مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

جلسه‌ی هشتم مدرسه‌ی ویندوز 10 ترفندستان

[ad_1]

شما می‌توانید ویندوز 10 را با شخصی‌سازی ظاهر آن بیش از پیش مختص خود کنید. از بهینه‌سازی رنگ‌های پنجره‌ها گرفته تا انتخاب پس‌زمینه‌ی دسکتاپ، اسکرین سیورها، صداها، نشان‌گرهای ماوس، تم‌ها و تنظیمات نمایش. شما می‌توانید ویندوز 10 را به شیوه‌های مختلف شخصی‌سازی کنید. گشت‌وگذار میان این حجم از گزینه‌ها و تنظیمات ممکن اسـت دارای نکات مختلفی باشد، به ویژه اگر قصد داشته باشید با حفظ بهترین زیبایی و راحتی، از کارایی بالایی هم بهره‌مند باشید.

 

عوامل زیادی می‌توانند بر کارایی و زیبایی رایانه‌ی شما تأثیرگذار باشند، از تجهیزات سخت‌افزاری گرفته تا کنترل حساب کاربری. با اعمال تعادلی مناسب در تنظیمات شخصی‌سازی می‌توانید به توازن میان کارایی و زیبایی دست پیدا کنید. تنظیماتی که در رابطه با شخصی‌سازی ویندوز اعمال می‌کنید به طور گسترده‌ای بیان‌گر کیفیت تجربه‌ی شما در این زمینه اسـت.

 

از میان قابلیت‌های متعدد کارایی و زیبایی که به یک‌دیگر مرتبط هم هستند، شما بایستی بیشترین کنترل را بر موارد زیر داشته باشید:

  • رابط کاربری پایه و کنترل حساب کاربری
  • پس‌زمینه، اسکرین سیورها و تم‌های دسکتاپ
  • تنظیمات شخصی حساب کاربری

 

در این فصل از مدرسه‌ی فناوری ترفندستان، نحوه‌ی بهینه‌سازی این قابلیت‌ها را با حفظ تعادل میان کارایی و زیبایی خواهید آموخت.

 

سفارشی‌سازی رابط کاربری پایه

ویندوز دارای شمار زیادی امکانات رابط کاربری قابل سفارشی‌سازی اسـت. شما می‌توانید تنظیمات کنترل پنل، تأییدیه‌ها و... را سفارشی‌سازی کنید. در این بخش به نحوه‌ی چگونگی این کار خواهیم پرداخت.

 

شخصی‌سازی Control Panel

کنترل پنل دسترسی سریع به ابزارها و وظایف مهم سیستم را فراهم می‌کند. شما می‌توانید کنترل پنل را از طریق File Explorer و با کلیک بر روی فلش موجود در نوار آدرس و انتخاب Control Panel، فراخوانی کنید (تصویر 3-1).

 

تصویر 3-1 با کلیک بر روی فلش موجود در نوار آدرس، Control Panel را فراخوانی نمایید
تصویر 3-1 فراخوانی Control Panel با کلیک بر روی فلش موجود در نوار آدرس

 

نکته: آیا می‌دانید Control Panel در واقع یک پنل قابل مشاهده در File Explorer محسوب می‌شود؟ This PC ،Network ،Libraries و دیگر پنل‌های قابل مشاهده نیز از طریق نوار آدرس در دسترس هستند و هنگامی که در حال مشاهده‌ی هر یک از آن‌ها هستید می‌توانید به آسانی از طریق نوار آدرس میان آن‌ها جابه‌جا شوید.

 

کنترل پنل به چند شکل قابل مشاهده اسـت. شما می‌توانید نحوه‌ی نمایش کنترل پنل را از طریق گزینه‌های موجود در View by تغییر دهید. حالت نمایش Category که با انتخاب گزینه‌ی Category در لیست View by قابل دسترسی اسـت، ابزارهای سیستمی را بر اساس دسته‌بندی موضوعی، نام ابزار و وظایف کلیدی نمایش می‌دهد. همچنین تمامی آیتم‌های کنترل پنل با انتخاب Large Icons و Small Icons در لیست View by با دو اندازه‌ی بزرگ و کوچک و به ترتیب حروف الفبا قابل مشاهده هستند.

 

در حالت Category، تمامی ابزارها و وظایف همانند گزینه‌ها و برنامه‌های منوی Start با یک کلیک قابل دسترس هستند. ممکن اسـت مایل باشید تمامی فایل‌ها، تصاویر و... را نیز با یک کلیک باز نمایید. این کار موجب خواهد شد همواره از تک‌کلیک به جای دوبارکلیک در همه‌ جای ویندوز استفاده کنید.

 

هنگامی که حالت تک‌کلیک را فعال کرده‌اید، کافی اسـت نشان‌گر ماوس را بر روی آیتم انتخابی ببرید و یک کلیک کنید تا آن را باز کنید. برای فعال‌سازی تک‌کلیک این مراحل را طی نمایید:

  1. در Control Panel بر روی Appearance And Personalization کلیک کنید.
  2. در زیر قسمت File Explorer Options بر روی Specify single- or double-click to open کلیک نمایید.
  3. در پنجره‌ی File Explorer Options، در تب General، تیک گزینه‌ی Single-click to open an item (point to select) را فعال نمایید و روی دکمه‌ی OK کلیک کنید.

 

بهینه‌سازی تأییدیه‌های کنترل

در فصل 1، به معرفی حساب‌های کاربری دامنه و محلی پرداختیم که هر دوی آن‌ها می‌توانستند به اینترنت متصل شوند. هنگامی که شما با یک حساب محلی در حال کار هستید، این حساب می‌تواند یک حساب کاربری استاندارد باشد یا یک حساب کاربری مدیر.

 

حساب‌های استاندارد می‌توانند کلیه وظایف عمومی رایانه را انجام دهند. وظایفی همانند اجرای برنامه‌ها، باز کردن فایل‌ها، ساخت پوشه‌ها و به طور کلی کلیه‌ی فعالیت‌هایی که حساب‌های کاربری دیگر و یا امنیت رایانه را تحت تأثیر قرار نمی‌دهند. از طرف دیگر، حساب‌های مدیر، دارای دسترسی کامل به رایانه هستند و می‌توانند تغییراتی که بر کاربران دیگر و یا بر امنیت رایانه تأثیر می‌گذارند را انجام دهند.

 

در ویندوز 10، بی‌توجه به این‌ که شما به عنوان یک کاربر استاندارد یا مدیر وارد شده‌اید، با تأییدیه‌ی User Account Control (UAC) روبه‌رو خواهید شد. به طور پیش‌فرض این تأییدیه هنگامی که اپلیکیشن‌های خاص یا برنامه‌هایی که قصد ایجاد تغییر در رایانه را دارند را اجرا می‌کنید پدیدار می‌شود. UAC مجموعه‌ای از امکانات اسـت که برای کمک به محافظت از رایانه‌ی شما در برابر برنامه‌های مشکوک و با هدف افزایش امنیت طراحی شده اسـت.

 

به طور کلی، هنگامی که شما به عنوان یک حساب استاندارد وارد شده‌اید، برای ارائه‌ی اعتبارات مدیریتی مورد پرسش قرار خواهید گرفت. در بیش‌تر رایانه‌های شخصی یا اداری کوچک، هر حساب مدیر رایانه‌ی محلی در پنجره‌ی تأییدیه با نام خود لیست خواهد شد، شما بایستی بر روی حساب مورد نظر کلیک کرده،‌ رمز حساب را وارد نموده و بر روی OK کلیک کنید. اگر وارد یک حساب دامنه شده باشید، تأییدیه، پنجره‌ای شامل نام کاربری و رمز عبور را نمایش می‌دهد. در این حالت بایستی نام کاربری حساب مدیر و رمز آن را وارد کرده و روی OK کلیک نمایید.

 

هنگامی که با حساب مدیر وارد شدید، برای تأیید ادامه‌ی عملیات، پنجره‌ی تأییدیه نمایش داده خواهد شد. تأییدیه بی‌توجه به این که شما به یک دامنه متصل هستید نیز نمایش داده می‌شود و برای ادامه بایستی روی OK کلیک کنید.

 

ویندوز 10 پیش از نمایش پنجره‌ی تأییدیه، فعالیت‌های گوناگونی انجام می‌دهد، اما تنها یک چیز اسـت که شما باید بدانید: پیش از نمایش پنجره‌ی تأییدیه، ویندوز به یک دسکتاپ ایزوله و امن سوئیچ می‌کند که این موضوع از آماده‌سازی مجوزهای مورد نیاز اپلیکیشن‌ها یا دیگر فرآیندها جلوگیری می‌کند.

 

نکته: تنها خود تأییدیه بروی یک دسکتاپ امن اجرا می‌شود. دیگر برنامه‌ها و فرآیندهای در حال اجرا به ادامه‌ی کار خود در دسکتاپ تعاملی کاربر ادامه می‌دهند.

 

دسکتاپ امن و تأییدیه‌ها ابعاد کلیدی UAC هستند که بر شما و نحوه‌ی استفاده‌تان از رایانه تأثیر می‌گذارند. برای کاهش تأییدیه‌هایی که می‌بینید، UAC می‌تواند میان تغییرات بر تنظیمات ویندوز و تغییرات برنامه‌ها و دستگاه‌ها بر سیستم‌عامل تفاوت ایجاد کند. برای مثال در اکثر اوقات شما تنها می‌خواهید بدانید چه زمانی برنامه‌ها سعی در نصب شدن دارند یا قصد دارند تغییراتی در سیستم‌عامل اعمال کنند و مایل نیستید هر بار که قصد تغییر در تنظیمات ویندوز را دارید با پنجره‌ی تأییدیه روبه‌رو شوید. شما همچنین می‌توانید UAC را طوری تنظیم کنید که دسکتاپ امن مورد استفاده قرار نگیرد.

 

نکته: UAC می‌تواند مانع از نصب نوع خاصی از برنامه‌ها بر روی رایانه‌ی شما گردد. شما می‌توانید با راست‌کلیک بر روی فایل اجرایی یا فایل نصب برنامه و انتخاب Run as administrator این موضوع را دور بزنید. به یاد داشته باشید که با این کار با وجود نصب برنامه، برای هر بار اجرای برنامه نیازمند دسترسی مدیریتی هستید. به جای راست‌کلیک و انتخاب Run as administrator در هر بار اجرای برنامه، می‌توانید بر روی فایل میان‌بر یا فایل اجرایی آن راست‌کلیک کنید و Properties را انتخاب کنید. در تب Compatibility و قسمت Settings، تیک گزینه‌ی Run this program as an administrator را بزنید و روی OK کلیک کنید.

 

برای بهینه‌سازی UAC مراحل زیر را طی کنید:

  1. در Control Panel با حالت نمایش Category، در قسمت System and Security روی Review your computer’s status کلیک نمایید.
  2. در سمت چپ پنجره بر روی Change User Account Control settings کلیک کنید.
    نکته: شما هم‌چنین می‌توانید برای رسیدن به این مسیر عبارت wscui.cpl را در جعبه‌ی جستجو وارد نمایید و Enter بزنید.
  3. در پنجره‌ی User Account Control Settings همان‌طور که در تصویر 3-2 قابل مشاهده اسـت، می‌توانید با استفاده نوار لغزنده مشخص کنید که چه موقع هنگام اعمال تغییرات، به شما اطلاع‌رسانی و درخواست تأییدیه شود. سپس روی OK کلیک کنید تا تنظیمات ذخیره شود.

 

گزینه‌های در دسترس به شرح زیر هستند:

  • Always notify ne when: همواره هنگامی که برنامه‌ها قصد نصب شدن و یا اعمال تغییرات در رایانه را دارند و هنگامی که شما تنظیمات ویندوز را تغییر می‌دهید اطلاع‌رسانی انجام می‌شود. اگر نیازمند بالاترین سطح امنیتی ممکن بر روی رایانه هستید و مکرراً اقدام به نصب نرم‌افزار کرده و از وب‌سایت‌‌های ناشناس دیدن می‌کنید این گزینه مناسب شما اسـت.
  • Notify me only when apps try to make changes to my computer (default): تنها هنگامی که برنامه‌ها قصد اعمال تغییر بر روی رایانه را دارند اطلاع‌رسانی انجام می‌شود، نه هنگامی که قصد اعمال تغییرات بر روی تنظیمات ویندوز را دارید. اگر نیازمند سطح بالای امنیتی بر روی رایانه هستید اما قصد کاهش اطلاع‌رسانی‌های تأییدیه را نیز دارید این گزینه برای شما مناسب اسـت. این گزینه، گزینه‌ی پیش‌فرض ویندوز اسـت.
  • Notify me only when apps try to make changes to my computer (do not dim my desktop): مشابه گزینه‌ی بالا (پیش‌فرض) اسـت با این تفاوت که از UAC برای سوئیچ به دسکتاپ امن جلوگیری می‌کند. اگر در یک محیط مطمئن با اپلیکیشن‌های شناخته‌شده کار می‌کنید و از وب‌سایت‌های ناشناس نیز دیدن نمی‌کنید می‌توانید این گزینه را انتخاب کنید. همچنین اگر سوئیچ به دسکتاپ امن در رایانه‌ی شما زمان زیادی طول می‌کشد می‌توانید این گزینه را انتخاب کنید.
  • Never notify me when: با انتخاب این گزینه تمامی اطلاع‌رسانی‌تأییدیه‌های UAC خاموش خواهند شد. اگر امنیت برای‌تان در اولویت نیست و در یک محیط مطمئن در حال کار هستید می‌توانید این گزینه را انتخاب نمایید. اگر این گزینه را انتخاب کنید، برای اعمال تغییرات بایستی یک‌بار ویندوز را از نو راه‌اندازی کنید.

 

تصویر 3-2 بهینه‌سازی UAC برای عمل‌کرد دل‌خواه
تصویر 3-2 بهینه‌سازی UAC برای عمل‌کرد دل‌خواه

 

نکته: بسته به تنظیم کنونی UAC، از شما جهت تأیید تنظیمات جدید پرسش می‌شود. در یک دامنه، امکان مدیریت UAC با استفاده از این روش ممکن نیست. در این حالت می‌توانید به Local Security Policy در All Apps Windows Administrative Tools مراجعه نمایید. در پنجره‌ی Local Security Policy، به Security SettingsLocal PoliciesSecurity Options رفته و در این صفحه تنظیمات User Account Control را خواهید یافت.

 

ایجاد یک حالت مشاهده‌ی جدید برای Control Panel

همان‌طور که اشاره شد Control Panel را می‌توان با چند حالت با استفاده از قسمت View by مشاهده کرد. اما یک راه جالب دیگر نیز برای مشاهده‌ی آیتم‌های داخل کنترل پنل وجود دارد. برای این کار در هر محلی در File Explorer (مانند دسکتاپ) یک پوشه‌ی جدید ایجاد کنید و نام این پوشه‌ی جدید را به شکل زیر وارد نمایید:


 Control Panel.ED7BA470-8E54-465E-825C-99712043E01C

حالا وارد پوشه‌ای که ایجاد کردید شوید. همان‌طور که در تصویر 3-3 ملاحظه می‌کنید، کلیه‌ی آیتم‌های کنترل پنل در این محل به چشم می‌خورند. در واقع کدی که در جلوی عبارت Control Panel وارد کردید باعث این اتفاق شد. شما می‌توانید به جای Control Panel هر عبارت دیگری را وارد نمایید. این کد که GUID نام دارد یک مقدار رجیسترشده در سیستم‌عامل اسـت که به حالت کنونی کنترل پنل مربوط اسـت. با در اختیار داشتن این میان‌بر، دسترسی به آیتم‌‌های کنترل پنل از پیش آسان‌تر خواهد شد. در این حالت مشاهده، کلیه‌ی آیتم‌ها با دسته‌بندی موضوعی لیست می‌شوند.

 

تصویر 3-3 دسترسی به کنترل پنل با ساخت یک حالت مشاهده‌ی جدید
تصویر 3-3 دسترسی به کنترل پنل با ساخت یک حالت مشاهده‌ی جدید

 

ایجاد یک خط فرمان اختصاصی با دسترسی Administrator

با استفاده از Command Prompt می‌توانید به رابط کاربری خط فرمان ویندوز 10 دسترسی داشته باشید. اگر در کار با رایانه حرفه‌ای باشید حتماً این موضوع را می‌دانید که برای اجرای وظایف مدیریتی در CMD، بایستی دسترسی مدیریتی یا Administrator نیز به آن داشته باشید. به طور معمول برای دسترسی به خط فرمان با دسترسی مدیر کافی اسـت بر روی دکمه‌‌‌‌ی Start راست‌کلیک کنید و Command Prompt (Admin) را انتخاب کنید. این کار را می‌توانید در منوی Start، با تایپ cmd و راست‌کلیک بر روی Command Prompt و انتخاب Run as administator نیز انجام دهید. نتیجه یکسان خواهد بود و خط فرمان با مجوزهای مدیریتی باز خواهد شد.

 

اگر Command Prompt را به Taskbar سنجاق کرده باشید اجرای آن با دسترسی مدیر کمی سخت‌ خواهد بود. چرا که ابتدا باید بر روی Command Prompt سنجاق‌شده راست‌کلیک کنید. سپس در لیست پرش مجدد روی Command Prompt راست‌کلیک کنید و در نهایت روی Run as administator کلیک کنید.

 

اما راه‌ آسان‌تری هم وجود دارد. فایل cmd.exe در پوشه‌ی C:WindowsSystem32 قرار دارد. این فایل را بیابید و بر روی آن‌ راست‌کلیک کرده و Copy را انتخاب کنید. اکنون در محل دلخواه همانند دسکتاپ، این فایل را Paste نمایید. حال بر روی فایل Pasteشده راست‌کلیک کرده و Properties را انتخاب کنید. اکنون در تب Compatibility تیک گزینه‌ی Run this program as an administrator را بزنید و روی OK کلیک کنید. در نهایت می‌توانید با راست‌کلیک بر روی این فایل و انتخاب Pin to Start یا Pin to Taskbar آن را به منوی Start یا Taskbar سنجاق کنید تا از این پس تنها با یک کلیک، خط فرمان با دسترسی مدیر اجرا شود.

 

در جلسه‌ی بعدی مدرسه‌ی ویندوز 10 ترفندستان در ادامه‌ی فصل سوم، وارد مبحث بهینه‌سازی پس‌زمینه‌ها، تم‌ها و دیگر موارد خواهیم شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


21 ژوئن 2016 ... فصل سوم: شخصیسازی ظاهر ویندوز 10 شما میتوانید ویندوز 10 را با شخصیسازی ظاهر آن بیش از پیش مختص خود کنید. ...,مرجع ترفند ویندوز 10، ...6 ا کتبر 2015 ... ادامهی فصل دوم: سفارشیسازی رابط کاربری ویندوز 10 گسترش فضای ... جلسهی هشتم مدرسهی ویندوز 10 ترفندستان · جلسهی هفتم مدرسهی ویندوز 10 ...23 آگوست 2015 ... برخی ویژگیها در ویندوزهای ...,مرجع ترفند ویندوز 10، ترفند اندروید، ... جلسهی هشتم مدرسهی ویندوز 10 ترفندستان · جلسهی هفتم مدرسهی ویندوز 10 ...10 ژوئن 2016 ... ادامهی فصل دوم: سفارشیسازی رابط کاربری ویندوز 10 سفارشیسازی Taskbar با استفاده از نوار وظیفه یا Taskbar میتوانید به مدیریت اپها و ...,مرجع ...مرجع ترفند ویندوز 10، ترفند اندروید، ترفند تلگرام، ترفند اینستاگرام، ترفند بازی. ... جلسهی هشتم مدرسهی ویندوز 10 ترفندستان · جلسهی هفتم مدرسهی ویندوز 10 ...10 ترفند در Task Manager ویندوز 10 که بلد نیستید! آرشیو ماهانه. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 .... جلسهی هشتم مدرسهی ویندوز 10 ترفندستان · جلسهی هفتم مدرسهی ویندوز 10 ...ترفندستان 4104 روز و 17 ساعت و 0 دقیقه و 20 ثانیه است که پابرجاست! ورود; عضویت .... جلسهی هشتم مدرسهی ویندوز 10 ترفندستان · جلسهی هفتم مدرسهی ویندوز 10 ...ترفندستان 4009 روز و 17 ساعت و 0 دقیقه و 20 ثانیه است که پابرجاست! ... نحوهی حذف Groove Music از ویندوز 10 .... جلسهی هشتم مدرسهی ویندوز 10 ترفندستان.3 مارس 2016 ... تمام آنچه که ما در کلیهی جلسات مدرسهی ویندوز 10 ترفندستان در پی آن هستیم این است که ویندوز 10 آن طور که شما میخواهید کار کند. هنگامی که شما به ...24 ژوئن 2016 ... جلسهی هفتم مدرسهی ویندوز 10 ترفندستان 2 هفته گذشته 0 جلسهی ششم مدرسهی ویندوز 10 ترفندستان 2 هفته گذشته 0 جلسهی پنجم مدرسهی ویندوز 10 ...


کلماتی برای این موضوع

ترفندستان مرجع ترفندهای فناوریمرجع ترفند ویندوز ، ترفند اندروید، ترفند تلگرام، ترفند اینستاگرام، ترفند بازی



لینک منبع :جلسه‌ی هشتم مدرسه‌ی ویندوز 10 ترفندستان

جلسه‌ی هشتم مدرسه‌ی ویندوز 10 ترفندستان https://www.tarfandestan.com/.../1464415236.جلسه‌ی-هشتم-مدرسه‌ی-ویندوز-10-ترفندستان‏ - ذخیره شده 21 ژوئن 2016 ... فصل سوم: شخصی‌سازی ظاهر ویندوز 10 شما می‌توانید ویندوز 10 را با شخصی‌سازی ظاهر آن بیش از پیش مختص خود کنید. ...,مرجع ترفند ویندوز 10، ... جلسه‌ی اول مدرسه‌ی ویندوز 10 ترفندستان https://www.tarfandestan.com/.../14623.جلسه‌ی-اول-مدرسه‌ی-ویندوز-10-ترفندستان‏ - ذخیره شده فصل اول: آشنایی با ویندوز 10 ویندوز 10 از یک ظاهر و واسط کاربری جدید بهره می‌برد. برخی ویژگی‌ها در ویندوزهای ...,مرجع ترفند ویندوز 10، ترفند اندروید، ترفند ... جلسه‌ی هفتم مدرسه‌ی ویندوز 10 ترفندستان https://www.tarfandestan.com/.../1464415223.جلسه‌ی-هفتم-مدرسه‌ی-ویندوز-10-ترفندستان‏ - ذخیره شده 10 ژوئن 2016 ... ادامه‌ی فصل دوم: سفارشی‌سازی رابط کاربری ویندوز 10 سفارشی‌سازی Taskbar با استفاده از نوار وظیفه یا Taskbar می‌توانید به مدیریت اپ‌ها و ...,مرجع ... جلسه‌ی نهم مدرسه‌ی ویندوز 10 ترفندستان - esworld www.esworld.ir/2016/.../جلسه‌ی-نهم-مدرسه‌ی-ویندوز-10-ترفندستان/‏ - ذخیره شده 30 نوامبر 2016 ... پیش از کار با تم‌ها و پشت‌زمینه‌های ویندوز 10 لازم است توجه داشته باشید .... در جلسه‌ی بعدی مدرسه‌ی ویندوز 10 ترفندستان در ادامه‌ی فصل سوم، به نحوه‌ی ... جلسه‌ی اول مدرسه‌ی ویندوز 10 ترفندستان https://yazdcity.ir/data/SC.php?type=component...id...‏ - ذخیره شده ترفند ویندوز 10 · پی بردن به نحوه‌ی نصب ویندوز 10 از طریق رجیستری · نقد و بررسی سخت‌افزار .... جلسه‌ی هشتم مدرسه‌ی ویندوز 10 ترفندستان. 9 ماه گذشته 0. جلسه‌ی ... شهریور ۱۳۹۴ - نرم افزارهای نابینایان و ترفندهای رایانه - blogfa.com besheno.blogfa.com/1394/06‏ - ذخیره شده برچسب‌ها: ترفند ویندوز, فعال یا غیر فعال سازی بوت سریع ویندوز 8. [ یکشنبه بیست و نهم ... جلسه‌ی چهارم مدرسه‌ی ویندوز 10 ترفندستان. برگرفته شده از سایت ... 06.2005 - جلسه‌ی اول مدرسه‌ی ویندوز 10 ترفندستان falafeli.blogspot.com/2005_06_01_archive.html‏ تغییر اولویت اتصال شبکه‌های وایرلس در ویندوز 10 · ترفند دسکتاپ .... جلسه‌ی اول مدرسه‌ی اندروید ترفندستان · جلسه‌ی نهم ... جلسه‌ی هفتم مدرسه‌ی ویندوز 10 ترفندستان. جلسه‌ی اول مدرسه‌ی ویندوز 10 ترفندستان - پیتزا قمی یا فلافل falafeli.blogspot.com/2005/03/blog-post.html‏ - ذخیره شده 6 مارس 2005 ... ترفند ویندوز 10 · کاهش مصرف CPU در ویندوز 10. آرشیو ماهانه. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 .... جلسه‌ی هشتم مدرسه‌ی ویندوز 10 ترفندستان. 7 ماه گذشته 0. جلسه‌ی ... اسامی کشورها همراه با معانی - روزبه - blogfa.com rouzbeh13.blogfa.com/post-14.aspx‏ - ذخیره شده ترفندستان - مرجع ترفندهای فناوری. ورودعضویت · صفحه ... پی بردن به نحوه‌ی نصب ویندوز 10 از طریق رجیستری .... جلسه‌ی هشتم مدرسه‌ی ویندوز 10 ترفندستان. حرف دلت... - blogfa.com ardabil-hamed.blogfa.com/8607.aspx‏ - ذخیره شده 10 راه برای کاهش مصرف اینترنت داده تلفن همراه در اندروید ... پی بردن به نحوه‌ی نصب ویندوز 10 از طریق رجیستری .... جلسه‌ی نهم مدرسه‌ی ویندوز 10 ترفندستان.