نمیدانید؟7 مه 2015 ... راز کودکانی که به ندرت بیمار می شوند. شاید به کودکانی در همسایگی تان برخورده باشید که خیلی کم مر ...درواقع، افزایش بروز انواع بیماری های عفونی (و ازجمله همین سرماخوردگی) و ... امّا بعد: این سوال که چرا بچه های ما این قدر ضعیف شده اند پاسخی ساده دارد. ... ما به کودکان خود واکسن می زنیم تا کمتر مریض شوند وسالم تر باشند؛ امّا واقعیت چیز دیگری است. ... سلامتی شده اند و حتّی بعضی تا چند سال، از بی اشتهایی، کاهش رشد، اختلالات عصبی و .


کلماتی برای این موضوع

چرا خدا بعضی از انسان ها را بدبخت آفریده؟ شهر سوالعزیز دلم الهی من فدات شم چرا از انرژی درمانی استفاده نمیکنی فقط کافیه خدا رو صدا بزنی میگنا چرا خانم ها بعد از ازدواج خیانت می کنند؟معمولاً تعداد مردهایی که به همسر خود خیانت می کنند از تعداد زنانی که به شوهر خود خیانت کاروفناوری کَلالهدانلود گجت کاروفناوری کلاله دوستان ارجمند برای اینکه کاروفناوری را همیشه در چرا بدن پروتئین دفع می‌کند؟وجود پروتئین در ادرار نشان‌دهنده بیماری کلیوی است چرا بدن پروتئین دفع می‌کند؟فیزیوتراپی اخلاق حرفه‌ای ، ضرورتی برای سازمان چکیده یکی از عمده‌ترین دغدغه‌های چرا پنی سیلین باید در مراکز درمانی تزریق شود؟ روش …آموزش بیمارهر چند مدت یک بار، خبری درباره مرگ یک یا چند نفر در اثر تزریق پنی سیلین منتشر می شودچرا کلیه ها درد می گیرند؟ کلینیک جامع آموزش پزشکیچرا کلیه ها درد می گیرند؟ کلینیک جامع آموزش پزشکی کانال ما در تلگرام با عنوان نکات نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا …در سبک های کلاسیک بهتر است که این کوسنها از همان جنس و بافت روتختی باشند به هماهنگی کامل ترین مرجع برای درمان تبخال روش فوق العاده …پزشکی و سلامتعلت و راه پیشگیری از تبخالدرمان سریع تبخال تبخال لبتبخال لب به انگلیسیتبخال لب در موسیقی ایرانی آرشیو و خبرهای موسیقیسبک …آرشیو موسیقی ایرانی و خبرهای موسیقی ایران و موسیقی جهاناخبار پزشکی و سلامتبخشهای



لینک منبع :چرا بعضی از کودکان کمتر بیمار می شوند؟

چرا بعضی از کودکان کمتر بیمار می شوند؟ - بیتوته www.beytoote.com/baby/hygienebaby/children4-disease.html‏ - ذخیره شده سلامت بچه ها بچه های سالم کودکان سالم,سالم ماندن کودکان,سالم ماندن بچه ها,سلامتی کودکان,سلامت کودکان,سلامت کودکان و نوجوانان, چرا بعضی از کودکان کمتر بیمار می شوند؟ | میوه ها و سبزیجات ... - خانه padsha.com/چرا-بعضی-از-کودکان-کمتر-بیمار-می-شوند؟‏ - ذخیره شده 14 مارس 2017 ... 2 دقیقه پیش. با بطری نوشابه برای پسر کوچولو هواپیما بسازید. به جای خریدن اسباب بازی های گران قیمت ، می توانید با استفاده از ابزاری که در خانه ... چرا بعضی از کودکان کمتر بیمار می شوند؟ | بچه ی همسایه را می - قطره www.ghatreh.com/news/.../چرا-بعضی-کودکان-کمتر-بیمار-شوند‏ 13 آگوست 2016 ... چرا بعضی از کودکان کمتر بیمار می شوند؟ بچه ی همسایه را می شناسید، همان که به نظر نمی رسد با هیچ چیزی آرام بگیرد؟ آیا پدر و مادرش چیزی را می دانند ... چرا بعضی از کودکان کمتر بیمار می شوند؟ - خبر نو khabareno.com/fa/news/.../چرا-بعضی-از-کودکان-کمتر-بیمار-می-شوند‏ چرا بعضی از کودکان کمتر بیمار می شوند؟ میوه ها و سبزیجات رنگارنگ به تقویت سیستم ایمنی بدن کودک‌تان کمک می‌کند. بچه‌ی همسایه را می‌شناسید، همان که به نظر ... چرا بعضی از کودکان کمتر بیمار می شوند؟ - تی نیوز tnews.ir/news/a4a161893788.html‏ 29 آوریل 2016 ... چرا بعضی از کودکان کمتر بیمار می شوند؟ مجله اینترنتی ندا آنلاین: میوه ها و سبزیجات رنگارنگ به تقویت سیستم ایمنی بدن کودک تان کمک می کند ... دست سبز - چرا بعضی کودکان کمتر مریض می شوند؟ dastesabz.com/Post/.../چرا-بعضی-کودکان-کمتر-مریض-می-شوند؟‏ - ذخیره شده 7 مه 2015 ... راز کودکانی که به ندرت بیمار می شوند. شاید به کودکانی در همسایگی تان برخورده باشید که خیلی کم مر ... چرا بعضی از کودکان کمتر بیمار می شوند؟ newspost.loxblog.com/.../چرا%20بعضی%20از%20کودکان%20کمتر%20بیمار%20می...‏ - ذخیره شده چرا بعضی از کودکان کمتر بیمار می شوند؟ میوه ها و سبزیجات رنگارنگ به تقویت سیستم ایمنی بدن کودک‌تان کمک می‌کند. بچه‌ی همسایه را می‌شناسید، همان که به نظر ... چرا بعضی از کودکان کمتر بیمار می شوند؟ - مجله خبری نیوز newzz.ir/search/?q=چرا+بعضی...کودکان+کمتر+بیمار+می+شوند؟‏ - ذخیره شده چرا بعضی از کودکان کمتر بیمار می شوند؟ «مهدی رحمتی» در ... این «رولزرویس» کودکان بیمار را شاد می‌کند ... پارکت و سرامیک چه مشکلاتی در پای کودکان ایجاد می کند؟ [PDF] برنامه واکسیناسیون کودکان دامنارک https://www.sst.dk/.../5C281C15F4714FB283BB75D1441F0E01.ashx‏ - ذخیره شده برنامه واکسیناسیون کودکان، دیفتری، کزاز، سیاه سرفه، فلج اطفال، مننژیت،. سرخک، اوریون، سرخجه، ... چرا کودکان را در دامنارک واکسینه می کنیم؟ ..... ولی در طول هر دوره اپیدمی، بعضی از کودکان به شدت بیمار می شوند و ممکن است در اثر. بیماری هایی .... اوریون در اثر ویروس اوریون ایجاد می شود که نسبت به ویروس سرخک، کمتر مسری است. سرطان - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/سرطان‏ - ذخیره شده - مشابه سرطان بیماری پیش رونده است و گفته می‌شود ۷۰ درصد مرگ‌های ناشی از سرطان در کشورهای درحال توسعه رخ می‌دهد. .... سرطان کودکان کمتر از ۱۵ سال را نیز دچار می‌کند. ... هنگامی‌که سلول‌های سرطانی از تومور اولیه (اصلی) جدا می‌شوند و همراه لنف یا خون به دیگر ...