مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

با تغذیه مناسب، قوای جنسی خود را تقویت کنید

[ad_1]
 نی‌نی سایت - ایمان صابر: به اعتقاد پزشکان، مصرف صحیح موادغذایی در کنترل امیال جنسی، بسیار تاثیرگذار اسـت. به نحوی که با این فرمول به راحتی می‌­توان افسار اسب شهوت را در دست گرفت و گاه آن را کشید و گاهی هم چهار نعل به پیش تاخت. شرایط مزاجی یکسان پیش شرط و شاه کلید اینگونه از درمان به حساب می‌­آید.

طبق توصیه اطبای سنتی، بهتر اسـت زوج­‌ها از یک طبقه‌بندی مزاجی انتخاب شوند. کسانی که اهل جنب و جوش، فعالیت و دارای انرژی بیشتری در انجام امور روزمره هستند، دارای طبع مزاجی گرم و در مقابل این دسته سرد مزاجان قرار می­‌گیرند. در این صورت اگر هر دو نفر گرم مزاج باشند، طبیعتا میل بیشتری به برقراری روابط جنسی دارند و به واسطه خلق و خوی گرم‌­شان به راحتی از پس تقاضای شریک زندگی‌­شان بر خواهند آمد.

کدام مواد غذایی محرک جنسی هستند؟

 این معادله برای زوج­‌های سرد مزاج هم به طور دیگری قابل حل اسـت. به این صورت که چون هر دو نفر میل کمی به برقراری رابطه دارند، احساس نارضایتی به وجود نخواهد آمد و در نتیجه این فقدان، در موارد کمتری به سمت راهروهای دادگاه ختم می‌­شود. اما مشکل زمانی به وجود خواهد آمد که این تعادل مزاجی بین زن و شوهر از بین برود و هر کدام از آنها در طبقه‌­بندی جداگانه‌­ای قرار بگیرند. اینجاست که نقش کلیدی خوراکی­‌های موثر در افزایش میل جنسی، بنا به نیاز طرف مقابل، پر رنگ­‌تر می­‌شود.

بنا به تعاریف بالا، غذاهای با طبع گرم به عنوان محرک شناخته می‌­شوند که آنها را در 6 دسته‌بندی عمده برشمرده‌ایم؛

1. گوشت

گوشت گوسفند مهم ترین غذایی اسـت که به راحتی می‌­توانید در برنامه­ غذایی قرارش دهید. به علت همه‌­گیر بودن این ماده غذایی، گوشت گوسفند از ارکان اصلی غذاهای تقویت میل جنسی به شمار می‌­رود. اما اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که طعم این ماده غذایی­ مقوی را دوست ندارید یا اینکه با وجود نیاز به محرک­‌های جنسی در پی تغذیه‌­ای کامل و رژیمی نیز هستید، گوشت شترمرغ جایگزین مناسبی برای گوشت گوسفند محسوب می­شود.در مناطق کویری و نقاطی که دسترسی به گوشت شتر دارند، این ماده­ غذایی گرم، به شدت توصیه می­‌شود. همچنین هم­وطن­ان ساکن در نوار شمالی ایران می­‌توانند برای تقویت نیروی جوانی از گوشت بوقلمون و مرغابی استفاده کنند.

2. میوه‌

کدام مواد غذایی محرک جنسی هستند؟

منابع دیگر خوراکی­‌های گرم، میوه­‌ها هستند. جدا از خاصیت مدنظر میوه‌­های گرم، تامین ویتامین و طراوت و شادابی بدن، در حکم قطعات کامل کننده­ پازل مذکور عمل می­‌کنند و همسران را در رسیدن به رابطه‌ای مطلوب یاری می­‌کنند. مصرف میوه‌­های محرک درکنار تغذیه اصولی، کاری می‌کند کارستان! کشمش، انگور، خربزه، خرمالو، موز، انجیر و گردو از جمله میوه‌هایی محسوب می‌شود که طبعی گرم دارند و خوشبختانه در تمام طول سال، چند نماینده­ غذایی این گروه از خوراکی­‌ها در میوه‌فروشی‌­ها یافت می‌شود.

3. منابع سروتونین

نتایج تحقیقات و هم تجارب زندگی زوج های جوان نشان داده که هر گاه، زن و مرد از نظر درگیری‌­های فکری در پایین‌­ترین حد ممکن باشند، در زمینه ارتباط‌­های جنسی، دوران موفقی را پشت سر می­‌گذرانند. دلیل این موفقیت که به خاطر فقدان دغدغه­ ذهنی به وجود می‌­آید، ترشح هورمون شادی یا همان "سروتونین " اسـت. پس اگر در افزایش میزان هورمون شادی آفرین بدن قدم بردارید، رابطه گرم‌­تری خواهید داشت. عسل، شیر، گوشت ماهی، سبزیجات دارای برگ پهن مثل اسفناج و ترب، منابع خوبی برای تامین سروتونین به شمار می­‌آیند.

4. غذاهای دریایی

بالا رفتن فشار خون، فرآیندی اسـت که در ابتدا و حین ارتباط جنسی در داخل بدن اتفاق می‌­افتد. از این رو هر چه سهم دستگاه تناسلی زن یا مرد از این خون­رسانی بیشتر باشد، درصد رضایتمندی طرفین نیز بالا­تر خواهد رفت. غذاهای دریایی به علت دارا بودن روی، سلنیوم و ید، علاوه بر تامین انرژی لازم، به تراوش بهتر هورمون­‌های جنسی کمک می­‎کنند.

5. شکلات، زنجبیل و زیتون

کدام مواد غذایی محرک جنسی هستند؟

شکلات تلخ محرک سیستم مغزی اسـت و استفاده از زنجبیل، برای بهبود فرآیند خون­رسانی بسیار موثر اسـت. زیتون سیاه برای خانم‌­ها و زیتون سبز برای آقایان جزو محرک­‌های گرم محسوب می‌­شود.

6. شیرینی‌ها و تندمزاج‌ها

طعم­‌های شیرین و تند، خاصیت محرک دارند و به خاطر گستردگی دامنه خوراکی های شیرین و تند به اختصار از انواع شیرینی‌ها، ادویه‌های تند، پیاز، سوسیس و کالباس هم فقط نام برده شد. استفاده از یک لیوان آب انار طبیعی، قبل از برقراری ارتباط در آقایان، باعث جلوگیری از اختلالات نعوظ می­‌شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


داشتن رابطه ی جنسی مناسب ، نقش بسیار مهمی در پایدار ماندن یک رابطه زناشویی دارد. متاسفانه امروزه بسیاری از زوج ها با مشکلات و اختلالات جنسی مواجه هستند که یکی ...24 جولای 2016 ... به اعتقاد پزشکان، مصرف صحیح موادغذایی در کنترل امیال جنسی، بسیار تاثیرگذار است. به نحوی که با این فرمول به راحتی میتوان افسار اسب شهوت ...راههای افزایش میل جنسی مواد غذایی برای افزایش قوای جنسی راهکارهای افزایش قوای ... بسیارند همسرانی که از کمبود، کاهش یا تحلیل میل و قوای جنسی خود رنج میبرند و میتوان .... باید تغذیه سالم داشته باشید، در صورت نیاز از مکمل ها استفاده نموده و ورزش کنید. ... در این مطلب شما را با تعدادی ازمواد غذایی موثر در تقویت جنسی آشنا میکنیم.با یک کلیک همسر آینده خود را انتخاب کنید · آنلاین بازی ... در کنار غذاهای اصلی ، مواد غذایی زیر میتوانند تاثیر زیادی بر افزایش قوای جنسی در مردان داشته باشند .25 مه 2016 ... با تغذیه مناسب نیروی جنسی خود را تقویت کنید! امروزه خیلی از افراد قوای جنسی ضعیفی دارند و در صدد آن هستند که قوای جنسی خود را افزایش دهند.نمناک بهداشت و سلامتسلامت جنسی تقویت قوای جنسی با این مواد غذایی ... تغذیه مناسب و دریافت به اندازه ویتامین ها و مواد معدنی مانند ویتامین های A,E,B و عناصری همچون روی و منیزیم و. ... امگا 3 مصرف کنید: ... خود ارضایی مرد و زن ندارد و دختران و پسران هم خود را با این رفتار اشتباه در معرض از دست دادن زیبایی و ریزش شدید مو در کنار سرطان ...اما به جز تغذیه سالم، مواد غذایی ویژه دیگری نیز وجود دارند که مصرف آنها باعث افزایش ... بنابراین برای تقویت میل جنسی سعی کنید مقداری از این مغز را همراه با مغز پسته ... و سبزیجات با برگهای سبز پررنگ مثل اسفناج را در رژیم غذایی خود بگنجانید.با تناول کردن این مواد و غذاهای فوق العاده مفید ،قواي جنسي تان را تقويت کنيد و میل جنسي تان را افزایش دهید. این مواد خوراکی مختص انرژی مردانهکارشناسان دریک ...25 جولای 2016 ... با تغذیه مناسب، قوای جنسی خود را تقویت کنید به اعتقاد پزشکان، مصرف صحیح موادغذایی در کنترل امیال جنسی، بسیار تاثیرگذار است. به نحوی ...:بعضي غذاها از قديم بهعنوان غذاهاي تقويتكننده قواي جنسي معروف بودهاند. ... و شما ميتوانيد مواد موثر بر سلامت قواي جنسي را در آشپزخانه منزلتان پيدا كنيد البته اگر ... زيتون كه نوع سبز آن در مردان و نوع سياه آن در زنان باعث تقويت قواي جنسي ميشود. ... پنير جريان خون دستگاه تناسلي را 5 درصد افزايش ميدهد، ذرت بو داده با كره تا 9درصد و ...


کلماتی برای این موضوع

تقویت قوای جنسی با این مواد غذاییتقویتقوایجنسیتقویت قوای جنسی ، تقویت قوای جنسی با غذا ، تقویت قوای جنسی طبیعی را در سایت نمناک میوه های تقویت کننده نیروی جنسی را بشناسیدیکی از میوه هایی که باعث تقویت نیروی جنسی میشود آلبالو است خوردن روزانه آلبالو به گیاهان دارویی افزاینده یا کاهنده قوای جنسیدکتر محمد حسین صالحی سورمقی، گیاهان دارویی افزایش دهنده یا کاهش دهنده میل جنسی را به ماده غذایی که تعداد و کیفیت اسپرم‌ها را تقویت … ماده غذایی که تعداد و کیفیت اسپرم‌ها را تقویت می‌کنندراهکارهای افزایش قوای جنسیراهکارهای افزایش قوای جنسی بسیارند همسرانی که از کمبود، کاهش یا تحلیل میل و قوای جنسی رژیم غذایی مناسب مرکز اطلاعات فنی ایرانمرکز اطلاعات فنی ایران با بیش از سال سابقه در زمینه ارائه اطلاعات فنی شامل اخبار روش های تحریک جنسی و عشق بازی با همسر باسنیکی از پاهای خود را یک قدم جلو بگذارید با چهار شماره تمامی ‌بدن را به آهستگی و با یک نکات بهداشتی در رابطه با آلت تناسلی مردان …سلامت سلامت جنسی سلامت جنسی در خانواده نکات بهداشتی در رابطه با آلت تناسلی مردانعطاری طب سنتی زالو درمانی گیاهان دارویی گیاه …خوراکی موثر بر قوای جنسیبعضی غذاها از قدیم به‌عنوان غذاهای تقویت‌کننده قوای جنسی آموزش روابط صحیح زناشویی همه چیز در باره روابط …در این پست از سایت آکاایران برای شما تعدادی از باید و نباید های ی رابطه جنسی را آماده



لینک منبع :با تغذیه مناسب، قوای جنسی خود را تقویت کنید

با تغذیه مناسب، قوای جنسی خود را تقویت کنید - برترین ها www.bartarinha.ir/.../با-تغذیه-مناسب-قوای-جنسی-خود-را-تقویت-کنید‏ - ذخیره شده 24 جولای 2016 ... به اعتقاد پزشکان، مصرف صحیح موادغذایی در کنترل امیال جنسی، بسیار تاثیرگذار است. به نحوی که با این فرمول به راحتی می‌توان افسار اسب شهوت ... با تغذیه ی مناسب ، قوای جنسی خود را تقویت کنید www.hidoctor.ir/18557_با-تغذیه-ی-مناسب-،-قوای-جنسی-خود-را-تقوی.html/‏ - ذخیره شده - مشابه 15 مارس 2014 ... داشتن رابطه ی جنسی مناسب ، نقش بسیار مهمی در پایدار ماندن یک رابطه زناشویی دارد. متاسفانه امروزه بسیاری از زوج ها با مشکلات و اختلالات جنسی ... غذاهای مفید برای تقویت فعالیت جنسی مردان - بیتوته www.beytoote.com/wedlock/learn/useful-foods-boos1.html‏ - ذخیره شده - مشابه یکی از مواد غذایی مفید در تقویت نیروی جنسی مردان مصرف آب انار است. ... شربتی با غلظت دلخواه از رب انار تهیه کنید و روزانه یک لیوان از آن را بنوشید . ... را کنار بگذارند و با مصرف حداقل هفته‌ای یکبار از این سالاد هم قوای جنسی خود را تقویت کنند و هم ... با تغذیه مناسب، قوای جنسی خود را تقویت کنید - آکا www.akairan.com/health/bimari.../news201672522242835683.html‏ - ذخیره شده 25 جولای 2016 ... به اعتقاد پزشکان، مصرف صحیح موادغذایی در کنترل امیال جنسی، بسیار تاثیرگذار است. به نحوی که با این فرمول به راحتی می توان افسار اسب ... با تغذیه مناسب، قوای جنسی خود را تقویت کنید -آکا - آکاایران www.akairan.com/marriage/.../news201672411184093464.html‏ - ذخیره شده 24 جولای 2016 ... با تغذیه مناسب، قوای جنسی خود را تقویت کنید به اعتقاد پزشکان، مصرف صحیح موادغذایی در کنترل امیال جنسی، بسیار تاثیرگذار است.به نحوی که ... با تغذیه ی مناسب، قوای جنسی خود را تقویت کنید - مریم جراح زاده www.jarahzadeh.com/.../754-با-تغذیه-ی-مناسب-،-قوای-جنسی-خود-را-تقویت-کنید.html‏ - ذخیره شده داشتن رابطه ی جنسی مناسب ، نقش بسیار مهمی در پایدار ماندن یک رابطه زناشویی دارد. متاسفانه امروزه بسیاری از زوج ها با مشکلات و اختلالات جنسی مواجه هستند که یکی ... با تغذیه مناسب نیروی جنسی خود را تقویت کنید! - نی نی بان niniban.com/.../با-تغذیه-مناسب-نیروی-جنسی-خود-را-تقویت-کنید‏ - ذخیره شده 25 مه 2016 ... با تغذیه مناسب نیروی جنسی خود را تقویت کنید! امروزه خیلی از افراد قوای جنسی ضعیفی دارند و در صدد آن هستند که قوای جنسی خود را افزایش دهند. با تغذیه مناسب، قوای جنسی خود را تقویت کنید - راه فردا www.rahefarda.com/health/140448‏ به اعتقاد پزشکان، مصرف صحیح موادغذایی در کنترل امیال جنسی، بسیار تاثیرگذار است. به نحوی که با این فرمول به راحتی می‌توان افسار اسب شهوت را در دست گرفت ... تقویت قوای جنسی با این مواد غذایی - نمناک namnak.com/تقویت-قوای-جنسی.p7620‏ - ذخیره شده رتبه: ۳٫۷ - ۲٬۱۷۸ نقد نمناک بهداشت و سلامتسلامت جنسی تقویت قوای جنسی با این مواد غذایی ... تغذیه مناسب و دریافت به اندازه ویتامین ها و مواد معدنی مانند ویتامین های A,E,B و عناصری همچون روی و منیزیم و. ... امگا 3 مصرف کنید: ... با خواندن فال روزانه سایت نمناک از اتفاقات مهم پیش روی خود در روز سه شنبه 5 اردیبهشت 96 متناسب با ماه تولدتان آگاه شوید. با مصرف این مواد غذایی قوای جنسی خود را تقویت کنید! - سبز و سالم sabzosalem.com/.../با...مواد-غذایی-قوای-جنسی-خود-را-تقویت-کنید-/44‏ - ذخیره شده در این ویدئو برخی مواد غذایی به شما معرفی می شوند که با خوردن آنها قوای جنسی شما تقویت می شود.